Waren het neuro's of zeuro's?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik droomde nogal vaag dat we een nieuwe munteenheid hadden. Ik was met vrienden wat gaan drinken in het café en aan het eind van de avond moest de rekening gedeeld worden. Ik betaalde met een briefje van 160, maar een vriend van mij had alleen een briefje van 420 en kon niet wisselen, terwijl het café geen wisselgeld gaf.
Dit verder nogal onzinnige probleem werd ook niet meer opgelost voor ik wakker werd
Boh, klinkt ook goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef AgnesGru het volgende:
Wij zijn aan het kijken voor een vakantie (september), eerst vizier op Griekenland/Spanje. Komt er ineens een aanbieding voor Bonaire voorbijmaar weet niet of ik al wel buiten Europa wil. Al kon je er vorig jaar in de lockdown in november er wel gewoon heen.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik droomde dat ik wakker werd en dat er een doosje chocolaatjes oid op mijn bed stond. Er stond een plaatje op van de UI van @:H_T dus ik nam aan dat het van hem was. Dus bedankt droom-H_T!(Vond het wel freaky dat hij blijkbaar zomaar binnen geweest was
).
Dat wel, iets van 10 uur geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Boh, klinkt ook goedWel ver vliegen?
Ik laat mij altijd vliegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Boh, klinkt ook goedWel ver vliegen?
Ja ik zit ook wel te twijfelen over Curaçao ofzo in het najaar, voelt ook nog wel weer iets anders dan ander ver buitenlandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef AgnesGru het volgende:
Wij zijn aan het kijken voor een vakantie (september), eerst vizier op Griekenland/Spanje. Komt er ineens een aanbieding voor Bonaire voorbijmaar weet niet of ik al wel buiten Europa wil. Al kon je er vorig jaar in de lockdown in november er wel gewoon heen.
Geen idee eigenlijk. Het waren wel fonkelnieuwe biljetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren het neuro's of zeuro's?
Jij hebt geen vliegbrevet?quote:
quote:
Oei pijnlijk, daar ben ik voor gezaktquote:
Jammer, ik krijg het geregeld opgespeld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei pijnlijk, daar ben ik voor gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |