Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!
Lekkere ochtend al.
Vanochtend Loebes uitgelaten, daarna boven gestofzuigd en heel de badkamer leeggeruimd zodat ik die ook even echt goed kan schoonmaken. Nu hangen er zakjes met azijn aan de kranen en douchekoppen. Dan kan dat mooi intrekken. En dan straks alles in de sop en antikalk. Wat haat ik dat harde water hier toch.
Overweeg sterk een water ontharder.
Ik denk dat ze dan prima snapt hoe laat het is en waar jullie het over moeten hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Tx.
Ik voel me die boze smurf die als het over mijzelf gaat ik het liefst met een boos gezicht met armen over elkaar gaat zitten: ik HAAT over mezelf praten![]()
[ afbeelding ]
We hebben weer een uitwisseling, dus ik mag ontbijt en lunch weer faciliteren en wat andere hand en spandiensten.quote:
Dankjewel voor de tipquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wij hebben er eentje. Niet zo'n reclameding met een abonnement op zoutblokjes, maar gewoon zelf gekocht en aangesloten. Deze denk ik: https://www.warmteservice(...)n=-tl006-9000-11089-
Ik ben 3 dagen Berlijn geweest ja. F. doet dat in oktober. We willen ook nog samen een paar dagen weg. En nog wat dagjes toffe dingen doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je was al weg geweest, of gaan jullie samen ook nog?
Nou, het water is wel zachter, maar wij hadden al vrij zacht water. De hoop was dat liefste minder douchekriebel zou krijgen, maar dat is niet echt het geval.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tipheb je het idee dat het helpt?
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land.
27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.
Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen.![]()
Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders.
Is het trouwens aan te raden als vakantiebestemming?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker7 uurtjes rijden vanaf jou..
Dat zou ik nog serieus overwegen ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik weet kog wel een vakantie adresje iets noorderlijker7 uurtjes rijden vanaf jou..
Wat gaaf! Ik kende het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:22 schreef AnneX het volgende:
Fascinerend (oud) bericht dat ik wilde delen hier.
Volgens mij is @ minilot en ws @:Isabeau ook geïntrigeerd, anders ik wel.
https://www.livescience.com/ice-age-rock-art-amazon.html
@:fietsie goed weer voor schuren en beitsen. Wat plan je voor dag 4?
Ik heb lammetjes!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou ik nog serieus overwegen ook.
Drentse heideschapen-lammetjes.quote:
Was gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ik kende het ook niet.
Even weer thuis na kittens bewonderen. En hoe geweldig leuk ze ook zijn, ik hou het mooi bij de bejaarde diva’s
Over een kwartier weer op de fiets naar een etentje met oud collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |