abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200832508
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.

Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_200832539
Niet.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_200832542
waarom ben je een wappie als je je niet laat vaccineren?
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_200832601
Het is vrij lastig om door hun confirmation bias heen te kauwen. Wat dat betreft zie ik ze alleen bekeren als ze zelf of mensen in hun omgeving eens goed ziek worden van corona.
I'll give you something to do
  maandag 9 augustus 2021 @ 18:00:37 #5
451005 Grems
Clown World
pi_200832642
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden :9~ :9~
pi_200832657
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:56 schreef galantis het volgende:
Het is vrij lastig om door hun confirmation bias heen te kauwen. Wat dat betreft zie ik ze alleen bekeren als ze zelf of mensen in hun omgeving eens goed ziek worden van corona.
Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.

Ontopic;

Wellicht een idee om je gewoon met jezelf te bemoeien en anderen niet jouw zin op te dringen. Ontzettend vervelende eigenschap om te hebben. Niet iedereen die geen vaccin wil is een wappie.
  maandag 9 augustus 2021 @ 18:08:39 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200832751
Misschien ze linkjes sturen van oprukkend beleid om lockdowns alleen nog maar voor ongevaccineerden te laten gelden. Waarschijnlijk hebben ze toch een slagroom ruggegraat.

En anders wachten tot een van hun vrienden/familie ligt te creperen op de IC.
pi_200832772
Waar maak je toch zo druk om? jij bent veilig en je vrienden niet? of zie ik dat verkeerd? werkt je vaccinatie soms niet?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200832775
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:52 schreef JustinK het volgende:
Niet.
Dit dus. Als ze diep in al die complottheorieėn zitten, kun je ze niet overtuigen. Daar moeten ze toch echt zelf doen.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 18:17:31 #10
5428 crew  miss_sly
pi_200832863
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.

Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Ligt eraan of ze echt 'wappie' zijn en allerlei complottheoriėn geloven, of dat ze voorzichtig zijn en zich er niet helemaal fijn bij voelen.
In het laatste geval kun je gewoon met ze praten en eventueel wat informatie geven, maar de meeste informatie zouden ze zelf ook al hebben kunnen vinden.
Als ze echt 'wappie' zijn, vrees ik dat ze inderdaad nogal in hun geloof zullen zitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200832912
Wil je namens Andre Hazes junior aan de wappies vragen of ze nieuwe nummers van Hazes willen zingen, want zijn nieuwe album verkoopt niet zo goed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 9 augustus 2021 @ 18:23:32 #12
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200832937
Lees je username.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 9 augustus 2021 @ 18:25:15 #13
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200832952
Je gaat ze nooit overtuigen met goed onderbouwde artikelen/filmpjes want zo zijn ze ook niet aan hun waanbeelden gekomen.

Laat ze de deltavariant krijgen. Dan gaan ze twijfelen.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_200832954
'Hoe overtuig je een religekkie dat god niet bestaat'.
pi_200832989
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden :9~ :9~
idd. ik vraag me dan af; waar ligt de grens? Hoe lang blijven mensen doorgaan met maatregelen die blijkbaar niet (goed) werken (landen met hoge vaccinatiegraad willen weer lockdowns gaan invoeren). Of gewoon doorgaan tot in de oneindigheid? (met de belofte dat het binnenkort echt beter wordt, werkt hier ook altijd zo goed _O- )
pi_200833023
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Azula het volgende:

[..]

Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.
Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.
  maandag 9 augustus 2021 @ 18:34:56 #17
338319 ZarB
Pińa colada
pi_200833072
Hoe zouden ze jou kunnen overtuigen het vaccin niet te nemen?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200833089
Mijn vermoeden is dat prikangst overheerst. Zeker als de wappie in kwestie begint over pilletjes.
Bij een prikje is het vaccin 'het gif' maar bij een pilletje innemen is er geen weerstand en worden suggesties gedaan voor pillen waarvan de fabrikant aangeeft dat het niet werkt tegen covid.
stel maar de vraag of de wappie het neemt als het vaccin in de vorm van een neusspray beschikbaar is.

Als je prikangst ernstig is dan is het makkelijk om het vaccin aan te vallen. Dan ben je er vanaf en heb je een reden om het prikje niet te nemen.
pi_200833134
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.

Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.

Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
pi_200833163
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.

Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.

Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
Je was me voor :D

Maar exact dit dus _O_
pi_200833231
Om te beginnen niet mensen wegzetten als wappie.
pi_200833277
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:31 schreef galantis het volgende:

[..]

Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.

Welke vrijheden heb je nu eigenlijk met je prik? Je mag in sommige landen binnen zitten ipv buiten nou woehoe wat een vrijheid.

[ Bericht 8% gewijzigd door Azula op 09-08-2021 18:52:48 ]
pi_200833398
Niet.
pi_200833481
Ik ken best wel wat mensen die niet gevaccineerd willen worden en de overgrote meerderheid is geen wappie. Het zijn geen gelovers in complottheorieėn, of in allerlei slechte bedoelingen achter het vaccin.

Mijn gevoel is wel dat ze het allemaal niet precies weten en dan denken 'ik kijk het nog wel even aan'. Het vertrouwen dat het heus wel goed zal gaan ontbreekt.

Wat in mijn ervaring het beste werkt is gewoon het gesprek aangaan. Benadrukken hoe zeldzaam de bijwerkingen zijn, dat corona meer risico's geeft en dat het ook gewoon noodzakelijk is dat genoeg mensen gevaccineerd zijn.

Verwacht niet dat je ze gelijk overtuigt. Maar sommige van die mensen zijn inmiddels wel gevaccineerd, ik denk omdat ze genoeg gesprekken hebben gehad met weldenkende mensen.
pi_200833670
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

Zoals we eigelijk altijd gedaan hebben in de afgelopen decennia. klinkt logisch.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:20:04 #26
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200833844
Enige reden hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is dwangmatig vaccineren of gewoon buitensluiten / wegpesten uit deze maatschappij. Of maak iemand anders besmetten strafbaar als je niet gevaccineerd bent, poging tot moord?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200833880
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:20 schreef airconditioning het volgende:
Enige reden hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is dwangmatig vaccineren of gewoon buitensluiten / wegpesten uit deze maatschappij. Of maak iemand anders besmetten strafbaar als je niet gevaccineerd bent, poging tot moord?
Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:23:49 #28
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200833905
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.
De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informeren
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:24:37 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200833916
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Misschien ze linkjes sturen van oprukkend beleid om lockdowns alleen nog maar voor ongevaccineerden te laten gelden. Waarschijnlijk hebben ze toch een slagroom ruggegraat.

De wappies die ik ken worden hiermee alleen maar meer versterkt in hun denken. Het bewijst hetgeen ze al tijden roepen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 augustus 2021 @ 19:38:57 #30
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_200834167
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mijn vermoeden is dat prikangst overheerst. Zeker als de wappie in kwestie begint over pilletjes.
Bij een prikje is het vaccin 'het gif' maar bij een pilletje innemen is er geen weerstand en worden suggesties gedaan voor pillen waarvan de fabrikant aangeeft dat het niet werkt tegen covid.
stel maar de vraag of de wappie het neemt als het vaccin in de vorm van een neusspray beschikbaar is.

Als je prikangst ernstig is dan is het makkelijk om het vaccin aan te vallen. Dan ben je er vanaf en heb je een reden om het prikje niet te nemen.
Heb je het nu over ivermectine pilletjes of over iets anders?

Want het probleem daar is niet prikangst, maar het "wappie" verhaal achter het vaccin (niet getest, mensen gaan dood, side effects, gevaarlijk, big Pharma, blablabla), en het verhaal achter ivermectine. (Wordt al 40 jaar gebruikt, veilig, doktoren zeggen dat het werkt!!!)

Wat daarbij ook niet helpt is dat er een paar figuren met wat autoriteit bestaan die behoorlijk wat aanzien hebben, die tegen het vaccin en de maatregelen, of pro alternatieve middelen zijn. (Michael Yeadon, ex-Pfizer. Robert Malone, mRNA vaccin 'uitvinder'. En zo zijn er nog een hoop anderen)

Ga jij een wappie maar overtuigen waarom een vaccin veilig is en geen gentherapie is als "de uitvinder van mRNA" zegt dat het gevaarlijk is en dat het gentherapie is, en de "ex-baas van Pfizer" zegt dat corona niks voorstelt en de lockdowns nergens op slaan. En je mag daarbij ook geen referenties naar andere doktoren gebruiken, want die zijn natuurlijk allemaal bang voor, of betaald door, de big Pharma.
pi_200834558
quote:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Nog niet gehoord van varianten?

En ook: NWS / Gibraltar: vrijwel volledig gevaccineerd, toch weer beperkingen

Denken dat dit nog om een virus gaat :N

COR / Negatief advies ambtenaren over lockdown bleef onder tafel

En

COR / Waarom heeft men de bestaande pandemie plannen aangepast?

En

NWS / Leger gaat in Sydney helpen lockdownregels af te dwingen

-The Great Reset niet in COR-

[ Bericht 8% gewijzigd door miss_sly op 09-08-2021 20:16:49 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200834671
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef airconditioning het volgende:

[..]

De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informeren
Nee hoor:

Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you

https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html

Israel:

Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations

"Effectiveness of the vaccine is really fading"

pi_200834752
quote:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.

ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.
pi_200834942
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
pi_200834991
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Azula het volgende:

[..]

Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.

Welke vrijheden heb je nu eigenlijk met je prik? Je mag in sommige landen binnen zitten ipv buiten nou woehoe wat een vrijheid.
Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.
Ik zou de kans op een opname zoals jij hebt gehad zo klein mogelijk willen maken. Dat doe je aantoonbaar met een prikje. Ik zie dat als een kleine moeite, groot plezier.
pi_200835009
Ik vraag me wel af waarom eckte eckte wappies als het slecht gaat met de gezondheid ineens wel vertrouwen op de expertise en integriteit van artsen en verplegend personeel....
pi_200835010
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.

Ik hoop dat ik er naast zit met mijn negatieve kijk en dat we nu klaar zijn met Corona. Mag iedereen me keihard uitlachen, vind ik prima!
pi_200835028
quote:

Het is fijn, dat je in ieder geval eerlijk bent, over dat je vooral van de maatregelen af wil.
Er is echter een pandemie gaande, en alle nieuwe varianten waren vrij snel ook hier aanwezig.
Daarnaast weten we vooralsnog ook niet, hoe lang de vaccins werken (tegen de nu bekende/bestaande varianten).
En trouwens ook niet, wat eventuele lange termijn gevolgen van COVID19 kunnen/zullen zijn.

Wat we wel weten, is dat vaccinatie vooralsnog het enige middel is wat we hebben, dat echt werkt tegen virusziektes.
Ergo, daar valt nog best veel te leren volgens mij, over zowel virussen als over ons immuunsysteem.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_200835038
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef galantis het volgende:

[..]

Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.
Ik zou de kans op een opname zoals jij hebt gehad zo klein mogelijk willen maken. Dat doe je aantoonbaar met een prikje. Ik zie dat als een kleine moeite, groot plezier.
Tja, wat is de waarheid?

Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you

Israel:

Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations

pi_200835056
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 20:28:07 #41
5428 crew  miss_sly
pi_200835180
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tja, wat is de waarheid?

Israel:

Mensen kunnen lezen. Niet telkens hetzelfde filmpje posten in hetzelfde topic.
pi_200835246
quote:

[..]

Tja, wat is de waarheid?

https://www.washingtonpos(...)l-again-some-reason/
pi_200835261
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.

Ik hoop dat ik er naast zit met mijn negatieve kijk en dat we nu klaar zijn met Corona. Mag iedereen me keihard uitlachen, vind ik prima!
Same here !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200835274
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.
Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.

Kabinet zou alles gedaan hebben om de kiezer voor zich te winnen bij de verkiezingen. Niks van uitgekomen.

En nadat het aantal besmetting gedaald was naar een paar duizend per dag, werden ondanks hevig kritiek de maatregelen (te snel) versoepeld.

De overheid in jouw wereld zou precies het tegenovergestelde gedaan hebben.
pi_200835357
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.

Kabinet zou alles gedaan hebben om de kiezer voor zich te winnen bij de verkiezingen. Niks van uitgekomen.

En nadat het aantal besmetting gedaald was naar een paar duizend per dag, werden ondanks hevig kritiek de maatregelen (te snel) versoepeld.

De overheid in jouw wereld zou precies het tegenovergestelde gedaan hebben.
De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot. en owja vaccinpaspoorten nu weer, waar stopt dit?
pi_200835399
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
dag
pi_200835421
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200835429
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣
*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!
dag
pi_200835450
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Een 5-sterren resort, klinkt ongeveer als een 6 sterren hotel.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_200835467
quote:

[..]

Tja, wat is de waarheid?

Israel:

Laat dat yahoo artikel nou juist net precies uitleggen dat er niets aan de hand is:

quote:
The fact that more vaccinated people are dying than unvaccinated people does nothing to undermine vaccine safety or effectiveness. In fact, it’s exactly what we’d expect from the excellent vaccines, which have already saved tens of thousands of lives.
pi_200835476
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:42 schreef Peter het volgende:

*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!
Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...
pi_200835536
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot.
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend. Daarop werd gelukkig, vind ik, op gehandeld. Wat fout ging is dat ze niet hardop durfde het slechte nieuws te delen. Wat een soort van logisch is omdat er nog hoop was dat het toch goed zou komen of nog komt..

Ik geloof er niks van dat mensen meer vertrouwen hebben in een partij die bij een standpunt blijft en de koers niet naar nieuwe informatie of inzichten kan aanpassen.

Ze zijn er wel. Weet ik. Helaas
pi_200835611
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend.
Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
pi_200835618
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
ook in nederland? bron?
pi_200835642
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef weetjewel5 het volgende:
ook in nederland? bron?
Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.
pi_200835678
quote:

[..]

Ik weet alleen dat er eerder meer dan minder mensen aan corona overleden zijn. En dat is logisch verklaarbaar

Subsidies?
pi_200835680
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ben belg ...
Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 20:59:25 #58
5428 crew  miss_sly
pi_200835700
quote:

[..]

Heb je linkjes om deze beweringen te staven?
pi_200835703
Of die duitse berichtgeving waar gelekt was dat tegen virologen gezegd was dat ze alles moesten overdrijven zodat ze bevolking zeker zouden meekrijgen...
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 21:00:23 #60
5428 crew  miss_sly
pi_200835715
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
Dit is COR, geen BNwW. Dit soort beweringen graag ondersteunen met linkjes.
pi_200835774
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Heb je linkjes om deze beweringen te staven?
Sjoemelen ziekenhuizen met coronacijfers? Documenten wijzen op ‘financiėle optimalisatie’

https://www.hln.be/binnen(...)imalisatie~aef03627/
pi_200835791
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.

Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.
pi_200835804
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bedrog met bezetting op intensieve: Duitse ziekenhuizen manipuleerden bezettingsgraad

https://www.hln.be/buiten(...)tingsgraad~a0fa5d93/
pi_200835819
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.
Heb net opgezocht ... gaat niet zo snel op mobiel
pi_200835891
quote:

[..]

Duits ministerie schakelde wetenschappers in om corona-angst op te wekken

https://www.google.com/am(...)st-op-te-wekken.html
pi_200835931
quote:

[..]

“Duitse wetenschappers moesten coronagevaar aandikken om bij burgers begrip te kweken voor harde maatregelen”

https://www.hln.be/buiten(...)atregelen~add5c8d6a/
pi_200835954
quote:

[..]

Voldoende zo?
pi_200835988
quote:

[..]

Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.

https://www.ad.nl/binnenl(...)hartkwalen~a6d3708a/

quote:
Huisarts zegt dat meneer Van Tol (85) is overleden door corona, maar familie weerspreekt dat: 'Hij had hartkwalen'

Deze gedachtegang van Van Tol werd voor hem bevestigd toen hij ‘met eigen ogen’ zag dat dit bij zijn vader gebeurde. Zijn vader was al jaren hartpatiėnt, maar na zijn overlijden stond op de doodsoorzaakverklaring dat hij aan corona overleden was. “Zonder enig onderzoek, zonder enige kennis van mijn vaders dossier, zonder ook maar één vraag te stellen aan de huisarts van mijn vader of aan de familie, schrijft R.J. van Rijn, arts van wacht op zondagavond 14 februari, in Alphen aan den Rijn, op het formulier dat mijn vader aan covid-19 is overleden en daar bovendien vier dagen ziek van geweest is”, schrijft Van Tol.

De doodsoorzaakverklaring (B-formulier), dat altijd verzegeld is, mag door familie niet geopend worden. Als dit wel wordt gedaan maakt deze persoon zich schuldig aan een strafbaar feit. Dat was voor Van Tol echter geen reden om dit niet te doen. “Nu wil het toeval dat nieuwsgierigheid een familiekwaal is en wij wel graag wilden weten wat er op dit formulier stond. Vooral omdat de arts van wacht ons medegedeeld had dat we deze enveloppe niet mochten openen”, zo luidt het argument in het artikel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200836168
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.

[..]

Dat gebeurt dus gewoon overal.
pi_200836390
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Andersom (zoon die meegaat met rapport arts) zou gekker zijn geweest. Zoon is actief betrokken bij commonsensetv en je kan wel raden hoe zij tegenover corona in zijn algemeenheid staan....

En deze zaak is alweer gesloten.

Oud topic NWS / Huisarts beschuldigd van vervalsen overlijdensakte.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 21:38:30 ]
pi_200836409
quote:

Kinderlijk naiief.

En punt 2:
Overtuig dat er significante risico's zijn en dat die significante risico's significant lager worden zou ik zeggen.

En dan op basis van feiten, niet onderbuik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200836488
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...
Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.
pi_200836516
UncleScorp _O_

Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Lach met een schone bips
pi_200836521
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.
En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?
pi_200836531
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
UncleScorp _O_

Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.
pi_200836541
quote:
UncleScorp _O_

Eerlijk gezegd was ik zelf verbaasd dit te lezen in reguliere kranten ...er is nog hoop op justice ?
pi_200836554
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?
Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.
Ik loop geen of nauwelijks risico meer. Jullie wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 21:47:08 ]
pi_200836559
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.
Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmetting :) Die vertrouw ik meer als jouw "kom je nieuwe prikkie maar halen" variant.
Lach met een schone bips
pi_200836564
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hey, wees lekker wappie
Probeer es volwassen te doen ?
pi_200836570
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmetting :) Die vertrouw ik meer als jouw "kom je nieuwe prikkie maar halen" variant.
Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werkt :D
pi_200836580
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.
Ik loop geen of nauwelijks risico meer. Jullie wel.
Lees topic titel ... hallo ??
pi_200836598
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werkt :D
Zoek de geschiedenis maar na hoe een immuunsysteem werkt... Nuff said.
Lach met een schone bips
pi_200836714
Kijk maar eens wat er gebeurt als je een wappie een kritische inhoudelijke vraag stelt.
Vraag je bij BPOC waar ze hun geld van donaties aan uitgeven dan krijg je direct een block.
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:55:59 #84
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_200836720
Noem ten eerste iemand geen viruswappie. Laat iemand in zijn of haar waarde, want anders krijg je dat mensen aan beide kanten hun hakken in het zand stoppen.
pi_200836751
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Noem ten eerste iemand geen viruswappie. Laat iemand in zijn of haar waarde, want anders krijg je dat mensen aan beide kanten hun hakken in het zand stoppen.
Wow hoe uitzonderlijk... een volwassen reactie ... dank daarvoor
pi_200836776
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk maar eens wat er gebeurt als je een wappie een kritische inhoudelijke vraag stelt
Idem als wanneer ik je feiten geef dat je gewoon gemanipuleerd wordt.
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:01:55 #87
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200836820
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..

Ik basseer me liever op feiten en dan weet je dat door een vaccin je immuunsysteem getraind wordt om een covid infectie sneller te herkennen en dus sneller aan te pakken waardoor de kans op een zwaar ziekte verloop tot minimaal wordt verkleind.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200836898
quote:
UncleScorp _O_

Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.

Komt er een onleesbaar artikel in HLN (Belgische Telegraaf) dan is ineens dat ene artikel wel supergeloofwaardig en _O_

Lekker kritisch en oprecht dit..... Chapeau!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 22:07:39 ]
pi_200836939
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..

Ik basseer me liever op feiten en dan weet je dat door een vaccin je immuunsysteem getraind wordt om een covid infectie sneller te herkennen en dus sneller aan te pakken waardoor de kans op een zwaar ziekte verloop tot minimaal wordt verkleind.
Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)
Lach met een schone bips
pi_200836991
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.

Komt er een onleesbaar artikel in HLN (Belgische Telegraaf) dan is ineens dat ene artikel wel supergeloofwaardig en _O_

Lekker kritisch en oprecht dit..... Chapeau!
En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd is :) En geen Wappie Media waar jij gelijk je plasje overheen doet zonder te lezen :)
Lach met een schone bips
pi_200837058
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd is :) En geen Wappie Media waar jij gelijk je plasje overheen doet zonder te lezen :)
Maar als het allemaal onzin is wat in die MSM komt. Waarom dit artikel dan wel geloofwaardig? Als MSM tien keer 2+2=5 plaatsen en 1 X 2+2=6. Dan is dus het antwoord 6? Of bedoel je dat niet?

Ik kan het artikel niet lezen. Jij wel?

Jammer dat je met dielaagste zin moet komen. Dat is een aanname en ik zou je nu bij voorbaat moeten negeren. Zeker met die kutsmileys erbij

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 22:19:22 ]
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:18:48 #92
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837068
Ik ken mensen die wachten op een beter vaccin of even de kat uit de boom kijken.

Ik ken ook mensen die geloven dat het onderdeel is van Bill Gates plan voor de grote 'harvest'.

Die eerste groep kan je wellicht overtuigen om het eerder te nemen (is eigenlijk niet nodig), die tweede groep kan je beter snel van wegrennen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200837086
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Je hebt met dit soort emotionele mensen te maken. Niet mee beginnen joh.
pi_200837116
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ken mensen die wachten op een beter vaccin of even de kat uit de boom kijken.

Ik ken ook mensen die geloven dat het onderdeel is van Bill Gates plan voor de grote 'harvest'.

Die eerste groep kan je wellicht overtuigen om het eerder te nemen (is eigenlijk niet nodig), die tweede groep kan je beter snel van wegrennen.
Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"
Lach met een schone bips
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:23:24 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837149
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen :')
pi_200837200
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen :')
Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geest :D Maar goed die man is zo dement als een deur en hoe triest ook dat ze hem nog steeds als puppet gebruiken, wel komisch dat je dit zegt en ik moet denken aan Biden :D
Lach met een schone bips
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:31:00 #97
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837277
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geest :D Maar goed die man is zo dement als een deur en hoe triest ook dat ze hem nog steeds als puppet gebruiken, wel komisch dat je dit zegt en ik moet denken aan Biden :D
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.

Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
pi_200837452
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Lees topic titel ... hallo ??
Je spreekt mij aan op de opinie van een andere user? Dat is wel heel raar.
pi_200837556
quote:
0s.gif [b]Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Tijger_m het volgende:[/b

Je spreekt mij aan op de opinie van een andere user? Dat is wel heel raar.
Ik reageer ontopic? Letterlijk nog wel ... Zeer raar idd ... zijn ze niet gewoon op fok
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:48:18 #100
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200837617
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.

Ik mis de tijd dat we geen onderscheid maakten in wie de griepprik gehad heeft en wie niet en we toch gezellig in de club stonden samen.

Draven we niet een beetje door met al deze onzin? Dat vraag ik me af.
Lach met een schone bips
pi_200837751
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.

quote:
Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covid
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:58:49 #102
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837847
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.
[..]

Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covid
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders. :)
pi_200837936
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders. :)
Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoeken -O-

En straks wat anders? ... tuurlijk ... het klimaat he *O*
Ze beginnen al op te warmen
pi_200837986
quote:

[..]

En bang gemaakt door verhaal van wappies?
Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
pi_200838014
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.
  maandag 9 augustus 2021 @ 23:09:48 #106
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200838033
quote:

[..]

Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
Lach met een schone bips
  maandag 9 augustus 2021 @ 23:10:05 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200838038
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoeken -O-

En straks wat anders? ... tuurlijk ... het klimaat he *O*
Ze beginnen al op te warmen
'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weet
pi_200838050
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt.
Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten. :Y)
pi_200838052
quote:
15s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.
Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.
  maandag 9 augustus 2021 @ 23:13:21 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200838078
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
Nee uiteraard houdt het een keer op. Ik heb dat nu met de 3e prik eigenlijk al. Een normale vaccinatie is bijna altijd 2 prikken (alleen gaan veel mensen vaak niet voor de 2e want voor 1 vakantie naar de tropen is dat niet echt nodig) dus dat is prima. Ik heb ookal 20 vaccinaties gehad in mijn leven denk ik, dus 2 erbij gaat nog wel.
pi_200838080
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weet
:? Ik heb het niet over de wappies :?
Wel over de media en wie haar beheert
pi_200838084
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen. :6 Gewoon, omdat die mogelijkheid er is.
pi_200838108
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat is dan de gewoonste zaak van de wereld, mensen vinden t geweldig.
  maandag 9 augustus 2021 @ 23:16:05 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200838120
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:? Ik heb het niet over de wappies :?
Wel over de media en wie haar beheert
Meeste is via via in handen van grote olie of kolen magnaten dus je zal weinig kritiek kunnen verwachten van de media. NOS en The Guardian zie je dan veel praten over klimaatsverandering maar wereldwijd maar bar weinig. Kijk maar naar Murdoch en hoeveel media die in handen heeft wereldwijd.

De mens gaat gerust door tot het laatste stukje regenwoud of oerbos gekapt is.
pi_200838131
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten. :Y)
Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.
Met vriendschap is dat wel wat anders.

quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.
Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.
pi_200838137
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef Morrigan het volgende:
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen. :6 Gewoon, omdat die mogelijkheid er is.
Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.
pi_200838146
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.
Met vriendschap is dat wel wat anders.
[..]

Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.
pi_200838179
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef weetjewel5 het volgende:
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.
Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.
pi_200838205
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.
pi_200838233
quote:
12s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:23 schreef Morrigan het volgende:
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.
Geef ik je gelijk in.
Nu ben ik echter toch wantrouwig
pi_200838252
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.
Om eerlijk te zijn vind ik het in Nederland wel meevallen. Behalve dan de avondklok. Die sloeg nergens op. Net als dat geen alcohol verkopen na 20:00 uur.
pi_200838278
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Geef ik je gelijk in.
Dat kan. Ik ga zelf vanuit dat dit vaccin niet tijdelijk is, dus later vaccineren kan altijd nog (lijkt mij).
pi_200838335
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)
Wat voor schade aan het immuunsysteem?
Door welk vaccin, en hoe?
Waar doel je op, met kruis immuniteit?
(Heterosubtypic immunity?)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tanatos op 09-08-2021 23:42:18 ]
pi_200838515
quote:

[..]

Volgens mij zijn we nog lang niet zo ver, dat de ganse wereldbevolking wordt gevaccineerd.
Los v/d problematiek van dierlijke reservoirs, zou dat iig een enigszins begrijpelijk argument voor de hoop op groepsimmunitiet geven.
Het is echter niet het geval.
En tot nu toe, zijn de nieuwe varianten razendsnel verspreid.
pi_200838535
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Wat voor schade aan het immuunsysteem?
Door welk vaccin, en hoe?
Waar doel je op, met kruis immuniteit?
(Heterosubtypic immunity?)

Schade aan immuun systeem weet niemand.. want afwachten.
Door welk vaccin en hoe? weet niemand wat floating mRNA, Vectors en Spike proteine doen. Afwachten dus
Kruis immuniteit? Virus doorgemaakt maakt je beter beschermt tegen een familie van een virus dan een vaccin gebaseerd op 1 spike proteine die een compleet virus moet nabootsen ooit kan doen.
(Heterosubtypic immunity?) Dit Is meer op Influenza virussen van toepassing, voor een Corona virus in 30 jaar is nog nooit een oplossing gevonden? sterker nog "the test subjects all died" niet uit hier een getoond artikel maar wel van toepassing.
Lach met een schone bips
pi_200838549
dubbel
Lach met een schone bips
pi_200838614
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Geef ik je gelijk in.
Dan is er hoop voor je, binnenkort komt Novavax op de markt wat een "traditioneel" vaccin is. Dat is al door de EU aangekocht.
pi_200838632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan is er hoop voor je, binnenkort komt Novavax op de markt wat een "traditioneel" vaccin is. Dat is al door de EU aangekocht.
Kijk, dat is mooi.
Komt het ook naar Nederland?
pi_200838639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:26 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Kijk, dat is mooi.
Komt het ook naar Nederland?
Voor zover ik weet wel. De EU aankoop is namens alle EU landen die meedoen met dat programma van gezamelijke inkoop dus ook Nederland.
pi_200838674
Het is niet nodig om dit te doen. De eventuele gevolgen zijn voor hun rekening, niet die van jou. Hoeveel van die lui hebben het trouwens al gehad?

Die pakken zichzélf er niet eens mee om zich niet te laten vaccineren. Een besmetting hebben doorgemaakt biedt betere bescherming dan vaccinatie. Er vinden in Israel relatief aan de omvang van de groep minder herbesmettingen dan doorbraakbesmettingen plaats en ook biedt vaccinatie nį besmet te zijn geweest geen extra bescherming.

En hoe oud zijn die?

Het overlijdensrisico aan corona is voor mensen onder de 50 lager dan influenza. Behalve als je letterlijk tienduizenden vaccinweigeraars zou kennen kun je er zondermeer van uit gaan dat niemand van hen, mits relatief jong, een besmetting niet zal overleven.
pi_200838694
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Een tetanusspuit is geen vaccin. Het is een serum, waarbij men geļsoleerde antistoffen krijgt ingespoten. Bovendien is een bacteriėle infectie iets compleet anders dan een virusinfectie, bacteriėn zijn levende organismes die zich zelfstandig vermenigvuldigen en die in de regel schade toebrengen door de giftige afbraaktoffen die ze uitscheiden, niet door het binnendringen van cellen.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 05:53:45 #132
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_200839254
Iedereen heeft inmiddels wel de kans gehad om zich te laten vaccineren? Dan mag de boel wel weer open. Een hoop weigeraars zullen via natuurlijke weg immuniteit opbouwen. Dat gevaccineerde mensen nog besmet kunnen worden is totaal niet alarmerend, zolang een besmetting niet resulteert in ziekenhuisopname heeft het vaccin z'n werk gedaan. Mogelijk is het zelfs een natuurlijke booster.

Voor mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden zullen monoclonals achter de hand moeten worden gehouden.

Hoe dan ook hebben we niks anders achter de hand dan vaccins, dus lockdowns in stand houden is waanzin. Dat zou je dan voor altijd moeten doen.
pi_200839334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 05:53 schreef Heremeteit het volgende:
Iedereen heeft inmiddels wel de kans gehad om zich te laten vaccineren? Dan mag de boel wel weer open. Een hoop weigeraars zullen via natuurlijke weg immuniteit opbouwen. Dat gevaccineerde mensen nog besmet kunnen worden is totaal niet alarmerend, zolang een besmetting niet resulteert in ziekenhuisopname heeft het vaccin z'n werk gedaan. Mogelijk is het zelfs een natuurlijke booster.

Voor mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden zullen monoclonals achter de hand moeten worden gehouden.

Hoe dan ook hebben we niks anders achter de hand dan vaccins, dus lockdowns in stand houden is waanzin. Dat zou je dan voor altijd moeten doen.
Hčhč. Precies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200839351
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Meeste is via via in handen van grote olie of kolen magnaten dus je zal weinig kritiek kunnen verwachten van de media. NOS en The Guardian zie je dan veel praten over klimaatsverandering maar wereldwijd maar bar weinig. Kijk maar naar Murdoch en hoeveel media die in handen heeft wereldwijd.

De mens gaat gerust door tot het laatste stukje regenwoud of oerbos gekapt is.
.. Lol
pi_200839407
quote:

[..]

Waarom hebben we dan toch vaccinaties tegen pokken en tbc enz...

Als ons immuunsysteem zo fantastisch zou zijn zouden we dat toch niet nodig hebben?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:17:44 #136
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200839482
quote:

Voor altijd?
Op een gegeven moment hebben de meeste dan toch antistoffen?
To BG or not to BG!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:19:54 #137
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200839489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 07:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom hebben we dan toch vaccinaties tegen pokken en tbc enz...

Als ons immuunsysteem zo fantastisch zou zijn zouden we dat toch niet nodig hebben?
Die zijn er om ook zwakkere en kwetsbare mensen te laten overleven. Hoeveel kwetsbare mensen zijn er niet alleen al in Nederland? Miljoenen.
To BG or not to BG!
pi_200839533
quote:

Nee, net iets meer dan de helft van de mensen is gevaccineerd en daarvan zijn de mensen die minder dan twee weken geleden gevaccineerd nog niet volledig beschermd.
pi_200839542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:39 schreef Helikopterpilootje het volgende:
Het is niet nodig om dit te doen. De eventuele gevolgen zijn voor hun rekening, niet die van jou. Hoeveel van die lui hebben het trouwens al gehad?

Die pakken zichzélf er niet eens mee om zich niet te laten vaccineren. Een besmetting hebben doorgemaakt biedt betere bescherming dan vaccinatie. Er vinden in Israel relatief aan de omvang van de groep minder herbesmettingen dan doorbraakbesmettingen plaats en ook biedt vaccinatie nį besmet te zijn geweest geen extra bescherming.

En hoe oud zijn die?

Het overlijdensrisico aan corona is voor mensen onder de 50 lager dan influenza. Behalve als je letterlijk tienduizenden vaccinweigeraars zou kennen kun je er zondermeer van uit gaan dat niemand van hen, mits relatief jong, een besmetting niet zal overleven.
Bron?
pi_200839544
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

In Duitsland hebben soortgelijke zaken plaatsgevonden: ziekenhuizen die meer coronapatiėnten op hun IC rapporteerden omdat ze per coronapatiėnt op de IC betaald krijgen, firma's die sneltests uitvoeren die veel meer (uiteraard negatieve) tests rapporteerden dan daadwerkelijk uitgevoerd omdat ze (wederom) per uitgevoerde test betaald krijgen.

Ministers die flink gecashed hebben met de grootschalige aanschaf van mondkapjes, de gezondheidsminister die op een privéfeestje met corona besmet raakt daags nadat 'ie de bevolking opgeroepen heeft geen provéfeestjes te houden enz. enz.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200839560
quote:

[..]

Brrr ja je zou je maar iets aantrekken van wetenschap!
pi_200839571
quote:

[..]

Ah de klassieke ‘DoE zElF mAaR Je OnDeRzOeK’ cop out.
pi_200839600
Ja GoOglE maar!
IkHoEfnIEt jou AlLes vOor tE kOuwe
IK BEN WOKE! NIET WAPPIE!
pi_200839634
Niet. lekker laten gaan. die komen vanzelf op de IC
pi_200839758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
Was het niet al aangekocht voor het zelfs (weer) goedgekeurd is? Moet snel gaan he. Procedures worden versoepeld voor emergency use approval.
pi_200839800
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Was het niet al aangekocht voor het zelfs (weer) goedgekeurd is? Moet snel gaan he. Procedures worden versoepeld voor emergency use approval.
Wellicht is daar een volstrekt logische verklaring voor. Net zoals bij AstraZenica.....
pi_200840392
Probeer het nog eens en dan iets respectvoller en zonder mensen hier voor wappie schapen uit te maken-

[ Bericht 91% gewijzigd door miss_sly op 10-08-2021 09:12:38 ]
pi_200840403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 08:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wees blij dat dat gedaan wordt?
Als dat niet gedaan werd dan had je al die wappie schaapjes zitten te janken van oeee zie je wel de overheid denkt niet vooruit en nu zijn ze te laat. Zo voorspelbaar.
pi_200840713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Schade aan immuun systeem weet niemand.. want afwachten.
Door welk vaccin en hoe? weet niemand wat floating mRNA, Vectors en Spike proteine doen. Afwachten dus
Kruis immuniteit? Virus doorgemaakt maakt je beter beschermt tegen een familie van een virus dan een vaccin gebaseerd op 1 spike proteine die een compleet virus moet nabootsen ooit kan doen.
(Heterosubtypic immunity?) Dit Is meer op Influenza virussen van toepassing, voor een Corona virus in 30 jaar is nog nooit een oplossing gevonden? sterker nog "the test subjects all died" niet uit hier een getoond artikel maar wel van toepassing.
Ik kan echt helemaal niets met deze post.
Je gooit een paar kreten zonder onderbouwing neer.
De meeste van je kreten hebben vooral hits op het soort van websites, waar ik geen informatie vandaan wens te halen.

In de kern zeg je we weten het niet allemaal, en dat klopt dan weer wel.
De termen die je daar voor gebruikt klinken echter nogal hol zonder context.
pi_200841850
Ergens is het van de zotte dat een krant niet de moeite neemt om de achtergrond van een 'huisarts' te onderzoeken voordat er een artikel geplaatst is. Het reformatorisch dagblad is maar al te blij om een antivaxx-artikel te kunnen plaatsen van een of andere vage huisarts die eerder al van LinkedIn af gegooid is wegens het verspreiden van desinformatie.

Dus als je ooit van LinkedIn bent verbannen dan kunt je altijd nog aankloppen bij het reformatorisch dagblad. :?
pi_200842204
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ergens is het van de zotte dat een krant niet de moeite neemt om de achtergrond van een 'huisarts' te onderzoeken voordat er een artikel geplaatst is. Het reformatorisch dagblad is maar al te blij om een antivaxx-artikel te kunnen plaatsen van een of andere vage huisarts die eerder al van LinkedIn af gegooid is wegens het verspreiden van desinformatie.

Dus als je ooit van LinkedIn bent verbannen dan kunt je altijd nog aankloppen bij het reformatorisch dagblad. :?
Ik heb even gekeken... dit artikel bedoel je? Is geen 100% antivax artikel maar wel kwalijk idd dat ze hem een podium geven en op gelijke voet stellen met een op het oog normale verstandige huisarts.

Hun lezers zijn deels antivax en deels niet dus ik snap wel dat ze in een spagaat zitten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')