quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Dat chokende wijf weer met die handschoen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Nederlands vlaggetje waarschijnlijk
Schaatsen, shorttrack en biatlon. Alleen de alpineliefhebbers mogen weer diep in de nacht. En de gekken die houden van jurysport.quote:
Klopt, maar na 12'en is het wel klaar. Vind het een beetje zonde om daarvoor verlof aan te vragen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens gekeken naar de tijden in Beijing
Lijkt erop dat de meeste relevante onderdelen in de Nederlandse ochtend zijn
En de bazen die houden van het rodelen, bobsleeën en skeleton? En de meest serieuze vraag: het langlaufen? Want dat hoop ik samen met familie te gaan kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schaatsen, shorttrack en biatlon. Alleen de alpineliefhebbers mogen weer diep in de nacht. En de gekken die houden van jurysport.
Als ik dan thuiswerkdagen heb gewoon pas gaan werken na het schaatsen denk ik.Anders wordt alles gespoilerd.
Nee bij de cross hebben we ook een Nederlandse man die aardig mee doet tegenwoordigquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat chokende wijf weer met die handschoen?
Zeer mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaatsen, shorttrack en biatlon
Ga ik ook niet doen nee. Winterspelen is verlof sowieso niet echt nodig, daar kun je in een uur of 6 per dag en drie weekenden gemakkelijk alle relevante sport zien met replayfuncties.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar na 12'en is het wel klaar. Vind het een beetje zonde om daarvoor verlof aan te vragen.
Langlaufen volgens mij ook in de NL ochtend. Rodelen etc niet echt goed naar gekeken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de bazen die houden van het rodelen, bobsleeën en skeleton? En de meest serieuze vraag: het langlaufen? Want dat hoop ik samen met familie te gaan kijken
Kijk dan even goedquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Langlaufen volgens mij ook in de NL ochtend. Rodelen etc niet echt goed naar gekeken.
En curling?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schaatsen, shorttrack en biatlon. Alleen de alpineliefhebbers mogen weer diep in de nacht. En de gekken die houden van jurysport.
Als ik dan thuiswerkdagen heb gewoon pas gaan werken na het schaatsen denk ik.Anders wordt alles gespoilerd.
Curling is de hele dag omdat er nu eenmaal een hoop potjes gespeeld worden.quote:
Mooi. Zal dan vast wel diep in de nacht het wekkertje worden voor het schansspringen van de noordse combinatiequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Langlaufen volgens mij ook in de NL ochtend. Rodelen etc niet echt goed naar gekeken.
De eerste afvaller van WIDM.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:35 schreef TheVulture het volgende:
Er moet natuurlijk altijd iemand als eerste uit, maar het voelt altijd zo dom als jij dat dan bent
quote:
Bobslee zal wel op muricatijden zijn.quote:
Gaat de VS de plakkenspiegel toch nog ruim winnenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:41 schreef heywoodu het volgende:
Heel dom dat ze er nu al uit ligt, onbegrijpelijk dat ze niet besloot om er later pas uit te gaan.
Maar 20 punten goedmaken is wel veel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:41 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen weet toch dat de puntenkoers alles beslist
Ligt wel veel punten achter nuquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:41 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen weet toch dat de puntenkoers alles beslist
Gewoon een rondjequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 20 punten goedmaken is wel veel.
Mwah, die schroeit straks iedereen de moeder met een rondje, puur uit woedequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 20 punten goedmaken is wel veel.
Zelfs dat zal niet genoeg zijn.quote:
quote:
Wel een beetje story of her live eigenlijk op de Spelenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wild laat hier een gouden kans liggen.
Typisch Nederlands wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wild laat hier een gouden kans liggen.
Spreek voor jezelf!quote:
Die gaan echt niet hun NOC kwijtraken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:48 schreef Nattekat het volgende:
Wij juichen voor de laatste medaille van Hong Kong ooit.
Surplace.quote:
Taiwan is onafhankelijk, HK wordt opgegeten door China net als Macauquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan echt niet hun NOC kwijtraken.
Hoogstens naamsverandering. Zie Taiwan Chinees Taipei
Wij denken hetzelfdequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 39 medaljes voor Duitsland
ERG MOOI
/Carequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 39 medaljes voor Duitsland
ERG MOOI
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.quote:
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.
De facto wel ja, maar niet erkend. Ik verwacht dat met Hong Kong iets soortgelijks gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Taiwan is onafhankelijk, HK wordt opgegeten door China net als Macau
Mwah.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.
Jij had anders 39-45. Haha!quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.
Ik gok maar wat.quote:
Mijn persoonlijke afkeer van kamikaze wielrennen is sterker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.
Sta je best hoog mee danquote:
Voorbereiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driekwart van de vragen zijn gewoon muntje opgooien
Erg pijnlijk.quote:
Precies, zo kon het net.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:54 schreef TheVulture het volgende:
Canadese kwam wel uit de baan, maar toen zat de Oekrainse er nog volledig achter, voor wat het waard is
Ik hou me niet bezig met dat soort proletenspelletjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driekwart van de vragen zijn gewoon muntje opgooien
Zoals?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Denemarken/Zweden/Noorwegen vond ik wel echt een waan van de dag-vraag en zaken als komt er een chute tijdens de Keirin ook wel. Maar er zitten ook wel vragen tussen waar je best wel kunt winnen door meer te weten jaquote:
Hij zal wel niks fout hebben gedaan zoals Buchliquote:
Straks haalt ie nog een diploma.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:57 schreef Szura het volgende:
Laat die Paul toch lekker meerijden om de knikkers joh
Voorbereiden.quote:
Zover was ik al. Maar waarom die waarschuwing?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:59 schreef Pino112 het volgende:
No 227 PAUL Nicholas (TTO)
Disqualification for second warning.+
=
Een paar kwartjes die anders waren gevallen en Frankrijk was ruim aan kopquote:
Voel me nog steeds beflikkerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:01 schreef Arth_NL het volgende:
Ah, fijn, die herinnering aan Rio nog even.
Je zit buiten te kijken?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Komt er uitgerekend nu een plensbui over
Goud zilver en brons neem ik aan dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Goud & zilver voor Harrie Tsjon En Fa
Zit je buiten te kijken dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Komt er uitgerekend nu een plensbui over
Wij hopen allen op geen CHUTEquote:
Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaanquote:
Precies datquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaan
Speakers harder zettenquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaan
Op de een of andere manier werkt dat nauwelijks. Terwijl 'ie dan écht hard staat.quote:
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het zo blijft wint de gangmaker goud
Niet de eerste keer dat Australië in dienst van Giebie rijdt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kreeg gewoon een gat van die Australier
Glaetzer laat een gat vallen en gaat dan naar achter kijken. Dat zag Kenny, en slimme actie van hem.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:05 schreef heywoodu het volgende:
Als je dit kut vindt wAnT bRiT snap je het ook echt niet hoor. Wat een fantastische rit
De rest moet dat toch ook zien en dan aan gaan?quote:
Wel mooie vierde plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:07 schreef Szura het volgende:
Awang
Wel jammer van onze Surinaamse vriend
Die keken allemaal naar elkaarquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest moet dat toch ook zien en dan aan gaan?
Ik heb dit nog nooit gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |