abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:27:38 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200752212
Nog 5 uurtjes arbeid
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200752277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!

Lekkere ochtend al.

Vanochtend Loebes uitgelaten, daarna boven gestofzuigd en heel de badkamer leeggeruimd zodat ik die ook even echt goed kan schoonmaken. Nu hangen er zakjes met azijn aan de kranen en douchekoppen. Dan kan dat mooi intrekken. En dan straks alles in de sop en antikalk. Wat haat ik dat harde water hier toch.

Overweeg sterk een water ontharder.
Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:30:39 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200752290
Iemand een pet kopen? :o

https://www.ebay.de/itm/A(...)OyHNtoSJmZ7dRmnOB9gI

Mocht je die naam niets zeggen, kijk even op FB, LU Markus Wipperfürth. Die is van dag een al aan het opruimen in NRW
pi_200753656
Wat zijn jouw vakantieplannen Ludolf?

Succes voor FFT en Blues met gesprekken.
pi_200754119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Tx.

Ik voel me die boze smurf die als het over mijzelf gaat ik het liefst met een boos gezicht met armen over elkaar gaat zitten: ik HAAT over mezelf praten }:|

[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dan prima snapt hoe laat het is en waar jullie het over moeten hebben :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200754142
Wij zijn vandaag en morgen vrij O+ vanochtend al vroeg vertrokken naar het noorden, ontbijt bij de Mac :D even vers nichtje knuffelen O+ kind opgehaald en weer op weg naar huis nu. Zo gaat de dag wel snel om :D
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 13:07:28 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200754243
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn jouw vakantieplannen Ludolf?
We hebben weer een uitwisseling, dus ik mag ontbijt en lunch weer faciliteren en wat andere hand en spandiensten.

Lunch is warme maaltijd, ik heb dit jaar zowaar een soort van planning gemaakt en een boodschappenlijst met juiste hoeveelheden.

Komt mooi uit, Sligro heeft weer een restaurant actie, bij elke ¤50 een zegel, bij zes zegels ontvang je een kortingsbon twv ¤15

Twee jaar geleden ben ik met ouders en broertje voor ¤40 uit eten geweest bij een goede Griek :9
pi_200755242
Vakantie-plannen-hoofdpijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200755916
Vakantiedag 3: schuren beitsen schuren beitsen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 14:44:21 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200756186
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Vakantie-plannen-hoofdpijn.
Je was al weg geweest, of gaan jullie samen ook nog?
pi_200756328
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-
Dankjewel voor de tip *O* heb je het idee dat het helpt?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200756487
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je was al weg geweest, of gaan jullie samen ook nog?
Ik ben 3 dagen Berlijn geweest ja. F. doet dat in oktober. We willen ook nog samen een paar dagen weg. En nog wat dagjes toffe dingen doen.
pi_200756809
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tip *O* heb je het idee dat het helpt?
Nou, het water is wel zachter, maar wij hadden al vrij zacht water. De hoop was dat liefste minder douchekriebel zou krijgen, maar dat is niet echt het geval.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 16:05:45 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200757825
Kortbaandraverij Santpoort editie #261.... live vanuit Emmeloord... Normaal door de Hoofdstraat, nu een renbaan ver weg... Altijd het evenement in de buurt ieder jaar :P. Normaal is het de feestweek, echter wegens corona is er geen kermis, podia enz. Alleen enkele activiteiten gaan door zonder publiek. Ringsteken en buikschuiven is alleen voor kinderen enz.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:26:44 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200758195
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land. :D

27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.

Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen. :+

Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders. :+
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker ;) 7 uurtjes rijden vanaf jou..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:27:14 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200758203
Kapot.. en zometeen gaan paddle-tennissen 8)7 _O-
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:33:42 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200758280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker ;) 7 uurtjes rijden vanaf jou..
Is het trouwens aan te raden als vakantiebestemming?
Heb nog een week in september en zat te kijken of richting het Noorden leuk is.
maar alles hoger is eigenlijk al te ver voor 1 week.
pi_200758593
quote:

[..]

Dat zou ik nog serieus overwegen ook. :7
pi_200758811
Hoe was je gesprek, @Blues?
En hoe ging jouw sollicitatie @FutureFairytale?

Ik had een fijne dag, plan was vanochtend kopje thee bij een vriendin en daarna even tot lunch oppassen op haar dochtertje, maar uiteindelijk was het zo gezellig dat ik pas om 16u thuis was. Nu moe maar voldaan op de bank :) met tv aan, 'even' alles van OS van vandaag terugkijken..
pi_200758939
Fascinerend (oud) bericht dat ik wilde delen hier.
Volgens mij is @ minilot en ws @Isabeau ook geïntrigeerd, anders ik wel.
https://www.livescience.com/ice-age-rock-art-amazon.html

@fietsie goed weer voor schuren en beitsen. Wat plan je voor dag 4?
pi_200759028
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:
Volgens mij is @ minilot en ws @:Isabeau ook geïntrigeerd, anders ik wel.

@:fietsie goed weer voor schuren en beitsen. Wat plan je voor dag 4?
Wat gaaf! Ik kende het ook niet.

Even weer thuis na kittens bewonderen. En hoe geweldig leuk ze ook zijn, ik hou het mooi bij de bejaarde diva’s

Over een kwartier weer op de fiets naar een etentje met oud collega
We have far more in common than that which devides us..
pi_200759378
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zou ik nog serieus overwegen ook. :7
Ik heb lammetjes!
pi_200759435
quote:
3s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb lammetjes!
Ergens in Groningen toch?
pi_200759455
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ergens in Groningen toch?
Drentse heideschapen-lammetjes.
pi_200759515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat gaaf! Ik kende het ook niet.

Even weer thuis na kittens bewonderen. En hoe geweldig leuk ze ook zijn, ik hou het mooi bij de bejaarde diva’s

Over een kwartier weer op de fiets naar een etentje met oud collega
Was gezellig *O*
Aftermath iets minder :') Ik ging door naar de dierenarts en moederpoes heeft in een ochtend symptomen van niesziekte ontwikkeld -O- Wel nog blije poes, duimen dat het zo blijft. Kittens gaan het waarschijnlijk ook krijgen, hopelijk worden ze er niet al te ziek van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200759522
Ik moet hoognodig douchen na deze werkdag }:|

Zo eerst eens bedenken wat we gaan eten (Ik denk iets simpels) en daarna eens al jullie avonturen teruglezen :s)
pi_200759569
Hier net frietjes in de airfryer gegooid. Na een dagje in de auto ga ik echt niet meer koken. Airco was stuk, maar gelukkig was het op ons vakantie adres maar 15 graden vanmorgen dus werd het pas het laatste uur echt warm.
pi_200759639
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Drentse heideschapen-lammetjes.
Sorry :@

We zaten te denken om sowieso nog een dag Drenthe te doen in de vakantie. We zijn bijv. allebei nog nooit bij Kamp Westerbork geweest.
pi_200759657
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:

Zo eerst eens bedenken wat we gaan eten (Ik denk iets simpels) en daarna eens al jullie avonturen teruglezen :s)
Pus, etter, haren, zweet, tranen? Dat al?

Ben je er nog blij mee, met je nieuwe baan?
pi_200759680
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sorry :@

We zaten te denken om sowieso nog een dag Drenthe te doen in de vakantie. We zijn bijv. allebei nog nooit bij Kamp Westerbork geweest.
Ook.. mooi. Al vind ik de sterrenwacht leuker dan dat kamp. Vanwege WO2 natuurlijk, maar ook alles wat daarna kwam.
pi_200759707
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook.. mooi. Al vind ik de sterrenwacht leuker dan dat kamp. Vanwege WO2 natuurlijk, maar ook alles wat daarna kwam.
Ik wilde deze vakantie voor de verandering niet alleen maar eten en drinken. :')
  donderdag 5 augustus 2021 @ 18:23:35 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200759729
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wilde deze vakantie voor de verandering niet alleen maar eten en drinken. :')
Niks mis mee :9
pi_200759817
quote:
5s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Pus, etter, haren, zweet, tranen? Dat al?

Ben je er nog blij mee, met je nieuwe baan?
Nee, vooral urine en poep. Ik ben echt 3x onder geplast en er zat op een gegeven moment zelfs poep in een van m'n zakken (met m'n telefoon er in :X ). En het was klef en warm, en alles mengt dan met elkaar ofzo, dus ik vond zelfs m'n zweet dubieuzer dan normaal ruiken :') :+

Kwijl en pus was dit keer afwezig. Ik was ergens begin deze week al een keer drijfnat van het kwijl. Wel fijn dat dat een keer uitbleef.

En ja O+ Het is nog steeds intens, maar nog steeds ook heel gaaf O+ En mooi. En soms ook heel verdrietig. Maar gelukkig ook een hoop diertjes die vooruitgaan. Of dieren waarvan je het vertrouwen dan wee t te winnen wanneer ze 's ochtends nog naar je grommen, waardoor je een uur later alles mag doen en puppy's mag aanleggen.
pi_200759872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Niks mis mee :9
Ik was toevallig net aan het kijken wat "all out balls out" kost bij 2 restaurant in het hogere segment hier in Enschede. :7
pi_200759876
quote:

Ja, prachtig en zo geweldig dat er nog stééds dingen worden ontdekt O+ Ik vraag me dan altijd af wat voor fascinerende vondsten er allemaal nog steeds verborgen zijn.

Lucky wat een toffe dag _O_ En ja, ik wil ook nog zo graag een keer bij Robèrt langs. Volgens mij kan je daar idd ook prima wandelen (en picknicken met eten uit de bakkerij :9 ).

Lonaa, je kan lammetjes aaien (honden aaien!) en Westerbork prima combineren. De wandeling naar kamp Westerbork is heel mooi en dan loop je dus langs al die reuzen sterrenwacht radio telescopen _O_ Techniek, natuur, geschiedenis en bezinning in één.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 augustus 2021 @ 18:38:04 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_200759937
quote:

[..]

Hoe is het daar ivm corona? Horeca en musea open? Wel/geen mondkapje en waar? En hoe is het ov in de stad?
Dus hotel net buiten het centrum ivm auto en vanuit daar met ov de stad door?

Ik ben nog steeds aan het rondkijken. Twijfel nog aan alle kanten wel/niet weg en wel, waar naartoe? Hoe lang?
Vakantiedagen zat dat is het probleem niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 18:44:35 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_200760041
Op het werk de hele dag droog geweest met wat zon. Hier in Duitsland heeft het vandaag goed geregend. En daar hebben de boeren gebruik van gemaakt. De geur, airwick strontspree. En in tegenstelling tot Nederland was dit waarschijnlijk drijfmest, aan de urine/ammoniak geur te ruiken.
pi_200760396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, prachtig en zo geweldig dat er nog stééds dingen worden ontdekt O+ Ik vraag me dan altijd af wat voor fascinerende vondsten er allemaal nog steeds verborgen zijn.

Lucky wat een toffe dag _O_ En ja, ik wil ook nog zo graag een keer bij Robèrt langs. Volgens mij kan je daar idd ook prima wandelen (en picknicken met eten uit de bakkerij :9 ).

Lonaa, je kan lammetjes aaien (honden aaien!) en Westerbork prima combineren. De wandeling naar kamp Westerbork is heel mooi en dan loop je dus langs al die reuzen sterrenwacht radio telescopen _O_ Techniek, natuur, geschiedenis en bezinning in één.
Ja, dat is goed idee! Ik zit ook minder te springen om het museum dan om de wandeling eromheen. :Y
pi_200760686
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:

Ja, dat is goed idee! Ik zit ook minder te springen om het museum dan om de wandeling eromheen. :Y
Ik ben nog nooit bij het museum gewest, want dat zat elke keer als ik er was dicht :') (laatste keer met P)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200760835
Wij hebben dit voorjaar ook het museum niet kunnen zien. Er staan voldoende informatieborden op het terrein imo.

Op vakantie kwamen we bij een plek waar ze ooit een tunnel door een hebben willen aanleggen. Dat is niet afgemaakt, en vervolgens in de tweede wereld oorlog door de Duitsers gebruikt als beschutte plek om vliegtuigonderdelen te bouwen. Indrukwekkend om te zien.

We hebben ook nog door loopgraven uit WWI gelopen. Dat was ook erg interessant.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 19:36:43 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200760856
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van musea en dit was geen uitzondering. Vooral foto's enzo van hoe het ooit was en mensen die er gezeten hebben. Waren echt met een half uurtje al klaar toen.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 19:38:26 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200760881
Vond Westerbork sowieso wat underwhelming. Maar dat kwam vooral omdat ik niet wist wat er was en dacht dat je nog echt wat van de oude barakken kon zien enzo. Maar dat is allemaal niet. Dus verkeerde verwachting.
pi_200761208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:38 schreef gcjoel het volgende:
Vond Westerbork sowieso wat underwhelming. Maar dat kwam vooral omdat ik niet wist wat er was en dacht dat je nog echt wat van de oude barakken kon zien enzo. Maar dat is allemaal niet. Dus verkeerde verwachting.
Ja, dat snap ik wel.

Ik ben uberhaupt nog niet ergens geweest wat ooit een kamp was, en ik vind wel dat ik dat moet. :Y
pi_200761443
Ontsteking in schouder, zure prut ja.

Bye bye outdoorseizoen boogschieten.
Werewolf
pi_200761712
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee, vooral urine en poep. Ik ben echt 3x onder geplast en er zat op een gegeven moment zelfs poep in een van m'n zakken (met m'n telefoon er in :X ). En het was klef en warm, en alles mengt dan met elkaar ofzo, dus ik vond zelfs m'n zweet dubieuzer dan normaal ruiken :') :+

Kwijl en pus was dit keer afwezig. Ik was ergens begin deze week al een keer drijfnat van het kwijl. Wel fijn dat dat een keer uitbleef.

En ja O+ Het is nog steeds intens, maar nog steeds ook heel gaaf O+ En mooi. En soms ook heel verdrietig. Maar gelukkig ook een hoop diertjes die vooruitgaan. Of dieren waarvan je het vertrouwen dan wee t te winnen wanneer ze 's ochtends nog naar je grommen, waardoor je een uur later alles mag doen en puppy's mag aanleggen.
O+
pi_200761760
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel.

Ik ben uberhaupt nog niet ergens geweest wat ooit een kamp was, en ik vind wel dat ik dat moet. :Y
Je moet natuurlijk doen wat je wil, maar Westerbork bezoeken zou ik dan niet als punt op die lijst zetten. Het is gewoon niet dat.
pi_200761810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:35 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben dit voorjaar ook het museum niet kunnen zien. Er staan voldoende informatieborden op het terrein imo.

Op vakantie kwamen we bij een plek waar ze ooit een tunnel door een hebben willen aanleggen. Dat is niet afgemaakt, en vervolgens in de tweede wereld oorlog door de Duitsers gebruikt als beschutte plek om vliegtuigonderdelen te bouwen. Indrukwekkend om te zien.

We hebben ook nog door loopgraven uit WWI gelopen. Dat was ook erg interessant.
Waar de Buchenwald-gevangenen tewerk gesteld waren?
pi_200761840
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt geweldig (voor jou). Ik denk dat je goed op je pootjes terecht gekomen bent na je besluit de studie te stoppen.
pi_200761848
Wij hadden dat met Kamp Vught, voor de rest vond ik het overigens wel indrukwekkend. Maar er zou nog één origineel barrak staan. Maar dat was puur van de buitenkant nog origineel, binnen was het gewoon net zo'n modern museum als de rest. Toen waren we er eigenlijk al wel klaar mee. Alle filmpjes enzo hoeven van mij niet zo. Dan kijk ik liever thuis op de bank een goede docu.

Had overigens van te voren verwacht dat ik het na Auschwitz niet echt meer bijzonder zou vinden. Maar toch wel weer. Het is niet net zo heftig, daar was ik echt de rest van de dag nog stil van de ervaring. Maar het gaat meer over Nederland, en dat raakt je dan op een andere manier ook weer heel erg.
pi_200761854
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ontsteking in schouder, zure prut ja.

Bye bye outdoorseizoen boogschieten.
Dat is klote! Ben je een beetje goed of is het gewoon lolmakerij?
pi_200761890
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk doen wat je wil, maar Westerbork bezoeken zou ik dan niet als punt op die lijst zetten. Het is gewoon niet dat.
Duidelijk. :Y Dan gaan we daarvoor naar Duitsland tzt
pi_200761904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]

O+
He smurf, hoe was je gesprek met de smurf?
pi_200762025
quote:

Beitsen en schuren. En Douglas ophalen voor laatste werk aan schutting.

[ Bericht 31% gewijzigd door fietsie op 05-08-2021 20:37:54 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200762121
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:

Een mooie abces-douche?Inmiddels verder gelezen :P

[ Bericht 8% gewijzigd door fietsie op 05-08-2021 20:41:36 ]
pi_200762289
quote:
5s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Waar de Buchenwald-gevangenen tewerk gesteld waren?
Nee, dit was bij Urbès, daar hebben ze een lokaal kamp gebouwd volgens mij.
pi_200762539
Voor de vegan: in het FD staat een stukje over een vegan-restaurant in Antwerpen. Klinkt goed!
https://www.spritz-antwerp.com/about

Uit het FD-stuk (geparafraseerd)
Spritz is opgericht door cheffin Luna Trapani, opgegroeid in Antwerpen bij ouders met een Italiaanse restaurant.
Bij Trapani draait alles om smaak en het plezier van koken en eten. Dat, mogen we gerust zeggen, is in de wereld der vegans uniek.

‘Mijn moeder is Belgische en mijn vader Italiaan en ik hou van beide keukens. Belgisch eten is het zwaarste van de twee, met gerechten die ’s winters verwarmen.

https://fd.nl/fd-persoonlijk/1405538/italiaans-en-vegan
pi_200762618
quote:
5s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:26 schreef sigme het volgende:

He smurf, hoe was je gesprek met de smurf?
Ik dacht te maken te hebben met een vpk die wat 'gekke mensen aait' ( dit is een uitspraak van g's schoondochter die arts is en als zij dit zegt klinkt het heel grappig) in de praktijk van de h.a.
Zat ik ineens t/o een neuropsycholoog/psychotherapeut zo bleek later. En ik begreep toen ook waarom dit zo 'goed' ging want met 15 min had ze 3x bulls eye, was ik in tranen en heeft ze me aangemeld voor therapieland, nog een shiaktu? therapie tip om te bekijken en over na te denken en 2 nwe afspraken om verder te praten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 05-08-2021 21:03:43 ]
pi_200762676
quote:
7s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:52 schreef sigme het volgende:
Voor de vegan: in het FD staat een stukje over een vegan-restaurant in Antwerpen. Klinkt goed!
https://www.spritz-antwerp.com/about

Uit het FD-stuk (geparafraseerd)
Spritz is opgericht door cheffin Luna Trapani, opgegroeid in Antwerpen bij ouders met een Italiaanse restaurant.
Bij Trapani draait alles om smaak en het plezier van koken en eten. Dat, mogen we gerust zeggen, is in de wereld der vegans uniek.

‘Mijn moeder is Belgische en mijn vader Italiaan en ik hou van beide keukens. Belgisch eten is het zwaarste van de twee, met gerechten die ’s winters verwarmen.

https://fd.nl/fd-persoonlijk/1405538/italiaans-en-vegan
Oh leuk! Die zet ik op mijn lijst!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:04:57 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_200762776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik dacht te maken te hebben met een vpk die wat 'gekke mensen aait' ( dit is een uitspraak van g's schoondochter die arts is en als zij dit zegt klinkt het heel grappig) in de praktijk van de h.a.
Zat ik ineens t/o een(neuro-)psycholoog/psychotherapeut zo bleek later. En ik begreep toen ook waarom dit zo 'goed' ging want met 15 min had ze 3x bulls eye, was ik in tranen en heeft ze me aangemeld voor therapieland, nog een shiaktu? therapie tip om te bekijken en over na te denken en 2 nwe afapraken om verder te praten.
Shiatsu massage. Een drukpunt massage zonder trekken en wrijven. Indien goed uitgevoerd ga je daar heel blij van worden.
pi_200762815
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef z80 het volgende:

[..]

Shiatsu massage. Een drukpunt massage zonder trekken en wrijven. Indien goed uitgevoerd ga je daar heel blij van worden.
Echt? O+

Zit hier in het dorp, daar werkt zij mee samen.
Ik weet het niet hoor, er komt deze laatste 2 wk zoveel op me af... maar wie weet maak ik voor over een paar weken een afspraak voor 1 keer om te proberen. Dat kan altijd natuurlijk :)
pi_200762851
Auschwitz vergeet ik ook nooit meer. Wat enorm intens. We hadden ook een erg fijne gids.

@Myreala, Robèrt reist de wereld over om de beste noten, chocolade en andere ingrediënten als vanille te vinden. Tijdens de theatertour hebben we amandelen en hazelnoten op die zo lekker waren dat daar nooit iets meer tegenop kan. Dus ja, er moesten meer notenkoeken komen :) De worstenbroodjes die we vandaag als ontbijt aten, waren ook perfect uiteraard.

Vandaag hebben we eerst thuis wat gerommeld. Daarna zijn we naar het Gunfire Museum in Brasschaat geweest. Echt in Het Buitenland dus :o
We dachten dat het een klein museum was met wapens over de eerste wereldoorlog. Het bleek enorm, en specifiek over artillerie (en ook tanks) sinds de eerste wereldoorlog. Als in: bijvoorbeeld een vliegtuighangar met meer dan 50 tanks. En die dingen zijn groot, groter, grootst.

J maakte nog indruk met zijn kennis op een bejaarde vrijwilliger. De vrijwilliger was hoogst verbaasd dat iemand het antwoord op zijn vraag wist. De vraag was waarom er in 1880 al luchtafweergeschut bestond. Vanwege luchtbalonnen dus.
De laatste keer dat we in België waren, werden we nog uitgekafferd door iemand omdat we onwetend verkeerd geparkeerd stonden. Vandaag ging beduidend beter.

Na het museum hebben we over de Kalmthoutse Heide gewandeld over heide- en bospaadjes. Was erg mooi.
Daarna hebben we Ossewit-frieten met kibbeling en kipsaté gegeten.
Nu weer thuis om 15 uur Olympische Spelen in 3 uur te proppen.

Plaatjes

Elk puntje op deze kaart is een V1 of V2 bom :'(

Ik weet niet precies wat dit is maar ik vind het behoorlijk luguber.

Bospaadje
Spoilers!
pi_200762890
Nou, Blues: werk aan de winkel blijkbaar. Succes ermee😘
pi_200762946
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auschwitz vergeet ik ook nooit meer. Wat enorm intens. We hadden ook een erg fijne gids.

@:myreala, Robèrt reist de wereld over om de beste noten, chocolade en andere ingrediënten als vanille te vinden. Tijdens de theatertour hebben we amandelen en hazelnoten op die zo lekker waren dat daar nooit iets meer tegenop kan. Dus ja, er moesten meer notenkoeken komen :) De worstenbroodjes die we vandaag als ontbijt aten, waren ook perfect uiteraard.

Vandaag hebben we eerst thuis wat gerommeld. Daarna zijn we naar het Gunfire Museum in Brasschaat geweest. Echt in Het Buitenland dus :o
We dachten dat het een klein museum was met wapens over de eerste wereldoorlog. Het bleek enorm, en specifiek over artillerie (en ook tanks) sinds de eerste wereldoorlog. Als in: bijvoorbeeld een vliegtuighangar met meer dan 50 tanks. En die dingen zijn groot, groter, grootst.

J maakte nog indruk met zijn kennis op een bejaarde vrijwilliger. De vrijwilliger was hoogst verbaasd dat iemand het antwoord op zijn vraag wist. De vraag was waarom er in 1880 al luchtafweergeschut bestond. Vanwege luchtbalonnen dus.
De laatste keer dat we in België waren, werden we nog uitgekafferd door iemand omdat we onwetend verkeerd geparkeerd stonden. Vandaag ging beduidend beter.

Na het museum hebben we over de Kalmthoutse Heide gewandeld over heide- en bospaadjes. Was erg mooi.
Daarna hebben we Ossewit-frieten met kibbeling en kipsaté gegeten.
Nu weer thuis om 15 uur Olympische Spelen in 3 uur te proppen.

Plaatjes
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Elk puntje op deze kaart is een V1 of V2 bom :'(
[ afbeelding ]

Ik weet niet precies wat dit is maar ik vind het behoorlijk luguber.
[ afbeelding ]

Bospaadje
[ afbeelding ]
Huuuu, die tekening :X En ik weet ook niet wat het precies moet voorstellen.

Weer een geslaagde dag dus *O*

(en ja, enorme verbazing over de amandel die Robèrt ons gaf. Hoort dat zó te smaken!? 8)7 )
pi_200762983
Ieeee ook luguber idd.
Wel weer wat geleerd. (wij) ik ook :D
pi_200762995
Lucky: weer een leuke dag w/
Wij belandden eens in het oorlogsmuseum in Overloon.
Ook indrukwekkend veel materieel mn. vliegtuigen.
pi_200763100
Ik heb inmiddels bijna stop1 geboekt voor de vakantie :o :7
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:24:44 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200763159
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Waar? *O*
pi_200763164
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Waar wat welk *O*
pi_200763194
Oh, was wel aardig geweest als ik dat gezegd had he? :')

We gaan in ieder geval 2 nachten naar Lubeck. Volvreten met marsepein. In een hip hotel, midden in de oude stad. Wegens planning en beschikbaarheid van slaapplekken niet daarna paar dagen middle of nowhere, maar daarvoor. :Y
pi_200763210
Ik ben in de 4e of 5e klas met mijn Duits-klas (degenen die Duits12 als keuzevak hadden gekozen) naar Berlijn geweest en vanuit daar ook uitstap naar concentratiekamp Sachsenhausen gemaakt. Dat was best indrukwekkend al, maar ook best moeilijk nog voor te stellen. Vlak na de reis gingen we met diezelfde klas naar de film Die Fälscher, die in dat kamp is opgenomen. Toen 'ie afgelopen was hebben we denk ik ruim een kwartier nog stilzwijgend in de bios gezeten, zoveel indruk had het gemaakt. Toen was het ineens wel heel levendig voorstelbaar en we herkenden natuurlijk alles van die paar dagen ervoor dat we er waren..

Oh en Blues fijn dat het een kundige dame was!
pi_200763221
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:09 schreef AnneX het volgende:
Nou, Blues: werk aan de winkel blijkbaar. Succes ermee😘
Tnxx tis wel nogal veel ja.
Ik wandel nu nog meer/langer :D moet alles flink processen.
Wonderbovenwonder heb ik 2wk, sinds ik niet werk geen, nauwelijks rugpijn. Stukkie P.S. wellicht maar ook niet de reis en de hele dag opstaan/zitten/lopen. Dat is ook een verademing hoor O+
Nu nog die teen. :X Is nog niet over o|O
pi_200763233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben in de 4e of 5e klas met mijn Duits-klas (degenen die Duits12 als keuzevak hadden gekozen) naar Berlijn geweest en vanuit daar ook uitstap naar concentratiekamp Sachsenhausen gemaakt. Dat was best indrukwekkend al, maar ook best moeilijk nog voor te stellen. Vlak na de reis gingen we met diezelfde klas naar de film Die Fälscher, die in dat kamp is opgenomen. Toen 'ie afgelopen was hebben we denk ik ruim een kwartier nog stilzwijgend in de bios gezeten, zoveel indruk had het gemaakt. Toen was het ineens wel heel levendig voorstelbaar en we herkenden natuurlijk alles van die paar dagen ervoor dat we er waren..
Dat vergeet je dan niet meer!

Lonaa, das toch een eind rijden naar Lubeck. Staat het bekend om marsepein dan?
pi_200763241
Ja, Blues! Ik wilde nog even zeggen hoe gaaf ik het vind dat je dit gewoon met 2 handen aanpakt. Dat je niet blijft morrelen en lopen als het overstroomt, maar keihard naar de oplossing aan het zoeken bent.
pi_200763247
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we al bijna in Duitsland zitten he? :7 Is 4 uur vanaf hier.
pi_200763255
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Tnxx tis wel nogal veel ja.
Ik wandel nu nog meer/langer :D moet alles flink processen.
Wonderbovenwonder heb ik 2wk, sinds ik niet werk geen, nauwelijks rugpijn. Stukkie P.S. wellicht maar ook niet de reis en de hele dag opstaan/zitten/lopen. Dat is ook een verademing hoor O+
Nu nog die teen. :X Is nog niet over o|O
Het is zo vreemd: als ik iemand moest noemen, die in balans is, zou ik jou noemen. B-)
pi_200763273
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ruim 500 km ofwel 5 1/2 uur rijden vanaf hier.

Nou verkeerd gequote, das duidelijk.😂
pi_200763632
Je hebt toch van die mensen die al een week van te voren hun koffer inpakken? Ik overtref dat.

Ik heb net 4 weken van te voren mijn boodschappen bestelling vast bij de Jumbo geplaatst met alles om in de auto te eten. :') :D
pi_200763722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:53 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch van die mensen die al een week van te voren hun koffer inpakken? Ik overtref dat.

Ik heb net 4 weken van te voren mijn boodschappen bestelling vast bij de Jumbo geplaatst met alles om in de auto te eten. :') :D
Ik heb het idee dat je die trip echt 3 weken te laat hebt geboekt. Dat had gewoon volgende week moeten zijn :P
pi_200763728
quote:

Niemand is hier verbaasd over O+
Spoilers!
pi_200763818
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit :)
pi_200763830
quote:

Een week? Ik kende mensen die daar 2 maanden vooraf mee begonnen.

Is de bestelling voor de heen en terugreis of haal de de terugreis dingen lokaal?
pi_200763863
Ik vraag me echt af waarom bij zo veel sporten de vrouwen veel minder kleding dragen dan de mannen terwijl vrouwen twee keer zo veel te bedekken hebben.
Spoilers!
pi_200763904
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
:D
pi_200763920
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me echt af waarom bij zo veel sporten de vrouwen veel minder kleding dragen dan de mannen terwijl vrouwen twee keer zo veel te bedekken hebben.
Omdat mannen het bedacht hebben en nu "hoort het nou eenmaal bij de sport". O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200763937
quote:
Bij strandhandbal: omdat de regels dat voorschrijven bij vrouwen :r Noorse team had laatst korte shorts aangedaan en kregen daarvoor een boete.
artikel daarover
pi_200763982
quote:
Absurd verschil 8)7

Blijkbaar niet voldoende vrouwen in de diverse organisatiebesturen (?) die hierin verandering kunnen brengen.
Duitse dames deden toch ook turnen in 7/8 leggings.
pi_200763989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de bestelling voor de heen en terugreis of haal de de terugreis dingen lokaal?
Alleen heenreis. :Y De supermarkten in het buitenland zijn juist altijd één van de vele hoogtepunten tijdens een vakantie, dus alleen het noodzakelijke zodat ik daar zo snel mogelijk naartoe ‘moet’.
pi_200763994
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:31 schreef AnneX het volgende:

Het is zo vreemd: als ik iemand moest noemen, die in balans is, zou ik jou noemen. B-)
Uiterlijk en vaak echt wel hoor. Nu even niet. ;)
pi_200764015
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Blues! Ik wilde nog even zeggen hoe gaaf ik het vind dat je dit gewoon met 2 handen aanpakt. Dat je niet blijft morrelen en lopen als het overstroomt, maar keihard naar de oplossing aan het zoeken bent.
Txx maar ik heb geen keus want zo ging t ook niet :*
pi_200764057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alleen heenreis. :Y De supermarkten in het buitenland zijn juist altijd één van de vele hoogtepunten tijdens een vakantie, dus alleen het noodzakelijke zodat ik daar zo snel mogelijk naartoe ‘moet’.
😂 ‘moet’
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:15:17 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200764071
quote:

[..]

Jaaa die supermarkten O+
Was echt het beste aan mijn vakantie.
pi_200764090
quote:

[..]

Ohhhh buitenlandse supermarkten, ik hou er zo van
pi_200764125
Voor de 3e nacht op rij, slapen wij onder het zomerdekbed met daarover de ‘winter’ sprei,
omdat het tegen de ochtend zo frips is dat ik lig te kleumen. 8)7
Nou ja, beter zo dan andersom.
Redden jullie het onder een zomerdekbed?
pi_200764131
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Txx maar ik heb geen keus want zo ging t ook niet :*
Helemaal eens met wat Lonaa zei. En ja, je moet wat natuurlijk, maar je doet het ook en het zal vast niet leuk zijn
pi_200764138
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Voor de 3e nacht op rij, slapen wij onder het zomerdekbed met daarover de ‘winter’ sprei,
Makkelijk. Ook nog wel zonder. Pak ik een laken
pi_200764153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhhh buitenlandse supermarkten, ik hou er zo van
Ooit een zeef gekocht in een Duitse super, die ik nog gebruik. Goed voor de herinneringen. En op Corsica twee soepkommen, helaas is er eentje gebrokenbuiten mijn schuld. 8)7
pi_200764189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Makkelijk. Ook nog wel zonder. Pak ik een laken
Echt? 😳 alleen een laken. Blijkbaar ben ik dan een koudbloedig type. (8>
pi_200764273
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dubbel laken eigenlijk, een dekbedovertrek zonder dekbed erin
pi_200764280
quote:
Je wilt bij het beachvolleybal toch zeker weten dat er maar 1 bal in het spel is?
pi_200764294
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik slaap onder zomerdekbed met ofwel het raam wagenwijd open (en gordijnen open) ofwel raam op kiepstand en gordijnen dicht. Qua temperatuur liefst dat eerste, maar dan word ik vaak wel heel vroeg wakker door t licht. Dus ik lig vaak eerste uur dat ik nog lig te lezen met raam wagenwijd open en als ik echt ga slapen gaat raam op kiepstand, gordijnen grotendeels dicht. Zomerdekbed ligt los op dekbedovertrek zodat ik dekbed ook weg kan slaan als te warm dan..
pi_200764519
quote:
15s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is klote! Ben je een beetje goed of is het gewoon lolmakerij?
Ik probeer in de toekomst wedstrijden te schieten maar meer voor de lol.

Ik schiet nog maar 2 jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 05-08-2021 22:46:18 ]
Werewolf
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 22:42:38 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200764577
quote:
Zomers slaap ik onder een leeg hoeslaken, 's winters onder één dekbed (wat jij zomerdekbed noemt :+ )
pi_200764682
quote:
99s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je wilt bij het beachvolleybal toch zeker weten dat er maar 1 bal in het spel is?
Spoilers!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:49:20 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200764685
Hier ook een leeg hoeslaken en een Ikea "koelend" dekbed voor de wat koudere nachten in de zomer
Maar op t moment is zelfs een leeg hoeslaken warm genoeg.
pi_200764697
Geen dekbed want nachtzweten.
Werewolf
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:50:24 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200764700
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ergo: vrij onbegrijpelijk waarom die sport wordt gespeeld in minder kleding dan tegenwoordig in preuts 2020's Nederland normaal is op het strand..
pi_200764710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat mannen het bedacht hebben en nu "hoort het nou eenmaal bij de sport". O+
Zoiets ja. Maar het kan wel. Onze Sifan Hassan loopt gewoon in short en singlet. Die andere vrouwen in hun ondergoed.
Spoilers!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:51:35 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200764716
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zoiets ja. Maar het kan wel. Onze Sifan Hassan loopt gewoon in short en singlet. Die andere vrouwen in hun ondergoed.
Ahja maar dat is voor de aerodynamica.
pi_200764728
Zeer dun zomerdekbed (30 jaar oud) met airco op 24 graden.
Spoilers!
pi_200764759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja maar dat is voor de aerodynamica.
Dan kunnen ze beter iets aan die papieren naambordjes, die enorme haarbossen en alle sieraden doen. We verwonderen ons daar over bij het atletieke sprinten.
Spoilers!
pi_200764796
Concentratiekampen: ik ben als 17-jarige in Flossenbürg geweest. Werkkamp in Zuid-Duitsland. HUILEN.
Daar is nog heel veel zoals toen gelaten. Inclusief het crematorium (het idee was daar mijnwerk tot je erbij neervalt). Toen we op dat punt waren ben ik daadwerkelijk huilend weggerend.
Zou 'm niet labelen als underwhelming dus. :7
pi_200764837
En :W
Ben op minivakantie met broertje. Gisteren 90 km gefietst naar oma, vandaag eind door de stad gefietst en openbare survivalbaan geklommen en wat door park gerend, enorm verloren met klaverjassen maar wel een keer gewonnen met triominos, vanavond kwam tante ook nog even langs O+
Morgen weer terugfietsen. Dan een minder zigzag route en hopelijk eerder 70 dan 90 km. :D
pi_200764861
Oma verwent ons enorm. Niet heel CUL-waardig maar wel lekker. Gisteren ouderwetse macaroni met veel uitgebakken ui, kaas, (vega)gehakt en wat tomatenpuree. Vandaag kruimige aardappels, prei met kaassaus en vegaschnitzel.
Oma doet ook daadwerkelijk moeite om het vegetarisch voor me te maken, zo lief O+

En ze had boterkoek gebakken :9
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:09:20 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200764989
Ik ga mn bed opzoeken. Vermoeidend, dat vakantievieren.
pi_200765348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:00 schreef Tele6 het volgende:
Oma verwent ons enorm. Niet heel CUL-waardig maar wel lekker. Gisteren ouderwetse macaroni met veel uitgebakken ui, kaas, (vega)gehakt en wat tomatenpuree. Vandaag kruimige aardappels, prei met kaassaus en vegaschnitzel.
Oma doet ook daadwerkelijk moeite om het vegetarisch voor me te maken, zo lief O+

Wat lief O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200765362
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan kunnen ze beter iets aan die papieren naambordjes, die enorme haarbossen en alle sieraden doen. We verwonderen ons daar over bij het atletieke sprinten.
Precies. Dat vroeg ik mij ook af tijdens het roeien in de sportschool en kijkend naar de schermen met O.S.
Trainen atleten ook in een windtunnel?
pi_200765364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:58 schreef Tele6 het volgende:
En :W
Ben op minivakantie met broertje. Gisteren 90 km gefietst naar oma, vandaag eind door de stad gefietst en openbare survivalbaan geklommen en wat door park gerend, enorm verloren met klaverjassen maar wel een keer gewonnen met triominos, vanavond kwam tante ook nog even langs O+
Morgen weer terugfietsen. Dan een minder zigzag route en hopelijk eerder 70 dan 90 km. :D
Wat leuk!
Spoilers!
pi_200765382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:00 schreef Tele6 het volgende:

Wat een actieve mini vakantie. Top.
En oma’s “horen” toch te verwennen?!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 23:41:34 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200765431
Niet gepland. Wel lekker bier gedronken in de stad🍻.
Gelukkig is er vannacht niet zoveel OS-technisch 😛
Wekker kan op 7u.
pi_200765518
quote:
Ja, zomerdekbed en in ons blote nixie.
pi_200765542
Leuk @Tele6

@fietsie jullie nog plannen voor weggaan?

@borisz niet helemaal kapot van je nachtdiensten? ;)

* Blues gaat :z morgen een dagje met niks O+ Schijnt te gaan regenen de hele dag, dus soort rustdag neem ik :+
pi_200765576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:52 schreef Blues het volgende:
Leuk @:Tele6

@:Fietsie jullie nog plannen voor weggaan?

@:Borisz niet helemaal kapot van je nachtdiensten? ;)

* Blues gaat :z morgen een dagje met niks O+ Schijnt te gaan regenen de hele dag, dus soort rustdag neem ik :+
Goezo, even een bluesday
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:00:36 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200765629
quote:

Ja en nee. Ik ben redelijk binnen normaal ritme gebleven. Over het algemeen 6u eruit en rond 22.30u erin. Er zijn twee uitzonderingen geweest deze OS. De nacht met alle roeiboten en de nacht met SharonvRouwendaal en Femke Bol wel vroeg opgestaan of tussentijds wat bijge :Z.

En na een dag OS kijken ook nog zelf actief geweest. De 10.000 stappen wel steeds gehaald :P.
Geniet van je rustdag :)
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 06:17:54 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200766650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Hoe is het daar ivm corona? Horeca en musea open? Wel/geen mondkapje en waar? En hoe is het ov in de stad?
Dus hotel net buiten het centrum ivm auto en vanuit daar met ov de stad door?

Ik ben nog steeds aan het rondkijken. Twijfel nog aan alle kanten wel/niet weg en wel, waar naartoe? Hoe lang?
Vakantiedagen zat dat is het probleem niet.
Alles is open.. terrasjes geen test/vaccinatie bewijzen nodig, binnen activiteiten wel.
OV wel mondkapje geloof ik, al laten ze dat binnen kort los.
Hier bestaat corona eigenlijk niet meer,is can het feit dat je dus moettesten als je niet gevaccineerd bent.. ( sneltest volstaat) maar.. dat is dus gratis en vrij veel beschikbaar ^O^
pi_200767153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 06:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Alles is open.. terrasjes geen test/vaccinatie bewijzen nodig, binnen activiteiten wel.
OV wel mondkapje geloof ik, al laten ze dat binnen kort los.
Hier bestaat corona eigenlijk niet meer,is can het feit dat je dus moettesten als je niet gevaccineerd bent.. ( sneltest volstaat) maar.. dat is dus gratis en vrij veel beschikbaar ^O^
Oke ik kom er aan *O*
pi_200767222
pi_200767525
Deze week elke ochtend al begonnen met een half uurtje boksen. Zie mij fitgirl zijn.
pi_200767777
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 08:16 schreef Myraela het volgende:
Deze week elke ochtend al begonnen met een half uurtje boksen. Zie mij fitgirl zijn.
Lekker bezig! Op vakantie heb ik ook veel gewandeld en ge-e-biked, en de laatste pittige wandeling leverde aanzienlijk minder spierpijn op dan de eerste. Dat ga ik ook proberen vast te houden dus. Betere conditie is fijn O+.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:19:02 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_200769599
quote:
Aantal sporten verplichting. Aantal sporten is het de keuze van de sporter.
Met hardlopen vind de ene strak zittende kleding prettiger, andere wat meer loshangende kleding.

Maar ook in het hobby sporten zie je geregeld dat de vrouwen minder of veel strakker zittende kleding dragen. Waarom? geen idee. Mogelijk meer bezig met hoe ze er uit zien.
Kanovaren in sportverband in een bikini, ja kan. Niemand die dit vraagt of verplicht. De mannen hebben dan vaker wel een shirt en short aan.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:22:56 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_200769679
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Precies. Dat vroeg ik mij ook af tijdens het roeien in de sportschool en kijkend naar de schermen met O.S.
Trainen atleten ook in een windtunnel?
Ja sommige doen dat. Zelfde als de fietsers.
Dit is om de juiste houding te bepalen. Kleding bij fietsen met 70KMh is wel belangrijk. Bij hardlopen, zeker de langere afstanden, is de snelheid zo laag (relatief gezien) dat dit niet uitmaakt. Het gevoel in de kleding levert meer winst op.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:31:04 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_200769845
Oorlog, bevrijding en herdenking musea. Ben er in een heleboel geweest. Waarbij er in de USA het meeste wordt weg gestopt. En meer de overwinning centraal staat. Binnen Europa de meest schokkende beelden er uit gehaald zijn. En in Azië alles getoond wordt. Zowel de foto's en film voor zover die er is. Als ook de gebouwen en terreinen in originele staat. In Cambodja kun je zowel de gevangenis S-21 als de killing fields bezoeken. Hier wordt niets aan de verbeelding overgelaten. In Vietnam in het oorlogsmuseum zijn ook de foto's met de gruwelbeelden voor iedereen zichtbaar.

ps
ook weer bij.
Nog even de nieuws sites door en ik kan verder met het klussen. De oplosmiddelen hebben dan hun werk gedaan.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:33:18 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200769922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Aantal sporten verplichting. Aantal sporten is het de keuze van de sporter.
Met hardlopen vind de ene strak zittende kleding prettiger, andere wat meer loshangende kleding.

Maar ook in het hobby sporten zie je geregeld dat de vrouwen minder of veel strakker zittende kleding dragen. Waarom? geen idee. Mogelijk meer bezig met hoe ze er uit zien.
Kanovaren in sportverband in een bikini, ja kan. Niemand die dit vraagt of verplicht. De mannen hebben dan vaker wel een shirt en short aan.
Als hobbysportster-in-standaard-strakke-kleding heb ik nog wel een uitleg naast "ziet er leuk uit": loszittende broekjes vind ik geen succes omdat de pijpen áltijd omhoog kruipen, dat zal wel door hoe m'n heupen staan komen. Verder heeft strakkere kleding als voordeel dat alle drilvetjes beter op hun plek blijven zitten, alles voelen meegolven als je aan het hardlopen bent (of wat voor gestuiter je kan bedenken), vind ik niet prettig. Ik snap ook niet dat het merendeel van de mannen niet voor strakker spul kiest, als ik het comfort vergelijk. :P

Maar imo zouden die kledingvoorschriften vooral gebaseerd moeten zijn op de keuze van de sporter en op de impact op performance, niet op wat tig jaar geleden ooit eens bedacht is en vooral wordt aangehouden "omdat het erbij hoort".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200769967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:31 schreef z80 het volgende:
Oorlog, bevrijding en herdenking musea. Ben er in een heleboel geweest. Waarbij er in de USA het meeste wordt weg gestopt. En meer de overwinning centraal staat. Binnen Europa de meest schokkende beelden er uit gehaald zijn. En in Azië alles getoond wordt. Zowel de foto's en film voor zover die er is. Als ook de gebouwen en terreinen in originele staat. In Cambodja kun je zowel de gevangenis S-21 als de killing fields bezoeken. Hier wordt niets aan de verbeelding overgelaten. In Vietnam in het oorlogsmuseum zijn ook de foto's met de gruwelbeelden voor iedereen zichtbaar.

ps
ook weer bij.
Nog even de nieuws sites door en ik kan verder met het klussen. De oplosmiddelen hebben dan hun werk gedaan.
Wat ben je nu aan het klussen?

Wij hebben onverwacht tijd over vandaag. We zouden de tuinmeubels van vrienden in elkaar gaan zetten maar ze hebben afgezegd. Nu gaan we hier jaloezieën ophangen. Eindelijk geen vuilniszak meer tegen het raam. Het wordt nog wat hier. Straks gaan we J's kantoor ook opruimen en schoonmaken. Geen spectaculaire dag dus vandaag.
Spoilers!
pi_200770085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als hobbysportster-in-standaard-strakke-kleding heb ik nog wel een uitleg naast "ziet er leuk uit": loszittende broekjes vind ik geen succes omdat de pijpen áltijd omhoog kruipen, dat zal wel door hoe m'n heupen staan komen. Verder heeft strakkere kleding als voordeel dat alle drilvetjes beter op hun plek blijven zitten, alles voelen meegolven als je aan het hardlopen bent (of wat voor gestuiter je kan bedenken), vind ik niet prettig. Ik snap ook niet dat het merendeel van de mannen niet voor strakker spul kiest, als ik het comfort vergelijk. :P

Maar imo zouden die kledingvoorschriften vooral gebaseerd moeten zijn op de keuze van de sporter en op de impact op performance, niet op wat tig jaar geleden ooit eens bedacht is en vooral wordt aangehouden "omdat het erbij hoort".
Dit. Alles dit. Het liefst zou ik zo weinig mogelijk aanhebben, maar dan overal drilvetjes en dat is naar.

Altijd de balans tussen niet-te-warm en niet-te-golvende-vetjes. Het maakt ook nog uit wat ik moet doen. Katoen shirt bij zware cleans? Ja graag. Katoen shirt bij buiten hardlopen? Fuck no.
pi_200770163
For time:
Run, 600 meter
Bike, 1000 meter
50 Wall Balls, 9 ft, 10 lbs
40 Box Step ups/jumps 20 inch
30 Burpees
20 Dumbbell Alternating Power Snatches, 20 kg

*hijg

In 19:49.

Met lange, strakke Nike sportbroek (zo'n dri fit ding) en een supercheapass strak sportshirt met korte mouwen van de Lidl.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:43:29 #136
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770188
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit. Alles dit. Het liefst zou ik zo weinig mogelijk aanhebben, maar dan overal drilvetjes en dat is naar.

Altijd de balans tussen niet-te-warm en niet-te-golvende-vetjes. Het maakt ook nog uit wat ik moet doen. Katoen shirt bij zware cleans? Ja graag. Katoen shirt bij buiten hardlopen? Fuck no.
Ik ben daarom echt verliefd op de high-waisted leggings/shorts. Dan kan ik zonder al te erg gedril gewoon zo min mogelijk aan hebben. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:43:42 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_200770199
quote:

[..]

Strak zittende onderkleding, ja graag. Maar dan wel een shirt en sportbroekje er over.
Maar ieder zijn keuze.
pi_200770217
Ik heb gelezen...en ben geloof ik de helft weer vergeten. Maar dat ligt niet aan jullie, maar aan mij :')
Vanmiddag/vanavond werken, terug naar huis en dan hup mijn bed in, en er om 6 uur weer uit, nog een dagje werken, verjaardag neefje 's avonds, en dan zondag en maandag vrij.
Ik word altijd wat vergeetachtig en nog veel chaotischer dan ik ben als ik wat moe ben. En jullie weten wat voor entropische wervelwind ik normaal al ben, dus....nouja..... het is soms even een uitdaging :P .

Maar ik las over een heel actieve minivakantie van @Tele6 , een heel interessante geschiedenistour van @Lucky_Strike , een helaas overleden maar ook een geboren lammetje bij @sigme en..... iets over dekbedden ofzo. :D

Oh en @sigme : ja, uitdagende maar fijne plek :Y . Waar ik ook gewoon mag kroelen met de dieren, want in de opname doet iedereen dat en dat beetje TLC is zooooo belangrijk, maar is echt niet overal vanzelfsprekend. En waar wij assistenten geacht worden mee te denken, en echt veel meer verantwoordelijkheden hebben.

Ik merk dat het verdriet (ja toch wel natuurlijk) om de keuze te stoppen in Antwerpen wel slijt. Het steekt soms nog wel eens, (als we weer een lading interns en studenten over de vloer krijgen), maar ik denk dat het vooral is omdat het nog niet helemaal afgerond voelt, zo digitaal. En omdat ik het nu soms moeilijk vind dat ik moet leren van 22 jarigen. Dat is gewoon mijn ego dat opspeelt, want verder maakt niemand daar ook maar enig punt van.
Maar verder, had ik nooit gedacht dat ik ooit op zo'n plek terecht zou komen als niet-dierenarts O+
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:45:06 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770237
De looks zijn bij zo min mogelijk aan overigens m'n laatste zorg, want charmant is het absoluut niet en daar ben ik me van bewust. Dat interesseert me op dat moment gewoon niet. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200770290
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben daarom echt verliefd op de high-waisted leggings/shorts. Dan kan ik zonder al te erg gedril gewoon zo min mogelijk aan hebben. _O_
Ja! Ik heb nog geen strakke high-waisterd shorts gevonden waar ik content over ben/die lang genoeg zijn, maar ik heb inderdaad altijd highwaisted legging aan van van dat drifit spul. Ben wel een beetje een Nike-trut geworden wb leggings.
pi_200770292
Oh en kleding; ik vind los en strak beide fijn. Hoewel ik wel graag iets strakkere shirts draag, want die kruipen niet zo omhoog. (met bodypump bleef ik met losseren shirts ook altijd achter die bar hangen, dat is niet handig als je die boven je schouders tilt :') ) Liefst alleen geen mouwtjes; te warm, kan ik mijn warmte niet lekker kwijt.

Maar het gaat bij die hele discussie geloof ik niet zozeer om strak versus los, maar vooral semi-naakt versus aangekleed.
pi_200770339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De looks zijn bij zo min mogelijk aan overigens m'n laatste zorg, want charmant is het absoluut niet en daar ben ik me van bewust. Dat interesseert me op dat moment gewoon niet. _O-
Ja en dit ook. Haha, ik heb de illusie dat ik er charmant uitzie als ik sport echt al heel lang geleden losgelaten.

Ik ben een soort zwetend monster met een hoofd zo rood dat het lijkt te ontploffen, terwijl er zweet van mn gezicht druipt en mijn haar tegen mijn hoofd geplakt is en tegelijkertijd lijkt alsof ik met mijn vingers in het stopcontact zit. Terwijl ik hijg als een vrachtwagenchauffeur die z''n hele leven al zware van nelle rookt.

Couldn't care less.

Van de week zei iemand tegen me (nieuwe jongen, best overgewicht maar gaat 100% voor wat ie doet en voglens mij is ie ontzettend lief) dat ie wel jaloers was op me want 'you make it look so easy'. Dat vond ik echt 1 van de grootste complimenten die ik in tijden gehad heb. O+
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:50:08 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770352
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Maar het gaat bij die hele discussie geloof ik niet zozeer om strak versus los, maar vooral semi-naakt versus aangekleed.
Nee, dat was een aanvulling van mij op de strakke/minimale kleding van hobbysporters-opmerking, dat dat niet perse om de looks is. :P

Al geef ik wel toe dat een leuke outfit tijdens het sporten me vrolijk maakt en dat werkt weer door op het sporten. :+ Hoeveel daar daadwerkelijk van aan blijft, zien we tijdens wel weer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200770362
Ik heb vandaag nieuwe sportkleding besteld. *O* Of nouja, sport bh en een lange legging. Ik verbaas me vooral over hoeveel sportBH's gewoon topjes uit 1 stuk zijn. Ik wil gewoon een normale bh-sluiting. Niets zo vervelend als zo'n veel te strak topje (en ik wil het strak, want het moet alles op z'n plek houden) aan moeten doen anders.
pi_200770365
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Oh en kleding; ik vind los en strak beide fijn. Hoewel ik wel graag iets strakkere shirts draag, want die kruipen niet zo omhoog. (met bodypump bleef ik met losseren shirts ook altijd achter die bar hangen, dat is niet handig als je die boven je schouders tilt :') ) Liefst alleen geen mouwtjes; te warm, kan ik mijn warmte niet lekker kwijt.

Als mijn vel strak genoeg zou zijn om semi-naakt te kunnen bewegen alsof ik strakke kleding aan heb, dan zou ik echt gaan voor semi-naakt. #teamaltijdwarm.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:51:19 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770375
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als mijn vel strak genoeg zou zijn om semi-naakt te kunnen bewegen alsof ik strakke kleding aan heb, dan zou ik echt gaan voor semi-naakt. #teamaltijdwarm.
Check.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:51:51 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200770396
Het punt is toch vooral dat de vrouwelijke sporters gewoon niet een vrije keuze hebben bij wedstrijden?

Hier sinds tipje van @IJsdraakje zeer fan van sportleggings, wandel ik áltijd in tegenwoordigheid. Heerlijk _O_
En merinowollen shirtjes erg prettig bij zweetssss in de zon. Hoe het eruit ziet zal me een worst wezen

Zo, nu de tent hier eens inklappen, tijd voor de volgende camping hier in het Zweedse O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200770422
Het niet hebben van vrije keuze is natuurlijk echt ontzettend belachelijk en seksistisch en belachelijk.

Oh en debiel.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:52:41 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770425
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja en dit ook. Haha, ik heb de illusie dat ik er charmant uitzie als ik sport echt al heel lang geleden losgelaten.

Ik ben een soort zwetend monster met een hoofd zo rood dat het lijkt te ontploffen, terwijl er zweet van mn gezicht druipt en mijn haar tegen mijn hoofd geplakt is en tegelijkertijd lijkt alsof ik met mijn vingers in het stopcontact zit. Terwijl ik hijg als een vrachtwagenchauffeur die z''n hele leven al zware van nelle rookt.

Couldn't care less.

Van de week zei iemand tegen me (nieuwe jongen, best overgewicht maar gaat 100% voor wat ie doet en voglens mij is ie ontzettend lief) dat ie wel jaloers was op me want 'you make it look so easy'. Dat vond ik echt 1 van de grootste complimenten die ik in tijden gehad heb. O+
O+ O+ O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
Het punt is toch vooral dat de vrouwelijke sporters gewoon niet een vrije keuze hebben bij wedstrijden?

Hier sinds tipje van @:ijsdraakje zeer fan van sportleggings, wandel ik áltijd in tegenwoordigheid. Heerlijk _O_
En merinowollen shirtjes erg prettig bij zweetssss in de zon. Hoe het eruit ziet zal me een worst wezen

Zo, nu de tent hier eens inklappen, tijd voor de volgende camping hier in het Zweedse O+
Graag gedaan. :D Comfort boven alles. _O_ _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:52:50 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_200770429
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat ben je nu aan het klussen?

Wij hebben onverwacht tijd over vandaag. We zouden de tuinmeubels van vrienden in elkaar gaan zetten maar ze hebben afgezegd. Nu gaan we hier jaloezieën ophangen. Eindelijk geen vuilniszak meer tegen het raam. Het wordt nog wat hier. Straks gaan we J's kantoor ook opruimen en schoonmaken. Geen spectaculaire dag dus vandaag.
IVM het prachtige weer :( binnen bezig. In de badkamer bij de douchebak de oude kit verwijderd. De kitverwijderaar staat nu in te werken en gaat er zo vanaf gewassen worden. Dan drogen en opnieuw in de kit zetten.
Poging om mezelf zo ver te zetten om in de keuken wat af te kitten, andere tube\kleur.
De verwarmingsketel uit elkaar voor de tweejaarlijkse schoonmaak van de branders en verbrandingsruimte. Controle van de binnenkant van de ketel. En controle up de juiste werking. Opstarten waakvlam, opstarten verbranding, brand het hele branderdek. Loopt de pomp netjes zonder bijgeluiden en zit er nog steeds de zelfde hoeveelheid druk op het systeem, lees zit er niet ergens een lekje.
Vandaag of morgen nog naar de bouwmarkt voor een pot schuim. Er zit een kier tussen de achterdeur en de muur. Dat weert ik al ruim een jaar. Kwam er achter tijdens een storm uit een ongebruikelijke hoek.

Verder moet er nog wat huishoudelijk werk gedaan worden. Was draait inmiddels.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:53:43 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200770456
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe sportkleding besteld. *O* Of nouja, sport bh en een lange legging. Ik verbaas me vooral over hoeveel sportBH's gewoon topjes uit 1 stuk zijn. Ik wil gewoon een normale bh-sluiting. Niets zo vervelend als zo'n veel te strak topje (en ik wil het strak, want het moet alles op z'n plek houden) aan moeten doen anders.
Een afstervende ter krijgen terwijl je er eentje in hebt gewurmd maar nog geen ruimte of mogelijkheid hebt gevonden om de andere er in te persen. Check :')

Vreselijk spul als je vet en/of tetten hebt, sluitingen _O_
pi_200770486
Een goede sportBH die mijn tetten echt op z'n plek houdt en redelijk plat drukt is een utopie. Ik heb m in ieder geval nog niet gevonden.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:55:20 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ze wel, die laatste, maar da's soms een halve workout ja. :')

Het is ook dat ik niet zo heel veel tet heb, anders was ik er sowieso niet aan begonnen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200770519
Nederlandse les gaat niet door vanmiddag en toen…heb ik fitness van zaterdag verzet naar vanmiddag. _O- Hoppa. In een katoenen legging en los shirt.
Mooi woord drilvetjes na 3 x spellen. 😂 alhoewel het zijn meer drilrollen hier.

Impressive @Lonaa
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:57:01 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_200770536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan wel eentje met een print. Waarbij die print bepaalde delen in het "zonnetje" zet. |:(
Of eentje waarbij de stof inmiddels zo dun geworden is dat je net zo goed niets aan kunt trekken?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:01:02 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_200770613
quote:

[..]

Couldn't care less.

Hoe ik er uit zie tijdens en net na het sporten zal me ook jeuken.
Drijfnat vet haar dat in dunne slierten over een veel te rood kaal hoofd hangt ziet er niet uit. Kleding die zo nat is dat het lijkt of ik uit een bak water kom. Ja ik zweet nog al makkelijk en veel.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:01:07 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200770616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan wel eentje met een print. Waarbij die print bepaalde delen in het "zonnetje" zet. |:(
Of eentje waarbij de stof inmiddels zo dun geworden is dat je net zo goed niets aan kunt trekken?
Ik check áltijd of ik er fatsoenlijk in kan squatten. :{w

En als ze daar vrolijk van worden, waarom niet? Ik vind een losse short over een tight geen porem, maar mannen doen het massaal. Lekker zelf weten allemaal.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:02:08 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200770637
Hier ondertussen vorderingen met de vuurkorf based bbq tafel:

pi_200770796
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:51 schreef Molo het volgende:

Fijn klinkt dat! Doe es een plaatje!
pi_200770818
quote:

Wat lief! O+
En je bent zo goed bezig, monster!
pi_200770836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat lief! O+
En je bent zo goed bezig, monster!
O+

Ja, ik vond het echt lief. Wordt er nog steeds beetje warm van, van binnen, als ik er aan denk. :Y
pi_200770851
Ik heb toch 2 dingen gevonden om 'te doen' vandaag :+
Haar verven/ontgrijzen en een paar boodschapjes op de fiets met een rondje fiets als het droog is.. wordt wat wisselvallig vandaag geloof ik.

En het is vandaag weer een 'werkdag' en ik ben nu 2 weken thuis, maar het voelt niet meer als spijbelen, voel me niet meer schuldig naar collega's toe (kreeg weer 2 kaarten van ze volgeschreven met veel liefs O+ ) omdat ik gisteren wel doorkreeg dat het noodzakelijk is dat ik thuis ben. Rust krijg. Dat is al hard werken genoeg zei mijn psych.
Overigens is zij ook een J.
Dus nu heb ik ook een J. *G*
pi_200770866
quote:

[..]

Kijk, dat scheelt mij weer typen ^O^ strak is veel fijner. Bij hardlopen geen geschuur, bij yoga geen shirt dat over je hoofd kruipt als je op de kop staat. Hoe het eruit ziet boeit me echt niet. Ik denk inderdaad ook dat mannen daar meer mee bezig zij en daarom geen strakke kleding (met name broeken) aan 'durven'.
pi_200770925
Hier ook huishouddag: tweede vakantiewas is al bijna droog, koelkast heb ik de hoognodige schoonmaakbeurt gegeven, boodschappen zijn bezorgd, en nu kijk ik even het baanfietsen in een broekje dat bestaat uit korte strakke legging met een los overbroekje eroverheen, een sportbhtopje (vooral niet geschikt voor echt sporten, maar wel fijn zonder prikkende beugels en sluitingen) en een semi-los t-shirt.
Sporten het liefst in high-waisted 3/4 leggings (want korter kruipt op en zorgt voor schuurrandjes) en zo weinig mogelijk shirt (momenteel is loszittend maar wel sport materiaal favoriet, behalve bij yoga om bovengenoemde redenen).
pi_200770947
Mijn lief is vandaag jarig, en we zijn allebei vrij. Straks komen haar ouders en mijn moeder en is er taart (ik bakte bakewell O+ ). Ik gaf een robostofzuiger cadeau (laat Jagär het maar niet horen :D )
pi_200770966
Gefeliciteerd Clubsoda! Ik word toch ook gewoon blij van huishoudelijke cadeaus.
pi_200770989
Ik heb zo'n hekel aan geflodder om mijn bovenlijf. Ik heb áltijd een seamless hemd onder mijn shirts/jurkjes, ook bij hittegolf. Ook bij het sporten. Alleen bij echt warm wil ik nog wel hardlopen met alleen sportbh en top, maar huuuuh, die broekband in je blote buik :r
pi_200771001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:18 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd Clubsoda! Ik word toch ook gewoon blij van huishoudelijke cadeaus.
Dank! Ik stofzuig zelden, vind mijm rug niet leuk. En mijn lief staat vaak 's avonds nog te zuigen omdat ze graag wil dat het netjes is en dat vind ik zo'n verspilling van je leven dat dit me een betere optie leek :D
pi_200771007
Als die broekband maar goed hoog zit (lees: in mijn taille) heb ik er geen last van. Als ie daaronder zit heb ik ook geen last van het "gevoel" op mijn huid maar wel van het feit dat ie omrolt ;(
pi_200771011
Oh ja! En gefeliciteerd Club!
pi_200771050
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:44 schreef Candaasje het volgende:

Ik merk dat het verdriet (ja toch wel natuurlijk) om de keuze te stoppen in Antwerpen wel slijt. Het steekt soms nog wel eens, (als we weer een lading interns en studenten over de vloer krijgen), maar ik denk dat het vooral is omdat het nog niet helemaal afgerond voelt, zo digitaal. En omdat ik het nu soms moeilijk vind dat ik moet leren van 22 jarigen. Dat is gewoon mijn ego dat opspeelt, want verder maakt niemand daar ook maar enig punt van.
Maar verder, had ik nooit gedacht dat ik ooit op zo'n plek terecht zou komen als niet-dierenarts O+
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat flatverhaal in Antwerpen?
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 11:46:34 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200771512
quote:
Leuk @:Tele6

@:Fietsie jullie nog plannen voor weggaan?

Dagjes, en avondjes, en veel veeeeeel kleine klusjes. Dakgootombouw aan 1 kant van de schuur die geschuurd, gegrond en gelakt moet worden bv.
pi_200771869
Altijd wel ben ik verliefd geweest op zwierende rokken. Heel vroeger maakte ik zelf.
Lucky me, blijkbaar is het in dit seizoen. Zojuist kwam de volgende binnen. De vierde.
Nu voel ik mij langzamerhand een zigeunerin.
Deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gipsylook

Wat een do it selfers vandaag. B-)

Feli @Clubsoda
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:04:19 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200771990
Ik ga weer eens een paprikasaus maken. Ik ben lui, want gebruik een pot gegrilde paprika's :P
Maar wat voor een ingrediënten zullen we verder gebruiken? :+
pi_200772256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:04 schreef borisz het volgende:
Ik ga weer eens een paprikasaus maken. Ik ben lui, want gebruik een pot gegrilde paprika's :P
Maar wat voor een ingrediënten zullen we verder gebruiken? :+
Knoflook? Rode peper? Balsamico?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:23:14 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200772434
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Knoflook? Rode peper? Balsamico?
sjalot, knof en peper sowieso. Verder kan je de romige kant op.... weet alleen niet of ik dat wil :P
pi_200772435
Sporten in gewone kleding O+

Moet ik alleen opletten dat ik een broek aantrek met stretch want anders zijn de oefeningen voor de beenspiertjes niet fijn /ervaring

Goede dag hier. Leuke OS ochtend, kittens zonder snotter, twee pakjes op tijd afgeleverd hier. Waaronder een nieuwe regenjas. Vet handig, als ik naar buiten kijk met af en aan stortregen. Vanmiddag rondleiding over de archeologische opgravingen hier int stadje.

En even een *O* voor @Blues die zich niet meer schuldig voelt over ‘spijbelen’
pi_200772441
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:00 schreef AnneX het volgende:
Altijd wel ben ik verliefd geweest op zwierende rokken. Heel vroeger maakte ik zelf.
Lucky me, blijkbaar is het in dit seizoen. Zojuist kwam de volgende binnen. De vierde.
Nu voel ik mij langzamerhand een zigeunerin.
Deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#gipsylook

Wat een do it selfers vandaag. B-)

Leuk! Leuk stofje ook.
Gisteravond had Loes Reijmer bij de Slimste ook zo'n leuke jurk/stofje aan.
Ik heb een hele héle wijde broek, zwart met witte stipjes, de stof is van dat ehhh gesmokte, kan niet op de naam komen :( als ik rechtop sta lijkt het wel een lange rok.
pi_200772489
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

En even een *O* voor @:blues die zich niet meer schuldig voelt over ‘spijbelen’
Yup! Ik kreeg gisteren te horen van 'mijn' J. dat alles dat je denkt dat anderen over je 'mogelijk' zullen denken allemaal verspilde energie is waardoor je hoofd daar ook vol van raakt. (coll die mogelijk dingen over je denken bijv.)
Afleren dus! Want 1. je kan er niks mee en 2. het belangrijkste, het maakt je onzeker, je voelt je er rot over, je piekert erover terwijl het hele NIET VOOR EEN ANDER DENKEN onnodige ballast in je hoofd is.
Waarvan akte :+ Dus als die pieker hierover in het hoofd komt even bij stil staan, poosje staren en iets anders gaan doen. Zo'n gedachte duurt meestal maar heel even.
pi_200772639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk! Leuk stofje ook.
Ik heb een hele héle wijde broek, zwart met witte stipjes, de stof is van dat ehhh gesmokte, kan niet op de naam komen :( als ik rechtop sta lijkt het wel een lange rok.
Ja, die viel mij ook op.
Wèl altijd ophijsen bij traplopen op/af, stel je voor dat je struikelt. En qua kreuken kan dat makkelijk bij deze stof. Dan zet ik het vast in het ondergoedelastiekbroekpijpje🤪

Jouw J. B-)

Op naar de fitness en ontsnapt aan gezellige koffie met de hulp. w/
Met haar verhalen en wederwaardigheden kan ik piekeren, ja.
pi_200772739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk! Leuk stofje ook.
Sowieso veel leuke vrolijke stofjes de laatste tijd bij De Slimste O+

Ik heb afgelopen week ook weer 2 nieuwe maxirokken besteld. Zit toch veel lekkerder dan broeken.
pi_200773261
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief is vandaag jarig, en we zijn allebei vrij. Straks komen haar ouders en mijn moeder en is er taart (ik bakte bakewell O+ ). Ik gaf een robostofzuiger cadeau (laat Jagär het maar niet horen :D )
Ik hoor alles.... :(
pi_200773309
Bluezz, ik had nog niet gereageerd geloof ik, maar wel alles meegelezen. Super knap wat je doet. :*

Ik werk deze maand maar 20%, want de kinderen zijn nog tot 1 september thuis. Het werken doe ik tussen de bedrijven door, het is echt lekker zo.

Vanmorgen was de poetsvrouw in huis, dus zijn wij de deur maar uit gegaan. Ontbijten in Leuven, door het park wandelen, rondje over de markt, en nu weer thuis. Lekker zo.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:05:48 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_200773575
Kitrand zit. Nu drogen en luchten. Wat een stinklucht komt er van siliconenkit. Schone ramen was ook van korte duur. Klein buitje nummer zoveel vandaag. Kachel kan weer een ronde mee. en ik heb geen zin meer.
Buiten ligt er nog werk zat, maar alles is nat en onhandelbaar met dit weer.
pi_200773679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Bluezz, ik had nog niet gereageerd geloof ik, maar wel alles meegelezen. Super knap wat je doet. :*

Ik werk deze maand maar 20%, want de kinderen zijn nog tot 1 september thuis. Het werken doe ik tussen de bedrijven door, het is echt lekker zo.

Vanmorgen was de poetsvrouw in huis, dus zijn wij de deur maar uit gegaan. Ontbijten in Leuven, door het park wandelen, rondje over de markt, en nu weer thuis. Lekker zo.
Txx :*
En fijn te lezen dat het lekker zo is bij je thuis.
pi_200773709
Ik heb mn broek gevonden bij C&A het heet niet gesmokt o|O maar geplisseerd!

Ik hou erg van deze broeken.
Zijn nu afgeprijsd... tuurlijk :wtf:

https://www.c-and-a.com/n(...)2/2?categoryId=16472

Ik vind ze allemaal leuk O+ _O-
https://www.c-and-a.com/n(...)roeken-wijde-broeken
Die rode O+
pi_200773967
Wat fijn, @Jagärtrut , dat het lekker gaat thuis! Is je ontzettend gegund na alle drukte van het afgelopen anderhalf jaar en daarna ook nog het in het water vallen van jullie eerste vakantie..

Kleine crosspost uit OUD:
Ik werd vanochtend gebeld dat er weer een afzegging was bij de eicellen-invriezen-kliniek, dus maandag nu al startgesprek. Dan zou ik theoretisch dus zelfs in m'n cyclus van augustus al aan de slag kunnen. Moet alleen even bespreken hoe dat zit met foliumzuur, bij intake gaf ze aan dat ze aanraden om daar minimaal 4wk vooraf mee te starten omdat dat een positief effect heeft op de eicellen en op de verdere deling als ik ze ooit ga gebruiken. Alleen die intake was 3 weken voor m'n cyclus in aug start, dus ik heb het dan pas 3 weken geslikt. Dus wil even overleggen of een weekje dubbele dosis dan hetzelfde effect heeft en ik dus aug met 'optimale voorbereiding' kan starten of dat ze toch echt zou aanraden dan te wachten tot m'n cyclus in september. Maar in elk geval weet ik zeker dat ik daarvoor dus op tijd ben, mocht dat het advies zijn :)
pi_200774969
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:23 schreef vlindertje89 het volgende:

Kleine crosspost uit OUD:
Ik werd vanochtend gebeld dat er weer een afzegging was bij de eicellen-invriezen-kliniek, dus maandag nu al startgesprek. Dan zou ik theoretisch dus zelfs in m'n cyclus van augustus al aan de slag kunnen. Moet alleen even bespreken hoe dat zit met foliumzuur, bij intake gaf ze aan dat ze aanraden om daar minimaal 4wk vooraf mee te starten omdat dat een positief effect heeft op de eicellen en op de verdere deling als ik ze ooit ga gebruiken. Alleen die intake was 3 weken voor m'n cyclus in aug start, dus ik heb het dan pas 3 weken geslikt. Dus wil even overleggen of een weekje dubbele dosis dan hetzelfde effect heeft en ik dus aug met 'optimale voorbereiding' kan starten of dat ze toch echt zou aanraden dan te wachten tot m'n cyclus in september. Maar in elk geval weet ik zeker dat ik daarvoor dus op tijd ben, mocht dat het advies zijn :)
Ik hoop zo dat het goed uitpakt voor je :*
pi_200775431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat het goed uitpakt voor je :*

Ik merk dat nu het zo dichtbij komt (en na heel verse baby knuffelen vorige week) heel soms de gedachte door m'n hoofd flitst om toch wel nu al rietjes uit Scandinavië in te vliegen en 'echt' aan de slag te gaan ipv invriezen. Weet niet zo goed wat ik daarmee moet - ik had echt wel goede redenen om dat nog niet te doen nu, en daarin is niks veranderd. Maar dat gevoel soms he :) niet altijd in lijn met de ratio.

Ik vind het trouwens mooi om te lezen hoe je alles nu aanpakt, @Blues , en fijn dat je iemand gevonden hebt die ook echt 'binnen komt' bij je en dat het gevoel van spijbelen nu weg is. Het is niet leuk, maar je bent goed bezig met jezelf nu :*
pi_200776147
Nu valt het me ook op, @LuckyStrike, die flapperende nummers op de strakke ateletiek-outfits. Dat moet toch anders kunnen. Het is niet alsof je ze niet uit elkaar kunt houden ofzo.
pi_200776230
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik hoor alles.... :(
:o ze is er overigens wel blij mee :P
pi_200778089
Gewoon zitten doorroeien tijdens de hockeywedstrijd. 😂
Kwam terug van een ander toestel en ging op de roeimachine zitten om te kijken - staat pal voor het scherm - en bedacht mij, dat ik dan net zo goed kan roeien. Goeie tussendoor.

En gewandeld in een natuurgebied waar? In US ben ik vergeten, met alleen maar verbrande boomstammen en zó veel groen en bloeiende struiken op de grond. En het wandel paadje ligt er nog steeds tussen al het bodemgroen.
pi_200778100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik merk dat nu het zo dichtbij komt (en na heel verse baby knuffelen vorige week) heel soms de gedachte door m'n hoofd flitst om toch wel nu al rietjes uit Scandinavië in te vliegen en 'echt' aan de slag te gaan ipv invriezen. Weet niet zo goed wat ik daarmee moet - ik had echt wel goede redenen om dat nog niet te doen nu, en daarin is niks veranderd. Maar dat gevoel soms he :) niet altijd in lijn met de ratio.

Ik vind het trouwens mooi om te lezen hoe je alles nu aanpakt, @:Blues , en fijn dat je iemand gevonden hebt die ook echt 'binnen komt' bij je en dat het gevoel van spijbelen nu weg is. Het is niet leuk, maar je bent goed bezig met jezelf nu :*
Tx :*

De jongste dochter van mn broer heeft sinds een paar mnd een zoontje. Op jouw 'manier' gekregen. Gaat supergoed en is helemaal happy. Heeft een goed oppasvangnet want ze doet het natuurlijk wel 'in haar uppie'.
Ze is van 84 en wilde niet meer wachten. Want wachten waarop?
pi_200778156
:W

De 87 km van vandaag zit er alweer op. Morgen nog zo'n 50 km, zondag nog survivallen, en dan was dat onze vakantie.
We hadden gelukkig het hele eind wind mee O+
pi_200778191
Over sportkleding: toen ik op atletiek zat, was er één meisje dat in zo'n atletiekbikini meedeed aan de wedstrijden. De rest had knielange leggings en hemdjes in de clubkleuren. Dat ene meisje voelde zich een hele topsporter _O- ons leek het maar koud. En zanderig met het verspringen _O-
pi_200778633
Het fijne van terugkomen van vakantie is dat ik weer in mijn eigen keuken kan koken O+.
Vanavond gemarineerde tempeh-spiezen, geroosterde aubergine met harissa, houmous, salade met rode kool, wortel, appel en granaatappelpitjes, pita, en couscous met groente op het menu. Morgen waarschijnlijk ook. Het vegan tiramisu-geinspireerde dessert zal vanavond denk ik niet overleven.
pi_200778926
@Tuindier waar was je?
Gemist en/of vergeten ;)
pi_200779012
Ben ik weer! Heel veel OS gekeken vanochtend, lunchen met oudcollega/vriendin, die kwam nog mee naar huis totdat ze naar bestraling moest.
Net even met spoed de kussens van het balkon naar binnen gegooid. Het ging enorm los met regen en onweer en nu weer een stralende zon. Dinsdag zijn trouwens de ramen aan de buitenkant gedaan. Echt he, iedere keer, iedere keer

@Tele6, wat lief van oma (lekker boterkoek) en wat een einden fietsen :o

Boks je thuis of in een sportschool @Myraela? Lijkt me best pittig

_O_ Voor @Lonaa in nog geen 20 minuten. Heb jij nog wel eens echt spierpijn. Dus niet wanneer je iets nieuws gedaan heb maar gewoon spierpijn na je standaard oefeningen? En wat een fijne opmerking van die jongen, doet je goed.

Sportkleding is hier een wijde lange broek en een t-shirt, niets bijzonders maar het zit lekker en da's belangrijk. Leukste wat ik hier ooit eens zag was een wat oudere meneer (jaar of 75-80) die echt strak in het pak, veterschoenen, pak (dus incl colbert) en stropdas op de loopband en later op andere apparaten. Het is natuurlijk ook een fysio praktijk waar mensen bij fitness blijven hangen na het fysio programma maar dit had ik niet eerder gezien hier

Wat fijn @Blues, dat het nu niet meer als gespijbel aan voelt. Collega heeft zich, op aanraden van man, een arts en verpleegkundige ook ziek gebeld. Ieder dag bestraling en ook nog tussendoor chemo. En ze "geniet" van de rust. Niet meer moeten behalve naar het ziekenhuis. Maar geen afspraken tussen de bestralingen invoegen etc.

Gefeliciteerd @Clubsoda. Heeft jouw lief nou een hele tijd haar ouders niet gezien of kon dat de laatste tijd wel weer? En prima cadeau denk ik. Je hebt haar tijd gegeven in de vorm van een robot.

Leuke rok @AnneX, daar heb ik er ook een paar van gemaakt. En de broeken die Blues liet zien zijn ook zo heerlijk. Daar heb ik nu eindelijk ook een goedzittend patroon van gevonden. Dus als de jurk waar ik nu mee bezig ben klaar is, en een klusje voor een vriendin af is, gaat broek nummer 2 in productie.

Vandaar maar verder niets doen. Paar kranten lezen. Na de lunch vanmiddag (enorme clubsandwich) hoef ik niet veel anders dan een kop soep en een boterham.
pi_200779101
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Blues het volgende:
@:Tuindier waar was je?
Gemist en/of vergeten ;)
We waren in Frankrijk, randje van de Vogezen/Elzas. Ook wel Grand Est genoemd, maar daar zijn ze het zelf heel erg niet mee eens.
pi_200779174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor @Lonaa in nog geen 20 minuten. Heb jij nog wel eens echt spierpijn. Dus niet wanneer je iets nieuws gedaan heb maar gewoon spierpijn na je standaard oefeningen? En wat een fijne opmerking van die jongen, doet je goed.
Ik heb natuurlijk niet echt een standaard routine, we doen zoveel afwisselende dingen. Maar uh, ja. Ik heb eigenlijk altijd spierpijn. :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:33:29 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200779272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]

We waren in Frankrijk, randje van de Vogezen/Elzas. Ook wel Grand Est genoemd, maar daar zijn ze het zelf heel erg niet mee eens.
Kamperen? Zo ja aanrader? Zo ja, waar?

pi_200779688
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Kamperen? Zo ja aanrader? Zo ja, waar?

Nee, huisje gehuurd. Mijn man houdt niet van kamperen helaas. Wel mooie campings bijv www.schlossberg.fr gezien overigens, maar geen idee of die fijn zijn.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:22:15 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200779854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:06 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Nee, huisje gehuurd. Mijn man houdt niet van kamperen helaas. Wel mooie campings bijv www.schlossberg.fr gezien overigens, maar geen idee of die fijn zijn.
Ahhh jammer!
pi_200780116
@Lonaa dat heb ik maar dan met blauwe plekken en schrammen :')
Spierpijn valt wel mee de laatste tijd :o als je trouw 1-2 keer in de week naar survival gaat bouw je kennelijk toch een soort trainingsritme op. Alleen ontwikkel ik dus niet de vaardigheid in het vermijden van butsen en krassen :')
pi_200780354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa dat heb ik maar dan met blauwe plekken en schrammen :')
Spierpijn valt wel mee de laatste tijd :o als je trouw 1-2 keer in de week naar survival gaat bouw je kennelijk toch een soort trainingsritme op. Alleen ontwikkel ik dus niet de vaardigheid in het vermijden van butsen en krassen :')
Ik heb ook wel chronisch blauwe plekken. Schenen en bovenbenen. En uh, onderarmen en bovenwarmen. En sleutelbeen. En met enige regelmaat Jezus-hands.

Het probleem met trouw gaan is dat je steeds meer kan en dus steeds meer en zwaarder doet en dan krijg je weer spierpijn :')
pi_200780366
Ik had net shortribs sous vide gegaard, in jus, van de slager. Met daarbij wat stokbrood om te dippen en een salade van koolrabi uit de tuin, appel, rozijn, dille en een vinaigrette.

*burp
pi_200780666
Mn.X ging iemand helpen met router problemen en neemt Chinees mee op de terugweg.
Een bak yoghurt en een after sport dutje heb ik al achter de rug. w/
pi_200780688
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:25 schreef AnneX het volgende:
Mn.X ging iemand helpen met router problemen en neemt Chinees mee op de terugweg.
Een bak yoghurt en een after sport dutje heb ik al achter de rug. w/
Na de enorme clubsandwich vanmiddag nu een cup a soup (heb geen echt soep meer op voorraad) en een boterham
pi_200780799
Gefeli CS, goed cadeau ^O^

Hier ook ALTIJD een hemd en liefst een joggingbroek, voor alles eigenlijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200780987
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:35 schreef Vanyel het volgende:
Gefeli CS, goed cadeau ^O^

Hier ook ALTIJD een hemd en liefst een joggingbroek, voor alles eigenlijk.
O+
pi_200781013
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook wel chronisch blauwe plekken. Schenen en bovenbenen. En uh, onderarmen en bovenwarmen. En sleutelbeen. En met enige regelmaat Jezus-hands.

Het probleem met trouw gaan is dat je steeds meer kan en dus steeds meer en zwaarder doet en dan krijg je weer spierpijn :')
Da's waar.
Helaas is alleen de huid van mijn handen op dit moment de beperkende factor en niet mijn spierkracht. We waren gisteren op een heel leuk terrein om te klimmen en nu heb ik weer een open blaar ;(
pi_200781030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Da's waar.
Helaas is alleen de huid van mijn handen op dit moment de beperkende factor en niet mijn spierkracht. We waren gisteren op een heel leuk terrein om te klimmen en nu heb ik weer een open blaar ;(
Zijn speciale handschoentjes (geen idee of ze bestaan) een mogelijkheid?
pi_200781043
Wij gingen gourmetten :D aan mijn schoonouders is culinair niet zoveel eer te behalen, en iedereen was helemaal blij met deze oplossing. Inclusief kind, die zat te smikkelen.

@Kaatje, ze hebben elkaar tussen maart en augustus 2020 niet gezien en na augustus 2020 is zij er nog twee keer eventjes geweest (<72 uur bij eerstegraads familie is gelukkig altijd mogelijk geweest). Mijn schoonvader was recent een weekend hier en nu dus weer. Het is vooral heerlijk dat we nu een groot huis hebben met twee badkamers en elkaar dus niet in de weg lopen.
pi_200781082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn speciale handschoentjes (geen idee of ze bestaan) een mogelijkheid?
Nee, handschoenen zijn bij survivalrun niet handig. Je wilt goed gevoel in je handen hebben zodat je weet hoe veel grip je hebt.
Ik doe soms wel tape over de gevoeligere stukken.
Het heeft ook veel met het weer te maken. Als het droger is, gaan m'n handen lang niet zo snel stuk.
pi_200781122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen gourmetten :D aan mijn schoonouders is culinair niet zoveel eer te behalen, en iedereen was helemaal blij met deze oplossing. Inclusief kind, die zat te smikkelen.

@:Kaatje, ze hebben elkaar tussen maart en augustus 2020 niet gezien en na augustus 2020 is zij er nog twee keer eventjes geweest (<72 uur bij eerstegraads familie is gelukkig altijd mogelijk geweest). Mijn schoonvader was recent een weekend hier en nu dus weer. Het is vooral heerlijk dat we nu een groot huis hebben met twee badkamers en elkaar dus niet in de weg lopen.
Ah fijn dat ze elkaar min of meer konden blijven zien. Zat van de week naar de BBC te kijken en daar zagen mensen elkaar voor het eerst sinds kerst 2019 (ene deel van de familie in de UK ander deel in de US)

En niet met (5?) mensen 1 badkamer gebruiken is helemaal fijn ja
pi_200781240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

O+
Misschien voor jouw verjaardag en dweilrobot? O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200781380
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net shortribs sous vide gegaard, in jus, van de slager. Met daarbij wat stokbrood om te dippen en een salade van koolrabi uit de tuin, appel, rozijn, dille en een vinaigrette.

*burp
Oh O+

Wij aten een maal van de Indonesische toko. Was erg lekker en lekker makkelijk na een dagje prutsen en poetsen.
Spoilers!
pi_200781588
:B
Ik heb gekookt!
:B

Biefstukjes, Italiaanse salade gemaakt, opperdoes aardappelen gekookt.
:9
pi_200781636
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Misschien voor jouw verjaardag en dweilrobot? O-)
Mja, heb ik overwogen maar ons geoliede parket is niet zo dol op water en we hebben binnen nooit schoenen aan dus écht vies wordt het niet. De schoonmaakster dweil een keer per week met haar hypersonische dweilset, dat is eigenlijk wel genoeg. En ik haal af en toe een lapje door de keuken.
pi_200781667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah fijn dat ze elkaar min of meer konden blijven zien. Zat van de week naar de BBC te kijken en daar zagen mensen elkaar voor het eerst sinds kerst 2019 (ene deel van de familie in de UK ander deel in de US)

En niet met (5?) mensen 1 badkamer gebruiken is helemaal fijn ja
Nou, dat was echt heel verdrietig geweest. Mijn lief en haar vader zijn heel hecht, en het idee dat het niet onmogelijk was elkaar te bezoeken heeft hen erg geholpen.
pi_200783240
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 20:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, heb ik overwogen maar ons geoliede parket is niet zo dol op water en we hebben binnen nooit schoenen aan dus écht vies wordt het niet. De schoonmaakster dweil een keer per week met haar hypersonische dweilset, dat is eigenlijk wel genoeg. En ik haal af en toe een lapje door de keuken.
Hier op de bovenverdieping inclusief badkamervloer ligt geolied hard hout.
Dweilen 1 x week. Hoe vaak zou men gemiddeld een dweilrobot gebruiken in de week?
Een bekende met grooote tegelvloer is er blij mee.

Al het werk in de fitness heeft wel een positief effect op het slaappatroon. Nog steeds mét sprei. @Tele6 gebruik je de zware deken ook bij warme nachten, vroeg ik mij af.
pi_200783366
Wij zijn vast viezerikken dan.
Dweilen echt niet 1x p.w. meer 1x per maand... en ook dat niet eens _O-
Wel regelmatig stofzuigen en poetsen hier en daar.
Overigens ben ik verdrietig om geen poes, maar ook blij met geen poes qua haren overal *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 06-08-2021 22:26:21 ]
pi_200783577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:21 schreef Blues het volgende:
Overigens ben ik verdrietig om geen poes, maar ook blij met geen poes qua haren overal *G*
Hulp dweilt 1x per 2 weken. Ik zuig en swiffer tussendoor en sinds het nieuwe kattengrit ook nog een vergerbeurt iedere dag. Dit grit loopt behoorlijk uit (zichtbaar) maar stinkt niet.
pi_200784075
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:21 schreef Blues het volgende:
Vast🤪 Viezerikken.
Jullie hebben een hal en gang beneden. Hier stap je van buiten in huis van voor en van achter. Dan loop je wel wat zand, aarde of kiezel etc. het huis in.
Boven ook een open ruimte, dakramen zoveel mogelijk open, slapen en opschudden beddengoed produceert veel pluis. (Je wilt niet weten hoeveel pluis uit de drie matten komt in de droger 8)7 iedere week.)
Tot zover de hh mededelingen. w/
Welterusten Allen. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 06-08-2021 23:42:06 ]
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:39:26 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200784685
Zeg, viezerikken, hoort dat niet in het rijtje bangeriken en moniken?
pi_200784771
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Zeg, viezerikken, hoort dat niet in het rijtje bangeriken en moniken?
Sinds fok en talloze spelvauten en verschrijvingen is het taalbesef ofwel grammatica hard heel hard achteruitgegaan bij mij.😢
(En dat moet Nederlandse les geven 8)7 )

Oh ja, Ludolf: ga jezelf ook nog op uitwisseling? of organiseer jij/jullie het alleen in Nederland?
pi_200786531
Mooi op tijd. :7
pi_200786675
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hier op de bovenverdieping inclusief badkamervloer ligt geolied hard hout.
Dweilen 1 x week. Hoe vaak zou men gemiddeld een dweilrobot gebruiken in de week?
Een bekende met grooote tegelvloer is er blij mee.

Al het werk in de fitness heeft wel een positief effect op het slaappatroon. Nog steeds mét sprei. @:Tele6 gebruik je de zware deken ook bij warme nachten, vroeg ik mij af.
Ik gebruik hem al een tijdje niet meer, inderdaad vanwege de warmte. Slaap zonder ook best goed, al lijk ik dan wel vaker te slaapwandelen.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 07:55:03 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200786711
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Een goede sportBH die mijn tetten echt op z'n plek houdt en redelijk plat drukt is een utopie. Ik heb m in ieder geval nog niet gevonden.
Ik ben wel fan van deze en ik denk wel te weten waar ik het over heb :7
pi_200786723
Ikzelf dweil 1 keer per week.

Beneden loopt de hond rond en daar gaat onze robot stofzuiger ook nog een paar keer per week een rondje met zijn dweiltje. Maar dat is natuurlijk veel minder uitgebreid.

Ik zou het zelf liever wat vaker doen. Maar heb er momenteel gewoon de tijd en energie niet voor.

Dus dan vind ik het prima dat onze “Charles” :') dat doet
pi_200786735
Goedemorgen!
Zijn jullie al bekend met de Grote Egelskop? Ik tot voor zeer kort nog niet in elk geval. Maar nu wel!

zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:05:43 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200786751
Sigme bloempjes O+
Iedere dag een leuk begin

En ik blijf me verbazen dat er steeds zoveel verschillende bloemen/planten bij jou in de buurt staan.. _O_
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:07:41 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200786767
En ik geloof dat ik dot weekend ook maar eens zo'n robot unit aan ga schaffen.. en de tuinset.. want dat duurt ook al te lang..

Zo eerst maar eens eieren met bacon maken
SPOILER
pi_200786809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van deze en ik denk wel te weten waar ik het over heb :7
Dat ga ik even bekijken. :7
pi_200786854
@Lonaa ik heb totaal andere maten maar was erg onder de indruk van de Shock Absorber sportbeha's. Ze gaan tot 90J dus weet niet of jouw maat daartussen zit. Die dingen zijn echt harnassen. _O_
(je moet er niet mee verwachten dat het er charmant uitziet. De boel wordt enorm geplet. Ze zijn wat minder elastisch dan de gemiddelde sportbeha dus het kan allemaal echt nergens heen _O- )
pi_200786888
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Zijn jullie al bekend met de Grote Egelskop? Ik tot voor zeer kort nog niet in elk geval. Maar nu wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi . Kende de naam niet, maar in de heemtuin staat hij in het blauw.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:33:21 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200786918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:07 schreef Barreltje het volgende:
En ik geloof dat ik dot weekend ook maar eens zo'n robot unit aan ga schaffen.. en de tuinset.. want dat duurt ook al te lang..

SPOILER
Platbatsen _O_
pi_200787002
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_200787051
quote:

SPOILER
Goed bezig :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200787071
Hier de wekker om 7 uur om de bbq aan te steken :7 Vandaag pulled pork maken O+ We krijgen eters EN de vriezer moet leeg want er komt een nieuwe voorraad uit Slowakije aan :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200787140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mooi . Kende de naam niet, maar in de heemtuin staat hij in het blauw.
Is dat geen kogeldistel?
Deze egelskop is een waterplant :Y
pi_200787180
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:05 schreef Barreltje het volgende:
Sigme bloempjes O+
Iedere dag een leuk begin

En ik blijf me verbazen dat er steeds zoveel verschillende bloemen/planten bij jou in de buurt staan.. _O_
Mij ook eigenlijk, we hebben het hier over 1 vierkante kilometer waarbinnen al die foto's gemaakt worden :'). Ik leer heeeeeeeeel veel van deze fotoserie.

Maar goed, veel meer dan leuke plantjes is hier niet te halen. Een rits leuke mannen om mee te neuken daten vind je hier bijvoorbeeld niet op loopafstand. Waar haal je ze weg joh?
pi_200787221
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuk ding.
Mijn leeuwenstaarten krijgen inmiddels ook van die bollen. Hebben die van jou al kleur?

Wij hebben vandaag weer leuke plannen. In de ochtend verven, jaloezieën ophangen of schuur opruimen. Ook een paar wasjes draaien en augurken inmaken.
Daarna lunchen in een heuse salon. Vervolgens rijden we een ANWB autoroute met bezoek aan de Volkeraksluizen en een fort.
Spoilers!
pi_200787230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hier de wekker om 7 uur om de bbq aan te steken :7 Vandaag pulled pork maken O+ We krijgen eters EN de vriezer moet leeg want er komt een nieuwe voorraad uit Slowakije aan :P
Hoe lang doe je 'm op de BBQ? Ik vind dat het minstens 8u moet liggen (tenminste zoals ik het doe: in de oven, op iets onder de 100o)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:58:00 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200787232
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Mij ook eigenlijk, we hebben het hier over 1 vierkante kilometer waarbinnen al die foto's gemaakt worden :'). Ik leer heeeeeeeeel veel van deze fotoserie.

Maar goed, veel meer dan leuke plantjes is hier niet te halen. Een rits leuke mannen om mee te neuken daten vind je hier bijvoorbeeld niet op loopafstand. Waar haal je ze weg joh?
Je kunt Tinder daar ook aanslingeren toch?

Of via werk maar dat is wat minder hendig wellicht. Al had ze daar al ervaring mee natuurlijk :+
pi_200787240
quote:
Lekker! Wat komt er uit Slowakije? Varken van familie ofzo?
Spoilers!
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:59:03 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200787249
quote:
Wat voor spul is er onderweg?
En jij weleens in Slowakije geweest met haar?
pi_200787290
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn leeuwenstaarten krijgen inmiddels ook van die bollen. Hebben die van jou al kleur?
Jazeker!

Woest ding hoor, die wilde dagga
pi_200787299
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Is dat geen kogeldistel?
Deze egelskop is een waterplant :Y
Zie het, dat is inderdaad een kogeldistel
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 09:02:42 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200787306
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een raar ding joh _O-
pi_200787318
quote:

[..]

Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ding zeg _O- Ik hoop dat ik de vier van mij dit jaar nog van hun potten naar de vollegrond kan verplaatsen. Daar zullen ze vast ook woest gaan zijn.
Spoilers!
pi_200787399
quote:

Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bestaan er toch veel awesome planten _O_
pi_200788282
Ik mag het eindelijk vertellen *O*
Het etiket van Barley's Angels is door naar de top 10 van de etiketverkiezing van Nederland *O*
18 september horen we wie er gewonnen heeft.
pi_200788367
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Het etiket van Barley's Angels is door naar de top 10 van de etiketverkiezing van Nederland *O*
Yippie *O* *O* *O*
pi_200788425
quote:

SPOILER
Maakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)

Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnen _O- wel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.

Ja de “tuin”
Is nog bedroevend veel steen. Die moet opnieuw aangelegd worden met minder steen meer plant en gras.

[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-08-2021 10:17:57 ]
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:03:05 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200788456
quote:
Vet!
pi_200788500
quote:
Wat leuk gefeliciteerd!
pi_200788520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vet!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Yippie *O* *O* *O*
Natuurlijk wel meer een verdienste van onze geweldige ontwerper *O*
pi_200788578
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)

Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnen _O- wel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.

[ link | afbeelding ]
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het altijd best een happening om daar te zijn _O-

Mooie set!
Spoilers!
pi_200788821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het altijd best een happening om daar te zijn _O-

Mooie set!
Ja het was een beleving op zich _O-

Maakte wel dat we echt super snel onze keuze hebben gemaakt. Normaal hadden we daar rustig twee uur over kunnen staan wikken en wegen _O-
pi_200788906
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 07:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikzelf dweil 1 keer per week.

Beneden loopt de hond rond en daar gaat onze robot stofzuiger ook nog een paar keer per week een rondje met zijn dweiltje. Maar dat is natuurlijk veel minder uitgebreid.

Ik zou het zelf liever wat vaker doen. Maar heb er momenteel gewoon de tijd en energie niet voor.

Dus dan vind ik het prima dat onze “Charles” :') dat doet
De onze heet Björn :') Omdat mijn ouders een robotmaaier hebben die door mijn zoon Benny genoemd is *) Wij hebben overigens een dweilsysteem van Vileda en dat maakt dweilen wel een heel stuk laagdrempeliger ^O^ Ik ben niet dol op dweilen en zonder schoonmaakster gebeurt het maar heel zelden. Maar we hebben nu een hele mooie (en lichte) vloer en die doet het wel goed op een regelmatig sopje met speciale zeep.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:21:07 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200788919
Morning. Deze morgen gekozen om zelf op een spinfiets te zitten ipv naar de baan te kijken. Nou ja tot nu :P

Feli Sarabi :)
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:22:14 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200788948
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

:{w jij hebt al een lief..

En tinder is geduldig (en internationaal (8> )
pi_200788985
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe lang doe je 'm op de BBQ? Ik vind dat het minstens 8u moet liggen (tenminste zoals ik het doe: in de oven, op iets onder de 100o)
Er zit een kernthermometer in maar de schatting is een uur of 9 waarbij de bbq slingert tussen de 100 en 120 graden. En daarbij ook wat blokjes appelhout om te roken :9 Het ruikt ook echt megalekker in de tuin :P Arme buren :@
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 10:24:16 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200788998
quote:
Super tof!!!de top 10 is sowieso al enorm leuk! Heb je nog veel bier op voorraad? Want er zal nu vast ineens meer vraag naar zijn
pi_200789024
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker! Wat komt er uit Slowakije? Varken van familie ofzo?
Dat is een verrassing :D Maar broer en zus van G zijn onderweg. Ik verwacht een berg ingemaakte groenten en fruit en varkensvlees idd.

En over twee weken komt G’s moeder met Mini-G dus dan komt er nog meer :P

[ Bericht 0% gewijzigd door PdeHoog op 07-08-2021 11:13:05 ]
pi_200789045
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat voor spul is er onderweg?
En jij weleens in Slowakije geweest met haar?
Zie vorige post en ja :P Een maand voor Corona uitbrak :+ Dus iedereen daar heeft me al gezien :+ En ik ben vrij lang en fors dus ze waren erg onder de indruk 8-)
pi_200789070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De onze heet Björn :') Omdat mijn ouders een robotmaaier hebben die door mijn zoon Benny genoemd is *) Wij hebben overigens een dweilsysteem van Vileda en dat maakt dweilen wel een heel stuk laagdrempeliger ^O^ Ik ben niet dol op dweilen en zonder schoonmaakster gebeurt het maar heel zelden. Maar we hebben nu een hele mooie (en lichte) vloer en die doet het wel goed op een regelmatig sopje met speciale zeep.
Ja zo wil ik echt niet meer zonder die robot stofzuiger hoor. Onze Loebes verliest mede door zijn schildklier zo veel haar…

Als wij in de middag naar het bos gaan doet Charles zijn rondje en we komen in een schoon huis terug O+
pi_200789095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Super tof!!!de top 10 is sowieso al enorm leuk! Heb je nog veel bier op voorraad? Want er zal nu vast ineens meer vraag naar zijn
Van deze helemaal niets meer :') Ik had echt verwacht dat we deze nog jaren konden verkopen, maar het ging wat sneller dan gedacht.
pi_200789098
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zo wil ik echt niet meer zonder die robot stofzuiger hoor. Onze Loebes verliest mede door zijn schildklier zo veel haar…

Als wij in de middag naar het bos gaan doet Charles zijn rondje en we komen in een schoon huis terug O+
Charles _O- O+ Die van ons heten gewoon Stoffie en Moppie (verzonnen door Mini-G :P)
pi_200789099
Vanavond bbq met vrienden.
Moet zo nog werken en natuurlijk zijn er zieken.. icm vakantietijd heeft deze mevrouw wat extra post te bezorgen vandaag.
pi_200789138
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Charles _O- O+ Die van ons heten gewoon Stoffie en Moppie (verzonnen door Mini-G :P)
Haha Stoffie en moppie vind ik schattig O+

Wij wilde iets butler achtigs. Maar James lag teveel voor de hand. Toen dacht ik aan de kroonprins van Engeland want dat is ook een stoffig type.. dus het werd Charles.
pi_200789143
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe badge dan _O-
pi_200789239
Ik heb net set van 2 frontsquats gedaan met 75 kg :o :7

Nu dikke eieren eten en vanavond bier. :9
pi_200789786
quote:

[..]

Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O- Wat een gekkie *G* Heerlijk!
pi_200789862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:

Zie vorige post en ja :P Een maand voor Corona uitbrak :+ Dus iedereen daar heeft me al gezien :+ En ik ben vrij lang en fors dus ze waren erg onder de indruk 8-)
Ze noemen je nu zeker de GVR :)
pi_200789893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze noemen je nu zeker de GVR :)
Geen idee maar G’s moeder begon met u te zeggen tegen me :P Blijkbaar want zelf begrijp ik de finesses van de Slowaakse taal nog niet helemaal :+
pi_200789919
Eind vd dag borrel hier thuis met broer g en vrouw en dan naar Zandvoort bij strandtent een hapje eten.
Hopelijk een mooie zonsondergang.
Ik zie er een beetje tegenop.
pi_200789920
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net set van 2 frontsquats gedaan met 75 kg :o :7

Nu dikke eieren eten en vanavond bier. :9
:D Jij liever dan ik ;) Ik zou dat niet voor elkaar krijgen :P Sowieso zijn mijn knieeen te pijnlijk op het moment :P
pi_200789949
Barrel ouwe scharrel :D
Je maakt er wel werk van!
Bij mij voelt het als 'haast' 'wanhopig' maar sla me als ik het verkeerd heb. :*
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:17:02 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200789960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef Blues het volgende:
Eind vd dag borrel hier thuis met broer g en vrouw en dan naar Zandvoort bij strandtent een hapje eten.
Waarom zie je er tegenop? Moet je het wel doen dan? Was nu toch juist even alleen doen wat goed voelt? Niet over je grenzen gaan :*
pi_200789964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Jij liever dan ik ;) Ik zou dat niet voor elkaar krijgen :P Sowieso zijn mijn knieeen te pijnlijk op het moment :P
Ja man, ik vin heerlijk, zware dingen tillen. O+

Ik moest hier wel even bij zitten, na afloop. Klein beetje zuurstofgebrek.
pi_200789965
quote:
Welke was dat ook alweer?
pi_200789966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef Blues het volgende:
Is afzeggen geen optie? Je bent in feite ziek. Daar mag je best rekening mee houden vind ik :Y
pi_200789987
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
Bij mij voelt het als 'haast' 'wanhopig' maar sla me als ik het verkeerd heb. :*
Of ze staat te lang droog :+
pi_200789989
Een beetje zei ik, een beetje.
Het zijn lieve begripvolle relaxte mensen. Bij hen kan ik mezelf zijn en dat wil ik ook doen.
En ik wil graag naar het strand :Y

Vanmiddag tussen de wasjes door ga ik lekker wandelen en nog een powernappie doen.

Jullie zijn lief met je bezorgdheid en txx voor het klankbord en de feedback.
Vergeet ik steeds te zeggen :*

[ Bericht 36% gewijzigd door Blues op 07-08-2021 11:34:42 ]
pi_200790280
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:17 schreef PdeHoog het volgende:

Of ze staat te lang droog :+
O-) O~)
pi_200790288
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:17 schreef Lonaa het volgende:

Ja man, ik vin heerlijk, zware dingen tillen. O+

Ik moest hier wel even bij zitten, na afloop. Klein beetje zuurstofgebrek.
Oe :o
pi_200790290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Welke was dat ook alweer?
Deze :)

pi_200790304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
Voor mij is het heel herkenbaar van toen ik eindelijk mijn relatie had beëindigd. Enerzijds omdat het al langer niet echt goed zat, waardoor het afscheid al langer bezig was en dus deels verwerkt, en aan de andere kant wilde ik me gewoon begeerd voelen, en dat ging prima met mannen van tinder, op mijn voorwaarden, zonder me steeds (onbewust) te schikken naar mijn ex.
pi_200790657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De ene zonder Droste-effect.
Hartstikke leuk dat jullie etiketten zo aansprekend zijn dat ze meedingen naar zo'n prijs!
pi_200790870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Complimenten voor de ontwerper, want het zijn kleurrijke herkenbare etiketten als handelsmerk nu er een reeks van is. 👍🏼

Tja Barrel, ik hoop, dat het (tinderen) je brengt wat je wil. Is het een patroon als je terugkijkt tot langer geleden?
SPOILER
pi_200790906
Oh ja, @FFT hoe ging je gesprek dit keer? Hou vol hé, ergens is er een Leuke baan voor je.
pi_200791366
Zo. Laatste IKEA-pakket van de verhuizing in elkaar geklust. We hebben nu een logeerbed :P
pi_200791424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Oe :o
Gebeurt wel veel, als je die lift zwaar tilt. Je ziet het ook op wedstrijden. De stang leunt natuurlijk op je schouders/sleutelbenen/borst, dus hij beneemt je letterlijk de adem een beetje. Los van de enorme krachtinspanning die het kost.
pi_200791484
Ik heb ook tijdens het wandelen een leukerd gespot voor hier:
De Italiaanse aronskelk.

pi_200792297
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gebeurt wel veel, als je die lift zwaar tilt. Je ziet het ook op wedstrijden. De stang leunt natuurlijk op je schouders/sleutelbenen/borst, dus hij beneemt je letterlijk de adem een beetje. Los van de enorme krachtinspanning die het kost.
Ja man _O_
pi_200795253
Topic stukgemaakt :B
pi_200795422
Nou, 7,5 uur op de bbq en een kerntemp van 92 graden bereikt. Ben benieuwd. Nu even een uurtje laten rusten.
pi_200795538
Kudos @ bieretiket! O+ Verder geen enkele aanname aangaande, analyse van en oordeel over het geTinder van Barrel - geniet ervan, chick! ^O^

In het kader van de vreemde groeisels die @sigme op de kiek zet heb ik nog een binnenhuizige: afgelopen week dook er inenen een stel paddestoeltjes op in de pot van een stekje van een kamerplant O+

De goudgele plooiparasol, zo blijkt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_200795547
Gastslotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')