Vind het publiek er ook lekker inzitten ondanks de vakantieperiode. Complimenten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je merkt wel echt dat dit voetbal ook goed is voor de sfeer in het stadion.
DAN.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Jahanbakhsh spreekt beter Nederlands als bergrat.
Nee dit kan niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Hanegem.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wie heeft in godsnaam die Bozenik gescout ?
Vincent Bijlowquote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
Wie heeft in godsnaam die Bozenik gescout ?
En dan nog de walgelijke Jan Jood die Toornstra dwingt om zijn shirt weg te geven aan zo'n bedelaar.quote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik moest vanavond denken aan Heerenveen uit, toen we Joey Veerman alle ruimte van de wereld gaven en ze ons compleet scheel tikten.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
Wat een goede pot zeg weer vandaag, wat is dit ineens![]()
Elfsborg, die schat ik niet veel hoger in dan dit Luzern eigenlijk. Al was dat Luzern wel overdreven slecht. Goede genade zeg.
Ja, dat Luzern maakte het ons wel érg makkelijk. Tweemaal zelfs.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest vanavond denken aan Heerenveen uit, toen we Joey Veerman alle ruimte van de wereld gaven en ze ons compleet scheel tikten.
Klopt, daarentegen begonnen we ook wel erg sterk met het vroege drukzetten dus je dwingt het ook wel deels af natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat Luzern maakte het ons wel érg makkelijk. Tweemaal zelfs.
Groot contrast met vorig jaar toen die Oostenrijkers alle tijd en ruimte kregen. Je loopt vast wel tegen een paar flinke zeperds aan met deze speelstijl, maar het is veel leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daarentegen begonnen we ook wel erg sterk met het vroege drukzetten dus je dwingt het ook wel deels af natuurlijk.
Jawel, maar de laatste vijf seizoenen niet meer en daarom zie je ze niet in het lijstje volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:51 schreef CR7 het volgende:
Kan dat hele Elfsborg niet vinden op de Coëfficiëntenlijst voor clubs. Hebben die nog nooit in Europa gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |