Straks wel de dochter van The Bossquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:19 schreef Szura het volgende:
Dit is vast geen familie van Marianne Thieme
Zou die ook zo slecht zingen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks wel de dochter van The Boss
Terwijl hiervoor alle Zweden steeds foutloos waren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:18 schreef Szura het volgende:
Toen ik een tijdje geleden op Unibet keek, was Zwitserland de favoriet
Ik zou als ik haar was i.i.g. niet Courtney Cox op het paard uitnodigen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die ook zo slecht zingen?
Per hindernis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Krijg je eigenlijk strafpunten per hindernis of per balk die valt?
Per hindernis. Volgens mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Krijg je eigenlijk strafpunten per hindernis of per balk die valt?
Dat zijn gewoon de regelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:22 schreef kilon het volgende:
Ondertussen weer meer balken die vallen maar slechts 4 strafpunten omdat het dezelfde hindernis is. Wees dan consequent.
En dan zeker allemaal een polsstok mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef kilon het volgende:
Ze moeten hier een estafette van maken. En dan alle 8 teams tegelijk op het parcours.
En dan geen vaste route maar gewoon zorgen dat je alle hindernissen een keer hebt gehad.
Omdat elke hindernis weer anders is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Slechte regels. Waarom hetzelfde straffen voor een klein foutje als voor een mega fout?
geniet gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:23 schreef potjecreme het volgende:
Normaal geniet ik hiervan. Dit keer lukt het mij niet.
okquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan moet je soms maar beter springen. Fouten moeten gevolgen hebben.
Ze moeten nog twee keer.quote:
Ja weet ik, maar was alvast de tekst voor Roelfs aan het schrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |