Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:56 schreef galantis het volgende:
Het is vrij lastig om door hun confirmation bias heen te kauwen. Wat dat betreft zie ik ze alleen bekeren als ze zelf of mensen in hun omgeving eens goed ziek worden van corona.
Dit dus. Als ze diep in al die complottheorieėn zitten, kun je ze niet overtuigen. Daar moeten ze toch echt zelf doen.quote:
Ligt eraan of ze echt 'wappie' zijn en allerlei complottheoriėn geloven, of dat ze voorzichtig zijn en zich er niet helemaal fijn bij voelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
idd. ik vraag me dan af; waar ligt de grens? Hoe lang blijven mensen doorgaan met maatregelen die blijkbaar niet (goed) werken (landen met hoge vaccinatiegraad willen weer lockdowns gaan invoeren). Of gewoon doorgaan tot in de oneindigheid? (met de belofte dat het binnenkort echt beter wordt, werkt hier ook altijd zo goedquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden![]()
Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.
Je was me voorquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.
Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.
Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.
Zoals we eigelijk altijd gedaan hebben in de afgelopen decennia. klinkt logisch.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.
Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.
Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:20 schreef airconditioning het volgende:
Enige reden hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is dwangmatig vaccineren of gewoon buitensluiten / wegpesten uit deze maatschappij. Of maak iemand anders besmetten strafbaar als je niet gevaccineerd bent, poging tot moord?
De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.
De wappies die ik ken worden hiermee alleen maar meer versterkt in hun denken. Het bewijst hetgeen ze al tijden roepen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Misschien ze linkjes sturen van oprukkend beleid om lockdowns alleen nog maar voor ongevaccineerden te laten gelden. Waarschijnlijk hebben ze toch een slagroom ruggegraat.
Heb je het nu over ivermectine pilletjes of over iets anders?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mijn vermoeden is dat prikangst overheerst. Zeker als de wappie in kwestie begint over pilletjes.
Bij een prikje is het vaccin 'het gif' maar bij een pilletje innemen is er geen weerstand en worden suggesties gedaan voor pillen waarvan de fabrikant aangeeft dat het niet werkt tegen covid.
stel maar de vraag of de wappie het neemt als het vaccin in de vorm van een neusspray beschikbaar is.
Als je prikangst ernstig is dan is het makkelijk om het vaccin aan te vallen. Dan ben je er vanaf en heb je een reden om het prikje niet te nemen.
Nog niet gehoord van varianten?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Nee hoor:quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef airconditioning het volgende:
[..]
De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informeren
ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.
Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.
Welke vrijheden heb je nu eigenlijk met je prik? Je mag in sommige landen binnen zitten ipv buiten nou woehoe wat een vrijheid.
We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
Het is fijn, dat je in ieder geval eerlijk bent, over dat je vooral van de maatregelen af wil.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Tja, wat is de waarheid?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.
Ik zou de kans op een opname zoals jij hebt gehad zo klein mogelijk willen maken. Dat doe je aantoonbaar met een prikje. Ik zie dat als een kleine moeite, groot plezier.
besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
Mensen kunnen lezen. Niet telkens hetzelfde filmpje posten in hetzelfde topic.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you
https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
Israel:
Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations
"Effectiveness of the vaccine is really fading"
https://www.washingtonpos(...)l-again-some-reason/quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Same here !quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.
Ik hoop dat ik er naast zit met mijn negatieve kijk en dat we nu klaar zijn met Corona. Mag iedereen me keihard uitlachen, vind ik prima!
Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.
De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot. en owja vaccinpaspoorten nu weer, waar stopt dit?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.
Kabinet zou alles gedaan hebben om de kiezer voor zich te winnen bij de verkiezingen. Niks van uitgekomen.
En nadat het aantal besmetting gedaald was naar een paar duizend per dag, werden ondanks hevig kritiek de maatregelen (te snel) versoepeld.
De overheid in jouw wereld zou precies het tegenovergestelde gedaan hebben.
Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣
Een 5-sterren resort, klinkt ongeveer als een 6 sterren hotel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
Laat dat yahoo artikel nou juist net precies uitleggen dat er niets aan de hand is:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you
https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
Israel:
Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations
quote:The fact that more vaccinated people are dying than unvaccinated people does nothing to undermine vaccine safety or effectiveness. In fact, it’s exactly what we’d expect from the excellent vaccines, which have already saved tens of thousands of lives.
Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:42 schreef Peter het volgende:
*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend. Daarop werd gelukkig, vind ik, op gehandeld. Wat fout ging is dat ze niet hardop durfde het slechte nieuws te delen. Wat een soort van logisch is omdat er nog hoop was dat het toch goed zou komen of nog komt..quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot.
Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the moneyquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend.
ook in nederland? bron?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.quote:
Ik weet alleen dat er eerder meer dan minder mensen aan corona overleden zijn. En dat is logisch verklaarbaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
Heb je linkjes om deze beweringen te staven?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit is COR, geen BNwW. Dit soort beweringen graag ondersteunen met linkjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
Sjoemelen ziekenhuizen met coronacijfers? Documenten wijzen op ‘financiėle optimalisatie’quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Heb je linkjes om deze beweringen te staven?
Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.
Bedrog met bezetting op intensieve: Duitse ziekenhuizen manipuleerden bezettingsgraadquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is COR, geen BNwW. Dit soort beweringen graag ondersteunen met linkjes.
Heb net opgezocht ... gaat niet zo snel op mobielquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.
Duits ministerie schakelde wetenschappers in om corona-angst op te wekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
“Duitse wetenschappers moesten coronagevaar aandikken om bij burgers begrip te kweken voor harde maatregelen”quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voldoende zo?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Huisarts zegt dat meneer Van Tol (85) is overleden door corona, maar familie weerspreekt dat: 'Hij had hartkwalen'
Deze gedachtegang van Van Tol werd voor hem bevestigd toen hij ‘met eigen ogen’ zag dat dit bij zijn vader gebeurde. Zijn vader was al jaren hartpatiėnt, maar na zijn overlijden stond op de doodsoorzaakverklaring dat hij aan corona overleden was. “Zonder enig onderzoek, zonder enige kennis van mijn vaders dossier, zonder ook maar één vraag te stellen aan de huisarts van mijn vader of aan de familie, schrijft R.J. van Rijn, arts van wacht op zondagavond 14 februari, in Alphen aan den Rijn, op het formulier dat mijn vader aan covid-19 is overleden en daar bovendien vier dagen ziek van geweest is”, schrijft Van Tol.
De doodsoorzaakverklaring (B-formulier), dat altijd verzegeld is, mag door familie niet geopend worden. Als dit wel wordt gedaan maakt deze persoon zich schuldig aan een strafbaar feit. Dat was voor Van Tol echter geen reden om dit niet te doen. “Nu wil het toeval dat nieuwsgierigheid een familiekwaal is en wij wel graag wilden weten wat er op dit formulier stond. Vooral omdat de arts van wacht ons medegedeeld had dat we deze enveloppe niet mochten openen”, zo luidt het argument in het artikel.
Dat gebeurt dus gewoon overal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.
https://www.ad.nl/binnenl(...)hartkwalen~a6d3708a/
[..]
Andersom (zoon die meegaat met rapport arts) zou gekker zijn geweest. Zoon is actief betrokken bij commonsensetv en je kan wel raden hoe zij tegenover corona in zijn algemeenheid staan....quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.
https://www.ad.nl/binnenl(...)hartkwalen~a6d3708a/
[..]
Kinderlijk naiief.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...
En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.
Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
UncleScorp![]()
Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Eerlijk gezegd was ik zelf verbaasd dit te lezen in reguliere kranten ...er is nog hoop op justice ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
UncleScorp![]()
Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?
Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmettingquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.
Probeer es volwassen te doen ?quote:
Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werktquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmettingDie vertrouw ik meer als jouw "kom je nieuwe prikkie maar halen" variant.
Lees topic titel ... hallo ??quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.
Ik loop geen of nauwelijks risico meer. Jullie wel.
Zoek de geschiedenis maar na hoe een immuunsysteem werkt... Nuff said.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werkt
Wow hoe uitzonderlijk... een volwassen reactie ... dank daarvoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Noem ten eerste iemand geen viruswappie. Laat iemand in zijn of haar waarde, want anders krijg je dat mensen aan beide kanten hun hakken in het zand stoppen.
Idem als wanneer ik je feiten geef dat je gewoon gemanipuleerd wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk maar eens wat er gebeurt als je een wappie een kritische inhoudelijke vraag stelt
Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoek de geschiedenis maar na hoe een immuunsysteem werkt... Nuff said.
Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
UncleScorp![]()
Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..
Ik basseer me liever op feiten en dan weet je dat door een vaccin je immuunsysteem getraind wordt om een covid infectie sneller te herkennen en dus sneller aan te pakken waardoor de kans op een zwaar ziekte verloop tot minimaal wordt verkleind.
En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd isquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.
Komt er een onleesbaar artikel in HLN (Belgische Telegraaf) dan is ineens dat ene artikel wel supergeloofwaardig en![]()
Lekker kritisch en oprecht dit..... Chapeau!
Maar als het allemaal onzin is wat in die MSM komt. Waarom dit artikel dan wel geloofwaardig? Als MSM tien keer 2+2=5 plaatsen en 1 X 2+2=6. Dan is dus het antwoord 6? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd isEn geen Wappie Media waar jij gelijk je plasje overheen doet zonder te lezen
Je hebt met dit soort emotionele mensen te maken. Niet mee beginnen joh.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden![]()
Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ken mensen die wachten op een beter vaccin of even de kat uit de boom kijken.
Ik ken ook mensen die geloven dat het onderdeel is van Bill Gates plan voor de grote 'harvest'.
Die eerste groep kan je wellicht overtuigen om het eerder te nemen (is eigenlijk niet nodig), die tweede groep kan je beter snel van wegrennen.
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"
Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geestquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geestMaar goed die man is zo dement als een deur en hoe triest ook dat ze hem nog steeds als puppet gebruiken, wel komisch dat je dit zegt en ik moet denken aan Biden
Ik reageer ontopic? Letterlijk nog wel ... Zeer raar idd ... zijn ze niet gewoon op fokquote:[b]Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Tijger_m het volgende:[/b
Je spreekt mij aan op de opinie van een andere user? Dat is wel heel raar.
Ik mis de tijd dat we geen onderscheid maakten in wie de griepprik gehad heeft en wie niet en we toch gezellig in de club stonden samen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.
Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.
Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covidquote:Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.
[..]
Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covid
Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoekenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.
En bang gemaakt door verhaal van wappies?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weetquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoeken![]()
En straks wat anders? ... tuurlijk ... het klimaat he![]()
Ze beginnen al op te warmen
Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt.
Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.
Nee uiteraard houdt het een keer op. Ik heb dat nu met de 3e prik eigenlijk al. Een normale vaccinatie is bijna altijd 2 prikken (alleen gaan veel mensen vaak niet voor de 2e want voor 1 vakantie naar de tropen is dat niet echt nodig) dus dat is prima. Ik heb ookal 20 vaccinaties gehad in mijn leven denk ik, dus 2 erbij gaat nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weet
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En bang gemaakt door verhaal van wappies?
Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
Dat is dan de gewoonste zaak van de wereld, mensen vinden t geweldig.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
Meeste is via via in handen van grote olie of kolen magnaten dus je zal weinig kritiek kunnen verwachten van de media. NOS en The Guardian zie je dan veel praten over klimaatsverandering maar wereldwijd maar bar weinig. Kijk maar naar Murdoch en hoeveel media die in handen heeft wereldwijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]Ik heb het niet over de wappies
![]()
Wel over de media en wie haar beheert
Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten.
Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.
Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef Morrigan het volgende:
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen.Gewoon, omdat die mogelijkheid er is.
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.
Met vriendschap is dat wel wat anders.
[..]
Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.
Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef weetjewel5 het volgende:
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.
Geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:23 schreef Morrigan het volgende:
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.
Om eerlijk te zijn vind ik het in Nederland wel meevallen. Behalve dan de avondklok. Die sloeg nergens op. Net als dat geen alcohol verkopen na 20:00 uur.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.
Dat kan. Ik ga zelf vanuit dat dit vaccin niet tijdelijk is, dus later vaccineren kan altijd nog (lijkt mij).quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in.
Nu ben ik echter toch wantrouwig
Wat voor schade aan het immuunsysteem?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)
Volgens mij zijn we nog lang niet zo ver, dat de ganse wereldbevolking wordt gevaccineerd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
Schade aan immuun systeem weet niemand.. want afwachten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Wat voor schade aan het immuunsysteem?
Door welk vaccin, en hoe?
Waar doel je op, met kruis immuniteit?
(Heterosubtypic immunity?)
Dan is er hoop voor je, binnenkort komt Novavax op de markt wat een "traditioneel" vaccin is. Dat is al door de EU aangekocht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in.
Nu ben ik echter toch wantrouwig
Kijk, dat is mooi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is er hoop voor je, binnenkort komt Novavax op de markt wat een "traditioneel" vaccin is. Dat is al door de EU aangekocht.
Voor zover ik weet wel. De EU aankoop is namens alle EU landen die meedoen met dat programma van gezamelijke inkoop dus ook Nederland.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi.
Komt het ook naar Nederland?
Een tetanusspuit is geen vaccin. Het is een serum, waarbij men geļsoleerde antistoffen krijgt ingespoten. Bovendien is een bacteriėle infectie iets compleet anders dan een virusinfectie, bacteriėn zijn levende organismes die zich zelfstandig vermenigvuldigen en die in de regel schade toebrengen door de giftige afbraaktoffen die ze uitscheiden, niet door het binnendringen van cellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen.Gewoon, omdat die mogelijkheid er is.
Hčhč. Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 05:53 schreef Heremeteit het volgende:
Iedereen heeft inmiddels wel de kans gehad om zich te laten vaccineren? Dan mag de boel wel weer open. Een hoop weigeraars zullen via natuurlijke weg immuniteit opbouwen. Dat gevaccineerde mensen nog besmet kunnen worden is totaal niet alarmerend, zolang een besmetting niet resulteert in ziekenhuisopname heeft het vaccin z'n werk gedaan. Mogelijk is het zelfs een natuurlijke booster.
Voor mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden zullen monoclonals achter de hand moeten worden gehouden.
Hoe dan ook hebben we niks anders achter de hand dan vaccins, dus lockdowns in stand houden is waanzin. Dat zou je dan voor altijd moeten doen.
.. Lolquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meeste is via via in handen van grote olie of kolen magnaten dus je zal weinig kritiek kunnen verwachten van de media. NOS en The Guardian zie je dan veel praten over klimaatsverandering maar wereldwijd maar bar weinig. Kijk maar naar Murdoch en hoeveel media die in handen heeft wereldwijd.
De mens gaat gerust door tot het laatste stukje regenwoud of oerbos gekapt is.
Waarom hebben we dan toch vaccinaties tegen pokken en tbc enz...quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor altijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 05:53 schreef Heremeteit het volgende:
Iedereen heeft inmiddels wel de kans gehad om zich te laten vaccineren? Dan mag de boel wel weer open. Een hoop weigeraars zullen via natuurlijke weg immuniteit opbouwen. Dat gevaccineerde mensen nog besmet kunnen worden is totaal niet alarmerend, zolang een besmetting niet resulteert in ziekenhuisopname heeft het vaccin z'n werk gedaan. Mogelijk is het zelfs een natuurlijke booster.
Voor mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden zullen monoclonals achter de hand moeten worden gehouden.
Hoe dan ook hebben we niks anders achter de hand dan vaccins, dus lockdowns in stand houden is waanzin. Dat zou je dan voor altijd moeten doen.
Die zijn er om ook zwakkere en kwetsbare mensen te laten overleven. Hoeveel kwetsbare mensen zijn er niet alleen al in Nederland? Miljoenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan toch vaccinaties tegen pokken en tbc enz...
Als ons immuunsysteem zo fantastisch zou zijn zouden we dat toch niet nodig hebben?
Nee, net iets meer dan de helft van de mensen is gevaccineerd en daarvan zijn de mensen die minder dan twee weken geleden gevaccineerd nog niet volledig beschermd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 05:53 schreef Heremeteit het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:39 schreef Helikopterpilootje het volgende:
Het is niet nodig om dit te doen. De eventuele gevolgen zijn voor hun rekening, niet die van jou. Hoeveel van die lui hebben het trouwens al gehad?
Die pakken zichzélf er niet eens mee om zich niet te laten vaccineren. Een besmetting hebben doorgemaakt biedt betere bescherming dan vaccinatie. Er vinden in Israel relatief aan de omvang van de groep minder herbesmettingen dan doorbraakbesmettingen plaats en ook biedt vaccinatie nį besmet te zijn geweest geen extra bescherming.
En hoe oud zijn die?
Het overlijdensrisico aan corona is voor mensen onder de 50 lager dan influenza. Behalve als je letterlijk tienduizenden vaccinweigeraars zou kennen kun je er zondermeer van uit gaan dat niemand van hen, mits relatief jong, een besmetting niet zal overleven.
In Duitsland hebben soortgelijke zaken plaatsgevonden: ziekenhuizen die meer coronapatiėnten op hun IC rapporteerden omdat ze per coronapatiėnt op de IC betaald krijgen, firma's die sneltests uitvoeren die veel meer (uiteraard negatieve) tests rapporteerden dan daadwerkelijk uitgevoerd omdat ze (wederom) per uitgevoerde test betaald krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
Brrr ja je zou je maar iets aantrekken van wetenschap!quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah de klassieke ‘DoE zElF mAaR Je OnDeRzOeK’ cop out.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het niet al aangekocht voor het zelfs (weer) goedgekeurd is? Moet snel gaan he. Procedures worden versoepeld voor emergency use approval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
Dan is er hoop voor je, binnenkort komt Novavax op de markt wat een "traditioneel" vaccin is. Dat is al door de EU aangekocht.
Wellicht is daar een volstrekt logische verklaring voor. Net zoals bij AstraZenica.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Was het niet al aangekocht voor het zelfs (weer) goedgekeurd is? Moet snel gaan he. Procedures worden versoepeld voor emergency use approval.
Wees blij dat dat gedaan wordt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Was het niet al aangekocht voor het zelfs (weer) goedgekeurd is? Moet snel gaan he. Procedures worden versoepeld voor emergency use approval.
Ik kan echt helemaal niets met deze post.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schade aan immuun systeem weet niemand.. want afwachten.
Door welk vaccin en hoe? weet niemand wat floating mRNA, Vectors en Spike proteine doen. Afwachten dus
Kruis immuniteit? Virus doorgemaakt maakt je beter beschermt tegen een familie van een virus dan een vaccin gebaseerd op 1 spike proteine die een compleet virus moet nabootsen ooit kan doen.
(Heterosubtypic immunity?) Dit Is meer op Influenza virussen van toepassing, voor een Corona virus in 30 jaar is nog nooit een oplossing gevonden? sterker nog "the test subjects all died" niet uit hier een getoond artikel maar wel van toepassing.
Ik heb even gekeken... dit artikel bedoel je? Is geen 100% antivax artikel maar wel kwalijk idd dat ze hem een podium geven en op gelijke voet stellen met een op het oog normale verstandige huisarts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ergens is het van de zotte dat een krant niet de moeite neemt om de achtergrond van een 'huisarts' te onderzoeken voordat er een artikel geplaatst is. Het reformatorisch dagblad is maar al te blij om een antivaxx-artikel te kunnen plaatsen van een of andere vage huisarts die eerder al van LinkedIn af gegooid is wegens het verspreiden van desinformatie.
Dus als je ooit van LinkedIn bent verbannen dan kunt je altijd nog aankloppen bij het reformatorisch dagblad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |