quote:
Wel een beetje story of her live eigenlijk op de Spelenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wild laat hier een gouden kans liggen.
Typisch Nederlands wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wild laat hier een gouden kans liggen.
Spreek voor jezelf!quote:
Die gaan echt niet hun NOC kwijtraken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:48 schreef Nattekat het volgende:
Wij juichen voor de laatste medaille van Hong Kong ooit.
Surplace.quote:
Taiwan is onafhankelijk, HK wordt opgegeten door China net als Macauquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan echt niet hun NOC kwijtraken.
Hoogstens naamsverandering. Zie Taiwan Chinees Taipei
Wij denken hetzelfdequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 39 medaljes voor Duitsland
ERG MOOI
/Carequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 39 medaljes voor Duitsland
ERG MOOI
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.quote:
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.
De facto wel ja, maar niet erkend. Ik verwacht dat met Hong Kong iets soortgelijks gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Taiwan is onafhankelijk, HK wordt opgegeten door China net als Macau
Mwah.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.
Jij had anders 39-45. Haha!quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WIJ houden ons helemaal niet bezig met het aantal Duitse medaljes.
Ik gok maar wat.quote:
Mijn persoonlijke afkeer van kamikaze wielrennen is sterker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel als dat gevolgen heeft voor de medaillespiegel.
Sta je best hoog mee danquote:
Voorbereiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driekwart van de vragen zijn gewoon muntje opgooien
Erg pijnlijk.quote:
Precies, zo kon het net.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:54 schreef TheVulture het volgende:
Canadese kwam wel uit de baan, maar toen zat de Oekrainse er nog volledig achter, voor wat het waard is
Ik hou me niet bezig met dat soort proletenspelletjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Driekwart van de vragen zijn gewoon muntje opgooien
Zoals?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Denemarken/Zweden/Noorwegen vond ik wel echt een waan van de dag-vraag en zaken als komt er een chute tijdens de Keirin ook wel. Maar er zitten ook wel vragen tussen waar je best wel kunt winnen door meer te weten jaquote:
Hij zal wel niks fout hebben gedaan zoals Buchliquote:
Straks haalt ie nog een diploma.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:57 schreef Szura het volgende:
Laat die Paul toch lekker meerijden om de knikkers joh
Voorbereiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |