Zover was ik al. Maar waarom die waarschuwing?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:59 schreef Pino112 het volgende:
No 227 PAUL Nicholas (TTO)
Disqualification for second warning.+
=

Een paar kwartjes die anders waren gevallen en Frankrijk was ruim aan kopquote:

Voel me nog steeds beflikkerd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:01 schreef Arth_NL het volgende:
Ah, fijn, die herinnering aan Rio nog even.

Je zit buiten te kijken?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Komt er uitgerekend nu een plensbui over

Goud zilver en brons neem ik aan dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Goud & zilver voor Harrie Tsjon En Fa

Zit je buiten te kijken dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Komt er uitgerekend nu een plensbui over

Wij hopen allen op geen CHUTEquote:

heywoodu

heywoodu

Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaanquote:

Precies datquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaan

Speakers harder zettenquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem is maar als het hier écht hard regent wordt de TV nogal lastig te verstaan

heywoodu

heywoodu

Op de een of andere manier werkt dat nauwelijks. Terwijl 'ie dan écht hard staat.quote:

Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het zo blijft wint de gangmaker goud

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |