Samen met Strootman zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dries Mertens zou ik nog niet zo vreemd vinden
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staatquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee die niet maar Mertens is multi inzetbaar voorin dat zou je bank echt sterker maken
dan niet, Insigne is natuurlijk een stuk realistischerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staat
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dries is inderdaad multi inzetbaar, kan de veters van de selectie strikken terwijl hij recht overeind staat
Zo zo, mag je weer een kwartiertje op de computer van je begeleider?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.
Die is niet zo leuk Boussaadquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar niet om mijn veters te strikken.
Het zou impliceren dat Bronson_ een reus is, want we kennen allemaal de moeder Gutanoth en dat is niet bepaald een lilliputter te noemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is niet zo leuk Boussaad
Nee, dat zou wel een kans hebben. Hij is wel niet meer top qua snelheid, maar ik zou hem wel eens achter de spitsen willen zien. Een beetje de transitie die Zenden maakte later in zijn carrière.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dries Mertens zou ik nog niet zo vreemd vinden
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lees her en der 12,5 miljoen maar niet echt een duidelijke bron. Kom er maar in Rikkert.
Best weinigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Dumfries weg dus. 12,5 miljoen excl. bonussen.
Zullen ze wel weer vol voor Eto’o gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het Messi naar Ajax gerucht was geloofwaardiger. En dat bleek ook niet te kloppen. Rip Eredivisie.
Fab zegt 12,5 excl. bonussen.quote:
Rikkert zegt erbij: "in totaal".quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fab zegt 12,5 excl. bonussen.
Rik heeft - in principe - altijd gelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rikkert zegt erbij: "in totaal".
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Dumfries weg dus. 12,5 miljoen excl. bonussen.
JOHN DE JONG OUTquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.
Hoezo te lang getreuzeld? Als er voor die tijd geen club komt met een concreet bod, kun je hem ook niet verkopen hè.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig bedrag toch te lang getreuzeld allemaal als je die tijdens het ek had verkocht had je meer gepakt.
Hoe kun je lang treuzelen als er zo lang geen concreet geïnteresseerden zijn? Inter moest eerst verkopen en Everton is volgens mij nooit concreet geworden. Lijkt me ook dat Raiola flink met hem heeft lopen leuren om hem weg te brengen. Blijkbaar was er toch vrij weinig om hem te doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit dus. Na zo'n EK kan er altijd een gekke club uit Engeland komen die ver overbied omdat het een grote snelle neger is. Helaas kwam die club niet en krijg je een realistisch bod.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
15 miljoen voor een matige back als Dumfries is toch gewoon helemaal prima joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |