Ik heb me ook echt kapot gelachen. Maar ik kijk via Videoland en loop een aflevering voor dus zal niet spoileren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 18:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ben weer stuk gegaan om hem
Je zou het haast gaan denken ja, hij wordt met de aflevering gekker en maffer, ben benieuwd waar het eindigt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:02 schreef diadakan het volgende:
Jacob is een acteur toch? Anders is hij briljant gescout, wat een vent. Waar is hij rijk mee geworden?
Dat denk ik ook. Die pascal blijf ik een macho jongetje vinden. Hij wil vooral het wedstrijdje winnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
"Niet het type waar ik naar zou omkijken"quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oudere man past wel beter bij Debbie denk ik!!
Ik hoop maar dat het dat is! Want na de aflevering van morgen (vandaag op Videoland) zou ik de 4 dames het liefst met een surfplank het terrein afslaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:45 schreef Breekfast het volgende:
Jacob probeert nu gewoon bewust de resterende tijd zo vervelend mogelijk te maken voor de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |