Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.
Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covidquote:Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja voelt zeer raar om er nu zelf in te zitten en het “lijdend” voorwerp te zijn.
[..]
Met dat verschil dat het nu toch regeringen, virologen en experts zijn die alles wijten aan covid
Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoekenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.
En bang gemaakt door verhaal van wappies?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat regeringen, virologen en experts nou roepen dat corona gemaakt is een lab om de mensheid te onderdrukken. Het is gewoon het volgende verhaaltje van wappies waar we bang voor worden gemaakt. Eerst was het reptillians, toen chemtrails, 2012, de harvest/matrix, nu corona en straks weer iets anders.
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weetquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach en weer het denigrerende wappie zucht ... volwassenheid is hier toch ver te zoeken![]()
En straks wat anders? ... tuurlijk ... het klimaat he![]()
Ze beginnen al op te warmen
Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt.
Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is het juist. Die blijven zo doordrammen, dat techniek van de kapotte grammofoonplaat niet eens meer werkt. “Prima dat je gedachte hebt, maar ik hoef het niet aan te horen.” Dan kun je je afvragen in hoeverre zo’n iemand jou eigenlijk als vriend ziet als ze niet eens jouw grenzen respecteren.
Nee uiteraard houdt het een keer op. Ik heb dat nu met de 3e prik eigenlijk al. Een normale vaccinatie is bijna altijd 2 prikken (alleen gaan veel mensen vaak niet voor de 2e want voor 1 vakantie naar de tropen is dat niet echt nodig) dus dat is prima. Ik heb ookal 20 vaccinaties gehad in mijn leven denk ik, dus 2 erbij gaat nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'Wappies' zijn juist vrij pro big oil tegenwoordig, dus denk niet dat die voor het klimaat dan wel de natuur strijden. Maar wie weet
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En bang gemaakt door verhaal van wappies?
Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
Dat is dan de gewoonste zaak van de wereld, mensen vinden t geweldig.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij gelijk hebt, meen ik serieus. Maar als je volgend jaar je 4e prik haalt denk dan nog een keer. Wanneer je nog steeds moet testen voor toegang als 4x gevaccineerd. Wanneer je je telefoon voor alle toegang tevoorschijn moet halen, denk nog een keer. En als je over 5 jaar alleen nog maar digitale Euro's in je wallet hebt, denk dan nog een keer.
Meeste is via via in handen van grote olie of kolen magnaten dus je zal weinig kritiek kunnen verwachten van de media. NOS en The Guardian zie je dan veel praten over klimaatsverandering maar wereldwijd maar bar weinig. Kijk maar naar Murdoch en hoeveel media die in handen heeft wereldwijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]Ik heb het niet over de wappies
![]()
Wel over de media en wie haar beheert
Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou ook na 500 dagen hetzelfde gebrainwash op tv en in kranten.
Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat gedram van de overheid ook vermoeiend. elke dag over irrelevante 'besmettingen' praten terwijl er weinig mensen in t ziekenhuis liggen. de bangmakerij wordt steeds erger terwijl we steeds meer weten over t virus en ook de dodelijkheid inmiddels een stuk lager wordt ingeschat dan 1,5jaar geleden.
Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:13 schreef Morrigan het volgende:
Misschien wil men gewoon dat vaccin hebben. Jaren geleden, toen ik in mijn duim had gesneden, kreeg ik bij de huisartsenpost een vaccinatie tegen tetanus. En volgens mij is de kans dat je ziek wordt of er zelfs aan sterft door die bacterie veel kleiner dan bij corona. En toch had ik dat vaccin genomen.Gewoon, omdat die mogelijkheid er is.
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is me anders goed gelukt om dat te vermijden. Het helpt al door gewoon geen tv te kijken.
Met vriendschap is dat wel wat anders.
[..]
Dat soort dingen negeer ik gewoon. Belangrijke wijzigingen hoor ik sowieso wel.
Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:18 schreef weetjewel5 het volgende:
ik probeer t ook te negeren maar via internet krijg je toch weleens wat mee.
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja een klassiek vaccin, al jaren beproefd en gebruikt, en toegepast bij iemand die het nodig heeft. Niet iets nieuws, amper deftig getest, enkel onder voorwaarden goedgekeurd (emergency use approval) dat quasi onder dwang bij de ganse wereldbevolking ingespoten moet worden.
Geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:23 schreef Morrigan het volgende:
Klassieke vaccins waren ook ooit nieuw. Daar had je ook groep die niet wisten wat mogelijk de bijwerkingen waren. Maar ik ben wel erg blij dat men heeft doorgezet, aangezien we nu voor onze kinderen een hoop veilige vaccinaties hebben.
Om eerlijk te zijn vind ik het in Nederland wel meevallen. Behalve dan de avondklok. Die sloeg nergens op. Net als dat geen alcohol verkopen na 20:00 uur.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Negeren lukt niet. Het bepaalt je leven want je wordt dagelijks geconfronteerd met de maatregelen en het hoe en waarom ervan.
Dat kan. Ik ga zelf vanuit dat dit vaccin niet tijdelijk is, dus later vaccineren kan altijd nog (lijkt mij).quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in.
Nu ben ik echter toch wantrouwig
Wat voor schade aan het immuunsysteem?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)
Volgens mij zijn we nog lang niet zo ver, dat de ganse wereldbevolking wordt gevaccineerd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En bang gemaakt door verhaal van wappies?
Terwijl ondertussen de ganse wereldbevolking geprikt wordt omdat ze bang gemaakt zijn door cijfertjes en grafiekjes in de media...
Schade aan immuun systeem weet niemand.. want afwachten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Wat voor schade aan het immuunsysteem?
Door welk vaccin, en hoe?
Waar doel je op, met kruis immuniteit?
(Heterosubtypic immunity?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |