Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!
Lekkere ochtend al.
Vanochtend Loebes uitgelaten, daarna boven gestofzuigd en heel de badkamer leeggeruimd zodat ik die ook even echt goed kan schoonmaken. Nu hangen er zakjes met azijn aan de kranen en douchekoppen. Dan kan dat mooi intrekken. En dan straks alles in de sop en antikalk. Wat haat ik dat harde water hier toch.
Overweeg sterk een water ontharder.
Ik denk dat ze dan prima snapt hoe laat het is en waar jullie het over moeten hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Tx.
Ik voel me die boze smurf die als het over mijzelf gaat ik het liefst met een boos gezicht met armen over elkaar gaat zitten: ik HAAT over mezelf praten![]()
[ afbeelding ]
We hebben weer een uitwisseling, dus ik mag ontbijt en lunch weer faciliteren en wat andere hand en spandiensten.quote:
Dankjewel voor de tipquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-
Ik ben 3 dagen Berlijn geweest ja. F. doet dat in oktober. We willen ook nog samen een paar dagen weg. En nog wat dagjes toffe dingen doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je was al weg geweest, of gaan jullie samen ook nog?
Nou, het water is wel zachter, maar wij hadden al vrij zacht water. De hoop was dat liefste minder douchekriebel zou krijgen, maar dat is niet echt het geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tipheb je het idee dat het helpt?
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land.
27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.
Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen.![]()
Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders.
Is het trouwens aan te raden als vakantiebestemming?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker7 uurtjes rijden vanaf jou..
Dat zou ik nog serieus overwegen ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker7 uurtjes rijden vanaf jou..
Wat gaaf! Ik kende het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:
Fascinerend (oud) bericht dat ik wilde delen hier.
Volgens mij is @ minilot en ws @:Isabeau ook geïntrigeerd, anders ik wel.
https://www.livescience.com/ice-age-rock-art-amazon.html
@:fietsie goed weer voor schuren en beitsen. Wat plan je voor dag 4?
Ik heb lammetjes!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou ik nog serieus overwegen ook.
Drentse heideschapen-lammetjes.quote:
Was gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ik kende het ook niet.
Even weer thuis na kittens bewonderen. En hoe geweldig leuk ze ook zijn, ik hou het mooi bij de bejaarde diva’s
Over een kwartier weer op de fiets naar een etentje met oud collega
Sorryquote:
Pus, etter, haren, zweet, tranen? Dat al?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet hoognodig douchen na deze werkdag![]()
Zo eerst eens bedenken wat we gaan eten (Ik denk iets simpels) en daarna eens al jullie avonturen teruglezen
Ook.. mooi. Al vind ik de sterrenwacht leuker dan dat kamp. Vanwege WO2 natuurlijk, maar ook alles wat daarna kwam.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry![]()
We zaten te denken om sowieso nog een dag Drenthe te doen in de vakantie. We zijn bijv. allebei nog nooit bij Kamp Westerbork geweest.
Ik wilde deze vakantie voor de verandering niet alleen maar eten en drinken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook.. mooi. Al vind ik de sterrenwacht leuker dan dat kamp. Vanwege WO2 natuurlijk, maar ook alles wat daarna kwam.
Niks mis meequote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wilde deze vakantie voor de verandering niet alleen maar eten en drinken.
Nee, vooral urine en poep. Ik ben echt 3x onder geplast en er zat op een gegeven moment zelfs poep in een van m'n zakken (met m'n telefoon er inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Pus, etter, haren, zweet, tranen? Dat al?
Ben je er nog blij mee, met je nieuwe baan?
Ik was toevallig net aan het kijken wat "all out balls out" kost bij 2 restaurant in het hogere segment hier in Enschede.quote:
Ja, prachtig en zo geweldig dat er nog stééds dingen worden ontdektquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het daar ivm corona? Horeca en musea open? Wel/geen mondkapje en waar? En hoe is het ov in de stad?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja, dat is goed idee! Ik zit ook minder te springen om het museum dan om de wandeling eromheen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, prachtig en zo geweldig dat er nog stééds dingen worden ontdektIk vraag me dan altijd af wat voor fascinerende vondsten er allemaal nog steeds verborgen zijn.
Lucky wat een toffe dagEn ja, ik wil ook nog zo graag een keer bij Robèrt langs. Volgens mij kan je daar idd ook prima wandelen (en picknicken met eten uit de bakkerij
).
Lonaa, je kan lammetjes aaien (honden aaien!) en Westerbork prima combineren. De wandeling naar kamp Westerbork is heel mooi en dan loop je dus langs al die reuzen sterrenwacht radio telescopenTechniek, natuur, geschiedenis en bezinning in één.
Ik ben nog nooit bij het museum gewest, want dat zat elke keer als ik er was dichtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat is goed idee! Ik zit ook minder te springen om het museum dan om de wandeling eromheen.
Ik ben niet zo'n fan van musea en dit was geen uitzondering. Vooral foto's enzo van hoe het ooit was en mensen die er gezeten hebben. Waren echt met een half uurtje al klaar toen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is goed idee! Ik zit ook minder te springen om het museum dan om de wandeling eromheen.
Ja, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:38 schreef gcjoel het volgende:
Vond Westerbork sowieso wat underwhelming. Maar dat kwam vooral omdat ik niet wist wat er was en dacht dat je nog echt wat van de oude barakken kon zien enzo. Maar dat is allemaal niet. Dus verkeerde verwachting.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, vooral urine en poep. Ik ben echt 3x onder geplast en er zat op een gegeven moment zelfs poep in een van m'n zakken (met m'n telefoon er in). En het was klef en warm, en alles mengt dan met elkaar ofzo, dus ik vond zelfs m'n zweet dubieuzer dan normaal ruiken
![]()
![]()
Kwijl en pus was dit keer afwezig. Ik was ergens begin deze week al een keer drijfnat van het kwijl. Wel fijn dat dat een keer uitbleef.
En jaHet is nog steeds intens, maar nog steeds ook heel gaaf
En mooi. En soms ook heel verdrietig. Maar gelukkig ook een hoop diertjes die vooruitgaan. Of dieren waarvan je het vertrouwen dan wee t te winnen wanneer ze 's ochtends nog naar je grommen, waardoor je een uur later alles mag doen en puppy's mag aanleggen.
Je moet natuurlijk doen wat je wil, maar Westerbork bezoeken zou ik dan niet als punt op die lijst zetten. Het is gewoon niet dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Ik ben uberhaupt nog niet ergens geweest wat ooit een kamp was, en ik vind wel dat ik dat moet.
Waar de Buchenwald-gevangenen tewerk gesteld waren?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:35 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben dit voorjaar ook het museum niet kunnen zien. Er staan voldoende informatieborden op het terrein imo.
Op vakantie kwamen we bij een plek waar ze ooit een tunnel door een hebben willen aanleggen. Dat is niet afgemaakt, en vervolgens in de tweede wereld oorlog door de Duitsers gebruikt als beschutte plek om vliegtuigonderdelen te bouwen. Indrukwekkend om te zien.
We hebben ook nog door loopgraven uit WWI gelopen. Dat was ook erg interessant.
Klinkt geweldig (voor jou). Ik denk dat je goed op je pootjes terecht gekomen bent na je besluit de studie te stoppen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, vooral urine en poep. Ik ben echt 3x onder geplast en er zat op een gegeven moment zelfs poep in een van m'n zakken (met m'n telefoon er in). En het was klef en warm, en alles mengt dan met elkaar ofzo, dus ik vond zelfs m'n zweet dubieuzer dan normaal ruiken
![]()
![]()
Kwijl en pus was dit keer afwezig. Ik was ergens begin deze week al een keer drijfnat van het kwijl. Wel fijn dat dat een keer uitbleef.
En jaHet is nog steeds intens, maar nog steeds ook heel gaaf
En mooi. En soms ook heel verdrietig. Maar gelukkig ook een hoop diertjes die vooruitgaan. Of dieren waarvan je het vertrouwen dan wee t te winnen wanneer ze 's ochtends nog naar je grommen, waardoor je een uur later alles mag doen en puppy's mag aanleggen.
Dat is klote! Ben je een beetje goed of is het gewoon lolmakerij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ontsteking in schouder, zure prut ja.
Bye bye outdoorseizoen boogschieten.
Duidelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk doen wat je wil, maar Westerbork bezoeken zou ik dan niet als punt op die lijst zetten. Het is gewoon niet dat.
He smurf, hoe was je gesprek met de smurf?quote:
Beitsen en schuren. En Douglas ophalen voor laatste werk aan schutting.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:
Een mooie abces-douche?Inmiddels verder gelezenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet hoognodig douchen na deze werkdag![]()
Zo eerst eens bedenken wat we gaan eten (Ik denk iets simpels) en daarna eens al jullie avonturen teruglezen
Nee, dit was bij Urbès, daar hebben ze een lokaal kamp gebouwd volgens mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar de Buchenwald-gevangenen tewerk gesteld waren?
Ik dacht te maken te hebben met een vpk die wat 'gekke mensen aait' ( dit is een uitspraak van g's schoondochter die arts is en als zij dit zegt klinkt het heel grappig) in de praktijk van de h.a.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:26 schreef sigme het volgende:
He smurf, hoe was je gesprek met de smurf?
Oh leuk! Die zet ik op mijn lijst!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:52 schreef sigme het volgende:
Voor de vegan: in het FD staat een stukje over een vegan-restaurant in Antwerpen. Klinkt goed!
https://www.spritz-antwerp.com/about
Uit het FD-stuk (geparafraseerd)
Spritz is opgericht door cheffin Luna Trapani, opgegroeid in Antwerpen bij ouders met een Italiaanse restaurant.
Bij Trapani draait alles om smaak en het plezier van koken en eten. Dat, mogen we gerust zeggen, is in de wereld der vegans uniek.
‘Mijn moeder is Belgische en mijn vader Italiaan en ik hou van beide keukens. Belgisch eten is het zwaarste van de twee, met gerechten die ’s winters verwarmen.
https://fd.nl/fd-persoonlijk/1405538/italiaans-en-vegan
Shiatsu massage. Een drukpunt massage zonder trekken en wrijven. Indien goed uitgevoerd ga je daar heel blij van worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht te maken te hebben met een vpk die wat 'gekke mensen aait' ( dit is een uitspraak van g's schoondochter die arts is en als zij dit zegt klinkt het heel grappig) in de praktijk van de h.a.
Zat ik ineens t/o een(neuro-)psycholoog/psychotherapeut zo bleek later. En ik begreep toen ook waarom dit zo 'goed' ging want met 15 min had ze 3x bulls eye, was ik in tranen en heeft ze me aangemeld voor therapieland, nog een shiaktu? therapie tip om te bekijken en over na te denken en 2 nwe afapraken om verder te praten.
Echt?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Shiatsu massage. Een drukpunt massage zonder trekken en wrijven. Indien goed uitgevoerd ga je daar heel blij van worden.
Huuuu, die tekeningquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Auschwitz vergeet ik ook nooit meer. Wat enorm intens. We hadden ook een erg fijne gids.
@:myreala, Robèrt reist de wereld over om de beste noten, chocolade en andere ingrediënten als vanille te vinden. Tijdens de theatertour hebben we amandelen en hazelnoten op die zo lekker waren dat daar nooit iets meer tegenop kan. Dus ja, er moesten meer notenkoeken komenDe worstenbroodjes die we vandaag als ontbijt aten, waren ook perfect uiteraard.
Vandaag hebben we eerst thuis wat gerommeld. Daarna zijn we naar het Gunfire Museum in Brasschaat geweest. Echt in Het Buitenland dus![]()
We dachten dat het een klein museum was met wapens over de eerste wereldoorlog. Het bleek enorm, en specifiek over artillerie (en ook tanks) sinds de eerste wereldoorlog. Als in: bijvoorbeeld een vliegtuighangar met meer dan 50 tanks. En die dingen zijn groot, groter, grootst.
J maakte nog indruk met zijn kennis op een bejaarde vrijwilliger. De vrijwilliger was hoogst verbaasd dat iemand het antwoord op zijn vraag wist. De vraag was waarom er in 1880 al luchtafweergeschut bestond. Vanwege luchtbalonnen dus.
De laatste keer dat we in België waren, werden we nog uitgekafferd door iemand omdat we onwetend verkeerd geparkeerd stonden. Vandaag ging beduidend beter.
Na het museum hebben we over de Kalmthoutse Heide gewandeld over heide- en bospaadjes. Was erg mooi.
Daarna hebben we Ossewit-frieten met kibbeling en kipsaté gegeten.
Nu weer thuis om 15 uur Olympische Spelen in 3 uur te proppen.
Plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk puntje op deze kaart is een V1 of V2 bom![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat dit is maar ik vind het behoorlijk luguber.
[ afbeelding ]
Bospaadje
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb inmiddels bijna stop1 geboekt voor de vakantie![]()
Waar wat welkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb inmiddels bijna stop1 geboekt voor de vakantie![]()
Tnxx tis wel nogal veel ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:09 schreef AnneX het volgende:
Nou, Blues: werk aan de winkel blijkbaar. Succes ermee😘
Dat vergeet je dan niet meer!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben in de 4e of 5e klas met mijn Duits-klas (degenen die Duits12 als keuzevak hadden gekozen) naar Berlijn geweest en vanuit daar ook uitstap naar concentratiekamp Sachsenhausen gemaakt. Dat was best indrukwekkend al, maar ook best moeilijk nog voor te stellen. Vlak na de reis gingen we met diezelfde klas naar de film Die Fälscher, die in dat kamp is opgenomen. Toen 'ie afgelopen was hebben we denk ik ruim een kwartier nog stilzwijgend in de bios gezeten, zoveel indruk had het gemaakt. Toen was het ineens wel heel levendig voorstelbaar en we herkenden natuurlijk alles van die paar dagen ervoor dat we er waren..
Vergeet niet dat we al bijna in Duitsland zitten he?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vergeet je dan niet meer!
Lonaa, das toch een eind rijden naar Lubeck. Staat het bekend om marsepein dan?
Het is zo vreemd: als ik iemand moest noemen, die in balans is, zou ik jou noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Tnxx tis wel nogal veel ja.
Ik wandel nu nog meer/langermoet alles flink processen.
Wonderbovenwonder heb ik 2wk, sinds ik niet werk geen, nauwelijks rugpijn. Stukkie P.S. wellicht maar ook niet de reis en de hele dag opstaan/zitten/lopen. Dat is ook een verademing hoor![]()
Nu nog die teen.Is nog niet over
Ruim 500 km ofwel 5 1/2 uur rijden vanaf hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vergeet je dan niet meer!
Lonaa, das toch een eind rijden naar Lubeck. Staat het bekend om marsepein dan?
Ik heb het idee dat je die trip echt 3 weken te laat hebt geboekt. Dat had gewoon volgende week moeten zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:53 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch van die mensen die al een week van te voren hun koffer inpakken? Ik overtref dat.
Ik heb net 4 weken van te voren mijn boodschappen bestelling vast bij de Jumbo geplaatst met alles om in de auto te eten.![]()
Niemand is hier verbaasd overquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:53 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch van die mensen die al een week van te voren hun koffer inpakken? Ik overtref dat.
Ik heb net 4 weken van te voren mijn boodschappen bestelling vast bij de Jumbo geplaatst met alles om in de auto te eten.![]()
Ditquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niemand is hier verbaasd over
Een week? Ik kende mensen die daar 2 maanden vooraf mee begonnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:53 schreef Myraela het volgende:
Omdat mannen het bedacht hebben en nu "hoort het nou eenmaal bij de sport".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me echt af waarom bij zo veel sporten de vrouwen veel minder kleding dragen dan de mannen terwijl vrouwen twee keer zo veel te bedekken hebben.
Bij strandhandbal: omdat de regels dat voorschrijven bij vrouwenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me echt af waarom bij zo veel sporten de vrouwen veel minder kleding dragen dan de mannen terwijl vrouwen twee keer zo veel te bedekken hebben.
Absurd verschilquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alleen heenreis.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de bestelling voor de heen en terugreis of haal de de terugreis dingen lokaal?
Uiterlijk en vaak echt wel hoor. Nu even niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:31 schreef AnneX het volgende:
Het is zo vreemd: als ik iemand moest noemen, die in balans is, zou ik jou noemen.
Txx maar ik heb geen keus want zo ging t ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Blues! Ik wilde nog even zeggen hoe gaaf ik het vind dat je dit gewoon met 2 handen aanpakt. Dat je niet blijft morrelen en lopen als het overstroomt, maar keihard naar de oplossing aan het zoeken bent.
😂 ‘moet’quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen heenreis.De supermarkten in het buitenland zijn juist altijd één van de vele hoogtepunten tijdens een vakantie, dus alleen het noodzakelijke zodat ik daar zo snel mogelijk naartoe ‘moet’.
Jaaa die supermarktenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen heenreis.De supermarkten in het buitenland zijn juist altijd één van de vele hoogtepunten tijdens een vakantie, dus alleen het noodzakelijke zodat ik daar zo snel mogelijk naartoe ‘moet’.
Ohhhh buitenlandse supermarkten, ik hou er zo vanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal eens met wat Lonaa zei. En ja, je moet wat natuurlijk, maar je doet het ook en het zal vast niet leuk zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Txx maar ik heb geen keus want zo ging t ook niet
Makkelijk. Ook nog wel zonder. Pak ik een lakenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Voor de 3e nacht op rij, slapen wij onder het zomerdekbed met daarover de ‘winter’ sprei,
omdat het tegen de ochtend zo frips is dat ik lig te kleumen.![]()
Nou ja, beter zo dan andersom.
Redden jullie het onder een zomerdekbed?
Ooit een zeef gekocht in een Duitse super, die ik nog gebruik. Goed voor de herinneringen. En op Corsica twee soepkommen, helaas is er eentje gebrokenbuiten mijn schuld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhhh buitenlandse supermarkten, ik hou er zo van
Echt? 😳 alleen een laken. Blijkbaar ben ik dan een koudbloedig type.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Makkelijk. Ook nog wel zonder. Pak ik een laken
Dubbel laken eigenlijk, een dekbedovertrek zonder dekbed erinquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt? 😳 alleen een laken. Blijkbaar ben ik dan een koudbloedig type.
Je wilt bij het beachvolleybal toch zeker weten dat er maar 1 bal in het spel is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik slaap onder zomerdekbed met ofwel het raam wagenwijd open (en gordijnen open) ofwel raam op kiepstand en gordijnen dicht. Qua temperatuur liefst dat eerste, maar dan word ik vaak wel heel vroeg wakker door t licht. Dus ik lig vaak eerste uur dat ik nog lig te lezen met raam wagenwijd open en als ik echt ga slapen gaat raam op kiepstand, gordijnen grotendeels dicht. Zomerdekbed ligt los op dekbedovertrek zodat ik dekbed ook weg kan slaan als te warm dan..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt? 😳 alleen een laken. Blijkbaar ben ik dan een koudbloedig type.
Ik probeer in de toekomst wedstrijden te schieten maar meer voor de lol.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is klote! Ben je een beetje goed of is het gewoon lolmakerij?
Zomers slaap ik onder een leeg hoeslaken, 's winters onder één dekbed (wat jij zomerdekbed noemtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Voor de 3e nacht op rij, slapen wij onder het zomerdekbed met daarover de ‘winter’ sprei,
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je wilt bij het beachvolleybal toch zeker weten dat er maar 1 bal in het spel is?
Ergo: vrij onbegrijpelijk waarom die sport wordt gespeeld in minder kleding dan tegenwoordig in preuts 2020's Nederland normaal is op het strand..quote:
Zoiets ja. Maar het kan wel. Onze Sifan Hassan loopt gewoon in short en singlet. Die andere vrouwen in hun ondergoed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat mannen het bedacht hebben en nu "hoort het nou eenmaal bij de sport".
Ahja maar dat is voor de aerodynamica.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar het kan wel. Onze Sifan Hassan loopt gewoon in short en singlet. Die andere vrouwen in hun ondergoed.
Dan kunnen ze beter iets aan die papieren naambordjes, die enorme haarbossen en alle sieraden doen. We verwonderen ons daar over bij het atletieke sprinten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dat is voor de aerodynamica.
Wat liefquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:00 schreef Tele6 het volgende:
Oma verwent ons enorm. Niet heel CUL-waardig maar wel lekker. Gisteren ouderwetse macaroni met veel uitgebakken ui, kaas, (vega)gehakt en wat tomatenpuree. Vandaag kruimige aardappels, prei met kaassaus en vegaschnitzel.
Oma doet ook daadwerkelijk moeite om het vegetarisch voor me te maken, zo lief
En ze had boterkoek gebakken
Precies. Dat vroeg ik mij ook af tijdens het roeien in de sportschool en kijkend naar de schermen met O.S.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter iets aan die papieren naambordjes, die enorme haarbossen en alle sieraden doen. We verwonderen ons daar over bij het atletieke sprinten.
Wat leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:58 schreef Tele6 het volgende:
En![]()
Ben op minivakantie met broertje. Gisteren 90 km gefietst naar oma, vandaag eind door de stad gefietst en openbare survivalbaan geklommen en wat door park gerend, enorm verloren met klaverjassen maar wel een keer gewonnen met triominos, vanavond kwam tante ook nog even langs
Morgen weer terugfietsen. Dan een minder zigzag route en hopelijk eerder 70 dan 90 km.
Wat een actieve mini vakantie. Top.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:00 schreef Tele6 het volgende:
Oma verwent ons enorm. Niet heel CUL-waardig maar wel lekker. Gisteren ouderwetse macaroni met veel uitgebakken ui, kaas, (vega)gehakt en wat tomatenpuree. Vandaag kruimige aardappels, prei met kaassaus en vegaschnitzel.
Oma doet ook daadwerkelijk moeite om het vegetarisch voor me te maken, zo lief
En ze had boterkoek gebakken
Ja, zomerdekbed en in ons blote nixie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Goezo, even een bluesdayquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:52 schreef Blues het volgende:
Leuk @:Tele6
@:Fietsie jullie nog plannen voor weggaan?
@:Borisz niet helemaal kapot van je nachtdiensten?
* Blues gaatmorgen een dagje met niks
Schijnt te gaan regenen de hele dag, dus soort rustdag neem ik
Ja en nee. Ik ben redelijk binnen normaal ritme gebleven. Over het algemeen 6u eruit en rond 22.30u erin. Er zijn twee uitzonderingen geweest deze OS. De nacht met alle roeiboten en de nacht met SharonvRouwendaal en Femke Bol wel vroeg opgestaan of tussentijds wat bijgequote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:52 schreef Blues het volgende:
Alles is open.. terrasjes geen test/vaccinatie bewijzen nodig, binnen activiteiten wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoe is het daar ivm corona? Horeca en musea open? Wel/geen mondkapje en waar? En hoe is het ov in de stad?
Dus hotel net buiten het centrum ivm auto en vanuit daar met ov de stad door?
Ik ben nog steeds aan het rondkijken. Twijfel nog aan alle kanten wel/niet weg en wel, waar naartoe? Hoe lang?
Vakantiedagen zat dat is het probleem niet.
Oke ik kom er aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 06:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Alles is open.. terrasjes geen test/vaccinatie bewijzen nodig, binnen activiteiten wel.
OV wel mondkapje geloof ik, al laten ze dat binnen kort los.
Hier bestaat corona eigenlijk niet meer,is can het feit dat je dus moettesten als je niet gevaccineerd bent.. ( sneltest volstaat) maar.. dat is dus gratis en vrij veel beschikbaar
Lekker bezig! Op vakantie heb ik ook veel gewandeld en ge-e-biked, en de laatste pittige wandeling leverde aanzienlijk minder spierpijn op dan de eerste. Dat ga ik ook proberen vast te houden dus. Betere conditie is fijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:16 schreef Myraela het volgende:
Deze week elke ochtend al begonnen met een half uurtje boksen. Zie mij fitgirl zijn.
Aantal sporten verplichting. Aantal sporten is het de keuze van de sporter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja sommige doen dat. Zelfde als de fietsers.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies. Dat vroeg ik mij ook af tijdens het roeien in de sportschool en kijkend naar de schermen met O.S.
Trainen atleten ook in een windtunnel?
Als hobbysportster-in-standaard-strakke-kleding heb ik nog wel een uitleg naast "ziet er leuk uit": loszittende broekjes vind ik geen succes omdat de pijpen áltijd omhoog kruipen, dat zal wel door hoe m'n heupen staan komen. Verder heeft strakkere kleding als voordeel dat alle drilvetjes beter op hun plek blijven zitten, alles voelen meegolven als je aan het hardlopen bent (of wat voor gestuiter je kan bedenken), vind ik niet prettig. Ik snap ook niet dat het merendeel van de mannen niet voor strakker spul kiest, als ik het comfort vergelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Aantal sporten verplichting. Aantal sporten is het de keuze van de sporter.
Met hardlopen vind de ene strak zittende kleding prettiger, andere wat meer loshangende kleding.
Maar ook in het hobby sporten zie je geregeld dat de vrouwen minder of veel strakker zittende kleding dragen. Waarom? geen idee. Mogelijk meer bezig met hoe ze er uit zien.
Kanovaren in sportverband in een bikini, ja kan. Niemand die dit vraagt of verplicht. De mannen hebben dan vaker wel een shirt en short aan.
Wat ben je nu aan het klussen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:31 schreef z80 het volgende:
Oorlog, bevrijding en herdenking musea. Ben er in een heleboel geweest. Waarbij er in de USA het meeste wordt weg gestopt. En meer de overwinning centraal staat. Binnen Europa de meest schokkende beelden er uit gehaald zijn. En in Azië alles getoond wordt. Zowel de foto's en film voor zover die er is. Als ook de gebouwen en terreinen in originele staat. In Cambodja kun je zowel de gevangenis S-21 als de killing fields bezoeken. Hier wordt niets aan de verbeelding overgelaten. In Vietnam in het oorlogsmuseum zijn ook de foto's met de gruwelbeelden voor iedereen zichtbaar.
ps
ook weer bij.
Nog even de nieuws sites door en ik kan verder met het klussen. De oplosmiddelen hebben dan hun werk gedaan.
Dit. Alles dit. Het liefst zou ik zo weinig mogelijk aanhebben, maar dan overal drilvetjes en dat is naar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als hobbysportster-in-standaard-strakke-kleding heb ik nog wel een uitleg naast "ziet er leuk uit": loszittende broekjes vind ik geen succes omdat de pijpen áltijd omhoog kruipen, dat zal wel door hoe m'n heupen staan komen. Verder heeft strakkere kleding als voordeel dat alle drilvetjes beter op hun plek blijven zitten, alles voelen meegolven als je aan het hardlopen bent (of wat voor gestuiter je kan bedenken), vind ik niet prettig. Ik snap ook niet dat het merendeel van de mannen niet voor strakker spul kiest, als ik het comfort vergelijk.
Maar imo zouden die kledingvoorschriften vooral gebaseerd moeten zijn op de keuze van de sporter en op de impact op performance, niet op wat tig jaar geleden ooit eens bedacht is en vooral wordt aangehouden "omdat het erbij hoort".
Ik ben daarom echt verliefd op de high-waisted leggings/shorts. Dan kan ik zonder al te erg gedril gewoon zo min mogelijk aan hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit. Alles dit. Het liefst zou ik zo weinig mogelijk aanhebben, maar dan overal drilvetjes en dat is naar.
Altijd de balans tussen niet-te-warm en niet-te-golvende-vetjes. Het maakt ook nog uit wat ik moet doen. Katoen shirt bij zware cleans? Ja graag. Katoen shirt bij buiten hardlopen? Fuck no.
Strak zittende onderkleding, ja graag. Maar dan wel een shirt en sportbroekje er over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als hobbysportster-in-standaard-strakke-kleding heb ik nog wel een uitleg naast "ziet er leuk uit": loszittende broekjes vind ik geen succes omdat de pijpen áltijd omhoog kruipen, dat zal wel door hoe m'n heupen staan komen. Verder heeft strakkere kleding als voordeel dat alle drilvetjes beter op hun plek blijven zitten, alles voelen meegolven als je aan het hardlopen bent (of wat voor gestuiter je kan bedenken), vind ik niet prettig. Ik snap ook niet dat het merendeel van de mannen niet voor strakker spul kiest, als ik het comfort vergelijk.
Maar imo zouden die kledingvoorschriften vooral gebaseerd moeten zijn op de keuze van de sporter en op de impact op performance, niet op wat tig jaar geleden ooit eens bedacht is en vooral wordt aangehouden "omdat het erbij hoort".
Ja! Ik heb nog geen strakke high-waisterd shorts gevonden waar ik content over ben/die lang genoeg zijn, maar ik heb inderdaad altijd highwaisted legging aan van van dat drifit spul. Ben wel een beetje een Nike-trut geworden wb leggings.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daarom echt verliefd op de high-waisted leggings/shorts. Dan kan ik zonder al te erg gedril gewoon zo min mogelijk aan hebben.
Ja en dit ook. Haha, ik heb de illusie dat ik er charmant uitzie als ik sport echt al heel lang geleden losgelaten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De looks zijn bij zo min mogelijk aan overigens m'n laatste zorg, want charmant is het absoluut niet en daar ben ik me van bewust. Dat interesseert me op dat moment gewoon niet.
Nee, dat was een aanvulling van mij op de strakke/minimale kleding van hobbysporters-opmerking, dat dat niet perse om de looks is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Maar het gaat bij die hele discussie geloof ik niet zozeer om strak versus los, maar vooral semi-naakt versus aangekleed.
Als mijn vel strak genoeg zou zijn om semi-naakt te kunnen bewegen alsof ik strakke kleding aan heb, dan zou ik echt gaan voor semi-naakt. #teamaltijdwarm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Oh en kleding; ik vind los en strak beide fijn. Hoewel ik wel graag iets strakkere shirts draag, want die kruipen niet zo omhoog. (met bodypump bleef ik met losseren shirts ook altijd achter die bar hangen, dat is niet handig als je die boven je schouders tilt) Liefst alleen geen mouwtjes; te warm, kan ik mijn warmte niet lekker kwijt.
Maar het gaat bij die hele discussie geloof ik niet zozeer om strak versus los, maar vooral semi-naakt versus aangekleed.
Check.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als mijn vel strak genoeg zou zijn om semi-naakt te kunnen bewegen alsof ik strakke kleding aan heb, dan zou ik echt gaan voor semi-naakt. #teamaltijdwarm.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja en dit ook. Haha, ik heb de illusie dat ik er charmant uitzie als ik sport echt al heel lang geleden losgelaten.
Ik ben een soort zwetend monster met een hoofd zo rood dat het lijkt te ontploffen, terwijl er zweet van mn gezicht druipt en mijn haar tegen mijn hoofd geplakt is en tegelijkertijd lijkt alsof ik met mijn vingers in het stopcontact zit. Terwijl ik hijg als een vrachtwagenchauffeur die z''n hele leven al zware van nelle rookt.
Couldn't care less.
Van de week zei iemand tegen me (nieuwe jongen, best overgewicht maar gaat 100% voor wat ie doet en voglens mij is ie ontzettend lief) dat ie wel jaloers was op me want 'you make it look so easy'. Dat vond ik echt 1 van de grootste complimenten die ik in tijden gehad heb.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
Het punt is toch vooral dat de vrouwelijke sporters gewoon niet een vrije keuze hebben bij wedstrijden?
Hier sinds tipje van @:ijsdraakje zeer fan van sportleggings, wandel ik áltijd in tegenwoordigheid. Heerlijk![]()
En merinowollen shirtjes erg prettig bij zweetssss in de zon. Hoe het eruit ziet zal me een worst wezen
Zo, nu de tent hier eens inklappen, tijd voor de volgende camping hier in het Zweedse
IVM het prachtige weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het klussen?
Wij hebben onverwacht tijd over vandaag. We zouden de tuinmeubels van vrienden in elkaar gaan zetten maar ze hebben afgezegd. Nu gaan we hier jaloezieën ophangen. Eindelijk geen vuilniszak meer tegen het raam. Het wordt nog wat hier. Straks gaan we J's kantoor ook opruimen en schoonmaken. Geen spectaculaire dag dus vandaag.
Een afstervende ter krijgen terwijl je er eentje in hebt gewurmd maar nog geen ruimte of mogelijkheid hebt gevonden om de andere er in te persen. Checkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe sportkleding besteld.Of nouja, sport bh en een lange legging. Ik verbaas me vooral over hoeveel sportBH's gewoon topjes uit 1 stuk zijn. Ik wil gewoon een normale bh-sluiting. Niets zo vervelend als zo'n veel te strak topje (en ik wil het strak, want het moet alles op z'n plek houden) aan moeten doen anders.
Ik heb ze wel, die laatste, maar da's soms een halve workout ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe sportkleding besteld.Of nouja, sport bh en een lange legging. Ik verbaas me vooral over hoeveel sportBH's gewoon topjes uit 1 stuk zijn. Ik wil gewoon een normale bh-sluiting. Niets zo vervelend als zo'n veel te strak topje (en ik wil het strak, want het moet alles op z'n plek houden) aan moeten doen anders.
Dan wel eentje met een print. Waarbij die print bepaalde delen in het "zonnetje" zet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daarom echt verliefd op de high-waisted leggings/shorts. Dan kan ik zonder al te erg gedril gewoon zo min mogelijk aan hebben.
Hoe ik er uit zie tijdens en net na het sporten zal me ook jeuken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja en dit ook. Haha, ik heb de illusie dat ik er charmant uitzie als ik sport echt al heel lang geleden losgelaten.
Ik ben een soort zwetend monster met een hoofd zo rood dat het lijkt te ontploffen, terwijl er zweet van mn gezicht druipt en mijn haar tegen mijn hoofd geplakt is en tegelijkertijd lijkt alsof ik met mijn vingers in het stopcontact zit. Terwijl ik hijg als een vrachtwagenchauffeur die z''n hele leven al zware van nelle rookt.
Couldn't care less.
Van de week zei iemand tegen me (nieuwe jongen, best overgewicht maar gaat 100% voor wat ie doet en voglens mij is ie ontzettend lief) dat ie wel jaloers was op me want 'you make it look so easy'. Dat vond ik echt 1 van de grootste complimenten die ik in tijden gehad heb.
Ik check áltijd of ik er fatsoenlijk in kan squatten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan wel eentje met een print. Waarbij die print bepaalde delen in het "zonnetje" zet.![]()
Of eentje waarbij de stof inmiddels zo dun geworden is dat je net zo goed niets aan kunt trekken?
Fijn klinkt dat! Doe es een plaatje!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
Zo, nu de tent hier eens inklappen, tijd voor de volgende camping hier in het Zweedse
Wat lief!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat lief!
En je bent zo goed bezig, monster!
Kijk, dat scheelt mij weer typenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank! Ik stofzuig zelden, vind mijm rug niet leuk. En mijn lief staat vaak 's avonds nog te zuigen omdat ze graag wil dat het netjes is en dat vind ik zo'n verspilling van je leven dat dit me een betere optie leekquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:18 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd Clubsoda! Ik word toch ook gewoon blij van huishoudelijke cadeaus.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat flatverhaal in Antwerpen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:44 schreef Candaasje het volgende:
Ik merk dat het verdriet (ja toch wel natuurlijk) om de keuze te stoppen in Antwerpen wel slijt. Het steekt soms nog wel eens, (als we weer een lading interns en studenten over de vloer krijgen), maar ik denk dat het vooral is omdat het nog niet helemaal afgerond voelt, zo digitaal. En omdat ik het nu soms moeilijk vind dat ik moet leren van 22 jarigen. Dat is gewoon mijn ego dat opspeelt, want verder maakt niemand daar ook maar enig punt van.
Maar verder, had ik nooit gedacht dat ik ooit op zo'n plek terecht zou komen als niet-dierenarts
Dagjes, en avondjes, en veel veeeeeel kleine klusjes. Dakgootombouw aan 1 kant van de schuur die geschuurd, gegrond en gelakt moet worden bv.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:52 schreef Blues het volgende:
Leuk @:Tele6
@:Fietsie jullie nog plannen voor weggaan?
* Blues gaatmorgen een dagje met niks
Schijnt te gaan regenen de hele dag, dus soort rustdag neem ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#gipsylook
Wat een do it selfers vandaag.![]()
Feli @Clubsoda
Knoflook? Rode peper? Balsamico?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:04 schreef borisz het volgende:
Ik ga weer eens een paprikasaus maken. Ik ben lui, want gebruik een pot gegrilde paprika's
Maar wat voor een ingrediënten zullen we verder gebruiken?
sjalot, knof en peper sowieso. Verder kan je de romige kant op.... weet alleen niet of ik dat wilquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:00 schreef AnneX het volgende:
Altijd wel ben ik verliefd geweest op zwierende rokken. Heel vroeger maakte ik zelf.
Lucky me, blijkbaar is het in dit seizoen. Zojuist kwam de volgende binnen. De vierde.
Nu voel ik mij langzamerhand een zigeunerin.
DezeLeuk! Leuk stofje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#gipsylook
Wat een do it selfers vandaag.![]()
Gisteravond had Loes Reijmer bij de Slimste ook zo'n leuke jurk/stofje aan.
Ik heb een hele héle wijde broek, zwart met witte stipjes, de stof is van dat ehhh gesmokte, kan niet op de naam komenals ik rechtop sta lijkt het wel een lange rok.
Yup! Ik kreeg gisteren te horen van 'mijn' J. dat alles dat je denkt dat anderen over je 'mogelijk' zullen denken allemaal verspilde energie is waardoor je hoofd daar ook vol van raakt. (coll die mogelijk dingen over je denken bijv.)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
En even eenvoor @:blues die zich niet meer schuldig voelt over ‘spijbelen’
Ja, die viel mij ook op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk! Leuk stofje ook.
Ik heb een hele héle wijde broek, zwart met witte stipjes, de stof is van dat ehhh gesmokte, kan niet op de naam komenals ik rechtop sta lijkt het wel een lange rok.
Sowieso veel leuke vrolijke stofjes de laatste tijd bij De Slimstequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk! Leuk stofje ook.
Ik hoor alles....quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lief is vandaag jarig, en we zijn allebei vrij. Straks komen haar ouders en mijn moeder en is er taart (ik bakte bakewell). Ik gaf een robostofzuiger cadeau (laat Jagär het maar niet horen
)
Txxquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Bluezz, ik had nog niet gereageerd geloof ik, maar wel alles meegelezen. Super knap wat je doet.![]()
Ik werk deze maand maar 20%, want de kinderen zijn nog tot 1 september thuis. Het werken doe ik tussen de bedrijven door, het is echt lekker zo.
Vanmorgen was de poetsvrouw in huis, dus zijn wij de deur maar uit gegaan. Ontbijten in Leuven, door het park wandelen, rondje over de markt, en nu weer thuis. Lekker zo.
Ik hoop zo dat het goed uitpakt voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Kleine crosspost uit OUD:
Ik werd vanochtend gebeld dat er weer een afzegging was bij de eicellen-invriezen-kliniek, dus maandag nu al startgesprek. Dan zou ik theoretisch dus zelfs in m'n cyclus van augustus al aan de slag kunnen. Moet alleen even bespreken hoe dat zit met foliumzuur, bij intake gaf ze aan dat ze aanraden om daar minimaal 4wk vooraf mee te starten omdat dat een positief effect heeft op de eicellen en op de verdere deling als ik ze ooit ga gebruiken. Alleen die intake was 3 weken voor m'n cyclus in aug start, dus ik heb het dan pas 3 weken geslikt. Dus wil even overleggen of een weekje dubbele dosis dan hetzelfde effect heeft en ik dus aug met 'optimale voorbereiding' kan starten of dat ze toch echt zou aanraden dan te wachten tot m'n cyclus in september. Maar in elk geval weet ik zeker dat ik daarvoor dus op tijd ben, mocht dat het advies zijn
Thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het goed uitpakt voor je
Txquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Thankshet komt vast goed!
Ik merk dat nu het zo dichtbij komt (en na heel verse baby knuffelen vorige week) heel soms de gedachte door m'n hoofd flitst om toch wel nu al rietjes uit Scandinavië in te vliegen en 'echt' aan de slag te gaan ipv invriezen. Weet niet zo goed wat ik daarmee moet - ik had echt wel goede redenen om dat nog niet te doen nu, en daarin is niks veranderd. Maar dat gevoel soms heniet altijd in lijn met de ratio.
Ik vind het trouwens mooi om te lezen hoe je alles nu aanpakt, @:Blues , en fijn dat je iemand gevonden hebt die ook echt 'binnen komt' bij je en dat het gevoel van spijbelen nu weg is. Het is niet leuk, maar je bent goed bezig met jezelf nu
We waren in Frankrijk, randje van de Vogezen/Elzas. Ook wel Grand Est genoemd, maar daar zijn ze het zelf heel erg niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Blues het volgende:
@:Tuindier waar was je?
Gemist en/of vergeten
Ik heb natuurlijk niet echt een standaard routine, we doen zoveel afwisselende dingen. Maar uh, ja. Ik heb eigenlijk altijd spierpijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor @Lonaa in nog geen 20 minuten. Heb jij nog wel eens echt spierpijn. Dus niet wanneer je iets nieuws gedaan heb maar gewoon spierpijn na je standaard oefeningen? En wat een fijne opmerking van die jongen, doet je goed.
Kamperen? Zo ja aanrader? Zo ja, waar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
We waren in Frankrijk, randje van de Vogezen/Elzas. Ook wel Grand Est genoemd, maar daar zijn ze het zelf heel erg niet mee eens.
Nee, huisje gehuurd. Mijn man houdt niet van kamperen helaas. Wel mooie campings bijv www.schlossberg.fr gezien overigens, maar geen idee of die fijn zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kamperen? Zo ja aanrader? Zo ja, waar?
Ahhh jammer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:06 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nee, huisje gehuurd. Mijn man houdt niet van kamperen helaas. Wel mooie campings bijv www.schlossberg.fr gezien overigens, maar geen idee of die fijn zijn.
Ik heb ook wel chronisch blauwe plekken. Schenen en bovenbenen. En uh, onderarmen en bovenwarmen. En sleutelbeen. En met enige regelmaat Jezus-hands.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa dat heb ik maar dan met blauwe plekken en schrammen![]()
Spierpijn valt wel mee de laatste tijdals je trouw 1-2 keer in de week naar survival gaat bouw je kennelijk toch een soort trainingsritme op. Alleen ontwikkel ik dus niet de vaardigheid in het vermijden van butsen en krassen
Na de enorme clubsandwich vanmiddag nu een cup a soup (heb geen echt soep meer op voorraad) en een boterhamquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:25 schreef AnneX het volgende:
Mn.X ging iemand helpen met router problemen en neemt Chinees mee op de terugweg.
Een bak yoghurt en een after sport dutje heb ik al achter de rug.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:35 schreef Vanyel het volgende:
Gefeli CS, goed cadeau![]()
Hier ook ALTIJD een hemd en liefst een joggingbroek, voor alles eigenlijk.
Da's waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook wel chronisch blauwe plekken. Schenen en bovenbenen. En uh, onderarmen en bovenwarmen. En sleutelbeen. En met enige regelmaat Jezus-hands.
Het probleem met trouw gaan is dat je steeds meer kan en dus steeds meer en zwaarder doet en dan krijg je weer spierpijn
Zijn speciale handschoentjes (geen idee of ze bestaan) een mogelijkheid?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Da's waar.
Helaas is alleen de huid van mijn handen op dit moment de beperkende factor en niet mijn spierkracht. We waren gisteren op een heel leuk terrein om te klimmen en nu heb ik weer een open blaar
Nee, handschoenen zijn bij survivalrun niet handig. Je wilt goed gevoel in je handen hebben zodat je weet hoe veel grip je hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn speciale handschoentjes (geen idee of ze bestaan) een mogelijkheid?
Ah fijn dat ze elkaar min of meer konden blijven zien. Zat van de week naar de BBC te kijken en daar zagen mensen elkaar voor het eerst sinds kerst 2019 (ene deel van de familie in de UK ander deel in de US)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gingen gourmettenaan mijn schoonouders is culinair niet zoveel eer te behalen, en iedereen was helemaal blij met deze oplossing. Inclusief kind, die zat te smikkelen.
@:Kaatje, ze hebben elkaar tussen maart en augustus 2020 niet gezien en na augustus 2020 is zij er nog twee keer eventjes geweest (<72 uur bij eerstegraads familie is gelukkig altijd mogelijk geweest). Mijn schoonvader was recent een weekend hier en nu dus weer. Het is vooral heerlijk dat we nu een groot huis hebben met twee badkamers en elkaar dus niet in de weg lopen.
Misschien voor jouw verjaardag en dweilrobot?quote:
Ohquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net shortribs sous vide gegaard, in jus, van de slager. Met daarbij wat stokbrood om te dippen en een salade van koolrabi uit de tuin, appel, rozijn, dille en een vinaigrette.
*burp
Mja, heb ik overwogen maar ons geoliede parket is niet zo dol op water en we hebben binnen nooit schoenen aan dus écht vies wordt het niet. De schoonmaakster dweil een keer per week met haar hypersonische dweilset, dat is eigenlijk wel genoeg. En ik haal af en toe een lapje door de keuken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien voor jouw verjaardag en dweilrobot?
Nou, dat was echt heel verdrietig geweest. Mijn lief en haar vader zijn heel hecht, en het idee dat het niet onmogelijk was elkaar te bezoeken heeft hen erg geholpen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah fijn dat ze elkaar min of meer konden blijven zien. Zat van de week naar de BBC te kijken en daar zagen mensen elkaar voor het eerst sinds kerst 2019 (ene deel van de familie in de UK ander deel in de US)
En niet met (5?) mensen 1 badkamer gebruiken is helemaal fijn ja
Hier op de bovenverdieping inclusief badkamervloer ligt geolied hard hout.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, heb ik overwogen maar ons geoliede parket is niet zo dol op water en we hebben binnen nooit schoenen aan dus écht vies wordt het niet. De schoonmaakster dweil een keer per week met haar hypersonische dweilset, dat is eigenlijk wel genoeg. En ik haal af en toe een lapje door de keuken.
Hulp dweilt 1x per 2 weken. Ik zuig en swiffer tussendoor en sinds het nieuwe kattengrit ook nog een vergerbeurt iedere dag. Dit grit loopt behoorlijk uit (zichtbaar) maar stinkt niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:21 schreef Blues het volgende:
Wij zijn vast viezerikken dan.
Dweilen echt niet 1x p.w. meer 1x per maand... en ook dat niet eens
Wel regelmatig stofzuigen en poetsen hier en daar.
Overigens ben ik verdrietig om geen poes, maar ook blij met geen poes qua haren overal
Vast🤪 Viezerikken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:21 schreef Blues het volgende:
Wij zijn vast viezerikken dan.
Dweilen echt niet 1x p.w. meer 1x per maand... en ook dat niet eens
Wel regelmatig stofzuigen en poetsen hier en daar.
Overigens ben ik verdrietig om geen poes, maar ook blij met geen poes qua haren overal
Sinds fok en talloze spelvauten en verschrijvingen is het taalbesef ofwel grammatica hard heel hard achteruitgegaan bij mij.😢quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Zeg, viezerikken, hoort dat niet in het rijtje bangeriken en moniken?
Ik gebruik hem al een tijdje niet meer, inderdaad vanwege de warmte. Slaap zonder ook best goed, al lijk ik dan wel vaker te slaapwandelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier op de bovenverdieping inclusief badkamervloer ligt geolied hard hout.
Dweilen 1 x week. Hoe vaak zou men gemiddeld een dweilrobot gebruiken in de week?
Een bekende met grooote tegelvloer is er blij mee.
Al het werk in de fitness heeft wel een positief effect op het slaappatroon. Nog steeds mét sprei. @:Tele6 gebruik je de zware deken ook bij warme nachten, vroeg ik mij af.
Ik ben wel fan van deze en ik denk wel te weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Een goede sportBH die mijn tetten echt op z'n plek houdt en redelijk plat drukt is een utopie. Ik heb m in ieder geval nog niet gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat ga ik even bekijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van deze en ik denk wel te weten waar ik het over heb
Mooi . Kende de naam niet, maar in de heemtuin staat hij in het blauw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Zijn jullie al bekend met de Grote Egelskop? Ik tot voor zeer kort nog niet in elk geval. Maar nu wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:07 schreef Barreltje het volgende:
En ik geloof dat ik dot weekend ook maar eens zo'n robot unit aan ga schaffen.. en de tuinset.. want dat duurt ook al te lang..
Zo eerst maar eens eieren met bacon makenPlatbatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En ik geloof dat ik dot weekend ook maar eens zo'n robot unit aan ga schaffen.. en de tuinset.. want dat duurt ook al te lang..
Zo eerst maar eens eieren met bacon makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zo eerst maar eens eieren met bacon makenGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is dat geen kogeldistel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mooi . Kende de naam niet, maar in de heemtuin staat hij in het blauw.
Mij ook eigenlijk, we hebben het hier over 1 vierkante kilometer waarbinnen al die foto's gemaakt wordenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:05 schreef Barreltje het volgende:
Sigme bloempjes![]()
Iedere dag een leuk begin
En ik blijf me verbazen dat er steeds zoveel verschillende bloemen/planten bij jou in de buurt staan..![]()
Wat een leuk ding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Zijn jullie al bekend met de Grote Egelskop? Ik tot voor zeer kort nog niet in elk geval. Maar nu wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe lang doe je 'm op de BBQ? Ik vind dat het minstens 8u moet liggen (tenminste zoals ik het doe: in de oven, op iets onder de 100o)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hier de wekker om 7 uur om de bbq aan te stekenVandaag pulled pork maken
We krijgen eters EN de vriezer moet leeg want er komt een nieuwe voorraad uit Slowakije aan
Je kunt Tinder daar ook aanslingeren toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, we hebben het hier over 1 vierkante kilometer waarbinnen al die foto's gemaakt worden. Ik leer heeeeeeeeel veel van deze fotoserie.
Maar goed, veel meer dan leuke plantjes is hier niet te halen. Een rits leuke mannen om mee te neuken daten vind je hier bijvoorbeeld niet op loopafstand. Waar haal je ze weg joh?
Lekker! Wat komt er uit Slowakije? Varken van familie ofzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
We krijgen eters EN de vriezer moet leeg want er komt een nieuwe voorraad uit Slowakije aan
Wat voor spul is er onderweg?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Jazeker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn leeuwenstaarten krijgen inmiddels ook van die bollen. Hebben die van jou al kleur?
Zie het, dat is inderdaad een kogeldistelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat geen kogeldistel?
Deze egelskop is een waterplant
Wat een raar ding johquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woest ding hoor, die wilde dagga
Wat een ding zegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bestaan er toch veel awesome plantenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef sigme het volgende:
Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yippiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag het eindelijk vertellen
Het etiket van Barley's Angels is door naar de top 10 van de etiketverkiezing van Nederland
18 september horen we wie er gewonnen heeft.
Zo eerst maar eens eieren met bacon makenMaakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnenwel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.
Ja de “tuin”
Is nog bedroevend veel steen. Die moet opnieuw aangelegd worden met minder steen meer plant en gras.
[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 07-08-2021 10:17:57 ]I solemnly swear i'm up to no good
Vet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Het etiket van Barley's Angels is door naar de top 10 van de etiketverkiezing van Nederland
Wat leuk gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het altijd best een happening om daar te zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maakte laatst de fout om op een zaterdag een Cranenbroek in te lopen. We wilde een nieuwe tuinset. Maar liefste niet te duur want we willen een serre aan laten bouwen en we weten nog niet zo goed wat we daar in willen :’)
Hemel wat een volk… en wat een soort volk loopt daar binnenwel een mooie tuinset kunnen scoren voor niet al te veel geld.
[ link | afbeelding ]
Ja het was een beleving op zichquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vind het altijd best een happening om daar te zijn![]()
Mooie set!
De onze heet Björnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ikzelf dweil 1 keer per week.
Beneden loopt de hond rond en daar gaat onze robot stofzuiger ook nog een paar keer per week een rondje met zijn dweiltje. Maar dat is natuurlijk veel minder uitgebreid.
Ik zou het zelf liever wat vaker doen. Maar heb er momenteel gewoon de tijd en energie niet voor.
Dus dan vind ik het prima dat onze “Charles”dat doet
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, we hebben het hier over 1 vierkante kilometer waarbinnen al die foto's gemaakt worden. Ik leer heeeeeeeeel veel van deze fotoserie.
Maar goed, veel meer dan leuke plantjes is hier niet te halen. Een rits leuke mannen om mee te neuken daten vind je hier bijvoorbeeld niet op loopafstand. Waar haal je ze weg joh?
Er zit een kernthermometer in maar de schatting is een uur of 9 waarbij de bbq slingert tussen de 100 en 120 graden. En daarbij ook wat blokjes appelhout om te rokenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe lang doe je 'm op de BBQ? Ik vind dat het minstens 8u moet liggen (tenminste zoals ik het doe: in de oven, op iets onder de 100o)
Super tof!!!de top 10 is sowieso al enorm leuk! Heb je nog veel bier op voorraad? Want er zal nu vast ineens meer vraag naar zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Dat is een verrassingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker! Wat komt er uit Slowakije? Varken van familie ofzo?
Zie vorige post en jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor spul is er onderweg?
En jij weleens in Slowakije geweest met haar?
Ja zo wil ik echt niet meer zonder die robot stofzuiger hoor. Onze Loebes verliest mede door zijn schildklier zo veel haar…quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De onze heet BjörnOmdat mijn ouders een robotmaaier hebben die door mijn zoon Benny genoemd is
Wij hebben overigens een dweilsysteem van Vileda en dat maakt dweilen wel een heel stuk laagdrempeliger
Ik ben niet dol op dweilen en zonder schoonmaakster gebeurt het maar heel zelden. Maar we hebben nu een hele mooie (en lichte) vloer en die doet het wel goed op een regelmatig sopje met speciale zeep.
Van deze helemaal niets meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Super tof!!!de top 10 is sowieso al enorm leuk! Heb je nog veel bier op voorraad? Want er zal nu vast ineens meer vraag naar zijn
Charlesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zo wil ik echt niet meer zonder die robot stofzuiger hoor. Onze Loebes verliest mede door zijn schildklier zo veel haar…
Als wij in de middag naar het bos gaan doet Charles zijn rondje en we komen in een schoon huis terug
Haha Stoffie en moppie vind ik schattigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Charles![]()
Die van ons heten gewoon Stoffie en Moppie (verzonnen door Mini-G
)
Tijd voor een nieuwe badge danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Charles![]()
Die van ons heten gewoon Stoffie en Moppie (verzonnen door Mini-G
)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zie vorige post en jaEen maand voor Corona uitbrak
Dus iedereen daar heeft me al gezien
En ik ben vrij lang en fors dus ze waren erg onder de indruk
Geen idee maar G’s moeder begon met u te zeggen tegen mequote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net set van 2 frontsquats gedaan met 75 kg![]()
![]()
Nu dikke eieren eten en vanavond bier.
Waarom zie je er tegenop? Moet je het wel doen dan? Was nu toch juist even alleen doen wat goed voelt? Niet over je grenzen gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef Blues het volgende:
Eind vd dag borrel hier thuis met broer g en vrouw en dan naar Zandvoort bij strandtent een hapje eten.
Hopelijk een mooie zonsondergang.
Ik zie er een beetje tegenop.
Ja man, ik vin heerlijk, zware dingen tillen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij liever dan ik
Ik zou dat niet voor elkaar krijgen
Sowieso zijn mijn knieeen te pijnlijk op het moment
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Is afzeggen geen optie? Je bent in feite ziek. Daar mag je best rekening mee houden vind ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:15 schreef Blues het volgende:
Eind vd dag borrel hier thuis met broer g en vrouw en dan naar Zandvoort bij strandtent een hapje eten.
Hopelijk een mooie zonsondergang.
Ik zie er een beetje tegenop.
Of ze staat te lang droogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
Barrel ouwe scharrel
Je maakt er wel werk van!
Bij mij voelt het als 'haast' 'wanhopig' maar sla me als ik het verkeerd heb.
Oequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja man, ik vin heerlijk, zware dingen tillen.![]()
Ik moest hier wel even bij zitten, na afloop. Klein beetje zuurstofgebrek.
Voor mij is het heel herkenbaar van toen ik eindelijk mijn relatie had beëindigd. Enerzijds omdat het al langer niet echt goed zat, waardoor het afscheid al langer bezig was en dus deels verwerkt, en aan de andere kant wilde ik me gewoon begeerd voelen, en dat ging prima met mannen van tinder, op mijn voorwaarden, zonder me steeds (onbewust) te schikken naar mijn ex.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
Barrel ouwe scharrel
Je maakt er wel werk van!
Bij mij voelt het als 'haast' 'wanhopig' maar sla me als ik het verkeerd heb.
De ene zonder Droste-effect.quote:
Complimenten voor de ontwerper, want het zijn kleurrijke herkenbare etiketten als handelsmerk nu er een reeks van is. 👍🏼quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurt wel veel, als je die lift zwaar tilt. Je ziet het ook op wedstrijden. De stang leunt natuurlijk op je schouders/sleutelbenen/borst, dus hij beneemt je letterlijk de adem een beetje. Los van de enorme krachtinspanning die het kost.quote:
Ja manquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gebeurt wel veel, als je die lift zwaar tilt. Je ziet het ook op wedstrijden. De stang leunt natuurlijk op je schouders/sleutelbenen/borst, dus hij beneemt je letterlijk de adem een beetje. Los van de enorme krachtinspanning die het kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |