Jeppe Okkelsquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weet alleen dat ze een astronaut in de spits hebben.
was wel leuk om naar te kijken al werd er wel met energie gesmeten, ook mooi dat Slot die jonkies liet invallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer 3-0, erg tevreden. Donderdag ben ik weer lekker in de Kuip
Ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord dat vol kan houden, iedere week 2 keer zo met de krachten smijten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel leuk om naar te kijken al werd er wel met energie gesmeten, ook mooi dat Slot die jonkies liet invallen
best wel veel onnodig balverlies, wat meer rust aan de bal in die laatste fase zou al een stuk schelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord dat vol kan houden, iedere week 2 keer zo met de krachten smijten.
Als ze fysiek zo fit zijn dat ze dit tot het einde van het seizoen kunnen opbrengen dan wordt het een leuk seizoen om naar te kijken.
Eens. Mijn idool strooide gisteren met een paar mooie passjes. Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef fetX het volgende:
Kokcu was gisteren trouwens ook weer prima. Dat is nu al 3 wedstrijden op rij. Zelden vertoond.
Zou Arsenal niet wat voor hem zijn?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Mijn idool strooide gisteren met een paar mooie passjes. Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.
Klopt. Op sommige momenten heel erg slordig, maar het is al zoveel beter dan twee weken terug. En er zit eindelijk, na jaren, weer eens een idee achter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
best wel veel onnodig balverlies, wat meer rust aan de bal in die laatste fase zou al een stuk schelen
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:37 schreef fetX het volgende:
Kokcu was gisteren trouwens ook weer prima. Dat is nu al 3 wedstrijden op rij. Zelden vertoond.
https://www.uefa.com/uefa(...)sults/#/rd/2001497/1quote:
Alleen speelt ie zelf juist minder aanvallend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Erg tof voor Milambo en Hartjes. Ik hoop echt dat zij vaker minuten zullen maken.
Is er al meer bekend over zijn blessure? #dtvquote:Op donderdag 12 augustus 2021 23:04 schreef Maastoren het volgende:
Erg jammer dat Jahanbaksh uitviel.
Dat hij talent heeft was al heel lang duidelijk, maar hij liet het zelden zien. Ben wel wat sceptischer geworden tov hem dus laten we hopen dat hij het doorzet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkt het toch een goede speler te zijn in een aanvallende speelstijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |