abonnement Unibet Coolblue
pi_200763260


Na twee afleveringen nu al mijn nieuwe guilty pleasure. 6 vrijgezelle B&B-eigenaren in binnen en buitenland op zoek naar de liefde. Elke eigenaar krijgt 4 potentiële partners over de vloer en dat zorgt voor een goede mix van Een Ik Vertrek, Boer Zoekt Vrouw en een behoorlijke portie plaatsvervangende schaamte

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4

Hoogtepunten tot nu toe zijn vooral nukkige Bert in Frankrijk die vrouwen absoluut niet op een voetstuk plaatst, Formule 1 prefereert boven een kennismakingsgesprek, iemand haar eigen koffer laat sjouwen en op de vraag van een van de dames of dit haar kamer is antwoord: "Nee het is mijn kamer, maar jij mag er logeren" _O-

In Oostenrijk is wanhopige Nico binnen een dag ondersteboven van eigenaresse Caroline, die op haar beurt vooralsnog haar hond op plek 1 heeft staan. Als er dan een nieuwe kaper op de kust arriveert is Nico meteen helemaal uit het lood geslagen _O-

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:32:11 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200763262
Ik vind Eric wel een top vent trouwens O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200763276
Ik vind Eric ook wel leuk. Rustig, eerlijk en stabiel komt hij over
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:34:07 #4
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200763287
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2021 @ 21:39:10 #5
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200763363
Besluiteloze Bert :') :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200763370
Beetje raar van Romana om weg te gaan omdat je je irriteert aan de andere vrouw.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:40:21 #7
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200763380
Sja Bert, dan had je door moeten pakken, en niet alles op 'maatje', 'gezellig', 'kroegmaatje' houden.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Vis een optie? donderdag 5 augustus 2021 @ 21:40:46 #8
70532 loveli
N
pi_200763384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

iemand puur op uiterlijk afbranden vind ik dan weer een beetje laag :{w ....
Er zijn zat andere dingen waar je commentaar op kunt hebben... Niemand heeft zichzelf gemaakt :@
Ik weet niet hoe jij die tweet leest, maar er staat niets over uiterlijk.

Wel dat vissen leuker zijn dan zijn vrouwen.
crap in = crap out
pi_200763401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Besluiteloze Bert :') :')
Mja, wat moet Bert dan doen? De andere vrouw wegsturen omdat Romana dat eist? Kun je ook niet maken.
pi_200763404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef Breekfast het volgende:
Beetje raar van Romana om weg te gaan omdat je je irriteert aan de andere vrouw.
Omdat ze ziet hoe Bert op haar reageert en jaloers is. Ze vindt Bert wel leuk, maar had gehoopt dat het van zijn kant nog zou komen. Gwen maakt duidelijk dat Bert Romana niet op fysiek vlak ziet zitten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2021 @ 21:41:43 #11
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200763407
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef Breekfast het volgende:
Beetje raar van Romana om weg te gaan omdat je je irriteert aan de andere vrouw.
Hoho, dat niet alleen hè. Ook omdat ze niet Bert's type was(zijn woorden) en ze er dus alleen voor de gezelligheid was.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200763425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:40 schreef Revanches het volgende:
Sja Bert, dan had je door moeten pakken, en niet alles op 'maatje', 'gezellig', 'kroegmaatje' houden.
Ja en dan niet snappen dat dat voor haar niet leuk was om te horen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 5 augustus 2021 @ 21:43:14 #13
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200763431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:40 schreef loveli het volgende:
Ik weet niet hoe jij die tweet leest, maar er staat niets over uiterlijk.

niet DIE specifieke tweet....alle andere ook over BenB
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200763526
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omdat ze ziet hoe Bert op haar reageert en jaloers is. Ze vindt Bert wel leuk, maar had gehoopt dat het van zijn kant nog zou komen. Gwen maakt duidelijk dat Bert Romana niet op fysiek vlak ziet zitten.
Toch jammer, ze lijken perfect voor elkaar. Maar Bert en Gwen wordt ook helemaal niks.
pi_200763649
Doei Romana ik zal je niet missen. :W

Wel heb ik heb de indruk dat Romana en Bert elkaar leuker vinden dan ze dat ze beiden willen toegeven.
pi_200764115
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:07:11 #17
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200764951
Romans heeft een goed besluit genomen om weg te gaan. (Kroeg)maatjes zijn is niet waar het om draait. Ik denk dat het de ogen (en hart) van Bert heeft geopend, wie weet krijgen we nog een plottwist en komt Romana, na een smeekbede van Bert, terug.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:14:26 #18
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200765067

😂
  Vis een optie? vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:03:47 #19
70532 loveli
N
pi_200765653
Romana voor co-presentatrice seizoen 2.
crap in = crap out
pi_200767083
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef Pippi het volgende:
Romans heeft een goed besluit genomen om weg te gaan. (Kroeg)maatjes zijn is niet waar het om draait. Ik denk dat het de ogen (en hart) van Bert heeft geopend, wie weet krijgen we nog een plottwist en komt Romana, na een smeekbede van Bert, terug.
Daar zet ik mijn geld op, want Romana liet wel duidelijk merken wel best meer van Bert te willen zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200767648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 07:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar zet ik mijn geld op, want Romana liet wel duidelijk merken wel best meer van Bert te willen zijn...
Aan de reactie van Bert te zien, lijkt het toch dat hij meer voor haar voelt dan wil toegeven. Romana vind ik echt een beetje een lompe boerin, maar wel een geschikte vrouw naast Bert.
  Vis een optie? vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:31:21 #22
70532 loveli
N
pi_200768645
Bert met z'n "het gaat om mij". Ja Bert, en daarom moet je Romana niet laten gaan. Misschien gaat het dan een keer om "ons".
crap in = crap out
pi_200769552
Wat ik wel opvallend vind, is dat zowel Romana als Gwenn zich extreem seksueel uitlaten naar Bert toe. Is hij voor vrouwen zo’n aantrekkelijke man om te zien?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:28:54 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200769794
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Fascination het volgende:
Wat ik wel opvallend vind, is dat zowel Romana als Gwenn zich extreem seksueel uitlaten naar Bert toe. Is hij voor vrouwen zo’n aantrekkelijke man om te zien?
Gwen lijkt mij gewoon iemand die botergeil is :9 Maar eerlijk gezegd snap ik dat, als man zijnde, ook niet echt ten aanzien van Bert?

Die Debbie trouwens, dat blijft toch ook een mystrerieus wezen :D aan de ene kant heeft ze iets sensueels, iets leuks en spannends ook maar aan de andere kant is het een enorm zeikwijf, irritant en betweterig. Moeilijk figuur, zoals Jelmer terecht ook opmerkte.

Overigens toch even kudo's voor Art z'n voiceover en manier van vragen stellen aan de kandidaten. Z'n "art over de vloer" show vond ik echt niets maar dit doet hij toch wel leuk vind ik :)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:39:22 #25
403520 Sway-
La vie est belle
pi_200770093
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Fascination het volgende:
Wat ik wel opvallend vind, is dat zowel Romana als Gwenn zich extreem seksueel uitlaten naar Bert toe. Is hij voor vrouwen zo’n aantrekkelijke man om te zien?
Ben bang dat ze dat doen omdat ze op een normale manier niet voldoende aandacht van hem krijgen
pi_200770631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:28 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Die Debbie trouwens, dat blijft toch ook een mystrerieus wezen :D aan de ene kant heeft ze iets sensueels, iets leuks en spannends ook maar aan de andere kant is het een enorm zeikwijf, irritant en betweterig. Moeilijk figuur, zoals Jelmer terecht ook opmerkte.

Kan me een debbie in bed echt totaaaaaaaaal niet voorstellen. Die vind alles vies en irritant en te lang duren etc. Die gaat met doekjes in de weer :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:37:32 #27
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200779308
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
Gwen lijkt mij gewoon iemand die botergeil is :9 Maar eerlijk gezegd snap ik dat, als man zijnde, ook niet echt ten aanzien van Bert?
Je bedoelt dat je Bert niet echt aantrekkelijk lijkt?
Ikzelf (vrouw) zie Bert als een man die in 1e instantie zich niet zo goed raad weer met vrouwen (en het concept B&BVL), die man heeft gewoon tijd nodig. Ik vind hem nu al veel meer open dan in het begin, hij laat steeds meer van zijn karakter zien. Die relaxte kant van "ik doe gewoon mijn ding" vind ik wel aantrekkelijk. 😀
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:57:01 #28
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200779569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
Die Debbie trouwens, dat blijft toch ook een mystrerieus wezen :D aan de ene kant heeft ze iets sensueels, iets leuks en spannends ook maar aan de andere kant is het een enorm zeikwijf, irritant en betweterig. Moeilijk figuur, zoals Jelmer terecht ook opmerkte.
Daar kan ik mij nou werkelijk helemaal niets bij voorstellen.
Dit popje heeft naar mijn mening een uitstraling van een lege verpakking spaghetti: de presentatie belooft van alles maar het is niets.
Ze heeft een emotieloze robotstem en is totaal niet geïnteresseerd in de mannen die voor haar naar Salerno zijn gekomen.
Ze verwacht van hen initiatief maar toont dat zelf niet, ze laat werkelijk niet persoonlijks zien behalve haar zakelijke kant.
4 kamers in je B&B hebben en een team nodig hebben om dat te runnen... :')
Debbie zal echt geen poetsdoek of stofzuiger vastpakken (in tegenstelling tot Caroline)...
En dan nog continu doen alsof je zo druk moet zijn met je foon en mail :')


Bert heeft echt een grote B&B maar die maakt zich helemaal nergens druk om... 😀

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 07-08-2021 20:06:43 ]
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:40:03 #29
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200782631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:25 schreef Michellee het volgende:

[..]

Aan de reactie van Bert te zien, lijkt het toch dat hij meer voor haar voelt dan wil toegeven. Romana vind ik echt een beetje een lompe boerin, maar wel een geschikte vrouw naast Bert.
Ja ik ben ook niet zon fan van de persoonlijkheid van Ramona, maar zij heeft wel daarin het evenwicht voor Bert. Allebei wat lomp.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 22:58:02 #30
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200783950
Ik vraag mij overigens wel enorm af waarom Mark bij Caroline zo plotsklaps vertrok. Er zat voor mijn gevoel zoveel verschil tussen de beelden ervoor (balletje opgooien en strijden over wie het eerste naar huis zou gaan bijvoorbeeld) en de conclussie dat het hem niet ging worden. Zou er wat voorgevallen zijn?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_200785726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vraag mij overigens wel enorm af waarom Mark bij Caroline zo plotsklaps vertrok. Er zat voor mijn gevoel zoveel verschil tussen de beelden ervoor (balletje opgooien en strijden over wie het eerste naar huis zou gaan bijvoorbeeld) en de conclussie dat het hem niet ging worden. Zou er wat voorgevallen zijn?
Ik denk dat je meer tussen de regels moet lezen. Caroline heeft geen interesse getoond in Mark en dat beviel hem niet. Net zoals Bert dat niet deed bij Romana. Beide personen maken denk ik een fout door aan te nemen dat wanneer avances niet worden beantwoord met: 'oh ik smelt voor je', dat niet meteen betekent dat de ander 'dus' geen gevoelens heeft. Sterker nog, mijn stelling is dat hun houding van ijskonijn ook is als zelfbescherming. Jammer dat ze beiden daardoor degene die wel wat input willen geven ook afschrikken. Caroline stuurde de eerste man die gevoelens voor haar leek te ontwikkelen ook weg. Dat komt over als een diepvriessingle: komt er echt iemand voorbij dan is het te warm, te eng en te onbekend...
pi_200786745
Hopelijk geeft Gwen voor het einde Bert iig nog een nieuw t-shirt..
Even a broken clock is right twice a day.
pi_200786900
Debbie doet echt alsof ze een hotel runt met 100 kamers. Ik heb dat bij de andere kandidaten helemaal niet, het gevoel dat ze bezig zijn met boekingen etc.
Maar ze zit daar maar op kantoor en die jongens geinen in de kamer en af en toe komt ze even kijken en hoopt ze dat iemand initiatief komt, het is mij een raadsel dat die ene gozer haar leuk vindt.

Ik weet even niet of ik dit vooruit heb gekeken of niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood vermoeiend
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:13:26 #34
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200787495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:31 schreef Michellee het volgende:
Debbie doet echt alsof ze een hotel runt met 100 kamers. Ik heb dat bij de andere kandidaten helemaal niet, het gevoel dat ze bezig zijn met boekingen etc.
Maar ze zit daar maar op kantoor en die jongens geinen in de kamer en af en toe komt ze even kijken en hoopt ze dat iemand initiatief komt, het is mij een raadsel dat die ene gozer haar leuk vindt.
Dood vermoeiend
Precies wat ik hierboven ook al schreef!
pi_200787747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:13 schreef Pippi het volgende:

[..]

Precies wat ik hierboven ook al schreef!
Echt ja, het is bij haar ook niet alsof je voor de liefde komt maar meer op audiëntie. :r
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200787755
Jammer dat we weer een paar dagen moeten wachten voor de volgende aflevering! :'(
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200789108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:57 schreef Pippi het volgende:

[..]

Daar kan ik mij nou werkelijk niets bij voorstellen.
Dit popje heeft naar mijn mening een uitstraling van een lege verpakking spaghetti: de presentatie belooft van alles maar het niets.
Ze heeft een emotieloze robotachtige stem, is totaal niet geïnteresseerd in de mannen die voor haar naar Salerno zijn gekomen.
Ze verwacht van hen initiatief maar toont dat zelf niet, ze laat werkelijk niet persoonlijks zien behalve haar zakelijke kant.
4 kamers in je B&B hebben en een team nodig hebben om dat te runnen... :')
Debbie zal echt geen poetsdoek of stofzuiger vastpakken (in tegenstelling tot Caroline)...
En dan nog continu doen alsof je zo druk moet zijn met je foon en mail :')

[ afbeelding ]
Bert heeft echt een grote B&B maar die maakt zich helemaal nergens druk om... 😀
Exact dit.

Debbie wil volgens mij geen man voor de liefde..
Ze zegt tegen Art dat hun zelf maar moeten graven als ze wat willen weten. Is ze voor het gemak even vergeten dat die mannen voor haar naar Italië zijn gegaan? Ze doet niks!! Totaal geen initiatief, ook hoe ze om ging met Melvin, die jongen deed alles voor haar , daarna bij het gesprek eerst even allemaal naar complimenten vissen en vervolgens hem dumpen.
Vind het echt een k*t wijf.

Ze heeft het over boekingen en administratie, maar ik val in herhaling dat weet ik, maar ik heb haar schoonmaak team nog niet gezien, want qua schoonmaken ( moest Melvin de sigaretten peuken etc opruimen) is daar niet het schoonmaak team voor??

Ze wil niks leuks uit zichzelf doen, ze zadelt de mannen alleen maar op met klusjes.

Caroline, ik hoop dat het wat wordt tussen haar en Eric. Leuke man.

Roxanne, ik denk niet dat het wat wordt tussen haar en Jeffrey, ik denk persoonlijk dat zij kiest uiteindelijk voor Mitch.

Ik hoop stiekem dat beide mannen die bij Debbie zijn zelf kiezen om terug te gaan Nederland en dat ze denkt huh?

Kijk dat Jacob geen handige man is met vrouwen, dat is duidelijk.. maar het hele 'paleis' is wel van hem en als die vrouwen het interieur of wat dan ook niet mooi vinden is dat hun probleem.

Die vrouwen hebben gezegd dat ze niks in Jacob zien . Waarom gaan ze dan niet terug naar NL? Vanwege quarantaine? Hoezo kon Art daar wel even kort komen? Hotel?
Als die vrouwen niks in hem zien... kunnen ze toch ook in een hotel? Oh nee natuurlijk bij Jacob is het gratis slapen..zucht.

Ik kots echt op die vrouwen.
India, ga er na toe!
  Vis een optie? zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:07:51 #38
70532 loveli
N
pi_200789775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:31 schreef Michellee het volgende:
Debbie doet echt alsof ze een hotel runt met 100 kamers. Ik heb dat bij de andere kandidaten helemaal niet, het gevoel dat ze bezig zijn met boekingen etc.
Maar ze zit daar maar op kantoor en die jongens geinen in de kamer en af en toe komt ze even kijken en hoopt ze dat iemand initiatief komt, het is mij een raadsel dat die ene gozer haar leuk vindt.
Debbie heeft ook nog een 36-u baan in NL waar ze tijd aan kwijt is.

Geen idee waarom ik Debbie steeds aan het verdedigen ben :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:11:18 #39
70532 loveli
N
pi_200789842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Die vrouwen hebben gezegd dat ze niks in Jacob zien .
Jacob kiest het hoogtepunt van een conflict om te vragen of ze hem nog aardig vinden. Nee, als je ruzie hebt vind je niemand aardig.
crap in = crap out
pi_200793550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Jacob kiest het hoogtepunt van een conflict om te vragen of ze hem nog aardig vinden. Nee, als je ruzie hebt vind je niemand aardig.
_O- dat is idd een hele slechtr timing bij dames in het algemeen en bij dit soort dames al helemaal!
The secret of getting ahead is getting started
pi_200794110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:20 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

_O- dat is idd een hele slechtr timing bij dames in het algemeen en bij dit soort dames al helemaal!
Lol! _O- Maar niet alleen bij dames is dat een slecht idee! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200797748
Oh ik zit nog maar in deel 6. En ik durf deze reeks nog niet helemaal door te lezen. Ik heb wat gemist _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200799338
Watvoor werk doet Debbie voor dat Nederlands bedrijf? Ik gok iets bij de ijsafdeling van ola of hertog oid.
pi_200799690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:

[..]

Lol! _O- Maar niet alleen bij dames is dat een slecht idee! :D
Klopt
The secret of getting ahead is getting started
  Vis een optie? zondag 8 augustus 2021 @ 01:59:40 #45
70532 loveli
N
pi_200806900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:35 schreef diadakan het volgende:
Watvoor werk doet Debbie voor dat Nederlands bedrijf? Ik gok iets bij de ijsafdeling van ola of hertog oid.
Google is your friend.
crap in = crap out
pi_200809454
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 01:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Google is your friend.
Gegoogled en niet gevonden. Kan je het niet gewoon zeggen?
pi_200809528
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 08:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Gegoogled en niet gevonden. Kan je het niet gewoon zeggen?
Seizoen 1 aflevering 4.
Debbie: "Naast het runnen van een B&B, werk ik ook 32 uur per week voor een Nederlands bedrijf. Het is heel goed passen en meten en heel goed organiseren om die twee dingen naast elkaar te zetten. En dan ook nog in combinatie met het sociale leven. Het is best wel heel erg druk, maar wel heel erg leuk en uitdagend."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Groepfunder op 08-08-2021 09:24:38 ]
pi_200815788
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef Pippi het volgende:
Romans heeft een goed besluit genomen om weg te gaan. (Kroeg)maatjes zijn is niet waar het om draait. Ik denk dat het de ogen (en hart) van Bert heeft geopend, wie weet krijgen we nog een plottwist en komt Romana, na een smeekbede van Bert, terug.
Ze is op weg naar St Tropez, dus op de terugweg kan ze gebruik maken van Bert's B&B.
pi_200815822
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Fascination het volgende:
Wat ik wel opvallend vind, is dat zowel Romana als Gwenn zich extreem seksueel uitlaten naar Bert toe. Is hij voor vrouwen zo’n aantrekkelijke man om te zien?
Ik vind van wel, wat oudere aantrekkelijke man, beetje type Jan Cremer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 08-08-2021 16:02:20 ]
pi_200817410
Wat zijn het toch allemaal een stelletje onsympathieke mensen. :')
Lekker happen
pi_200818842
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:35 schreef sacha het volgende:
Bert moet een Fok!ker zijn, anders noem je je hond geen @:Soury
Ja ik moest 3 keer luisteren, maar het is echt zo _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200819050
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moest 3 keer luisteren, maar het is echt zo _O-
Zolang hij zijn hond maar geen "souris' noemt, toch? Dat spreek je hetzelfde uit, maar betekent iets anders.
pi_200819262
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Zolang hij zijn hond maar geen "souris' noemt, toch? Dat spreek je hetzelfde uit, maar betekent iets anders.
Muis in het Frans
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200819546
Ik ben niet zo ver maar ik mag Bert wel _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:51:22 #55
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200821978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:35 schreef diadakan het volgende:
Wat voor werk doet Debbie voor dat Nederlands bedrijf? Ik gok iets bij de ijsafdeling van ola of hertog oid.
Volgens haar linkedin is Debbiede Operations manager voor een Nederlandse bedrijf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij een baan waarbij je juist on the job moet zijn. Met bellen, mailen, facetimen en Zoom kan je zo'n functie toch niet goed uitvoeren? 🤔🤨

[ Bericht 2% gewijzigd door Pippi op 08-08-2021 23:51:33 ]
  zondag 8 augustus 2021 @ 23:14:34 #56
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_200822267
Denk nog twaalf afleveringen van B&B Vol Liefde, ben benieuwd of dat we Romana terug zien.
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:08:41 #57
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200824078
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:51 schreef Pippi het volgende:

[..]

Volgens haar linkedin is Debbiede Operations manager voor een Nederlandse bedrijf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij een baan waarbij je juist on the job moet zijn. Met bellen, mailen, facetimen en Zoom kan je zo'n functie toch niet goed uitvoeren? 🤔🤨
Dit dacht ik ook..... lijkt me niet logisch dit full time op afstand te doen.....
pi_200824647
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:08 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook..... lijkt me niet logisch dit full time op afstand te doen.....
Het bedrijf bestaat pas een paar jaar, hebben 3 vestigingen..... 1 ervan is Salerno. (het home office van Debbie waarschijnlijk)

een van hun slogans is overigens:
WE ARE NOT A SERVICE, WE ARE YOUR TEAM
daar zal haar team gedoe ook wel vanaf komen.
pi_200828703
Ik vind die kerel in Noord Italië een beetje op Reinier van de Berg lijken, die weerman. Qua uiterlijk, maar ook dat rustige en zachtaardige. Wel een relaxte kerel vind ik het. Ben benieuwd met welke dame hij overblijft. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200829638
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef Sangha het volgende:
Ik vind die kerel in Noord Italië een beetje op Reinier van de Berg lijken, die weerman. Qua uiterlijk, maar ook dat rustige en zachtaardige. Wel een relaxte kerel vind ik het. Ben benieuwd met welke dame hij overblijft. :)
ik vind het zo sneu dat die dame die er een week alleen met hem heeft gezeten, en het toen zo gezellig had, niet kan meekomen nu er nog twee dames in het huis rondlopen.
pi_200829721
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef diadakan het volgende:

[..]

ik vind het zo sneu dat die dame die er een week alleen met hem heeft gezeten, en het toen zo gezellig had, niet kan meekomen nu er nog twee dames in het huis rondlopen.
Ik hoop toch wel dat ze samen overblijven...

[ Bericht 2% gewijzigd door Sangha op 09-08-2021 19:07:09 ]
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2021 @ 16:15:20 #62
70532 loveli
N
pi_200831094
Videoland Zeker? De laatste keer dat ik keek waren er nog geen 3.
crap in = crap out
  maandag 9 augustus 2021 @ 16:19:09 #63
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200831151
Het zou wel fijn zijn als de Videoland kijkers gewoon dat soort zaken in een spoiler zet trouwens.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2021 @ 16:33:34 #64
70532 loveli
N
pi_200831366
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou wel fijn zijn als de Videoland kijkers gewoon dat soort zaken in een spoiler zet trouwens.
Of op Viva-forum.
crap in = crap out
pi_200831990
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:08 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook..... lijkt me niet logisch dit full time op afstand te doen.....
Misschien zijn ze bij dat bedrijf zoals bij zoveel bedrijven nu volledig aan het thuiswerken vanwege coronamaatregelen. Of was het altijd al ingericht op ondersteuning op afstand. Het kan zijn dat zij alleen met bepaalde administratie ondersteunt, dan maakt het ook niet zoveel uit waar je zit.
pi_200832994
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200833551
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef diadakan het volgende:

[..]

ik vind het zo sneu dat die dame die er een week alleen met hem heeft gezeten, en het toen zo gezellig had, niet kan meekomen nu er nog twee dames in het huis rondlopen.
Ik vind het sneu dat je al moet verklappen wat er gaat gebeuren. Echt sneu.
pi_200834616
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 19:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het sneu dat je al moet verklappen wat er gaat gebeuren. Echt sneu.
Huisvrouwen alert.
pi_200834760
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:02 schreef diadakan het volgende:

[..]

Huisvrouwen alert.
Was er mis met een huisvrouw?
pi_200835182
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Was er mis met een huisvrouw?
Je leest wat je wil lezen. Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is. En hup nu weer verder met je speurtocht naar c&l.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:38:16 #71
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835360
Hij laat nog even goed zien dat ie een zak hooi is :')


en geitje Gwen mekkert verder op de achtergrond :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:40:36 #72
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200835402
Gelukkig hoeft Debbie geen wok te eten _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200835411
Ik ben Romana ergens gaan waarderen gaande dit programma.

In t begin zag ik haar als mega bitch.
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:41:28 #74
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200835416
Ze herhaalt steeds de zinnen van diegene die tegen haar praat _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200835424
Debbie heeft de gave om geen enkel gesprek soepel te laten lopen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:42:07 #76
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835428
Wat een gezever, doe gewoon schoenen aan !!!!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200835435
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben Romana ergens gaan waarderen gaande dit programma.

In t begin zag ik haar als mega bitch.
Yup, ik vind haar echt leuk, en ik verwacht haar nog wel terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:45:53 #78
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835480
Dus zij zit weer met dat beest te vlooien en Eric is met de bedden bezig... :?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2021 @ 20:46:41 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200835491
Waarom maakt dat mens zo'n raar kliksmak geluid bij elke zin.
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:49:38 #80
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200835546
Gierende banden _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:50:11 #81
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835558
Met een koude motor zo wegstuiven :{w vrouwen.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200835580
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:50 schreef Snowsquall het volgende:
Met een koude motor zo wegstuiven :{w vrouwen.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar mis mee?
The secret of getting ahead is getting started
pi_200835584
Romana kom terug ;(
Komt er nog een vrouw bij Bert?
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:52:59 #84
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835600
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Het feit dat je dit vraagt bevestigd mijn mening *)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2021 @ 20:54:17 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200835616
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:52 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Het feit dat je dit vraagt bevestigd mijn mening *)
Het feit dat je bevestigd zegt, bevestigt het voor mij wel.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 20:55:15 #86
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835629
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het feit dat je bevestigd zegt, bevestigt het voor mij wel.
mierenneuker }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 9 augustus 2021 @ 20:57:07 #87
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200835667
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef Magica het volgende:
Romana kom terug ;(
Komt er nog een vrouw bij Bert?
Nee,

Ysolde en die andere zijn al :W
En nu Romana :W

Alleen 🐐 Gwen is er nog
pi_200835709
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nee,

Ysolde en die andere zijn al :W
En nu Romana :W

Alleen 🐐 Gwen is er nog
Oh ja Annemarie vergeten.
Gwen :r
pi_200835759
Nu al een vervelend mens bij Vincent
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:05:32 #90
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200835810
Maar wat deed ze nou voor dat motorongeluk?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200835839
Bert heeft faalangst.
Bang voor vrouwen.
The secret of getting ahead is getting started
pi_200835855
Bert, je bent niet toe aan een relatie. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200835858
Die vent zit ook met zichzelf in de knoop zeg
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 21:08:28 #94
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200835866
Waarom doe je hier dan aan mee Bert, als je er geen tijd voor hebt..... Ik snap überhaupt niet dat je zoiets in je eentje moet willen doen.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200835868
Debbie stuur die gast naar huis in godsnaam.
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:09:09 #96
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200835883
waarom doe je dan mee aan het programma bert? snap hem niet
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200835924
Debbie vist éérst weer naar complimenten voor ze die gast dumpt _O-
The secret of getting ahead is getting started
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2021 @ 21:23:49 #98
70532 loveli
N
pi_200836210
Pascal wordt ook steeds leuker.
crap in = crap out
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 21:28:36 #99
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200836279
Wat een zakelijk gezever Debbie.... :r Ik zou geen trek meer hebben!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 21:30:55 #100
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200836322
Oei, dat doorvragen houdt Bert niet zo van denk ik
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200836335
Stuur haar maar naar huis Bert. Dit wordt niks. En bel Romana nog eens op.
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:36:33 #102
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200836393
Welke aflevering is nu op tv? Dan weet ik vanaf wanneer ik veilig hier kan meelezen :P

Want ben nu via Videoland aan het bingen, maar daar staan afleveringen weer eerder op, geloof ik :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 21:37:37 #103
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200836404
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Welke aflevering is nu op tv? Dan weet ik vanaf wanneer ik veilig hier kan meelezen :P

Want ben nu via Videoland aan het bingen, maar daar staan afleveringen weer eerder op, geloof ik :?
Seiz 1 Afl. 17
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:38:49 #104
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200836414
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Seiz 1 Afl. 17
Thanks!

Oh dan loopt Videoland maar één aflevering voor joh :D

Ben inmiddels bij aflevering 14, dus bijna bij!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2021 @ 21:39:08 #105
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200836420
Zou ie de Opel van Mark hebben meegekregen? :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200836443
Aan Jeroen (Oostenrijk) kun je alvast horen hoe Vincent over 20 jaar gaat klinken.
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2021 @ 21:43:34 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200836503
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een zakelijk gezever Debbie.... :r Ik zou geen trek meer hebben!
Debbie heeft niks in de aanbieding. Als ze op de.markt zou liggen bij een kraam, zou ze een blok analoogkaas zijn.

Zou ze dan niet snappen dat ze zelf ook iets moet aanbieden, zoals een leuk uitje, een leuke persoonlijkheid, een keer koken, beetje humor.

Ik zou er als man na een uur wel klaar mee zijn.
pi_200836839
Debbie :') _O-
pi_200837430
quote:
81s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Debbie heeft niks in de aanbieding. Als ze op de.markt zou liggen bij een kraam, zou ze een blok analoogkaas zijn.

Zou ze dan niet snappen dat ze zelf ook iets moet aanbieden, zoals een leuk uitje, een leuke persoonlijkheid, een keer koken, beetje humor.

Ik zou er als man na een uur wel klaar mee zijn.
Ik denk dat ze wel humor heeft en dat ook probeert te uiten, zoals het plagende "Wat heb je nog meer gedaan?" nadat Pascal in 2 uur die hele keuken in elkaar had gezet,, maar het komt gewoon niet over _O-

En ze neemt zelf inderdaad verdomd weinig initatief
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2021 @ 23:01:44 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200837900
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wel humor heeft en dat ook probeert te uiten, zoals het plagende "Wat heb je nog meer gedaan?" nadat Pascal in 2 uur die hele keuken in elkaar had gezet,, maar het komt gewoon niet over _O-

En ze neemt zelf inderdaad verdomd weinig initatief
Dat vond ik vooral denigrerend overkomen. Meisje-nooitgenoeg.
Je zou denken dat als je zelf op zoek bent naar een relatie dat dit dan een mooie gelegenheid zou zijn om iemand met een dikke knuffel te bedanken.
pi_200837935
quote:
81s.gif Op maandag 9 augustus 2021 23:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat vond ik vooral denigrerend overkomen. Meisje-nooitgenoeg.
Je zou denken dat als je zelf op zoek bent naar een relatie dat dit dan een mooie gelegenheid zou zijn om iemand met een dikke knuffel te bedanken.
Ja het is wel een enorme koele tante, die muur gaat niet zomaar afgebroken worden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 05:18:39 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_200839216
Al die mannen zijn redelijk normaal, die vrouwen sporen geen van allen, wat een tv joh _O-
pi_200840379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 05:18 schreef Flow3r het volgende:
Al die mannen zijn redelijk normaal, die vrouwen sporen geen van allen, wat een tv joh _O-
Jacob vind ik anders ook een bizar verhaal _O-
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:55:18 #114
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_200840963
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:09 schreef Benny het volgende:

[..]

Jacob vind ik anders ook een bizar verhaal _O-
Nah, gewoon een man zoals er velen van zijn >:)
Die debiele wijven echter...
pi_200841079
Debbie is volgens mij extreem onzeker. Hoe ze gisteren ook 10 x vroeg welke schoenen (hoge hakken of platte schoenen) ze aan moest op de date met Jelmer was hier een mooi voorbeeld van. En ze heeft op zich ook wel humor, want ze kwam alsnog met de "verkeerde" schoenen aan om vervolgens te grappen dat ze de andere bij zich had. En tegen Pascal zeggen "wat heb je nog meer gedaan dan "alleen" het keukentje in elkaar zetten (wat super veel werk was)" tijdens de date met Jelmer. Dat is meer haar humor.

Bert komt er na het vertrek van Romana achter dat hij haar toch iets meer mist dan hij had verwacht. Ik zie Romana misschien nog wel terugkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JanGroen op 10-08-2021 15:16:46 ]
pi_200841226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef JanGroen het volgende:
Debbie is volgens mij extreem onzeker. Hoe ze gisteren ook 10 x vroeg welke schoenen (hoge hakken of platte schoenen) ze aan moest op de date met Jelmer was hier een mooi voorbeeld van. En ze heeft op zich ook wel humor, want ze kwam alsnog met de "verkeerde" schoenen aan om vervolgens te grappen dat ze de andere bij zich had. En tegen Pascal zeggen "wat heb je nog meer gedaan dan "alleen" het keukentje in elkaar zetten (wat super veel werk was)" tijdens de date met Jelmer. Dat is haar meer haar humor.

Bert komt er na het vertrek van Romana achter dat hij haar toch iets meer mist dan hij had verwacht. Ik zie Romana misschien nog wel terugkomen.

Ik vond dat vooral een vorm van nieuwsgierigheid, FOMO en de controle willen hebben
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:19:28 #117
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200841347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef JanGroen het volgende:
Debbie is volgens mij extreem onzeker. Hoe ze gisteren ook 10 x vroeg welke schoenen (hoge hakken of platte schoenen) ze aan moest op de date met Jelmer was hier een mooi voorbeeld van.
inderdaad !!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:35:22 #118
70532 loveli
N
pi_200841577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 09:55 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nah, gewoon eeuwige vrijgezel zoals er velen van zijn >:)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:40:19 #119
70532 loveli
N
pi_200841645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef JanGroen het volgende:
Debbie is volgens mij extreem onzeker. Hoe ze gisteren ook 10 x vroeg welke schoenen (hoge hakken of platte schoenen) ze aan moest op de date met Jelmer was hier een mooi voorbeeld van.
Als hij een tafel voor 2 in een goed restaurant heeft geregeld wil je niet in je strandkleding zitten, omgekeerd wil je niet met blaren op je gehakte voeten een berg opklimmen voor een picknick met iemand in t-shirt en shorts.

En laten we eerlijk zijn, het leuk om te laten zien wat je in huis hebt op een date met iemand die dat kan waarderen. Wat dat betreft was Jelmer geen match.
crap in = crap out
pi_200841653
Jacob is een heel bijzondere man, ik moet echt om hem lachen (al kan ik me voorstellen dat de dames hem wat minder grappig vinden). Vanavond ook weer een mooi staaltje van hem. :D
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:41:33 #121
70532 loveli
N
pi_200841660
En natuurlijk komt Romana terug, als Bert het gewoon vraagt.
crap in = crap out
pi_200848097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef JanGroen het volgende:
Debbie is volgens mij extreem onzeker. Hoe ze gisteren ook 10 x vroeg welke schoenen (hoge hakken of platte schoenen) ze aan moest op de date met Jelmer was hier een mooi voorbeeld van. En ze heeft op zich ook wel humor, want ze kwam alsnog met de "verkeerde" schoenen aan om vervolgens te grappen dat ze de andere bij zich had. En tegen Pascal zeggen "wat heb je nog meer gedaan dan "alleen" het keukentje in elkaar zetten (wat super veel werk was)" tijdens de date met Jelmer. Dat is meer haar humor.

Bert komt er na het vertrek van Romana achter dat hij haar toch iets meer mist dan hij had verwacht. Ik zie Romana misschien nog wel terugkomen.

Debbie kan niet zo goed luisteren. Dat is ze niet gewend. Blijkbaar te lang in haar leven 'bazin' geweest. Dat blijkt wel aan het gesprek met Jelmer. Blijkbaar had zij in haar hoofd dat ze naar een soort gala zouden gaan. Hij heeft ongeveer 20 keer verteld dat het beter is om met platte schoenen te gaan en dat het wel een picknick zou worden. Ik vind overigens de conclusie dat er geen chemie tussen die twee bestaat die Debbie lijkt te trekken tijdens die date overigens voor een groot deel haar eigen gebrek aan input. Als je iedere vorm van toenadering van je potentiele man afhoudt, is het niet heel raar dat er geen chemie ontstaat...
pi_200848203
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Fascination het volgende:
Wat ik wel opvallend vind, is dat zowel Romana als Gwenn zich extreem seksueel uitlaten naar Bert toe. Is hij voor vrouwen zo’n aantrekkelijke man om te zien?
Beetje laat maar ja best wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200848507
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben Romana ergens gaan waarderen gaande dit programma.

In t begin zag ik haar als mega bitch.
Dat is een top wijf
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200848597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:40 schreef Jester65 het volgende:
Jacob is een heel bijzondere man, ik moet echt om hem lachen (al kan ik me voorstellen dat de dames hem wat minder grappig vinden). Vanavond ook weer een mooi staaltje van hem. :D
Ben weer stuk gegaan om hem :D
pi_200848943
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ben weer stuk gegaan om hem :D
Ik heb me ook echt kapot gelachen. Maar ik kijk via Videoland en loop een aflevering voor dus zal niet spoileren.
pi_200849053
Jacob is een acteur toch? Anders is hij briljant gescout, wat een vent. Waar is hij rijk mee geworden?
pi_200849254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:02 schreef diadakan het volgende:
Jacob is een acteur toch? Anders is hij briljant gescout, wat een vent. Waar is hij rijk mee geworden?
Je zou het haast gaan denken ja, hij wordt met de aflevering gekker en maffer, ben benieuwd waar het eindigt. :P Ze moeten het toch zien uit te zingen vanwege die quarantaine daar. _O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200850322
Ik erger me zo aan de vrouwen bij Jacob.

Dat er niet eens 1 wou helpen met een slangetje vast houden voor zijn koikarpers had bij mij toch echt de deur dicht gedaan.
En na morgen avond (ik kijk via videoland) zou ik als ik hem was alle vier de dames zo gauw als dat het mogelijk is meteen het huis uitschoppen.

Jacob heeft volgens mij adhd en is vermoeiend maar het lijkt me wel een lieverd zoals hij begaan is met zijn beesten en met zijn ex vrouw.

O en dat gezeik over die lekkage waar maakte dat mens haar eigen druk om pffff.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sorella op 10-08-2021 20:10:34 ]
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:44:02 #130
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200851156
Die Jacob is zo sociaal onhandig _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200851167
Dat gekut met die katten 😂
pi_200851191
Jacob probeert nu gewoon bewust de resterende tijd zo vervelend mogelijk te maken voor de dames _O-
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:45:33 #133
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851195
Kattengevecht :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:45:36 #134
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200851196
Met al die pijntjes kan ie nog best veel :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:46:33 #135
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200851221
Wat zei dat meisje bij Vincent net? Dat ze naar huis zou gaan? Er praatte iemand doorheen !!
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:48:14 #136
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200851273
Wat zou er bij Caroline nou onder die verf zitten? Ik heb het gevoel naar een fake iemand te kijken..
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:50:13 #137
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851324
Plantjes kopen met Debbie :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:51:16 #138
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200851356
Oh deze is echt perfect voor Debbie _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:52:00 #139
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200851379
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
Don't call me Shirley
pi_200851400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
Dat denk ik ook. Die pascal blijf ik een macho jongetje vinden. Hij wil vooral het wedstrijdje winnen.
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:02:40 #141
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851581
Leuk uitje wel, naar de kerkdienst :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:03:25 #142
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200851601
Lekkere koele begroeting :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:04:08 #143
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851619
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
"Niet het type waar ik naar zou omkijken" :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:04:10 #144
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200851620
WAT is dan wel haar type????
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200851624
Wat “gezellig”
pi_200851638
Ja, dat krijg je als je iemand 'moet' begroeten waar je normaal je hoofd niet voor om zou draaien. :!
pi_200851642
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef Revanches het volgende:
WAT is dan wel haar type????
Een vrouw? :P
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:05:17 #148
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef Revanches het volgende:
WAT is dan wel haar type????
George Clooney
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200851664
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef Breekfast het volgende:
Jacob probeert nu gewoon bewust de resterende tijd zo vervelend mogelijk te maken voor de dames _O-
Ik hoop maar dat het dat is! Want na de aflevering van morgen (vandaag op Videoland) zou ik de 4 dames het liefst met een surfplank het terrein afslaan.
pi_200851670
Die nieuwe kerel bij Debbie ziet er niet uit alsof hij veertig oid is, al is hij wel wat grijzig, maar stuk jonger gezicht. Wel vriendelijk en lijkt ook een tikkeltje onzeker. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:06:42 #151
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200851685
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:06:56 #152
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200851692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:04 schreef Revanches het volgende:
WAT is dan wel haar type????
George Clooney :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200851694
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef Nine. het volgende:

[..]

George Clooney
Inderdaad dat zei ze ja, alleen kijkt hij niet naar haar om. :o
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:07:51 #154
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200851710
Die vent van 41 is toch best een knappe vent? Vind hem wel op george clooney lijken
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:08:02 #155
70532 loveli
N
pi_200851712
Die stenen rond het huis van Carolien, zou dat er na de winter nog een beetje fris uitzien? Als je de beelden vanuit de lucht ziet is alles groen, behalve om haar huis.
crap in = crap out
pi_200851715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Ja vond ik ook een beetje raar, hij zei ook dat hij niks deed, misschien is dat het.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:08:28 #157
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef Revanches het volgende:
Die vent van 41 is toch best een knappe vent? Vind hem wel op george clooney lijken
Hans Anders een optie?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:08:58 #158
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200851736
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Hans Anders een optie?
:D nee echt, van de zijkant!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:09:37 #159
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200851754
Jacob gaat straks los omdat er spullen verplaatst zijn, maar volgens de dames is er dan niks aan de hand :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:10:19 #160
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200851773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:08 schreef Revanches het volgende:
:D nee echt, van de zijkant!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:11:41 #161
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200851805
Ik heb bijna alle begrafenissen ook in een kerk gehad........zo komt het wel heel dichtbij :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200851865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Lekker mysterieus.. :')
pi_200851922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:08 schreef Revanches het volgende:

[..]

:D nee echt, van de zijkant!
Nee niet echt! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:18:09 #164
70532 loveli
N
pi_200851963
Ex. Poes.
crap in = crap out
pi_200851981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
"Ik zit in de sport" Wat is dat nou voor een stom antwoord...... waarom niet Ik ben voetbaltrainer?
Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:21:23 #166
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200852039
Pascal, wat laat je je kennen zeg :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:21:32 #167
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
Of gewoon baliemedewerker ofzo :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:21:33 #168
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200852045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
"Bankier" hahahaha ja daar moest ik ook om lachen :D
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:21:35 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200852046
over het algemeen niet

over het algemeen niet
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200852057
Chris is te nerveus. Dit wordt niets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:22:55 #171
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200852073
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:23:13 #172
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fascination het volgende:
Chris is te nerveus. Dit wordt niets.
Chris is nog een 'menneke'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:23:16 #173
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef Fascination het volgende:
Chris is te nerveus. Dit wordt niets.
Stugge Groninger toch?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200852115
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@
Vind je haar aantrekkelijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:24:10 #175
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200852118
Die vriendin van debbie lijkt me wel lief
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:25:23 #176
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852145
Jacob gooit niet graag iets weg.....zelfs zijn ex dwaalt nog gewoon rond na 12jaar :')

Dat gekut met die kat :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200852146
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@
Wat bedoel je? :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:25:48 #178
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200852154
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind je haar aantrekkelijk?
Aantrekkelijk figuur ;) of ik haar zo leuk vind weer ik niet

#TeamMonique :7 O+
pi_200852159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef Revanches het volgende:
Die vriendin van debbie lijkt me wel lief
Wel lief maar beetje bekakt! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200852166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:24 schreef Revanches het volgende:
Die vriendin van debbie lijkt me wel lief
Die uber kakker?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:26:50 #181
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200852169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Sangha het volgende:

[..]

Wel lief maar beetje bekakt! :D
dat wel, maar ze straalt meer warmte uit dan debbie
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200852173
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk figuur ;) of ik haar zo leuk vind weer ik niet

#TeamMonique :7 O+
Wel aantrekkelijk ja, maar verder weet ik het ook nog zo niet. Ik ben ook voor Monique! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200852187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Revanches het volgende:

[..]

dat wel, maar ze straalt meer warmte uit dan debbie
Dat doet mijn koelkast ook, dus dat is makkelijk scoren! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:27:54 #184
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852188
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@
Lief snoetje, voor de rest nog geen mening.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:28:25 #185
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:26 schreef Revanches het volgende:

[..]

dat wel, maar ze straalt meer warmte uit dan debbie
+ze praat niet als een robot :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200852203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, nu twijfel ik of hij dat wel echt is. Heb ook m’n twijfels bij de functie bankier bij Jeffrey. Hij zal wel iets administratiefs doen bij de bank.
Hij is wel voetbaltrainer geweest, ik denk dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Iets in Oostenrijk wellicht?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eric_te_Paske
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:29:11 #187
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200852216
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:29:21 #188
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852217
Die husky O+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:29:58 #189
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852228
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@

Deze? :o
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:30:42 #190
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200852245
Ik snap die dame niet :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:31:25 #191
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200852260
vind die nieuwe dame dus helemaal niks
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:32:45 #192
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852286
Waarom kicken die lui allemaal zo op 'een wijntje' de hele tijd?? Je kunt ook gewoon thee of iets fris drinken hoor.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200852288
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ik snap die dame niet :@
Nee, wtf? Het is allemaal te serieus? Ja een B&B is gewoon hard werken. Hoezo kom je daar als je revaliderend bent en er niet serieus over hebt nagedacht. Niet dat het me erg bij haar verrast overigens. Lijkt me een impulsief type.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200852291
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ik snap die dame niet :@
Ik denk dat ze dit als een leuk avontuur ziet, zoiets, eens kijken wat er op haar pad komt. Verder niks.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:33:59 #195
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom kicken die lui allemaal zo op 'een wijntje' de hele tijd?? Je kunt ook gewoon thee of iets fris drinken hoor.
Teveel naar de Meilandjes gekeken? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:34:05 #196
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200852314
Ik vind; "ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien" een lompe, kwetsende opmerking. Als je dat met je beste vriendin of vriend bespreekt, prima. Maar is een kut opmerking om zo openlijk tv op te slingeren in een dating show.
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:34:32 #197
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852320
Als ik die Anita zie dan krijg ik echt last van mn maag....brrrrrrrr :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200852322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom kicken die lui allemaal zo op 'een wijntje' de hele tijd?? Je kunt ook gewoon thee of iets fris drinken hoor.
Dempt de stress, kalmeert, maakt de awkwardness makkelijker of zoiets...
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200852328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:28 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Hij is wel voetbaltrainer geweest, ik denk dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Iets in Oostenrijk wellicht?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eric_te_Paske
Al verhuisd naar Oostenrijk? https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210518_87748351
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:35:51 #200
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200852350
Vincent houdt van curves
Don't call me Shirley
pi_200852351
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind; "ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien" een lompe, kwetsende opmerking. Als je dat met je beste vriendin of vriend bespreekt, prima. Maar is een kut opmerking om zo openlijk tv op te slingeren in een dating show.
Inderdaad, zeer vervelende opmerking, zegt gelijk genoeg over haar. :r
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:36:28 #202
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852365
'Reinier vd Berg' gaat tennissen :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:37:48 #203
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852389
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vincent houdt van curves
Terwijl het zo'n sportfreak is. Of er reageren alleen maar curved dames op hem...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200852408
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef Nine. het volgende:

[..]

Terwijl het zo'n sportfreak is. Of er reageren alleen maar curved dames op hem...
Sporten kan ook voor mooie curves zorgen hè! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:38:49 #205
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852410
41........lijkt wel 25 :X
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200852418
Als hij zijn haar zou verven helemaal...
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:40:21 #207
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852437
Die Groninger heeft vast een FOK! account :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200852439
Ik hou echt m’n hart vast voor Chris. Kan heel pijnlijk worden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:41:12 #209
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:38 schreef Sangha het volgende:
Sporten kan ook voor mooie curves zorgen hè! :D
Squatten wel ja :D
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200852453
Ja Monique is gewoon jaloers.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:41:55 #211
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200852459
Vincent blijft ook alleen? _O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:42:21 #212
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200852471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ik hou echt m’n hart vast voor Chris. Kan heel pijnlijk worden.
Ja, zonde. Lijkt me een geschikte kerel :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:44:27 #213
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200852520
Ik vind dit echt een onzinnige manier om 'de liefde' te leren kennen dmv dit programma. Mensen tegen elkaar uitspelen en de gastheer/vrouw die niet iedereen tegelijk de aandacht te geven om daadwerkelijk iemand beter te leren kennen..
Just my 2 cents :Y
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:03:47 #214
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200852962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind dit echt een onzinnige manier om 'de liefde' te leren kennen dmv dit programma. Mensen tegen elkaar uitspelen en de gastheer/vrouw die niet iedereen tegelijk de aandacht te geven om daadwerkelijk iemand beter te leren kennen..
Just my 2 cents :Y
Wat ook raar is dat ze niet alle 4 de kandidaten tegelijkertijd over de vloer krijgen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:04:14 #215
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200853032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
Meer tegenwicht heeft ze wel nodig inderdaad, maar de leukste man die bij haar langs geweest is is Melvin. Hij had ook een beetje gevoelens voor haar en deed ook goed zijn best. Ik begrijp totaal niet waarom ze hem de bons moest geven, behalve wat moeilijk gedoe over tatoeages. Pascal is echt een playertje, maar goed blijkbaar worden sommige vrouwen daar sappig van.
pi_200853187
Die aflevering van morgen _O-

Echt plaatsvervangende schaamte bij Jacob, als je denkt dat dat Yoga-moment van vandaag awkward is, is dat verhaal van morgen de overtreffende trap _O-

En ja die vrouwen reageren niet meer aardig, maar dat kan ik me zo voorstellen _O-

Roxanne ga ik trouwens steeds leuker vinden O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200853513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat het dat is! Want na de aflevering van morgen (vandaag op Videoland) zou ik de 4 dames het liefst met een surfplank het terrein afslaan.
Lol dan zei ik het nog netjes met eraf schoppen :)
pi_200854890
Ben benieuwd morgen, kunnen jullie er iets over kwijt zonder al te veel te spoilen?
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2021 @ 23:52:45 #220
70532 loveli
N
pi_200854925
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:49 schreef Pap89 het volgende:
Ben benieuwd morgen, kunnen jullie er iets over kwijt zonder al te veel te spoilen?
Vast wel, in PM, DM of op Viva-forum.
crap in = crap out
pi_200854939
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens, voor de mannen: die nieuwe bij Vincent :@
Op een of andere manier vind ik haar ook iets heel aantrekkelijks hebben. :)
pi_200855089
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:49 schreef Pap89 het volgende:
Ben benieuwd morgen, kunnen jullie er iets over kwijt zonder al te veel te spoilen?
Ik kan alleen maar zeggen dat Jacob's intenties de (surf)plank helemaal mis slaan...
pi_200858591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:49 schreef Pap89 het volgende:
Ben benieuwd morgen, kunnen jullie er iets over kwijt zonder al te veel te spoilen?
1 van de dames vloekt.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 14:57:53 #224
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200862035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:42 schreef Sorella het volgende:

[..]

1 van de dames vloekt.
Da doe ik gvd de hele dag :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200862065
Wat een verschrikkelijke h*@R daar in Italie.
Dat mens zou ik m'n hond nog aftrappen op dierendag, maar mevrouw ziet zichzelf met het type George Clooney.

Verschrikkelijk verwaand wijf. Totaal ongepast.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200862165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:00 schreef dezomervoorbij het volgende:
Wat een verschrikkelijke h*@:r daar in Italie.
Dat mens zou ik m'n hond nog aftrappen op dierendag, maar mevrouw ziet zichzelf met het type George Clooney.

Verschrikkelijk verwaand wijf. Totaal ongepast.
Ik heb het idee dat zij behoorlijk onzeker is en daardoor meer een rol speelt dan echt zichzelf is.

De rol van independent zakenvrouw, die image boven alles stelt. Met gimmicks als Salerno is het "echte" Italië, overdreven Italiaans spreken, ambities bovenaan en vooral niet tot het burgerlijke leven willen behoren.

Dodelijk vermoeiend zulk type mensen.
pi_200863033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb het idee dat zij behoorlijk onzeker is en daardoor meer een rol speelt dan echt zichzelf is.

De rol van independent zakenvrouw, die image boven alles stelt. Met gimmicks als Salerno is het "echte" Italië, overdreven Italiaans spreken, ambities bovenaan en vooral niet tot het burgerlijke leven willen behoren.
Precies dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200863883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat zij behoorlijk onzeker is en daardoor meer een rol speelt dan echt zichzelf is.

De rol van independent zakenvrouw, die image boven alles stelt. Met gimmicks als Salerno is het "echte" Italië, overdreven Italiaans spreken, ambities bovenaan en vooral niet tot het burgerlijke leven willen behoren.

Dodelijk vermoeiend zulk type mensen.
Het zich niet openstellen voor de mannen en ze direct afwijzen lijkt ook uit een soort zelfbescherming voort te komen. Ze komt inderdaad heel gekunsteld over. Dan kan ze wel bij rtl boulevard hautain vertellen dat ze wel wat beters te doen heeft dan met social media bezig zijn, maar ze houdt haar Instagram toch wel goed bij met geposeerde foto’s.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200863991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:48 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zou er bij Caroline nou onder die verf zitten? Ik heb het gevoel naar een fake iemand te kijken..
Volgens mij heeft ze een kuiltje in haar kin die ze opvult. Die plek geeft altijd licht
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 augustus 2021 @ 17:31:55 #230
335263 freaky40
pi_200864119
Zo, weer helemaal bij. Heb de afleveringen van de afgelopen 2 weken terug gekeken. Jammer dat Romana vertrokken is, toch de smaakmaker. Gelukkig blijven er nog andere gekkies over zoals Jacob die toch ook wel TV maakt moet ik zeggen. Debbie voelt zich nog steeds verheven boven alles en iedereen, en Caroline idem. Maar ben wel team Erik nu.
Allemaal cabaretteketet!
pi_200864188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Zo, weer helemaal bij. Heb de afleveringen van de afgelopen 2 weken terug gekeken. Jammer dat Romana vertrokken is, toch de smaakmaker. Gelukkig blijven er nog andere gekkies over zoals Jacob die toch ook wel TV maakt moet ik zeggen. Debbie voelt zich nog steeds verheven boven alles en iedereen, en Caroline idem. Maar ben wel team Erik nu.
Ik snap werkelijk niet dat iemand zich aangetrokken voelt aan Debbie. Of je bent een man die geld ziet ofzo, dat kan. Dat gebeurt andersom ook vaak. Net als die Jeffrey bij Roxanna. WTF denk je eigenlijk. Stoere dumbo die niets maar dan ook niets heeft qua klik met haar. Simpel tegenover een over het paard getrokken cunt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200864261
Debbie is inderdaad vreselijk. Boh. Wat een arrogante trut. Het belerende strenge schooljuffrouw type. Krijgen ze een sticker als ze iets doen wat haar bevalt? Brrr

En die zure vrouwen bij Jacob. Ook zoiets tenenkrommends.
Zijn gedrag is af en toe apart maar wordt je als een kleuter behandeld waarom dan niet ook als een gedragen. Ik moet wel om hem lachen. Lekker recalcitrant.
pi_200864305
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:44 schreef lily het volgende:
Debbie is inderdaad vreselijk. Boh. Wat een arrogante trut. Het belerende strenge schooljuffrouw type. Krijgen ze een sticker als ze iets doen wat haar bevalt? Brrr

En die zure vrouwen bij Jacob. Ook zoiets tenenkrommends.
Zijn gedrag is af en toe apart maar wordt je als een kleuter behandeld waarom dan niet ook als een gedragen.
Jacob heeft wel wat humor. Met een surfplank in het zwembad was echt grappig. Die stugge wijven met aanvoerder botox kut met de nare smoel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200864346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
Die stugge wijven met aanvoerder botox kut met de nare smoel
Ja, die laatste is inderdaad niet om aan te zien.
pi_200864401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:50 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, die laatste is inderdaad niet om aan te zien.
Zelfs als ze kwaad is lacht ze nog
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:05:03 #236
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_200866535
Jammer van Romana (en Bert).

Als ze zich beiden zouden uitspreken zou het wellicht wel goedkomen.
Maar ja, ze laten het niet toe. En door de format snap ik het ook wel (Gwen, die totaaaal niet bij Bert past maar er wel is).
Bert is sociaal niet kundig genoeg om Romana te vertellen dat ze moest blijven.
Romana is op haar beurt te ‘trots’ om het toe te geven.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:39:53 #238
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200866837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
met aanvoerder botox kut met de nare smoel
Je bedoelt Anita die een sportschool heeft?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:43:14 #239
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200866913
Zozo de mannen zijn naar de slaapkamer gepromoveerd :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:44:55 #240
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200866951
'mooie auto' :') :') gewoon zo'n sjonnie bmw _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:45:12 #241
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200866957
Eigenlijk is Caroline gewoon 'n saaie muts. :{
Alweer de poets-proef, nu bij vrijgezel nr 4 :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 11-08-2021 20:53:05 ]
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:46:45 #242
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200866990
Ik heb nog nooit iemand zo langzaam over snelheid horen praten
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:46:58 #243
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867001
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef Pippi het volgende:
Eigenlijk is Caroline gewoon 'n saaie muts. :{
Alweer de poets-proef, nu van vrijgezel 4 :X
en onbeschoft!!! Hij is iets aan het vertellen en dan komt ze er weer tussendoor met haar eisen :r :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867012
Nou zo slaat de vlam wel over hoor Caroline. Hem direct laten boenen terwijl jij als inspecteur hem corrigeert. Wat een romantiek O+
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:48:43 #245
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867036
Hoe Vincent achter het stuur zit........... :{w
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:48:58 #246
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200867041
"mijn ex verliet mij voor een ander ..."
"Sorry maar Kun je iets beter je best doen op het schoonmaken?"
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:49:31 #247
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"mijn ex verliet mij voor een ander ..."
"Sorry maar Kun je iets beter je best doen op het schoonmaken?"
Onbeschoft hè??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:49:39 #248
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867055
#teammo
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:50:14 #249
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200867066
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:49 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Onbeschoft hè??
Ja niet best
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 20:52:29 #250
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867116
Ik had allang mn biezen gepakt bij verf-oogjes Caroline.....bah bah.
Als ze mij dat commentaar had gegeven had ik meteen gezegd: "Als het niet goed is kun je het beter zelf doen !!"
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind; "ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien" een lompe, kwetsende opmerking. Als je dat met je beste vriendin of vriend bespreekt, prima. Maar is een kut opmerking om zo openlijk tv op te slingeren in een dating show.
Eens!
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:54:29 #252
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200867155
Ik mis Romana 😢
pi_200867159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef Revanches het volgende:
Die vent van 41 is toch best een knappe vent?
Ik vind hem heel knap! Lange man, mooi figuur. Niet té gespierd.
Knap gezicht. Zou zo een model kunnen zijn.
Ik vind hem leuk O+ uitzien.
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:01:11 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik vind hem heel knap! Lange man, mooi figuur. Niet té gespierd.
Knap gezicht. Zou zo een model kunnen zijn.
Ik vind hem leuk O+ uitzien.
Maar hij lijkt niet op George Clooney :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:01:28 #255
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik vind hem heel knap! Lange man, mooi figuur. Niet té gespierd.
Knap gezicht. Zou zo een model kunnen zijn.
Ik vind hem leuk O+ uitzien.
Take him, he's yours :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Jacob heeft wel wat humor. Met een surfplank in het zwembad was echt grappig. Die stugge wijven met aanvoerder botox kut met de nare smoel
Ik begrijp die vrouwen bij Jacob heel goed, je denkt een serieuze kerel te ontmoeten en dan blijkt het een onvolwassen kleuter die totaal niet luistert. Met gierende banden naar huis als die quarantaine voorbij is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:02:35 #257
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867326
Mr sjonnie :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867341
Lekker 100 dopr de bebouwde kom dan _O-
The secret of getting ahead is getting started
pi_200867366
Als met je kiezen op elkaar praten een Olympische sport zou zijn zou Jeffrey goud winnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:04:30 #260
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867372
Met gestrekte armen achter het stuur.....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:04:30 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik begrijp die vrouwen bij Jacob heel goed, je denkt een serieuze kerel te ontmoeten en dan blijkt het een onvolwassen kleuter die totaal niet luistert. Met gierende banden naar huis als die quarantaine voorbij is...
Dat dus, daar word je toch helemaal kriegel van.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200867375
😂
pi_200867378
Hij kan wel zo'n auto veroorloven als je teert op je ouders zn kosten. :')
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:05:31 #264
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_200867392
Voor Jeffrey is een stukje rijden een actieve bezigheid in de natuur. Hmmm
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:05:33 #265
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867394
Van B&B naar BMW
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867399
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Voor Jeffrey is een stukje rijden een actieve bezigheid in de natuur. Hmmm
Ja, genieten van de natuur zei hij _O- :P
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:06:18 #267
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867404
Zou die 911 van Jacob zijn?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867405
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:05 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ja, genieten van de natuur zei hij _O- :P
_O-
The secret of getting ahead is getting started
pi_200867412
“Ow kut” hahaha
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:07:17 #270
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200867421
Jeffrey: lekker in je snelle auto genieten van de natuur.🤦🏻‍♀️
pi_200867447
Ook hilarisch dat ze hem op z'n eigen woorden pakken, want no way dat hij gebroken nekwervels en ribben heeft als je dit zo doet _O-

Mariana _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:08:53 #272
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867448
Misschien moet je vooraf vragen of er animo voor is.......
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867461
Jacob moet gewoon voor de huishoudster gaan hoor :9 :P
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:09:28 #274
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867463
Jacob :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200867468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
Misschien moet je vooraf vragen of er animo voor is.......
Dit dus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200867480
Rotgewerkt ook echt
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:10:43 #277
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867501
Waarom zette ze die auto zo ver van de winkel?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867522
Schop die zure wijven de camper op de oprit in. Mogen ze daar in quarantaine.
pi_200867545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef JJ76 het volgende:
Schop die zure wijven de camper op de oprit in. Mogen ze daar in quarantaine.
Idd. Weg uit mijn huis zou ik zeggen. Doei :W
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:12:38 #280
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:11 schreef JJ76 het volgende:
Schop die zure wijven de camper op de oprit in. Mogen ze daar in quarantaine.
Hoezo zijn het zure wijven?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:12:45 #281
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867551
ZEG DAN DAT JE GROVE MOSTERD WIL Zeikwijf !!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:13:01 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200867555
Caroline, gestoord wijf, dude zit heel zwetsverhaal te vertellen over z'n exen, waarvan er 1 misschien overleden is ofzo, maar zij moet even melden dat de wasbak met water geschrobt moet worden :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200867566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
ZEG DAN DAT JE GROVE MOSTERD WIL Zeikwijf !!
Wat een hoer.

“Hij heeft de verkeerde keuze gemaakt”

😩😩😩😩
pi_200867574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
ZEG DAN DAT JE GROVE MOSTERD WIL Zeikwijf !!
Dat had ik ook wel ja :D , verder vind ik haar wel leuk :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:14:34 #285
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867582
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel ja :D , verder vind ik haar wel leuk :@
Ik vind haar steeds irritanter.,,
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867584
Roxanne en Mitch O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:14:46 #287
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200867585
Monique is 't leukst voor die Vincent.
Maar hij denkt opeens dat ie een player is omdat d'r meedere vrouwen gereageerd hebben.
Blijft straks mooi alleen achter :W
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200867595
ASMR strijken met Jeffrey
The secret of getting ahead is getting started
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:15:38 #289
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867609
Jeffrey heeft dat strijkijzer net zo vast of hij zn auto in de was aan het zetten is _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel ja :D , verder vind ik haar wel leuk :@
Ook na die enorme interesse in het verhaal over dat zijn ex verliefd werd op een ander, uhhhhh poets het stopje wat beter, veel kalk in water.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:16:51 #291
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867631
Roxanne voelde geen KLIK............Had ze de autogordel niet goed vastgemaakt dat ze die niet voelde? ;)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Vis een optie? woensdag 11 augustus 2021 @ 21:18:17 #292
70532 loveli
N
pi_200867659
Heeft Jacob die plank op z'n kop gehad?
crap in = crap out
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:23:35 #293
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200867746
Vrijheid en natuur op de snelweg 😂
En Roxanne vond het leuk dacht ie, dude. Terug naar mama.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:25:36 #294
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867773
:|W
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:25:58 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200867781
Die wijven van Jacob, geen surfles, niet in het water.
Sjongejonge, kunnen die niet een nieuwe coronavariant oplopen?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200867782
Jacob _O_
pi_200867787
Wat een vermoeiende vent
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:28:42 #298
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200867845
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2021 @ 21:28:54 #299
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200867851
Ik heb geen klik met jou maar dat moet je niet persoonlijk opvatten _O- _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200867869
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:52 schreef Snowsquall het volgende:
Ik had allang mn biezen gepakt bij verf-oogjes Caroline.....bah bah.
Als ze mij dat commentaar had gegeven had ik meteen gezegd: "Als het niet goed is kun je het beter zelf doen !!"
Tja met andermans geld die "lodge" gekocht. Want wees nou eerlijk een stewardess verdient niet veel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')