Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:56 schreef galantis het volgende:
Het is vrij lastig om door hun confirmation bias heen te kauwen. Wat dat betreft zie ik ze alleen bekeren als ze zelf of mensen in hun omgeving eens goed ziek worden van corona.
Dit dus. Als ze diep in al die complottheorieën zitten, kun je ze niet overtuigen. Daar moeten ze toch echt zelf doen.quote:
Ligt eraan of ze echt 'wappie' zijn en allerlei complottheoriën geloven, of dat ze voorzichtig zijn en zich er niet helemaal fijn bij voelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
idd. ik vraag me dan af; waar ligt de grens? Hoe lang blijven mensen doorgaan met maatregelen die blijkbaar niet (goed) werken (landen met hoge vaccinatiegraad willen weer lockdowns gaan invoeren). Of gewoon doorgaan tot in de oneindigheid? (met de belofte dat het binnenkort echt beter wordt, werkt hier ook altijd zo goedquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden![]()
Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben (kort) opgenomen geweest en hoef alsnog geen vaccin.
Je was me voorquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.
Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.
Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:31 schreef galantis het volgende:
[..]
Nu je al antistoffen hebt is die noodzaak er ook niet echt.
Zoals we eigelijk altijd gedaan hebben in de afgelopen decennia. klinkt logisch.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kan al helpen door ze niet meteen als wappies weg te zetten wellicht? Zelfs als ze ook in allerlei complotten zouden geloven.
Soms moet je gewoon accepteren dat iemand een andere denkwijze heeft. Dan kan je ervoor kiezen om het jezelf makkelijk te maken door die groep weg te zetten als wappies of je probeert gewoon te accepteren dat we nooit iedereen overtuigd krijgen om een vaccin te nemen.
Wederzijds respect; ook bij andere meningen, helpt vaak al heel erg als je een normaal gesprek wil aangaan.
Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:20 schreef airconditioning het volgende:
Enige reden hoe we dit voor elkaar gaan krijgen is dwangmatig vaccineren of gewoon buitensluiten / wegpesten uit deze maatschappij. Of maak iemand anders besmetten strafbaar als je niet gevaccineerd bent, poging tot moord?
De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor gevaccineerde mensen, die besmetten ook anderen. Kortom heel de samenleving opsluiten, dat heet lockdown.
De wappies die ik ken worden hiermee alleen maar meer versterkt in hun denken. Het bewijst hetgeen ze al tijden roepen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Misschien ze linkjes sturen van oprukkend beleid om lockdowns alleen nog maar voor ongevaccineerden te laten gelden. Waarschijnlijk hebben ze toch een slagroom ruggegraat.
Heb je het nu over ivermectine pilletjes of over iets anders?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mijn vermoeden is dat prikangst overheerst. Zeker als de wappie in kwestie begint over pilletjes.
Bij een prikje is het vaccin 'het gif' maar bij een pilletje innemen is er geen weerstand en worden suggesties gedaan voor pillen waarvan de fabrikant aangeeft dat het niet werkt tegen covid.
stel maar de vraag of de wappie het neemt als het vaccin in de vorm van een neusspray beschikbaar is.
Als je prikangst ernstig is dan is het makkelijk om het vaccin aan te vallen. Dan ben je er vanaf en heb je een reden om het prikje niet te nemen.
Nog niet gehoord van varianten?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Nee hoor:quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef airconditioning het volgende:
[..]
De kans is veel minder en als de gevaccineerde (normale) mensen besmet worden dan loopt het meestal goed af. Laat je meer informeren
ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ZERO COVID. de overheid vindt altijd nieuwe 'argumenten', heb je dat niet gemerkt de afgelopen 1,5jaar.
Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Er liggen 212 mensen op de IC. Best rustig zo vergeleken met toen het echt chaos was. Geen noodzaak dus om mensen te prikken die niet geprikt willen worden.
Welke vrijheden heb je nu eigenlijk met je prik? Je mag in sommige landen binnen zitten ipv buiten nou woehoe wat een vrijheid.
We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
Het is fijn, dat je in ieder geval eerlijk bent, over dat je vooral van de maatregelen af wil.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.
Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Tja, wat is de waarheid?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Het feit dat het overgrote deel wat daar ligt ongevaccineerd is zegt mij genoeg. Maar iedereen moet het zelf weten.
Ik zou de kans op een opname zoals jij hebt gehad zo klein mogelijk willen maken. Dat doe je aantoonbaar met een prikje. Ik zie dat als een kleine moeite, groot plezier.
besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ondanks een paar duizend vastgestelde besmettingen per dag toch maatregelen versoepelen....?
Mensen kunnen lezen. Niet telkens hetzelfde filmpje posten in hetzelfde topic.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you
https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
Israel:
Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations
"Effectiveness of the vaccine is really fading"
https://www.washingtonpos(...)l-again-some-reason/quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Same here !quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
We gaan het ware gezicht zien van de overheid in de herfst en de winter.
Ik hoop dat ik er naast zit met mijn negatieve kijk en dat we nu klaar zijn met Corona. Mag iedereen me keihard uitlachen, vind ik prima!
Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
besmettingen of positieve testen? de meeste zijn niet ziek.
De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot. en owja vaccinpaspoorten nu weer, waar stopt dit?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jij komt met een loze kreet dat de overheid alijd argumenten vindt. Afgelopen halfjaar heeft je ongelijk allang aangetoond.
Kabinet zou alles gedaan hebben om de kiezer voor zich te winnen bij de verkiezingen. Niks van uitgekomen.
En nadat het aantal besmetting gedaald was naar een paar duizend per dag, werden ondanks hevig kritiek de maatregelen (te snel) versoepeld.
De overheid in jouw wereld zou precies het tegenovergestelde gedaan hebben.
Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zo hebben jullie je dus laten vangen 🤣
Een 5-sterren resort, klinkt ongeveer als een 6 sterren hotel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Peter het volgende:
Doe alsof Wappie een gratis vakantie heeft gewonnen naar een 5-sterren resort in ene land waar je alleen in komt met een vaccinatie.
Eens kijken of ze zich dan niet alsnog laten vaccineren... en dan blijkt de vakantie niet te bestaan?
Laat dat yahoo artikel nou juist net precies uitleggen dat er niets aan de hand is:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tja, wat is de waarheid?
Most COVID deaths in England now are in the vaccinated – here's why that shouldn't alarm you
https://uk.news.yahoo.com(...)heres-102424441.html
Israel:
Top Israeli Doctor Says: Vaccinated make up 95% of all severe Covid hospitalizations
quote:The fact that more vaccinated people are dying than unvaccinated people does nothing to undermine vaccine safety or effectiveness. In fact, it’s exactly what we’d expect from the excellent vaccines, which have already saved tens of thousands of lives.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |