SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal waar, maar 0-0 is wel terecht gezien de verhoudingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze hebben geen fatsoenlijke kans gehad
Jammer genoeg gaan we zo 0-1 maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, maar 0-0 is wel terecht gezien de verhoudingen.
Wat vervelend zeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaan we zo 0-1 maken.
Lekker PSG supporterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het was me een waar ongenoegen dit walgelijke flipperkast-voetbal mee te maken.
De klasse droop er af bij Fofana.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef tja77 het volgende:
Wat nou geen bank![]()
Assist van Mauro goal Bruma en Fofana en van Gink foutloos gespeeld.
Nou, kom maar op met dat miljoenenbod.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
In de etalage ermee, hopen dat ie scoort en vertrekt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef tja77 het volgende:
Overigens gaat Bruma PSV voorbij Benfica schieten.Jij kunt het ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag dat Bruma zich meteen aan '? op kon trekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De klasse droop er af bij Fofana.
Dit is geen toeval meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je zag dat Bruma zich meteen aan '? op kon trekken
ze zullen vast een vervanger hebben die sneller isquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:01 schreef Gutanoth het volgende:
Vertonghen geblesseerd, doet beide wedstrijden niet mee
Wel minder ervaren, en Vertonghen is daar normaal gezien wel iemand die leiding en structuur geeftquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen vast een vervanger hebben die sneller is
uiteraard, geen idee verder hoe goed ze zijn, dat zien we volgende week welquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wel minder ervaren, en Vertonghen is daar normaal gezien wel iemand die leiding en structuur geeft
Jij kent Benfica ja?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wel minder ervaren, en Vertonghen is daar normaal gezien wel iemand die leiding en structuur geeft
Ik heb, sinds we weten dat we tegen benfica zouden gaan spelen, wel een aantal wedstrijden gekeken en me wat meer verdiept.quote:
Gisteren lag er al een bod van 12 waarvan PSV vond dat het te laag was. Ik betwijfel dat hij voor minder dan 15 vertrekt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lees her en der 12,5 miljoen maar niet echt een duidelijke bron. Kom er maar in Rikkert.
Niet zo handig aangepakt weer dit, ze hadden hem gewoon bij de selectie moeten houden, iedereen weet dat hij weg gaat/wil dus de tijd is in het voordeel van de kopende club.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren lag er al een bod van 12 waarvan PSV vond dat het te laag was. Ik betwijfel dat hij voor minder dan 15 vertrekt.
Een ongemotiveerde Dumfries opstellen terwijl er hele belangrijke wedstrijden op het programma staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo handig aangepakt weer dit, ze hadden hem gewoon bij de selectie moeten houden, iedereen weet dat hij weg gaat/wil dus de tijd is in het voordeel van de kopende club.
ja de clubs struikelen over elkaar heen voor de grote Dumfriesquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een ongemotiveerde Dumfries opstellen terwijl er hele belangrijke wedstrijden op het programma staan.
Er zijn meerdere clubs in de running voor Dumfries, en hij MOET niet weg hè.
Dat zijn jouw woorden, ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja de clubs struikelen over elkaar heen voor de grote Dumfries
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaat naar Inter.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij gaan even 25 miljoen op tafel gooien voor Insigne. Pomp de banden van die platte kar maar vast op!
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij al een tandarts gevonden heeft in Eindhoven, zie eigenlijk niet wat deze transfer nog in de weg kan staan.quote:
Die van de Willem? Zit die constant uit het raampje te kijken dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Geruchten l-donderdag weer. Ik geloof het pas als die friettent-eigenaar ergens melding van maakt.
Het Messi naar Ajax gerucht was geloofwaardiger. En dat bleek ook niet te kloppen. Rip Eredivisie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij gaan even 25 miljoen op tafel gooien voor Insigne. Pomp de banden van die platte kar maar vast op!
Dries Mertens zou ik nog niet zo vreemd vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het Messi naar Ajax gerucht was geloofwaardiger. En dat bleek ook niet te kloppen. Rip Eredivisie.
Samen met Strootman zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dries Mertens zou ik nog niet zo vreemd vinden
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die niet maar Mertens is multi inzetbaar voorin dat zou je bank echt sterker maken
dan niet, Insigne is natuurlijk een stuk realistischerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staat
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staat
Zo zo, mag je weer een kwartiertje op de computer van je begeleider?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.
Die is niet zo leuk Boussaadquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.
Het zou impliceren dat Bronson_ een reus is, want we kennen allemaal de moeder Gutanoth en dat is niet bepaald een lilliputter te noemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet zo leuk Boussaad
Nee, dat zou wel een kans hebben. Hij is wel niet meer top qua snelheid, maar ik zou hem wel eens achter de spitsen willen zien. Een beetje de transitie die Zenden maakte later in zijn carrière.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dries Mertens zou ik nog niet zo vreemd vinden
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lees her en der 12,5 miljoen maar niet echt een duidelijke bron. Kom er maar in Rikkert.
Best weinigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Dumfries weg dus. 12,5 miljoen excl. bonussen.
Zullen ze wel weer vol voor Eto’o gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het Messi naar Ajax gerucht was geloofwaardiger. En dat bleek ook niet te kloppen. Rip Eredivisie.
Fab zegt 12,5 excl. bonussen.quote:
Rikkert zegt erbij: "in totaal".quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fab zegt 12,5 excl. bonussen.
Rik heeft - in principe - altijd gelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rikkert zegt erbij: "in totaal".
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Dumfries weg dus. 12,5 miljoen excl. bonussen.
JOHN DE JONG OUTquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.
Hoezo te lang getreuzeld? Als er voor die tijd geen club komt met een concreet bod, kun je hem ook niet verkopen hè.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.
Hoe kun je lang treuzelen als er zo lang geen concreet geïnteresseerden zijn? Inter moest eerst verkopen en Everton is volgens mij nooit concreet geworden. Lijkt me ook dat Raiola flink met hem heeft lopen leuren om hem weg te brengen. Blijkbaar was er toch vrij weinig om hem te doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit dus. Na zo'n EK kan er altijd een gekke club uit Engeland komen die ver overbied omdat het een grote snelle neger is. Helaas kwam die club niet en krijg je een realistisch bod.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
15 miljoen voor een matige back als Dumfries is toch gewoon helemaal prima joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |