Het probleem is dat ie bij balverlies soms uit positie staat en dan te traag is om te compenseren, hij heeft vaak professionele overtredingen nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt prima kerel die Toornstra hoor, mag van mij gewoon basis blijven. Die jaagt wel lekker door met dat loopvermogen van hem.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Trouwens heeft iemand dat fotootje van dat Fok spandoekie nog? Wel leuk voor in de OP (subtiel)
Dit nieuws zal hard aankomen bij New York Pizza.quote:Mogelijk 'vergisbom’ bij Rotterdamse woning in aanloop naar Klassieker, Amsterdammer (21) zwijgt
De vuurwerkbommen die eerder dit jaar bij Rotterdamse Feyenoordcafés en woningen afgingen, hadden waarschijnlijk te maken met de naderende Klassieker. De explosie bij een huis aan de Ranonkelstraat was mogelijk een vergissing.
Dat maakte het Openbaar Ministerie woensdagochtend bekend tijdens een voorbereidende zitting. Zij houdt Amsterdammer Imad el A. (21), die tegenover de rechter stond, medeverantwoordelijk voor explosies bij twee bekende Feyenoordcafés - 't Haantje en The Hide Away - en een woning aan de Ranonkelstraat. Deze vonden op 5 en 7 mei plaats.
Ten tijde van deze explosies was telkens een witte auto met strepen in de buurt. De wagen bleek op 4 mei gehuurd te zijn door de verdachte, die hem op 7 mei ook weer inleverde. De telefoon van de Amsterdammer legde die dagen dezelfde route af.
El A. werd daags na de explosies aangehouden. Sindsdien zwijgt hij over de verdenkingen. Dat was ook ter zitting het geval.
Glasscherf in de rug
De drie bommen waren onderdeel van een serie explosies die begin mei plaatsvond. Binnen drie dagen tijd gingen vijf vuurwerkbommen af. Twee keer was een Feyenoordcafé het doelwit, driemaal een woning.
Justitie vermoedt dat de explosies te maken hadden met de Klassieker van 9 mei. De aanklager omschreef de getroffen cafés woensdag als ‘bekende locaties waar regelmatig Feyenoordfans samenkomen’.
Officier van justitie
De explosie bij de woning aan de Ranonkelstraat lijkt een fout. ,,Mogelijk was men in de veronderstelling dat daar eveneens iemand woont die aanhanger is van Feyenoord”, zei de aanklager. De bewoner van dit huis raakte gewond door de explosie: hij kreeg een glasscherf in zijn rug. ,,Dat zorgde voor een behoorlijke wond.”
De overige bommen - deze gingen aan de Forelstraat en Blécourstraat af - heeft justitie nog in onderzoek. Zij kan de incidenten op dit moment niet aan de verdachten linken, laat een woordvoerder desgevraagd weten.
‘Wil werken in pizzeria’
De advocaat van El A. vroeg de rechter woensdag om zijn cliënt vrij te laten. De verdachte verklaarde dat zijn moeder ernstig ziek is en hij voor haar moet zorgen. Ook zei hij aan de slag te willen bij een pizzeria. Het verzoek werd afgewezen.
De twintiger werd daags na de explosies aangehouden. In juni volgde een tweede arrestatie. Het ging toen om een 19-jarige Amsterdammer. Hij verschijnt op 6 oktober, samen met zijn stadsgenoot, voor de rechter.
De aanslagen zorgden afgelopen mei voor angst bij eigenaren van andere Feyenoordkroegen op Zuid. Ondernemers vreesden dat hun zaak de volgende zou zijn.
Nou geen basis hoeft van mij hoor. Maar hij zal wel zijn minuten blijven maken, het is een perfecte speler voor de bank, eerste reserve voor alle posities op het middenveld.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Echt prima kerel die Toornstra hoor, mag van mij gewoon basis blijven. Die jaagt wel lekker door met dat loopvermogen van hem.
Hopelijk lukt dat nog gewoon dus.quote:Feyenoord zette die gesprekken on hold, maar ingewijden geloven dat er nog wel een opening is en dat Geertruida zelf ook open staat voor een langer verblijf.
En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord geeft 15 fans stadionverbod na bedreigen bestuursleden
https://www.telegraaf.nl/(...)reigen-bestuursleden
Weekje schoffelen erbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
En daarmee is de kous af? Tjonge wat zijn we streng in Nederland.
Alleen als het toevallig schikt.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weekje schoffelen erbij?
Jammer. Dan maar rustig brengen, is misschien ook wel beter. Hij hoeft er, in tegenstelling tot Trauner en Jahanbakz, ook niet meteen te staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Freddy gehele voorrondes UCL niet inzetbaar, dus pas na de play offs. Zondag uiteraard wel.
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Dat was 10 jaar geleden wellicht een probleem, nu toch niet meer. Of je moet zo’n paupertelefoon hebben zoals @onlogischquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Heel gaaf!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb onze kleine vriend El Bouchataoui er maar uit gelaten, die gast vast wel naar RKC.
Hopelijk mag ik hem nog eens aanpassen met een paar namen minder en wat extra middenvelders ;')
Was trouwens beetje leeg qua creativiteit dus geen spannende aanpassingen.. zitten ook nog wel wat schoonheidsfoutjes in. oja en ding is 3mb wellicht niet leuk voor mobile users: iemand ideetje hoe dit wat te verkleinen?
Walgelijk deze fatshamingquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Moest wel glimlachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk deze fatshaming
@:thebradgetv
Dat zie je een keeperstrainer sowieso niet zoveel doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Khalid veel oefeningen voordoet tijdens de training.
Yep!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Daarom, komt wel goed. (dus komt het niet goed)quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer, maar moet zonder hem ook wel lukken. De volgende tegenstanders lijken me niet beter dan pak ‘m beet Heracles oid.
Beide zaken bevestigde Slot woensdagmiddag op de persconferentie. De middenvelder is niet speelgerechtigd voor de return tegen FC Luzern, maar ook niet voor een eventuele volgende (en laatste) voorronde. Dit omdat hij met zijn oude ploeg Molde ook al wedstrijden in de voorrondes van het Europese toernooi speelde. Pas in de groepsfase - als Feyenoord die haalt - is Aursnes weer inzetbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie daarin al meegedaan heeft bij Molde?
Ziet er uitstekend uit maat. Houden zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt gozertquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe OP staat erin!
@:ThePlaneteer heb er een JPG van gemaakt en via Tinypng.com (wat ook voor JPG's werkt) kwam ik uit op rond 600kb, al een stuk kleiner.
Lekker man!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie opquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Puik werk makker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:33 schreef Qarrad het volgende:
Ben trouwens wel heel blij dat er nog zoveel groei in Malacia bleek te zitten. Was in het begin niet overtuigd dat hij de voorkeur boven Haps verdiende maar het betaalt zich nu uit.
Als hij dit doortrekt wordt dit een mooi seizoen (en eindelijk weer eens een goede verkoop in plaats van een uit wanhoop ontbonden contract).
Gaat echt niet naar 020 trouwens, geloof ik niks van.
Inderdaad, viel mij ook wel op.quote:
10 miljoen?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook wel op.
Hoe dan ook kunnen we natuurlijk de absolute hoofdprijs voor hem vragen en dat gaat Ajax vast niet betalen.
Nounou beginnen de dreigementen nu alquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je alleen zijn onderlichaam wilt hebben is dat wel voldoende denk ik.
Ik vermoed dat dit te cryptisch voor hem is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou beginnen de dreigementen nu al
Lijkt mij ook niet wel zo verstandig om geen nee te zeggen.quote:
EINDBAASquote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |