Straks wel de dochter van The Bossquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:19 schreef Szura het volgende:
Dit is vast geen familie van Marianne Thieme
Zou die ook zo slecht zingen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks wel de dochter van The Boss
Terwijl hiervoor alle Zweden steeds foutloos waren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:18 schreef Szura het volgende:
Toen ik een tijdje geleden op Unibet keek, was Zwitserland de favoriet
Ik zou als ik haar was i.i.g. niet Courtney Cox op het paard uitnodigen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die ook zo slecht zingen?
Per hindernis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Krijg je eigenlijk strafpunten per hindernis of per balk die valt?
Per hindernis. Volgens mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Krijg je eigenlijk strafpunten per hindernis of per balk die valt?
Dat zijn gewoon de regelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:22 schreef kilon het volgende:
Ondertussen weer meer balken die vallen maar slechts 4 strafpunten omdat het dezelfde hindernis is. Wees dan consequent.
En dan zeker allemaal een polsstok mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef kilon het volgende:
Ze moeten hier een estafette van maken. En dan alle 8 teams tegelijk op het parcours.
En dan geen vaste route maar gewoon zorgen dat je alle hindernissen een keer hebt gehad.
Omdat elke hindernis weer anders is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Slechte regels. Waarom hetzelfde straffen voor een klein foutje als voor een mega fout?
geniet gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef potjecreme het volgende:
Normaal geniet ik hiervan. Dit keer lukt het mij niet.
okquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan moet je soms maar beter springen. Fouten moeten gevolgen hebben.
Ze moeten nog twee keer.quote:
Ja weet ik, maar was alvast de tekst voor Roelfs aan het schrijvenquote:
Als Sifan moet lijkt me jaquote:
Maar dat duurt toch een half uur zon beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Sifan moet lijkt me ja
Wellicht bij de Duitser nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:36 schreef PS. het volgende:
Waar kun je dit nog verder kijken dan? Buiten PLAYER
In het bijzonder de Zweden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:36 schreef franklop het volgende:
Nu moet elk team uit de tweede ronde alles op alles zetten om vanaf nu zoveel mogelijk strafpunten te scoren.
Als ze zo door gaan kan het zomaar goud zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fijn ritje . 1tijdfout
Frankrijk kanshebber voor een plak
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat Springsteen in Nederland trainde.
Zilver ook gezien de Fransen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:41 schreef franklop het volgende:
Gezien de vorm van de Zweden kan het voor het goud al wel klaar zijn nu
Broes schijnt hier ook graag pizza te eten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik dacht dat Springsteen in Nederland trainde.
Zit nu op de Belg te kijken. Begreep van de commentator dat het in België was, maar misschien dan niet goed begrepen.quote:
Kleine wereld.quote:
Goede vraag. Kan het niet vinden. Alleen over huisdierenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:41 schreef alpeko het volgende:
Worden de paarden ook getest op corona?
Een diploma.quote:
Bij gelijke stand geen barrage? Dat zou sowieso zijn bij het goud als daar evenveel straffouten warenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef zipcon het volgende:
Op 2 seconden van USA, maar een foutje bij de Zweden zou alles open gooien (hoewel onwss).
Zelfde volgorde lijkt me.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:55 schreef franklop het volgende:
Frankrijk als eerste ook van de favorieten zo. Of gooien ze het schema nog om?
4 puntenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Max23 het volgende:
Wat heeft die 2e Zweed gedaan? Live score kapot
Houtzager dus naar de slager?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef kilon het volgende:
Tja, had Houtzager dat paard van hem maar niet zo moeten laten falen. Want het schijnt dat de ruiter ook wat doet. En die knollen kunnen nooit wat misdoen uiteraard.
Houtslagerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Houtzager dus naar de slager?
Ben Agterberg uit Utregquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Het zand voor de bak is vanuit Nederland per container vervoerd naar Japan.
Wachten tot de 10km klaar is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef franklop het volgende:
Duurt wel erg lang nu. Waarom dan zo snel na eerste run de 2e starten
Vanwege de 10 km vind ik het prima.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom duurt dit zo langIk wil zo naar het foebele
Ze gaan nu beginnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom duurt dit zo langIk wil zo naar het foebele
Tenzij barrage moet dat op zich kunnen jaquote:
Verkeerde topic (al neem ik aan dat iedereen dit wel gezien heeft)quote:
We gaan nog even kijken hoe de Belg goud paktquote:
De chocolade medaillequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een plek 4 voor België
Maar dat is goed want die Belgen tellen toch enkel in diploma's.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt weer een plek 4 voor België
Hebben ze nog een naam voor deze formatie?quote:
Belgian Fricandelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze nog een naam voor deze formatie?
Belgian Knollen?
Voor zilver en brons dan blijkbaar eventueelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Belgische commentator is het wel op tijd?
Red Horses?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze nog een naam voor deze formatie?
Belgian Knollen?
Alleen voor goud is het een barrage geloof ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:36 schreef Szura het volgende:
Belg zegt dat tijd telt, maar Roelfs zei van niet
Staan 2 1'tjes in beeeld in ieder geval. Dus Roelfs heeft gelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:36 schreef Szura het volgende:
Belg zegt dat tijd telt, maar Roelfs zei van niet
Dan gaan we naar de barrage.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen voor goud is het een barrage geloof ik.
Dubbel goud dan?quote:
Live score geeft 2x een 1e plaats?quote:
De complete Nederlandse stal kan ook ter plaatse de worstketel in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Franse paardenslager is al onderweg, dat wordt paardenbiefstuk voor Team France vanavond !
Die showdown maakte ook direct een eind aan de Wereldruiterspelen zoals we die kenden.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Die showdown maakte ook direct een eind aan de Wereldruiterspelen zoals we die kenden.
Zo dan!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 6e medaille voor België is binnen
Hij is niet de meest bekwamequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:47 schreef Szura het volgende:
Heeft de Belgische commentator het inmiddels wel door?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 6e medaille voor België is binnen
De Wereldruiterspelen zijn weer opgeknipt in kleine WK's ipv één groot paardensportevent iedere vier jaar. Organisatie van Tyron was dramatisch en door Hurricane Florence kon het dressuur niet worden afgemaakt.quote:
Ik pik wel in vanaf de tweede helft daar, hopgelijk is het dan niet al definitief gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |