abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200696555
*te lui voor plaatje*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200696805
Meh. Ik heb teveel gegeten en nu ben ik misselijk.

Overigens nooit gedacht dat ik dit zou zeggen na een halve kilo blauwe bessen. Maar ze waren zo lekker dat ik niet kon stoppen. :')
pi_200696816
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben daar vrij laconiek in: als ik dood ga, ga ik dood.
Als dat plotseling is (hartaanval) dan kan ook iemand die inwoont er vaak weinig aan doen.
Als ik me langzaamaan slecht ga voelen is er altijd HAP of 112. En als ik ziek ben zijn sowieso mensen die dagelijks even informeren hoe het met me gaat. Als ik stil blijf zijn ze dan vast op tijd om mijn doodzieke lijf naar een ziekenhuis te sleuren. Of niet. Jammer dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivm je spoiler zorg ik dat ik altijd een beetje spekkish blijf :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200696872
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef Sarabi het volgende:

Isa had daar toch ook wat schokkende feitjes over?
Als je kijkt naar manieren om oud te worden (niet roken, bewegen, gezond eten, niet dik zijn) dan staat niet alleen wonen helemaal bovenaan :Y En dat hoeft dus géén partner te zijn!

Mijn ex was er niet mee geholpen, dat was een hartinfarct. Die was niet lekker en ging 'even op bed liggen'. Toen zijn vrouw hem riep voor het eten was hij al dood. Slechts 42 geworden.

Misselijk van de blauwe bessen _O- Dat ken ik ook niet :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200696884
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Weekmenupruts gaat best voor de wind. Heb zin in carbonara maar dacht ineens 'DAT KAN OOK MET GNOCCHI IPV TAGLIATELLE' :o

Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Dit lijkt me vooral heel zwaar. Maar dat hoeft niet negatief te zijn. Wel benieuwd als je het echt gaat maken. :9
pi_200696977
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit lijkt me vooral heel zwaar. Maar dat hoeft niet negatief te zijn. Wel benieuwd als je het echt gaat maken. :9
Ja, nou ja, ja.

Ik eet niet heel veel gnocchi, meestal. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200697194
@Blues
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tijd terug van fitness voor kijken naar Tokyo prestaties w/

@Lonaa maak je de gnocchi zelluf?
pi_200697221
Nee, ben lui :@

Maar ik laat nog even in het midden of het gnocchi of pasta word. Is pas voor eind deze week.
pi_200697280
Oh ja, de gymlerares was teleurgesteld, dat ik niet voor de ALO koos.
Dat zegt genoeg, denk ik.
Met een sportief ingestelde moeder -atletiek gedaan - die sporten pushte.
Turnen, judo, handbal, hockey, tennis, schaatsen. Zo iets.
pi_200697321
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ivm je spoiler zorg ik dat ik altijd een beetje spekkish blijf :Y
Exact. Het is puur om diervriendelijke redenen dat ik vaak chocolade en zulks eet.

#dieready
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200697332
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Nee, ben lui :@

Maar ik laat nog even in het midden of het gnocchi of pasta word. Is pas voor eind deze week.
Pasta O+
Gnocchi :{
pi_200697344
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Exact. Het is puur om diervriendelijke redenen dat ik vaak chocolade en zulks eet.

#dieready
Tja..maar vriendin lag in de (dichte) badkamer. Daar hadden de 3 honden en 2 katten niets aan. -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_200697395
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tja..maar vriendin lag in de (dichte) badkamer. Daar hadden de 3 honden en 2 katten niets aan. -O-
Daar heb je een punt :o

Badkamer is altijd open, alleen weet ik niet of poes zo slim is de douche deur open te peuteren. Gelukkig kan kater wel muizen vangen :)
Dat ze ‘s nachts n hun eigen kamer slapen is ook minder handig, in dit kader.
pi_200697474
Gezellige verhalen zo. Maar gebeurt dagelijks wel dat iemand zo gevonden wordt, helaas. Das dan wel handig aan mijn werk, mocht iemand niet verschijnen en niet te bereiken zijn, sturen ze meteen collega's langs :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 15:32:05 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200697559
Met balsporten in de zaal kon ik altijd wel goed mee. Want op techniek kom je dan nog een eind. Turnen is niks. Ik kan mezelf nooit omhoog trekken. Een echte pushup zit er niet in.... Heb weinig kracht in mijn armen. Buiten ging ook altijd prima en op inzet deed ik wat ik kon :).

Ben benieuwd morgen als ik prik twee krijg :+

Inmiddels wel bijgekomen van een olympisch evenement van zojuist :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200697602
Ik werk al ruim 10 jaar bij dezelfde werkgever. Zij hebben het nummer van mijn ouders als noodnummer.
Toevallig heb ik een maand geleden mijn ouders ook maar eens wat directe nummers van collega’s /secretariaat gegeven. Misschien toch wel fijn voor ze als me iets overkomt :') :Hoeven ze in alle stress niet op zoek en via centrale nummers en omwegen proberen mijn werk te bereiken.
pi_200697931
Dat is bij mij wel simpel. Gewoon even het ziekenhuis bellen en je hebt direct een collega van me aan de telefoon :+

Ik heb me opgegeven voor iets van de Hartstichting waarbij je bij een select groepje kan zitten met veel begeleiding (dietist, sport, psycholoog). Ik ben door de eerste selectie (werd net gebeld) en er is me gevraagd een motivatiefilmpje op te sturen. Een filmpje :o Halp! En wat zeg ik dan in zo'n filmpje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:58:05 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200697975
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat is bij mij wel simpel. Gewoon even het ziekenhuis bellen en je hebt direct een collega van me aan de telefoon :+

Ik heb me opgegeven voor iets van de Hartstichting waarbij je bij een select groepje kan zitten met veel begeleiding (dietist, sport, psycholoog). Ik ben door de eerste selectie (werd net gebeld) en er is me gevraagd een motivatiefilmpje op te sturen. Een filmpje :o Halp! En wat zeg ik dan in zo'n filmpje?
Gaat om gezonder leven en afvallen denk ik?
Dan zou ik vertellen wat je er zelf al aan gedaan hebt denk ik. En wat je valkuilen misschien zijn?
pi_200697981
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:58 schreef gcjoel het volgende:

Gaat om gezonder leven en afvallen denk ik?
Dan zou ik vertellen wat je er zelf al aan gedaan hebt denk ik. En wat je valkuilen misschien zijn?
Ik kan mijn boekenverzameling over afvallen filmen :') Zo van: het kopen van boeken helpt niet.
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:00:22 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200698000
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan mijn boekenverzameling over afvallen filmen :') Zo van: het kopen van boeken helpt niet.
Humor kan vast geen kwaad :D
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:01:24 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_200698011
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel. Maar dan wel in stenen winkels met de benenwagen. Niet vanuit de stoel op internet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200698024
quote:

Oh god. Het maken is al erg, maar je zou maar degene zijn die al die ongemakkelijke filmpjes moet bekijken. :D
pi_200698075
quote:

Ik denk dat ze vooral willen weten dat je niet halverwege af zult haken. Zou anders nogal zonde zijn van hun moeite/investering.
pi_200698370
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik was vroeger ab-so-luut niet sportief.
:Y ik ben nu echt wel fitter dan ik op mijn 15e was. Toen zag ik enorm op tegen de coopertest terwijl ik nu rustig 50 minuten loop. Ik wilde wel en het het vast ook heus wel gekund als iemand me had geholpen. Ik was in de turndingen ook best goed maar dat deden we bijna nooit. En mijn ooghandcoördinatie is (nog steeds) debiel dus balsporten kan ik voor geen meter :') en dan lijk je dus een gymkneus, terwijl dat best meeviel.

Mijn kind is echt mijn tegenpool wat dit betreft, die vindt gym fantastisch en loopt fluitend de shuttlerun. Vindt ie geweldig O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200698392
Wat fijn dat je een goed gesprek had @Blues . Super, zo'n goede bedrijfsarts ^O^

Ik had vandaag een presentatie waar ik wat tegenop zag maar ging prima dus nu mag ik lekker naar huis O+
pi_200698393
Jross wil me filmen op de muziek van Eye of the Tiger, al rennend en dan instortend en dan moet ik zeggen dat ik echt echt echt hulp nodig heb :')
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:42:42 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_200698513
quote:

Ik ben wel nieuwsgierig waar ze mee gaan komen. Wat zijn de nieuwe inzichten en het verband trainen en afvallen.
pi_200698554
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Jross wil me filmen op de muziek van Eye of the Tiger, al rennend en dan instortend en dan moet ik zeggen dat ik echt echt echt hulp nodig heb :')
Ik zeg doen. :D

Waar is het eigenlijk precies voor. Wat voor hulp willen ze gaan bieden? Is het voor een soort onderzoek oid?
pi_200698818
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Bij dit soort eisen zou ik al afhaken als totaal níet creatief om filmpje te maken.
Hoe lang mag het duren?
Iets als Gezondheid als doel (natuurlijk) i.c.m. het onregelmatige en nachtwerken.
pi_200698875
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef AnneX het volgende:

Bij dit soort eisen zou ik al afhaken als totaal níet creatief om filmpje te maken.
Hoe lang mag het duren?
Iets als Gezondheid als doel (natuurlijk) i.c.m. het onregelmatige en nachtwerken.
Ik hoop vooral op tips en zo wbt de nachtdiensten :X Want als ik heel moe ben, dan laat ik alles los en eet ongezond en beweeg slecht. En ik ben wekelijks heel erg moe :')

@Myraela er zit een wetenschappelijk onderzoek aan vast en ze willen ook materiaal maken om andere mensen te motiveren gezonder te leven.
pi_200698937
Die nachtdiensten maken het voor hun misschien ook wel interessanter om te kijken of ze daar ook goed bij kunnen helpen. Interessanter dan een standaardriedeltje.

Gewoon je struggles zo open mogelijk benoemen en anders je dieet-topic geschiedenis meesturen. :') Bij mij zou je daarin in ieder geval prima kunnen zien hoe heerlijk ik kan schommelen. Van fanatiek aanwezig, tot een jaar nergens te zien tot ik weer binnen kom storten om te vertellen hoe hard het nodig is dat ik mezelf weer hervat. :') Altijd genieten.
pi_200699446
Ik heb nog bijles gehad in gym. In de brugklas had je iedere week een keuze-uur waarin je bijles moest volgen in je slechtste vak en dat was bij mij gym :')

Dat was vooral omdat ik volleybal ellendig vond en de coördinatie/snelheid niet had voor basketbal. Dingen als voetbal en hockey gaan wel, ik sta graag verdediger want ik sta erg goed in de weg. Alsnog werd ik nooit gekozen, want bij het kiezen ging het toch ook heel erg over sociale status in de klas. :{
pi_200699652
Als ik jullie zo hoor was er echt een soort lesprogramma bij gym. Kan me dat echt niet herinneren. Op de basis school was het de ene keer toestellen en de andere keer softbal incl rondjes hardlopen.
En op de middelbare volgens mij in de zomer buiten en in de winter ook toestellen en hardlopen/soort horden etc. In de winter gingen we ook wel schaatsen bij Kasteel Rosendael en er werden ook fietstochten gemaakt.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:32:49 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700193
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog bijles gehad in gym.
:')
Alsof je gym ooit nodig gaat zijn als het je slechtste vak is. Zelfs een antwoord op een vage pubquizvraag zul je er nooit mee kunnen beantwoorden :P

Was je de enige met bijles gym en was de leraar wel gemotiveerd om bijles te gaan geven?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200700235
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ik jullie zo hoor was er echt een soort lesprogramma bij gym. Kan me dat echt niet herinneren. Op de basis school was het de ene keer toestellen en de andere keer softbal incl rondjes hardlopen.
En op de middelbare volgens mij in de zomer buiten en in de winter ook toestellen en hardlopen/soort horden etc. In de winter gingen we ook wel schaatsen bij Kasteel Rosendael en er werden ook fietstochten gemaakt.
Er was ongetwijfeld ook een schema waar je gymleraar zich aan wilde houden ;)

In mijn herinnering deden we vooral softbal. En dan afgewisseld met andere dingen (volleybal, speer werpen, toestellen, voetbal), maar vooral softbal. Ik vond handbal eigenlijk het leukst O+ Maar dat deden we dus zelden. Ik probeerde er vooral onderuit te komen met allerlei excuusjes. Zo had ik een tijd last van mijn rug. Dat heb ik ook flink uitgebuit. Ook altijd hèftig ongesteld. (not) En in één jaar ging onze gymlerares plots dood. Dat was heel erg (ze was verdorie nog echt heel leuk ook), maar daarna waren we wel de rest van het jaar vrij van gym want er waren niet genoeg gymleraressen.

Bij ons was gym overigens meisjes met een gymjuf en jongens met een gymleraar. Wie had het ook in twee aparte groepen?
pi_200700282
Op de middelbare 1 gymleraar (was ook docent biologie) en als hij er niet was werd de docent schei/natuurkunde (en godsdienst) ingezet. (Minischool, hooguit 300 leerlingen)
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:37:36 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700293
Schijnbaar is m'n gymleraar de enige speler van FC Emmen die ooit tegen PSV heeft gescoord :P

https://dvhn.nl/groningen(...)en-PSV-23694766.html

De (voormalig) assistent van Dick Lukien (trainer van FC Emmen), heeft gewerkt op de basisschool waarop ik zat.

Het heeft allemaal weinig effect gehad op mijn interesse voor voetbal en talent in balsporten in het algemeen.
pi_200700337
Wel aparte groepen, vanaf een bepaalde leeftijd, maar niet per se met juf voor meisjes en meester voor jongens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:40:34 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700352
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In mijn herinnering deden we vooral softbal. En dan afgewisseld met andere dingen (volleybal, speer werpen, toestellen, voetbal), maar vooral softbal. Ik vond handbal eigenlijk het leukst O+ Maar dat deden we dus zelden. Ik probeerde er vooral onderuit te komen met allerlei excuusjes. Zo had ik een tijd last van mijn rug. Dat heb ik ook flink uitgebuit. Ook altijd hèftig ongesteld. (not) En in één jaar ging onze gymlerares plots dood. Dat was heel erg (ze was verdorie nog echt heel leuk ook), maar daarna waren we wel de rest van het jaar vrij van gym want er waren niet genoeg gymleraressen.

Bij ons was gym overigens meisjes met een gymjuf en jongens met een gymleraar. Wie had het ook in twee aparte groepen?
De eerste vier jaren dacht ik wel, samen met een andere klas. Niet per definitie leraar voor jongens en lerares voor de meiden, de jaren daarop was gezamenlijk rooster technisch handiger want toen hadden we met de hele klas gym.
pi_200700382
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Wel aparte groepen, vanaf een bepaalde leeftijd, maar niet per se met juf voor meisjes en meester voor jongens.
Misschien kwam dat bij ons ook toevallig zo uit, maar ik kan me echt alleen maar gymjuffen herinneren op de middelbare. Op de lagere school was gym gewoon gemengd en kregen we les van onze eigen leraar.
pi_200700440
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien kwam dat bij ons ook toevallig zo uit, maar ik kan me echt alleen maar gymjuffen herinneren op de middelbare. Op de lagere school was gym gewoon gemengd en kregen we les van onze eigen leraar.
Wij hadden op de middelbare zelfs geen vrouwelijke docent :o
Wel waren de docenten bijna allemaal ouderling van diverse kerken in de omgeving
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:46:48 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700461
Hebben jullie trouwens lang dezelfde leraar gehad?

In de bovenbouw dezelfde leraar voor de profiel vakken was sowieso de goede gewoonte (ok, er was maar een eerste graad leraar natuurkunde, scheikunde en biologie, maar voor Duits of economie waren er ook niet veel) maar voor wiskunde heb ik maar twee leraren gehad in zes jaar, alleen in de tweede klas had ik een andere. Voor Engels en gym net zo.

Best leuk vind ik, maar we hadden ook best prima leraren.
pi_200700480
Oh nee, wij hadden gewoon gym met onze eigen klas altijd, dus jongens en meisjes gemengd.
pi_200700513
Meestal meisjes en jongens apart, denk ook omdat het om sporten ging waarbij jongens fysiek vaak in het voordeel waren.
Soms ook samen. We hadden een buitensport terrein waar we onregelmatig naartoe gingen en daar deden we dingen als speerwerpen en zo. Dat was dan gemengd.

Gymleraar was elk jaar net hoe het uitkwam, man of vrouw. Waarbij een mannelijke leraar nooit de meiden kleedkamer in kwam natuurlijk. Denk dat ze elkaar onderling aanporden als er reden was een neus om de hoek te steken.
pi_200700533
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie trouwens lang dezelfde leraar gehad?

In de bovenbouw dezelfde leraar voor de profiel vakken was sowieso de goede gewoonte (ok, er was maar een eerste graad leraar natuurkunde, scheikunde en biologie, maar voor Duits of economie waren er ook niet veel) maar voor wiskunde heb ik maar twee leraren gehad in zes jaar, alleen in de tweede klas had ik een andere. Voor Engels en gym net zo.

Best leuk vind ik, maar we hadden ook best prima leraren.
Ik herinner me vooral veel afwisseling. Helaas. Want soms had je gewoon een super leuke/goede docent en dan kreeg je het jaar er op een ander. Op zich geen probleem, want ik kan me eerlijk gezegd geen matige leraren herinneren. We hadden voor Nederlands op een gegeven moment een heel jonge vrouw, pas afgestudeerd. Die begon heel popie jopie en dat werkte niet. Volgens mij is ze halverwege het jaar ook gestopt. Gut, wat herinner ik me hele periodes eigenlijk slecht :o
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:55:22 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200700590
Ahjakkes, op.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200700614
pi_200700615
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef fietsie het volgende:
Ahjakkes, op.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh yum :9

Wij hebben chili con carne, bijna klaar *O*
pi_200700653
Ik had kaasschnitzel. :9
pi_200700687
Zo @fietsie dat ziet er goed uit :9~
pi_200700700
Ik had vega HF roerbakschotel. Kleine portie :D

Dus dit als toet
pi_200701176
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had vega HF roerbakschotel. Kleine portie :D

Dus dit als toet
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat dit is. Suikerspin? IJs? Iets met zuivel?
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:37:43 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200701208
Ik heb yoghurt met blauwe bessen, versgeplukte aalbessen en een lepeltje aalbessenjam toe
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200701224
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik heb yoghurt met blauwe bessen, versgeplukte aalbessen en een lepeltje aalbessenjam toe
Ik had ook aalbessen vandaag *O* Was alweer een jaar geleden, denk ik. Heb je ze in de tuin staan?
pi_200701239
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dit is. Suikerspin? IJs? Iets met zuivel?
IJs! En dingen!

Topping van banaantjesschuim, daarna zure matjes ijs, mandarijnen ijs, mini marshmellows en andere zut.

Het was nogal een belevenis :D
pi_200701287
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

IJs! En dingen!

Topping van banaantjesschuim, daarna zure matjes ijs, mandarijnen ijs, mini marshmellows en andere zut.

waar haal je dat? :9~
pi_200701301
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi, geen idee of je het kan lezen

https://www.nrc.nl/nieuws(...)k-voor-pils-a4053257
Straks eens lezen
Ik vind haar altijd een beetje intimiderend :D
pi_200701326
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Straks eens lezen
Ik vind haar altijd een beetje intimiderend :D
Ik kon het niet lezen (geen abo meer) maar de titel leek me jullie wel aanspreken ;)
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 19:49:32 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200701379
quote:

[..]

IJs! En dingen!

Heb je nog glazuur op de tanden?
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 19:52:27 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200701420
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kon het niet lezen (geen abo meer) maar de titel leek me jullie wel aanspreken ;)
Even incognito openen of de koekjes weggooien.
pi_200701468
quote:

IJs! En dingen!

Ik begrijp de belevenis wel :D Wel allemaal dingen die ik lekker vind.
pi_200701535
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Net gelezen :) Ze is een hele goede biersommelier maar leuk om iets meer over haar zelf te weten te komen in dit artikel.
pi_200701540
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

waar haal je dat? :9~
https://www.intelligentia.nl/ Je komt er donderdag (zowat) langsgedenderd :P
pi_200701544
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heb je nog glazuur op de tanden?
Welke tanden?
pi_200701549
quote:

[..]

IJs! En dingen!

Dat klinkt fantastisch! Waar haal je die? *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200701592
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat klinkt fantastisch! Waar haal je die? *)
https://www.intelligentia.nl/ :+
pi_200701599
Al zag ik net dat deze smaak uitverkocht is. Maar er is ander lekkers.
pi_200701673
quote:
Die ga ik onthouden voor als we weer in Eindje zijn.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:09:14 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200701680
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had ook aalbessen vandaag *O* Was alweer een jaar geleden, denk ik. Heb je ze in de tuin staan?
Nee mijn moeder was hier gisteren, en bracht een emmer vol mee. Die heeft een enorme haag ermee.

Mijn eigen struiken (2) gaven "maar" een vergiet vol
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:11:42 #70
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200701715
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee mijn moeder was hier gisteren, en bracht een emmer vol mee. Die heeft een enorme haag ermee.

Mijn eigen struiken (2) gaven "maar" een vergiet vol
Die van mij hebben na 4 jaar nog nooit iets geproduceerd :o.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:14:11 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200701750
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die van mij hebben na 4 jaar nog nooit iets geproduceerd :o.
Snoei je ze in de herfst wel flink terug?
pi_200701756
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://www.intelligentia.nl/ Je komt er donderdag (zowat) langsgedenderd :P
Helaas geen tijd om uit te stappen, maar ohhhh :9~
pi_200701794
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden voor als we weer in Eindje zijn.
Kun je hip gaan doen op Strijp S :+

Het is aan de prijs, maar ze hebben wel bijzondere smaakjes.
pi_200701806
Morgen een dagje thuisblijven. Er komt 2x 40l kattengrit :o Geloof niet dat ze bij het dpd depot blij zijn wanneer ik niet thuis ben (de ruimte is heel klein daar)
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:17:43 #75
13783 Anthraxx
pi_200701825
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Snoei je ze in de herfst wel flink terug?
Ze groeien nauwelijks. Er staan meer planten op dat stuk waar weinig mee gebeurd. We hebben wat (lei) fruitbomen daar vandaan verplaatst; de wortels waren niet groter dan mijn vuist. Op een andere plek staan ze nu vol fruit.

Dus ik moet de struik nog verplaatsen ;)
pi_200702043
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kun je hip gaan doen op Strijp S :+

Het is aan de prijs, maar ze hebben wel bijzondere smaakjes.
Kan ik ook meteen bubble tea fixen ^O^ Heb op Strijp gewoond _O-
pi_200702122
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan ik ook meteen bubble tea fixen ^O^ Heb op Strijp gewoond _O-
Jij hipster :D

Prachtig herontwikkeld, maar het lijkt me zo’n zielloze wijk om te wonen :@
pi_200702173
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij hipster :D

Prachtig herontwikkeld, maar het lijkt me zo’n zielloze wijk om te wonen :@
Heb niet op Strijp S gewoond. Maar op Strijp Drents dorp. S lijkt mij 5 keer niks.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:45:31 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_200702276
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:37 schreef fietsie het volgende:
De rode bessen zijn inmiddels op. En wat er nog aan de struik hing verdroogd. Nu enkel nog kruisbessen. Blauwe.
En als de vogels niet alles kapot pikken in de herfst peren en appels.
pi_200702734
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb niet op Strijp S gewoond. Maar op Strijp Drents dorp. S lijkt mij 5 keer niks.
A ja, beter ^O^
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:12:36 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200702828
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze groeien nauwelijks. Er staan meer planten op dat stuk waar weinig mee gebeurd. We hebben wat (lei) fruitbomen daar vandaan verplaatst; de wortels waren niet groter dan mijn vuist. Op een andere plek staan ze nu vol fruit.

Dus ik moet de struik nog verplaatsen ;)
Ook al eens stevig natte koemest toegevoegd?
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:16:52 #82
13783 Anthraxx
pi_200702915
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook al eens stevig natte koemest toegevoegd?
We hebben het dit jaar behoorlijk extra bemest, met o.a. Koemest en Siertuin mest (iets biologisch van DCM). Maar helaas. Ik denk dat het vocht volledig door de twee eiken verderop wordt gebruikt. Iets anders zou ik niet weten. Gras groeit er ook amper.

Misschien nog steeds niet genoeg bemest hoor. We zitten hier nou eenmaal op schrale zandgrond :).
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 22:03:53 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200703725
Wat is Oranjezomer toch een heerlijk programma. Hoogtepunt van de sportzomer. Nu met vrouwelijke presentatie ook heel goed.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 22:57:36 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200704581

Het heeft een week geduurd, maar ze kwam eindelijk s'avonds op schoot. Vroeger als ik maar even op de bank zat had ik een poes op schoot. Sinds ik weg ben is dit niet meer gebeurd :+.
pi_200704990
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft een week geduurd, maar ze kwam eindelijk s'avonds op schoot. Vroeger als ik maar even op de bank zat had ik een poes op schoot. Sinds ik weg ben is dit niet meer gebeurd :+.
Ze kijkt nog wel wat argwanend
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 23:49:45 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200705346
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze kijkt nog wel wat argwanend
Snachts heeft ze iig geen moeite. Iedere nacht lag ze bij me. :7 Het sluit de week week wel mooi af. Morgen weer richting huus. Moeders is vandaag thuisgekomen.

Voor het eerst in 3,5 jaar dat ik een nacht, nou ja het werd een ruime week, in IJmuiden heb geslapen. Eigenlijk was alles zo vertrouwd. Je weet niet wat de toekomst brengt en mocht ik ooit weer IJmuiden terecht komen is dat prima. Het is voor mij ook wel weer duidelijk waarom ik wel voor Haarlem heb gekozen. Ik ben een stadsmens. :)
pi_200705446
quote:
[ afbeelding ]
Wiske O+
pi_200705452
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen een dagje thuisblijven. Er komt 2x 40l kattengrit :o Geloof niet dat ze bij het dpd depot blij zijn wanneer ik niet thuis ben (de ruimte is heel klein daar)
Waar laat jij dat :o En waarom moet je zovéél _O-
pi_200705480
Vandaag was best een heavy day al met al.
Maar wel 2 of 3x van de 6x 20 min gelegen (met wekker, 20 min is max liggen volgens de b.a.) en vanavond wéér een avondwandeling. Wat is dat toch fijn om te doen O+
Zónder iets in mijn oren. Streng verboden door b.a.
Niks in oren.
Alles dat er overdag gepiekerd en geprocessed wordt komt er 's avonds/'s nachts al niet meer in _O_
pi_200705626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Waar laat jij dat :o En waarom moet je zovéél _O-
Geen idee nog waar ik dat laat.: Maar een van de zakken is voor de bovenburen, dus ik hoef er “maar” 1 kwijt

En wat fijn dat je toch nog zo’n lekkere dag had. Maar waarom mag je niets op te oren?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:36:53 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200705701
Goede middag en avond gehad.. en nu moet ik slapen en gaat mn hoofd malen..
Wat voor tips had jouw arts daarvoor @Blues? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200706732
Mogguh allemaal :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200707633
Mogge!

Ik heb er al twee uur opzitten. Zeilen gekeken, kamer klaar gemaakt voor Ziggo monteur (tv kasten in de kamer geschoven, kpn kastje eruit gehaald, leiding toegankelijk etc), keuken en wc beneden gepoetst, Miep en Mies op alle verdiepingen aan het werk gezet (m'n twee robotstofzuigers) en dekbedovertrekken in de was gedaan.

Ziggo monteur komt ergens tussen 8-13, ik hoop redelijk aan het begin van dat tijdsvak.. daarna even naar Decathlon voor een fietsbroek zodat ik vanmiddag op de spinbike OS kan kijken.

Nu met tevreden kat op m'n benen weer zeilen kijken.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:14:05 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200707930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:05 schreef Blues het volgende:
Vandaag was best een heavy day al met al.
Maar wel 2 of 3x van de 6x 20 min gelegen (met wekker, 20 min is max liggen volgens de b.a.) en vanavond wéér een avondwandeling. Wat is dat toch fijn om te doen O+
Zónder iets in mijn oren. Streng verboden door b.a.
Niks in oren.
Alles dat er overdag gepiekerd en geprocessed wordt komt er 's avonds/'s nachts al niet meer in _O_
Oei dat laatste klinkt niet echt goed eigenlijk.
Als het piekeren is, dat blijft namelijk in rondjes gaan en wordt eigenlijk niet opgelost.
Zeker niet door het meer te doen.
Hopelijk is het bij jou meer verwerking van dingen, dan zou het misschien wel kunnen werken inderdaad.
pi_200708244
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:36 schreef Barreltje het volgende:
Goede middag en avond gehad.. en nu moet ik slapen en gaat mn hoofd malen..
Wat voor tips had jouw arts daarvoor @:blues? :+
Ben je helemaal opgeknapt? :*

En tips tegen malen heb ik niet. Ik wil ze wel, want ik ben er ook heel 'goed' in :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:54:15 #96
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200708355
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je helemaal opgeknapt? :*

En tips tegen malen heb ik niet. Ik wil ze wel, want ik ben er ook heel 'goed' in :')
Er zijn heeeel veel boeken over.
Ik moest deze toen lezen van mijn praktijkondersteuner persoon
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000083449391/?s2a=

Maar wat mij uiteindelijk het beste helpt is afleiding. Want het piekeren leidt tot niks, dus het is niet nodig om te doen. Zeker toen ik alleen woonde was dat soms veel moeilijker dan nu. Het gaat nu dus ook veel beter.
pi_200708394
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een keer met een schooluitje heel hard terecht gekomen bij heuveltjeaf tijdens het langlaufen. Het zag er indrukwekkender uit dan het was maar heb er jaaaaaren plezier van kunnen hebben bij gym :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200708463
quote:
[ afbeelding ]
:D

Ze kijkt of ze het er nog niet helemaal mee eens is, maar het mot maar!
pi_200708472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik ben een keer met een schooluitje heel hard terecht gekomen bij heuveltjeaf tijdens het langlaufen. Het zag er indrukwekkender uit dan het was maar heb er jaaaaaren plezier van kunnen hebben bij gym :')
*; w/

Echt, ik vind nu sporten helemaal niet vervelend, maar gym op school was echt :r
pi_200708498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef gcjoel het volgende:

Er zijn heeeel veel boeken over.
Ik moest deze toen lezen van mijn praktijkondersteuner persoon
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000083449391/?s2a=

Maar wat mij uiteindelijk het beste helpt is afleiding. Want het piekeren leidt tot niks, dus het is niet nodig om te doen. Zeker toen ik alleen woonde was dat soms veel moeilijker dan nu. Het gaat nu dus ook veel beter.
De titel is duidelijk :+ Ik zal eens kijken of de bieb die ergens heeft, want ik vind het boek wel wat duur voor iets waarvan ik niet eens verwacht dat het geweldig gaat helpen. Afleiding werk bij mij vaak ook het beste, maar in bed liggend is er vaak maar weinig afleiding.
pi_200708566
Over leraren... ik las Murakami (Commendatore) waarin de hoofdpersoon tekenles geeft en zelf zegt "tekenles geven is gewoon rondlopen en zeggen wat ze goed doen" en toen realiseerde ik me dat dat het dus niet zou moeten zijn, maar dat ook ik eigenlijk alleen maar dat soort leraren ben tegen gekomen.

Achteraf vind ik het mn schokkend dat ik jarenlang kats veel geld voor een theater"school" heb betaald waarin mn de dans- en zanglessen niet veel meer inhielden dan dansjes oefenen en liedjes zingen. Maar ook op de middelbare school kan ik me herinneren dat handenarbeid en tekenen interessanter/leerzamer waren dan "ga maar een vaas kleien voor een cijfer".

Bij de niet creatieve vakken ben ik ook maar zelden docenten tegengekomen die echt boven het niveau "boek doornemen" uitkwamen.
pi_200708570
Isa... waarom staan al die boeken er nog?
pi_200708618
Voor piekeren zag ik in een film eens een stelletje dat elkaar hielp ontspannen door het ergst mogelijke scenario hard op uit te spreken, met alle gruwelijke mogelijke details die door je hoofd kunnen spelen. Weet niet meer welke film, volgens mij ging de scene over een kind in het ziekenhuis, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker.

Leek me wel constructief, maar ben dan ook geen piekeraar :D
pi_200708799
We gaan vandaag op stap naar de Maasvlakte voor een rondvaart, bustocht en bezoek aan het informatiecentrum. Zin in.

Even een dagje zonder to do-lijst, heerlijk. Die lijst is zo goed als leeg ook inmiddels.
Ik heb gisterenavond nog 8 potten soep gemaakt en geweckt na de kliekjesbarbecue dus zelfs het groenteoverschot is uit mijn hoofd.
Spoilers!
pi_200708914
Er komen allemaal rare geluiden uit de afzuigkap (die niet aan staat....).
Kan daar een nest in zitten? Zoja nog tips?
pi_200708930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isa... waarom staan al die boeken er nog?
De dieetboeken? Soms mediteer ik onder die boekenplank en hoop ik dat het allemaal ooit een keer astraal instraalt -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
We gaan vandaag op stap naar de Maasvlakte voor een rondvaart, bustocht en bezoek aan het informatiecentrum. Zin in.

Even een dagje zonder to do-lijst, heerlijk. Die lijst is zo goed als leeg ook inmiddels.
Ik heb gisterenavond nog 8 potten soep gemaakt en geweckt na de kliekjesbarbecue dus zelfs het groenteoverschot is uit mijn hoofd.
Dat lijkt me echt enorm leuk *O* Hopelijk beetje een zonnetje bij de rondvaart, dan is het helemaal lekker op zo'n boot.
pi_200708947
Ik heb wel een fikse to do lijst vandaag, dus ik ga er maar aan beginnen. Eerst project koelkast :W
pi_200708961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De dieetboeken? Soms mediteer ik onder die boekenplank en hoop ik dat het allemaal ooit een keer astraal instraalt -O-
[..]

Dat lijkt me echt enorm leuk *O* Hopelijk beetje een zonnetje bij de rondvaart, dan is het helemaal lekker op zo'n boot.
Flikker weg joh! Dat zijn pas kiloos waar je zo snel mogelijk van af moet :N
pi_200709020
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

:')
Alsof je gym ooit nodig gaat zijn als het je slechtste vak is. Zelfs een antwoord op een vage pubquizvraag zul je er nooit mee kunnen beantwoorden :P

Was je de enige met bijles gym en was de leraar wel gemotiveerd om bijles te gaan geven?
Nee, we waren met een groepje. Alle nerds/kneusjes. Het was op zich best gezellig :D

De gymleraar had best wat geduld met ons. We hebben vooral gevolleybald in een klein groepje. Wel fijn om meer ruimte te hebben in de zaal.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 09:32:43 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200709051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De titel is duidelijk :+ Ik zal eens kijken of de bieb die ergens heeft, want ik vind het boek wel wat duur voor iets waarvan ik niet eens verwacht dat het geweldig gaat helpen. Afleiding werk bij mij vaak ook het beste, maar in bed liggend is er vaak maar weinig afleiding.
Ik heb het boek nog, kan hem zo opsturen als je wil.
pi_200709179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Maaaaastuuuuuurbeeeeeeeren *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200709464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Er komen allemaal rare geluiden uit de afzuigkap (die niet aan staat....).
Kan daar een nest in zitten? Zoja nog tips?
Moet je met zo iets bij een schoorsteenveger zijn?
pi_200709484
Ik weet niet hoe dat ding geïnstalleerd zit bij jullie maar als hij net zo eenvoudig zit als bij de huizen waar ik heb gewoond (buis achter koofje) zou ik dat koofje gewoon even openmaken en de buis loshalen en kijken of er wat in zit.
Lijkt me onwaarschijnlijk trouwens, want vaak zit er een rooster aan de buitenkant dus daar kan niks binnenvliegen. Of komt die van jullie uit op een soort schoorsteen of zo?
pi_200709543
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maaaaastuuuuuurbeeeeeeeren *)
Fappen
Slapen
Repeat
pi_200709629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik weet niet hoe dat ding geïnstalleerd zit bij jullie maar als hij net zo eenvoudig zit als bij de huizen waar ik heb gewoond (buis achter koofje) zou ik dat koofje gewoon even openmaken en de buis loshalen en kijken of er wat in zit.
Lijkt me onwaarschijnlijk trouwens, want vaak zit er een rooster aan de buitenkant dus daar kan niks binnenvliegen. Of komt die van jullie uit op een soort schoorsteen of zo?
Ow wij zijn zo niet handig :')
Maar we gaan eens kijken.
Net zagen we wel een vogel wegvliegen maarja er zitten altijd 100 vogels hier.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:05:19 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200709634
Echt, sommige mensen :')

We hebben een lijn ontworpen vooor het repareren van pallets. Op bepaalde plekken waar wat zwaardere machines of robots staan moet de betonvloer een zekere dikte hebben, daarvan hebben we een tekening gegeven met precies aangegeven hoe diep het moet.

Krijgen net foto's binnen.
-ze hebben beton op de bestaande vloer gestort;
-de hoogtes kloppen van geen kant
-het zit op de verkeerde plek.

Je had één taak :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:08:42 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200709733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow wij zijn zo niet handig :')
Maar we gaan eens kijken.
Net zagen we wel een vogel wegvliegen maarja er zitten altijd 100 vogels hier.
Vaak komt dat ding inderdaad ergens uit je muur naar buiten. Maar wat Tele ook zegt zit er meestal een rooster voor.
Kan je vanaf buiten zo zien.
Het kan ook zijn dat je echt een afzuiginstallatie hebt dan zal het via zolder ofzo kunnen gaan, dan weet ik het ook niet haha.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:12:48 #118
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_200709827
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef derLudolf het volgende:
Echt, sommige mensen :')

We hebben een lijn ontworpen vooor het repareren van pallets. Op bepaalde plekken waar wat zwaardere machines of robots staan moet de betonvloer een zekere dikte hebben, daarvan hebben we een tekening gegeven met precies aangegeven hoe diep het moet.

Krijgen net foto's binnen.
-ze hebben beton op de bestaande vloer gestort;
-de hoogtes kloppen van geen kant
-het zit op de verkeerde plek.

Je had één taak :')
Management is always to blame
Geen opzichter zeker?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opzichter
pi_200709845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vaak komt dat ding inderdaad ergens uit je muur naar buiten. Maar wat Tele ook zegt zit er meestal een rooster voor.
Kan je vanaf buiten zo zien.
Het kan ook zijn dat je echt een afzuiginstallatie hebt dan zal het via zolder ofzo kunnen gaan, dan weet ik het ook niet haha.
Buiten lijkt er geen rooster voor te zitten.....
Nu eens kijken of we zelf iets uit elkaar kunnen halen of iemand bellen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:19:35 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200709955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Buiten lijkt er geen rooster voor te zitten.....
Nu eens kijken of we zelf iets uit elkaar kunnen halen of iemand bellen.
Oh dan kan het ja, kan je er niet inkijken? Kan toch nooit heel ver zijn? dan kun je het nest ofzo er misschien zo uit hengelen. En meteen een rooster kopen voor ervoor haha
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:26:04 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200710081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Management is always to blame
Geen opzichter zeker?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opzichter
"Deze pagina is niet beschikbaar in andere talen."
In het Frans kennen ze dat woord niet.

Collega gaat morgen heen :')
pi_200710326
Piekeren...herkenbaar wel ja. Ik heb de halve nacht koppijn van de niet-aflatende stroom gedachten gehad en daardoor nu eigenlijk te laat uit bed om allemaal te doen wat ik deze ochtend wilde doen }:|

Wat gym betreft; altijd gemengd, ook de teams waren gemengd.

En andere leraren; wel veel wissels op een aantal vakken na. Ik heb op 1 jaar na dezelfde geschiedenisleraar gehad, dat was fijn, want die man kon fantastisch vertellen O+ En vond het belangrijker dat we leerden hoe/wat/waarom en vanuit verschillende perspectieven, tot en met hele lessen over de rol van propaganda. We kregen ook steevast iets van een illustratie/poster/pamflet op een toets met de opdracht te beschrijven wat er allemaal precies achter stak enzo.) dan dat ie belang hechtte aan jaartallen stampen. 1 jaar een andere gehad, die vond dat we het politieke systeem van Duitsland uit de jaren 60 moesten kennen. Ik wist (en weet) niet eens hoe het in NL precies zit :') Nog nooit zo'n laag cijfer gehad :')

Oh en de Duitse leraar hebben we ook wel veel jaren gehad. Afgewisseld met 1 jaar Frau Fünkner, die was een beetje vreemd maar wel tof.

Andere vakken wel echt veel wissels. Soms fijn, soms minder. Over het algemeen kon ik met elke docent wel prima opschieten. Alleen van één NLse docente kreeg ik echt rode vlekken in mijn nek. Die was ook de vertrouwenspersoon en mijn mentrix in het laatste jaar en dacht dat mijn gevecht met migraine/ongesteldheid (kotsen tot ik er groen bij neerviel) /stress gewoon een kwestie van "dan moet je maar anders gaan denken' was. Trut.

Ach ja.... goeie ouwe tijd :P
pi_200710354
@Sarabi : Telefoon op een stokje (goed vastmaken), camera op zelfontspanner en dan kijken of er iets zit?

Schoorsteenveger of dierenambulance zou ik verder denken, als mogelijke optie voor hulp.
pi_200710430
We gaan nog even wat dingen proberen ^O^ bedankt voor de tips.

En ja dierenambulance zat ik ook al te denken, die zullen in ieder geval voorzichtiger met de vogel zijn.
pi_200712037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:32 schreef gcjoel het volgende:

Ik heb het boek nog, kan hem zo opsturen als je wil.
Bieb is gratiesch joh! Misschien kan jij iemand anders (die geen lid is van de bieb) blij maken met het boek.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:44:31 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200712045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bieb is gratiesch joh! Misschien kan jij iemand anders (die geen lid is van de bieb) blij maken met het boek.
prima :D
pi_200712124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef gcjoel het volgende:

prima :D
Direct maar even gecheckt of ze hem wel hadden :') Niet in mijn eigen bibliotheek, maar ik kan het boek wel aanvragen. Dus prima.

edit: wat zijn er veel boeken over piekeren joh :o
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:52:54 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200712267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Direct maar even gecheckt of ze hem wel hadden :') Niet in mijn eigen bibliotheek, maar ik kan het boek wel aanvragen. Dus prima.

edit: wat zijn er veel boeken over piekeren joh :o
Ja daar kwam ik ook achter toen ik probeerde te googlen welke ik heb.
Dus ging ik in mijn bestel historie van Bol kijken
Toen jij zei dat je hem wilde lenen bij de bieb bedacht ik me dat ik hem waarschijnlijk nog had, en hij staat gewoon achter me in de kast hier :')
pi_200712316
Het aanvragen kost 4,50 want buiten de provincie :') Wat kost verzenden?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:56:55 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200712348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Het aanvragen kost 4,50 want buiten de provincie :') Wat kost verzenden?
ook 4,50 als ik zo snel kijk :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:57:09 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200712353
Waarschijnlijk sturen ze hem dus ook op haha
pi_200712386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:57 schreef gcjoel het volgende:
Waarschijnlijk sturen ze hem dus ook op haha
_O-

Ja, duidelijk. Nou ja, mooi dat ze daar dan niet ook aan willen verdienen. Boek moet ook nog terug neem ik aan. Ik bestel hem wel bij de bieb.
pi_200712578
@ piekeren : ik slaap slecht ('in' vooral) omdat grOte pieker als vanzelf binnenwandeld.
Brein zit vol met pieker, binnenwereld zit vol terwijl buitenwereld een stil iemand laat zien. :+
Dus met wandelen en die powerligjes geen afleiding vooral om met 'mezelf' te zijn.
Ik zoek continue afleiding om dingen niet te voelen, niet te denken.
Maar als je dat overdag continue doet, komen die gedachtes 's nachts keihard binnen.
Bij mij dan. En b.a. denkt dat dit ook mede oorzaak is van slecht slapen-dus uitgeput raken-vol brein-het heilige moeten dat ik mezelf de hele dag opleg. Ook loslaten van het eeuwige regeren dat ik doe. Morgen dat, overmorgen dat.. loslaten en per dag bekijken, waar heb IK zin in. Dus niet wat MOET er vandaag.
Klinkt voor mij niet heel gek. Dus dat :)
pi_200712593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor piekeren zag ik in een film eens een stelletje dat elkaar hielp ontspannen door het ergst mogelijke scenario hard op uit te spreken, met alle gruwelijke mogelijke details die door je hoofd kunnen spelen. Weet niet meer welke film, volgens mij ging de scene over een kind in het ziekenhuis, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker.

Leek me wel constructief, maar ben dan ook geen piekeraar :D
Doe ik ook wel eens met mensen. De grap is namelijk dat je vaak bang bent voor iets en dan stopt met nadenken. Huuuh, eng, niet meer aan denken. Terwijl precies onderzoeken wát er dan zo eng is, echt wel andere perspectieven geeft. Mensen zijn bijvoorbeeld 'bang om dood te gaan' en dan gaan we precies uitpuzzelen waaróm dan en of daar verlichting in te vinden is.
pi_200712643
Afgebakend piekeren werkt vaak ook prima. Half uurtje verplicht piekeren, met een wekker erbij. Als je uitgepiekerd bent, toch doorpiekeren en alle piekers opschrijven. Ook hierbij is het zo dat het idee dat je misschien wel gaat piekeren, soms erger is dan piekeren zelf.
pi_200712668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
Afgebakend piekeren werkt vaak ook prima. Half uurtje verplicht piekeren, met een wekker erbij. Als je uitgepiekerd bent, toch doorpiekeren en alle piekers opschrijven. Ook hierbij is het zo dat het idee dat je misschien wel gaat piekeren, erger is dan piekeren zelf.
Dat is denk ik dat de b.a. bedoelt.
Buiten met wandelen piekeren, met die powerligjes piekeren, maar niet meer 's nachts. Nooit over nagedacht!
En ik schrijf veel om het mijn hoofd uit te krijgen :Y
pi_200712721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:40 schreef Sarabi het volgende:
We gaan nog even wat dingen proberen ^O^ bedankt voor de tips.

En ja dierenambulance zat ik ook al te denken, die zullen in ieder geval voorzichtiger met de vogel zijn.
Laat ff weten.
Vogeltjes in schoorsteen ;(
pi_200712737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is denk ik dat de b.a. bedoelt.
Buiten met wandelen piekeren, met die powerligjes piekeren, maar niet meer 's nachts. Nooit over nagedacht!
En ik schrijf veel om het mijn hoofd uit te krijgen :Y

:Y want als je een vast piekermoment hebt, kan je het makkelijker mentaal verschuiven als je wilt gaan slapen. Verstandig plan van de bedrijfsarts en fijn dat je er wat mee kunt!
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:35:54 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200713392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:07 schreef Blues het volgende:
@ piekeren : ik slaap slecht ('in' vooral) omdat grOte pieker als vanzelf binnenwandeld.
Brein zit vol met pieker, binnenwereld zit vol terwijl buitenwereld een stil iemand laat zien. :+
Dus met wandelen en die powerligjes geen afleiding vooral om met 'mezelf' te zijn.
Ik zoek continue afleiding om dingen niet te voelen, niet te denken.
Maar als je dat overdag continue doet, komen die gedachtes 's nachts keihard binnen.
Bij mij dan. En b.a. denkt dat dit ook mede oorzaak is van slecht slapen-dus uitgeput raken-vol brein-het heilige moeten dat ik mezelf de hele dag opleg. Ook loslaten van het eeuwige regeren dat ik doe. Morgen dat, overmorgen dat.. loslaten en per dag bekijken, waar heb IK zin in. Dus niet wat MOET er vandaag.
Klinkt voor mij niet heel gek. Dus dat :)
Oei ik herken hier best wel wat in, dingen moeten en alles plannen en dingen onder controle willen hebben
Misschien maar alvast aan werken voordat het ook teveel wordt }:|
pi_200713601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Laat ff weten.
Vogeltjes in schoorsteen ;(
Afgelopen 2u niets meer gehoord.
Net een deel opengemaakt maar er is niets meer te zien of te horen.

Maar even in de gaten houden en anders alsnog hulp inschakelen.
pi_200713765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oei ik herken hier best wel wat in, dingen moeten en alles plannen en dingen onder controle willen hebben
Misschien maar alvast aan werken voordat het ook teveel wordt }:|
Ik doe dit al zolang ik kan denken vlgs mij :D 🙈 . Dus preventief kan t geen kwaad! Sterker nog.. nu al jezelf daarin trainen voor je daar net als ik o.a. door opgebrand raakt :*

b.a.'s mantra: wees lief voor jezelf. Respecteer jezelf.
Klinkt gek vind ik want ik hoorde het eigenlijk voor t eerst écht 8)7
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:58:45 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200713833
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik doe dit al zolang ik kan denken vlgs mij :D 🙈 . Dus preventief kan t geen kwaad! Sterker nog.. nu al jezelf daarin trainen voor je daar net als ik o.a. door opgebrand raakt :*

b.a.'s mantra: wees lief voor jezelf. Respecteer jezelf.
Klinkt gek vind ik want ik hoorde het eigenlijk voor t eerst écht 8)7
Ja echt hoor. Gelukkig is mijn vriendje heel goed in relaxed zijn enzo. Dus ik leer daarin ook veel van hem.
pi_200713934
2e prik gehad, voelde er niks van :D De 1e wel, het zetten was best naar en dat gevoel is 2 dagen gebleven.
Enorme ronde boodschappen gedaan en hond+een vriendin uitgelaten. Nu thuis, zo broodje eten, weightlifting kijken en dan straks voorraadhok opruimen, was ophangen en kipsate maken. Als ik goede zin heb doe ik dat op de BBQ :9
pi_200714053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja echt hoor. Gelukkig is mijn vriendje heel goed in relaxed zijn enzo. Dus ik leer daarin ook veel van hem.
Ik ben ook een relaxed rustig persoon >:O
pi_200714084
Ik kijk nog ff naar zoon van coll die nu voor de 2e keer de lat eraf tikt :{ bij t polsstokhoogspringen bij de OS :|W
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:12:41 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200714153
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik bedoel voor mij rustig, op punten waar ik om kan piekeren of druk maken is hij echt tegenovergesteld zeg maar.
Dat helpt mij vaak ook te stoppen met piekeren bijvoorbeeld.
pi_200716339
Ik verzink even in nostalgie O+
https://www.youtube.com/user/oonai5000/videos
pi_200716459
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Blues het volgende:

[..]

En blijkbaar hield je jezelf relaxed voor “het lapje” met de compensatiemechanisme als podcasts en (verstoord) slaapritme en tegelijk blijven piekeren.
Nu ben ik zo blij voor jou dat de ba bij je binnenkomt met een empatische opmerking.
De situatie was toch al confronterend.
Vanaf nu stapje voor stapje naar een nieuwe balans. w/

Droog en koud in huis, dus een dikker vest aan. Nu komt een voorzichtig zonnetje door bij 18o. Nog altijd 1000 x beter dan > 25o
pi_200716520
quote:
Ben je oude reclames aan het terugkijken?🤪
Er was er eentje van chocoladedrank met een - bleek een Engels - meisje die in de huiskamer en over een bank danst.
pi_200716716
Dagje huishouden met wasmachines en zo. En preppen ontbijt voor de overnight oats voor een week.
Portie havermout , eetlepel cranberries en eetlepel muesli. De spar heeft nu een lekkere mix, die na een nachtje met 200 yoghurt lekker is.
Met het zonnetje ook eens wat in de tuin doen.

Vraagje ondertussen aan de sporters en fitness: doen jullie stretchen van (grote) spiergroepen als van de beenspieren na de krachtinspanning?
Gister voor eerst gedaan na de cooling down en het scheelde wel in diepgevoelde spierpijn.

En mn.X wil een grote libelle het huis uitwerken. Alleen zijn wij de draaiarm kwjt van de lichtkoepel😂
pi_200717397
pffff...40 l. kattengrit was misschien toch niet zo'n goed idee. Volgende keer maar 2 zakken van 20 doen
Voel me nu heel erg @Lonaa

Duidelijk @Blues, nu ga je (hopelijk) het nachtelijk piekeren vervangen (alsof het zo makkelijk is) door overdag piekeren.
Stomme vraag misschien, maar zou jij kunnen inslapen met muziek op? In piekerperiodes werkte dat bij mij goed en volgens mij doet @Lucky_Strike dat ook. Ik slaap natuurlijk alleen en kan gewoon een radio zacht aanzetten.
pi_200717663
Ik zit weer eens in de we-hebben-teveel-spullen-fase, die meestal leidt tot enorme opruimwoede die net niet lang genoeg duurt om echt op te ruimen maar vaak wel de puinzooi groter maakt of zorgt dat ik de helft van de keukenkastjes anders indeel en de komende 3 jaar nog mis grijp voor de koffiefilters.
pi_200717686
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit weer eens in de we-hebben-teveel-spullen-fase, die meestal leidt tot enorme opruimwoede die net niet lang genoeg duurt om echt op te ruimen maar vaak wel de puinzooi groter maakt of zorgt dat ik de helft van de keukenkastjes anders indeel en de komende 3 jaar nog mis grijp voor de koffiefilters.
Totaal geen last van O-)
Maar net 2 fiets regenjassen weggegooid. Die zag ik in de schuur liggen vorige week, wist niet meer dat ik ze nog had. Ze waren lek en ik wilde ze ooit eens plakken. Maar nu bleken ze ook beschimmeld te zijn. Weg ermee

[ Bericht 11% gewijzigd door Kaatje1 op 03-08-2021 16:09:34 ]
pi_200717981
Het is ook altijd onbevredigend. Misschien moet ik gewoon als minimalist gaan leven.
pi_200718019
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Het is ook altijd onbevredigend. Misschien moet ik gewoon als minimalist gaan leven.
Begin vandaag! Als je nu eerst eens de keukenkastjes herindeelt, dan ben je goed op weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200718192
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Werkt bij jou iedere dag iets doen? Ik had dat vorig jaar met de eerste lockdown. Nergens heen kunnen etc. Toen heb ik iedere dag een kastje of een lade opgeruimd en best heel veel weggegooid. Ik heb alleen een "och misschien kan ik dat nog wel een keer gebruiken" afwijking. Dus de halflege lades lopen al weer aardig over.
pi_200718310
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Begin vandaag! Als je nu eerst eens de keukenkastjes herindeelt, dan ben je goed op weg.
Ik heb het voorraadhok opgeruimd. En 1 keukenkast. Dat was het begin voor vandaag.
pi_200718328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Werkt bij jou iedere dag iets doen? Ik had dat vorig jaar met de eerste lockdown. Nergens heen kunnen etc. Toen heb ik iedere dag een kastje of een lade opgeruimd en best heel veel weggegooid. Ik heb alleen een "och misschien kan ik dat nog wel een keer gebruiken" afwijking. Dus de halflege lades lopen al weer aardig over.
Ik heb ook wel een handje van bruikbare dingen bewaren.

Vrijdag moet de grijze bak aan de weg en het idee is dat ie dan vol zit. Moet lukken. :7
pi_200718372
Noooooo, zo'n teleurstelling. Ik had zo'n toffe zonnebril online gezien. Ik dacht dat die perfect zou zijn. Maar toch maar niet gekocht, omdat ik pas net een nieuwe heb en ik moet verstandig zijn in het leven.

Had m'n vriend hem alvast besteld voor m'n verjaardag.

Maar hij staat gewoon lelijk. ;(
pi_200718486
Het lijkt me altijd zo fijn om als minimalist te leven. Niets zo lekker als een leeg en opgeruimd huis.

Maar dan realiseer ik me weer dat ik altijd troep koop en dat dat me ook blij maakt.
pi_200718637
Op zoek naar de draaiarm voor de koepel, ging mn.X een boekenplank opruimen.
Die kon er wel eens achter liggen. (?)
Deels behouden 🤪 deels kringloop en deels papierkliko w/
Nu de schuur nog een keertje, in een container.
#dreamon.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:27:54 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200719202
Ik kreeg de vraag of ik de courgettes en kip een roomsausje kon geven.

Maken jullie een hartig,, niet zuur smakend roomsausje over mie, kip en courgettes van kwark ? (Want dat is het enige 'witte' wat ik in huis heb)
pi_200719485
Ons eerste huis was gezellig met dingetjes die het en der stonden en hingen. Toen gingen we naar ons vorige huis. Was nieuwbouw en ik wilde het helemaal anders. Geen frutsels meer enzo maar rustig. Dat hebben we gedaan en dat vond ik toen weer vreselijk zielloos.

Geloof dat we er met dit huis redelijk tussenin zitten.
pi_200719502
Ik heb werkelijk geen idee hoe, @fietsie .

@AnneX ja, ik rek regelmatig na het hardlopen. Ik wil het eigenlijk elke keer doen, maar met 's ochtends vroeg hardlopen krijgen douchen en ontbijten tóch hogere prioriteit :+
Als ik regelmatig rek, voorkom ik vooral dat ik rare blessures oploop. Anders gaan kuiten, heupen of schouders gauw vastzitten.
Ik word niet leniger met de 1-2 keer een kwartier per week dat ik nu rek, maar ik behoud de lenigheid die ik al had.
Ik rek ook graag op de rustdagen wanneer ik niet loop. Dan kom ik vaak wat stijf uit bed en rekken doet een hoop goed.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:02:31 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_200719782
Wij hadden laatste een vogel in de regenpijp.... onderaan, geen redden aan maar wel horen fladderen ;(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_200720129
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:27 schreef fietsie het volgende:

Maken jullie een hartig,, niet zuur smakend roomsausje over mie, kip en courgettes van kwark ? (Want dat is het enige 'witte' wat ik in huis heb)
Nee, dat lijkt mij niet goed komen. Yoghurt nog wel. Of gewoon melk met een roux.

Ik heb mijn acteerprestatie er op zitten, nu gaat Jross knippen, plakken en er muziek onder zetten :')
pi_200720157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden laatste een vogel in de regenpijp.... onderaan, geen redden aan maar wel horen fladderen ;(
Maar...die zou je daar toch moeten verwijderen anders krijg je toch verstopping? En dan kan je dat toch beter doen als het beestje nog fladdert?
pi_200720436
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:27 schreef fietsie het volgende:

Klinkt niet echt als een lekkere combi. :D Waarom een roomsausje? Heb je niet een chilisaus oid?
pi_200720553
Kwark is toch niet zuur? En met peper, scheutje melk misschien wat kruiden ook romig en smakelijk te krijgen…

@Tele6 aha jij stretcht ook na hardlopen zónder krachtsport.
Tja, er zijn 1283 onderzoeken over de zin van stretchen gedaan - ongeveer - en toen kwam er eentje (Australië als ik het goed heb), die vaststelde dat het géen zin had.
Ga het toch maar regelmatiger toepassen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:10:50 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200720906
Thnx @ all.

Ik heb de stoute schoenen aangedaan en ben bij de overbuurvrouw een bakje crème fraiche gaan bietsen.
Educated guess, want ze had me eerder geappt over hoe ik gisteravond de Nacho’s gemaakt had zodat ze boodschappen kon doen :p
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:11:22 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200720915
En inderdaad liever een chilisaus maar ik kreeg dit expliciete verzoek; een roomsausje

Het werd dus kip gekruid met peper en zout, een grote fijngesneden courgette, fijngesneden champignons en in blokjes gesneden paars gepunte paprika's. En dan creme fraiche erover.

[ Bericht 52% gewijzigd door fietsie op 03-08-2021 19:23:18 ]
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:12:47 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200720933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij niet goed komen. Yoghurt nog wel. Of gewoon melk met een roux.

Ik heb mijn acteerprestatie er op zitten, nu gaat Jross knippen, plakken en er muziek onder zetten :')
en dan openen jullie een YouTube kanaal?
pi_200721190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat wordt een linkje. Toch!? Pretty please
pi_200721307
Gloeiende, het stopt ook nooit. :(
Net foto's gekregen van een Syrische vriend. Zijn familie woont in een vrij "rustig" deel waar ze voornamelijk last hadden van IS en Assad's mensen die jongens oppakten om het leger in te gaan (daarom is hij ook gevlucht). Maar nu heeft Assad bedacht dat hij ook de provincie Daraa eronder wil hebben. Dus worden de steden platgebombardeerd. Zijn directe familie woont nog op zo'n 30 km afstand van het hoofddoel maar dat kan zo maar anders worden. -O-
pi_200721445
Wat een shitberichten zijn dat ook.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:25:21 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200722164
23:30 Sharon van Rouwendaal 10km open water
3:30 hockeydames tegen GB
4:30 Femke Bol....
Gelukkig ben ik vrij :+
pi_200722295
quote:
80s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:25 schreef borisz het volgende:
23:30 Sharon van Rouwendaal 10km open water
3:30 hockeydames tegen GB
4:30 Femke Bol....
Gelukkig ben ik vrij :+
Ik ga niet kijken om niets te jinxen :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Kaatje1 op 03-08-2021 20:37:47 ]
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:01:17 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_200723025
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef AnneX het volgende:
Kwark is toch niet zuur? En met peper, scheutje melk misschien wat kruiden ook romig en smakelijk te krijgen…

@:Tele6 aha jij stretcht ook na hardlopen zónder krachtsport.
Tja, er zijn 1283 onderzoeken over de zin van stretchen gedaan - ongeveer - en toen kwam er eentje (Australië als ik het goed heb), die vaststelde dat het géen zin had.
Ga het toch maar regelmatiger toepassen.
Statisch stretchen heb ik een hekel aan. Doe ik dus nooit. Met de warming-up voor de hiit zit wel een klein stukje stretchen. In een bepaalde houding komen. 2 sec vast en weer terug naar de uitgangspositie. Na een training warm douchen en met de fiets naar huis. Dat is mijn cooling down.

Als ik voor me zelf enkel en alleen een krachttraining maak zit daar geen apart block warming-up-cooling down bij. Eerste oefening wat rustiger of een buikspier oefening en wat met een bal gooien.
pi_200724407
Wij hadden een uitstekende dag *;
2 uur infocentrum Maasvlakte 2
1 uur boottocht
1,5 uur bustocht
Werkelijk alle informatie was interessant en alles duurde te kort. Wat een geweldig groot en vooruitstrevend project _O_

Daarna een uurtje strand en naar een Amerikaanse diner. Uitstekend gegeten, leuk restaurant. Ik lust sinds vandaag milkshakes. Ze hebben 50 soorten dus we moeten nog 49 keer terug.
Spoilers!
pi_200724668
Wel jammer dat ik niet in een diner in Amerika zat. Dan was ik nu waarschijnlijk rijk geweest omdat ik me verwonde aan mijn gehemelte door een nacho.
Spoilers!
pi_200725429
Nu zin in een milkshake (en dat heb ik zelden)
pi_200725627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik nu ook …
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 04:21:28 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200728174
Tussen 22:30u en 0:30u geslapen. Na dat Sharon over de finish kwam ook nog z'n 1,5 uur :P
pi_200728963
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 uur boottocht
1,5 uur bustocht
Werkelijk alle informatie was interessant en alles duurde te kort. Wat een geweldig groot en vooruitstrevend project _O_

Daarna een uurtje strand en naar een Amerikaanse diner. Uitstekend gegeten, leuk restaurant. Ik lust sinds vandaag milkshakes. Ze hebben 50 soorten dus we moeten nog 49 keer terug.
Oe. Waar is die diner? En je was bij mij in de buurt dus :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200729131
Goedemorgen!
Ik zit hier nog steeds met een lammetje aan de fles. Ik denk dat 'ie het niet gaat halen.

Maar ik zal wat foto's in de groep gooien, van het rondje met honden een paar dagen geleden.

Smeerwortel

Teunisbloem

Teunisbloem is grappig als je die in de tuin hebt; 's avonds gaan de bloemen open en dat doen ze zó snel dat je ze kan zien openen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200729339
Voor @Candaasje en eventuele andere vegan/vegangeïnteresseerden:

Er is in Nederland sinds kort een boerderij die groente kweekt zonder daar enig dierlijk hulpmiddel (mest) bij te gebruiken. Deze doet 't ook zonder kunstmest (kunstmest is wel vegan, maar verder echt heel slecht).

quote:
Biocyclisch Vegan Keurmerk
Met trots kunnen we melden dat wij als eerste bedrijf in Nederland het Biocyclisch Vegan keurmerk mogen dragen.

Biocyclische veganlandbouw is een puur plantaardig én biologisch landbouwsysteem. Deze teeltvorm maakt geen gebruik van productiedieren en maakt geen gebruik dierlijke meststoffen. Ook wordt de nadruk gelegd op bevorderen van biodiversiteit, gezond bodemleven, humusopbouw en het maximaal sluiten van organische kringlopen.
https://www.zonnegoed.nl/
pi_200729870
quote:
1 uur boottocht
1,5 uur bustocht

Wat tof, zo'n leuke dag!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200729899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende, het stopt ook nooit. :(
Net foto's gekregen van een Syrische vriend. Zijn familie woont in een vrij "rustig" deel waar ze voornamelijk last hadden van IS en Assad's mensen die jongens oppakten om het leger in te gaan (daarom is hij ook gevlucht). Maar nu heeft Assad bedacht dat hij ook de provincie Daraa eronder wil hebben. Dus worden de steden platgebombardeerd. Zijn directe familie woont nog op zo'n 30 km afstand van het hoofddoel maar dat kan zo maar anders worden. -O-
Zal het ooit eens ophouden? -O-
pi_200730346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 06:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oe. Waar is die diner? En je was bij mij in de buurt dus :o
Die diner is in Roosendaal, Toms Diner. Dat is dan weer niet bij jou in de buurt. Helaas voor jou ;)

Waar we Roosendaal eerst een suffe en verpauperde stad vonden, zitten er nu vier van onze favoriete restaurants. Dan mag de rest verpauperd zijn, koken kunnen ze prima :9
Spoilers!
pi_200730378
Wat had je naast de milkshake? Ik stel me een enorme burger voor met friet voor een week
pi_200730452
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die diner is in Roosendaal, Toms Diner. Dat is dan weer niet bij jou in de buurt. Helaas voor jou ;)

Waar we Roosendaal eerst een suffe en verpauperde stad vonden, zitten er nu vier van onze favoriete restaurants. Dan mag de rest verpauperd zijn, koken kunnen ze prima :9
Ben wel benieuwd naar die restaurants. Ik kom al jaren niet meer in Roosendaal … omdat nou ja.. pauper stad
pi_200730526
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:05 schreef sigme het volgende:
Voor @:candaasje en eventuele andere vegan/vegangeïnteresseerden:

Er is in Nederland sinds kort een boerderij die groente kweekt zonder daar enig dierlijk hulpmiddel (mest) bij te gebruiken. Deze doet 't ook zonder kunstmest (kunstmest is wel vegan, maar verder echt heel slecht).
[..]

https://www.zonnegoed.nl/
Tof! ^O^ Ik ken het wel van vrienden die zelf groente verbouwen, maar niet op grotere schaal.
Thnx voor het delen.

Ik moet nog even teruglezen luitjes :* Net wakker. (Vandaag vrij, en vriend heeft ook een vrije dag genomen, dus we gaan denk ik eens wandelen in het bos ofzo O+ )
pi_200730542
Plaatjes.

Hoogste windmolen ter wereld, 248 meter. Deze staat hier om te testen. Het nieuwe windmolenpark aan de kust zal 300 van deze reuzen krijgen.

Bij deze terminal konden we praktisch onder de kranen door varen terwijl er gelost werd. Deze kranen zijn nog door mensen bestuurd, 60 meter hoog. Een schip is ook nog zo'n 12 meter diep dus die kraanbestuurders zitten heel, heel hoog :o
Maasvlakte 2 is toegerust op schepen van de toekomst, hun vaargeul kan schepen 20 meter aan, net als het Suezkanaal. Dat zorgt er voor dat schepen liever en vaker naar Rotterdam komen dan naar Hamburg en Antwerpen. En zo zijn er nog heel veel manieren waarop ze het aantrekkelijk hebben gemaakt voor schepen om in Rotterdam te lossen. Erg slim opgezet allemaal.

Deze terminal is volledig geautomatiseerd. Er is geen cabine meer voor een kraanbestuurder. Ook de wagens die de containers wegrijden naar de juiste plaats op het depot zijn geautonatiseerd.
Dit schip is een van de grootste die nu rondvaren. Ik meen dat er 18.000 containers op kunnen. Zoals je ziet zijn deze kranen wat breder dan het schip. Ze zijn dus alvast toegerust op bredere schepen.

Strand. Minder interessant maar een stuk mooier en net zo inventief.
Spoilers!
pi_200730731
2e prik zit *O*
Het was wel een stuk drukker dan 5 weken geleden en er werden 2 mensen even met een rolstoel naar achteren gebracht.
pi_200730785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef Sarabi het volgende:
2e prik zit *O*
Het was wel een stuk drukker dan 5 weken geleden en er werden 2 mensen even met een rolstoel naar achteren gebracht.
Oh wat grappig. Bij ons was het juist een stuk rustiger.

Toch eng hè als mensen onderuit gaan.
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 09:57:50 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200730800
Machinist LS, een kraan heeft een machinist ;)

En moeten we zo blij zijn dat alle schepen hier komen? Telt allemaal mee voor onze uitstoot, kun je het beter per trein uit Hamburg halen ;)

(Dat laatste moet je trouwens lezen op kritiek op "het alleen naar de uitstoot in NL kijken" en idiote rekenmethoden)
pi_200730879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat grappig. Bij ons was het juist een stuk rustiger.

Toch eng hè als mensen onderuit gaan.
Ja, nooit leuk om te zien.
Er waren ook veel kinderen met begeleiders dus misschien dat het daardoor ook drukker leek.
pi_200730908
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef derLudolf het volgende:

En moeten we zo blij zijn dat alle schepen hier komen? Telt allemaal mee voor onze uitstoot, kun je het beter per trein uit Hamburg halen ;)

(Dat laatste moet je trouwens lezen op kritiek op "het alleen naar de uitstoot in NL kijken" en idiote rekenmethoden)
Dat laatste was een van de redenen dat mijn aardrijkskundedocent gestopt was met als adviseur voor economische zaken werken. Hij werd er echt helemaal gestoord van hoe die berekeningen gingen inderdaad. Enkel kijkend per land, niet naar mondiaal niveau. (Hij haalde daarbij het voorbeeld aan van het transporteren van steenkool uit Nieuw Zeeland; immers daar schoongemaakt, en daarom voor NL 'schoner' dan viezere steenkool dichterbij dat we dan zelf nog moesten schoonspoelen hier...).
pi_200730915
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Plaatjes.

Hoogste windmolen ter wereld, 248 meter. Deze staat hier om te testen. Het nieuwe windmolenpark aan de kust zal 300 van deze reuzen krijgen.
[ afbeelding ]

Bij deze terminal konden we praktisch onder de kranen door varen terwijl er gelost werd. Deze kranen zijn nog door mensen bestuurd, 60 meter hoog. Een schip is ook nog zo'n 12 meter diep dus die kraanbestuurders zitten heel, heel hoog :o
Maasvlakte 2 is toegerust op schepen van de toekomst, hun vaargeul kan schepen 20 meter aan, net als het Suezkanaal. Dat zorgt er voor dat schepen liever en vaker naar Rotterdam komen dan naar Hamburg en Antwerpen. En zo zijn er nog heel veel manieren waarop ze het aantrekkelijk hebben gemaakt voor schepen om in Rotterdam te lossen. Erg slim opgezet allemaal.
[ afbeelding ]

Deze terminal is volledig geautomatiseerd. Er is geen cabine meer voor een kraanbestuurder. Ook de wagens die de containers wegrijden naar de juiste plaats op het depot zijn geautonatiseerd.
Dit schip is een van de grootste die nu rondvaren. Ik meen dat er 18.000 containers op kunnen. Zoals je ziet zijn deze kranen wat breder dan het schip. Ze zijn dus alvast toegerust op bredere schepen.
[ afbeelding ]

Strand. Minder interessant maar een stuk mooier en net zo inventief.
[ afbeelding ]
Indrukwekkend wel! Klinkt als een toffe dag!
pi_200731172
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef derLudolf het volgende:

Oh ja, machinist. Ik zag dat ik een fout maakte maar was nog niet wakker genoeg om hem zelf te zien ;)

Tja, uitstoot enzo. Ik liep daar de hele dag rond tussen 'omg! Deze techniek en technologische vooruitgang is helemaal tha bomb!' en 'Ik kots op deze consumptiemaatschappij'.

Er wordt daar ook (WC Eend uiteraard) wel enorm veel aan duurzaamheid gedaan. Ze zijn uitgebreid bezig met waterstof, biodiesel, etc. De schoonste kolencentrale ter wereld staat er ook.
Een van de redenen van de aanleg van Maasvlakte 2 is trouwens dat Maasvlakte 1 enorm op olie is gericht en dat houdt natuurlijk binnen enkele decennia echt wel op.
Spoilers!
pi_200731219
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

-O- Maar goed.....we zijn wel van een beetje autorijden en rondkijken ;) Voorlopig eerst nog maar eens een paar dagen in Azure knutselen en een proof-of-concept voor een dataplatform bouwen O+
pi_200731238
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Toffe automatisering O+ Lijkt me gaaf om aan zoiets te werken. Niet dat ik dat echt kan, maar wel tof :P
pi_200731572
Leuke dag LS!

Ik zou vandaag een van mijn ex-opvangers gaan bezoeken in Amsterdam. Maar baasje is ziek -O-
Maar herplannen dus.

Net een review geschreven over kattengrit wat ik heb gekocht. Om te janken… wat zijn mensen DOM :X Het grit is niet-klontvormend, staat er ook bij. Daardoor zeker geen ideaal grit, maar met kittens een must.

Dus natuurlijk schrijft de helft een negatieve review omdat ‘dat het plasjes niet bindt en daardoor ontzettend vervelend in gebruik’ :') :') :')
Ik ben er ook minder blij mee, maar dat is vooral omdat de gritjes zo klein zijn dat ik ze uit ooghoeken aan het peuteren ben. En vanuit dat oogpunt… juist blij dat het zich niet bindt aan vloeistoffen.
pi_200731729
quote:
1 uur boottocht
1,5 uur bustocht

Sjeun he? Was er voor werk bij betrokken en dat zijn wel de interessantere projecten om bij betrokken te zij O+
pi_200731744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zal het ooit eens ophouden? -O-
Ja hoho, waar moet big weapon dan zn producten kwijt?
pi_200731820
:( arm sigme lam :(
pi_200732029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sjeun he? Was er voor werk bij betrokken en dat zijn wel de interessantere projecten om bij betrokken te zij O+
Nou, dat kan ik me voorstellen. Ik was al een omscholingsproject aan het overwegen joh. Wat een inspirerende omgeving als techniek en logistiek je ding is.
Spoilers!
pi_200732461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, dat kan ik me voorstellen. Ik was al een omscholingsproject aan het overwegen joh. Wat een inspirerende omgeving als techniek en logistiek je ding is.
En dat al die containers weten waar zij heen moeten 8)7
pi_200732558
Ben er jaren geleden voor m'n werk geweest, ook op zo'n schip/boot. Vond er vooraf geen moer aan, maar was zo onder de indruk (en spijt dat ik geen foto's heb gemaakt)
pi_200732911
Mijlpaal. Ik moest 50 cent investeren om een winkelwagentje te bevrijden.
pi_200733631
Reuzen Lucky! En interessant idd.

Dat strand, wat een uitvinding he _O_
pi_200734072
2 boze diva's hier in huis. Dokter Daan was niet lief want haalde bij beiden tandsteen weg.
pi_200734119
Weightlifting met een Nederlandse jongen van 19. *O*

Hop Enzo *O*

PSYCHED.
pi_200734885
Dora vond dat ze niet normaal de trap af kon want er lagen slippers op de vloer dus ze sprong en toen viel ze en schaatste ze de halve gang door.

Ze is nu een beetje beschaamd.
pi_200735520
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Dora vond dat ze niet normaal de trap af kon want er lagen slippers op de vloer dus ze sprong en toen viel ze en schaatste ze de halve gang door.

Ze is nu een beetje beschaamd.
Zij is tenminste beschaamd… ik heb dit op schoot liggen… schaamteloos :')
SPOILER
pi_200735613
quote:
10s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zij is tenminste beschaamd… ik heb dit op schoot liggen… schaamteloos :')
SPOILER
Dat doet Abby ook ja. :') O+
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:18:34 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200735969
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat doet Abby ook ja. :') O+
Mijn Abby ook :p
pi_200736797
Ik word nog steeds ontweken. Elin is wel iets dichterbij gekomen maar Nika blijft op zeker 4 meter afstand
pi_200736825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik word nog steeds ontweken. Elin is wel iets dichterbij gekomen maar Nika blijft op zeker 4 meter afstand
Ze weten precies wie verantwoordelijk is }:|
pi_200737167
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze weten precies wie verantwoordelijk is }:|
Yep, dus straks maar even liefde kopen met snoepjes
pi_200737315
O+ Dieren O+
pi_200737330
Ik was in H'lem als uitje. Samen met g, visje gegeten op de Botermarkt, wandelen door de leuke kleine straatjes, was best druk maar géén, ik herhaal, géén paniekbrein *G* O+
pi_200737731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:35 schreef Blues het volgende:
Ik was in H'lem als uitje. Samen met g, visje gegeten op de Botermarkt, wandelen door de leuke kleine straatjes, was best druk maar géén, ik herhaal, géén paniekbrein *G* O+
Wat fijn! Was je er bang voor?
pi_200737813
quote:
Goed zo ^O^ Maar nu niet te snel willen he?
pi_200737902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat fijn! Was je er bang voor?
Nu thuis dacht ik er ineens aan. Aan het feit dat ik de afgelopen 2 weken steeds dat gejaagde paniekerige voelde en een winkel(straat) ineens zo onoverzichtelijk vond waar ik dan ook weer een raar gevoel van in mn maag kreeg. Voel me wat rustiger worden.
pi_200738038
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Nu thuis dacht ik er ineens aan. Aan het feit dat ik de afgelopen 2 weken steeds dat gejaagde paniekerige voelde en een winkel(straat) ineens zo onoverzichtelijk vond waar ik dan ook weer een raar gevoel van in mn maag kreeg. Voel me wat rustiger worden.
Fijn dat je ook gewoon zonder angst er naar toe ging.

Ik las vandaag nog iets op twitter van een IC verpleegkundige, moest meteen aan jou denken:

"Wist je dat wanneer je bewust de verte in staart, en daarbij je ogen zo stil mogelijk houdt... je gedachten niet meer alle kanten op gaan en je even rust vind in je hoofd?

Je brein heeft simpel gezegd oogbewegingen nodig om gedachten op te halen.

Probeer het gerust eens uit "

Dus... je oogballen volledig stilhouden is de truc... staren. Dit zet je gedachten bewezen op stop. Of dit nu in de verte is of dichtbij, met of zonder knipperen, zolang je ogen stil staan staat je hoofd op stand-by.
Een soort omgekeerd
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 16:53:24 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200738337
Prik 2 zit. 🙂
pi_200738782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn dat je ook gewoon zonder angst er naar toe ging.

Ik las vandaag nog iets op twitter van een IC verpleegkundige, moest meteen aan jou denken:

"Wist je dat wanneer je bewust de verte in staart, en daarbij je ogen zo stil mogelijk houdt... je gedachten niet meer alle kanten op gaan en je even rust vind in je hoofd?

Je brein heeft simpel gezegd oogbewegingen nodig om gedachten op te halen.

Probeer het gerust eens uit "

Dus... je oogballen volledig stilhouden is de truc... staren. Dit zet je gedachten bewezen op stop. Of dit nu in de verte is of dichtbij, met of zonder knipperen, zolang je ogen stil staan staat je hoofd op stand-by.
Een soort omgekeerd
Hoe vaak ik dit wel niet op mijn werk de afgelopen maanden heb gedaan/geprobeerd :Y
Ik ken het fenomeen en als ik totaal geen concentratie meer had/heb ga ik bewust staren.
Sowieso nu met dat wandelen en dan op bankjes zitten staren. (en kijken/luisteren naar niks/vogels/natoer)
Ik staar heel wat af ^O^
pi_200738796
quote:
Mooi zo!
pi_200738818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:31 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoe vaak ik dit wel niet op mijn werk de afgelopen maanden heb gedaan/geprobeerd :Y
Ik ken het fenomeen en als ik totaal geen concentratie meer had/heb ga ik bewust staren.
Sowieso nu met dat wandelen en dan op bankjes zitten staren. (en kijken/luisteren naar niks/vogels/natoer)
Ik staar heel wat af ^O^
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ga het wel eens toepassen bij piekermomenten.
Wel, als ik heel druk had, dat ik even rustig ging zitten, maar dan keek ik wel (bewust) naar buiten
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:46:42 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200738956
Ja hoi!

Goede anti pieker tips..
Ik ga vandaag eens proberen om na 20 niet meer op mn Tel.te zitten ga ik vast compleet mee falen, maar vooruit..

Vannacht compleet nuttigs niet kunnen slapen.. ik was gewoon wakker, lag niet te piekeren, gewoon gedachten, maar zonder stress. Dat was ook eens wat anders..

SPOILER
Vanmiddag maar een dutje gedaan op de bank..

Zo eens boodschappen doen en mn nieuwe analoge week planner in gebruik nemen ^O^
pi_200739058
Handig dat sommige mensen mijn naam opslaan als XAnne.
Vanmiddag 3 x een broekzak call. Op de sportschool staat ie uit. w/
pi_200739150
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:46 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!

Goede anti pieker tips..
Ik ga vandaag eens proberen om na 20 niet meer op mn Tel.te zitten ga ik vast compleet mee falen, maar vooruit..

Vannacht compleet nuttigs niet kunnen slapen.. ik was gewoon wakker, lag niet te piekeren, gewoon gedachten, maar zonder stress. Dat was ook eens wat anders..

SPOILER
Vanmiddag maar een dutje gedaan op de bank..

Zo eens boodschappen doen en mn nieuwe analoge week planner in gebruik nemen ^O^
Was het leuk?
pi_200739161
Ik heb het lam begraven, een afspraak gemaakt met een orthodontist om te kijken of ik misschien een beugel wil en m'n tante gebeld en een duur kado voor m'n liefste besteld.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 18:07:06 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739243
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Was het leuk?
Beter dan de vorige date _O- O-)

SPOILER
  woensdag 4 augustus 2021 @ 18:07:41 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739258
Arm lam trouwens @sigme

-O-
pi_200739274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

SPOILER
^O^

Ik zou zeggen: voor een weloverwogen keuze moet je een en ander uitproberen.
pi_200739281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hadden een milkshake :9

SPOILER
  woensdag 4 augustus 2021 @ 18:09:05 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739288
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Ik zou zeggen: voor een weloverwogen keuze moet je een en ander uitproberen.
Die staat voor vrijdag in de planning :+
pi_200739310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Losgeslagen dame!
pi_200739340
quote:

[..]

Nog gedoe gehad met je boze ex of laat hij je met rust?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 18:15:48 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739370
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nog gedoe gehad met je boze ex of laat hij je met rust?
Die is geblokkeerd op wa, want anders gaat ie me in de gaten houden.. nu alleen communicatie via SMS.
Ik probeer het zakelijk te houden, hij vind dst nog lastig. Rationeel weet ie dat het over is, emotioneel nog niet echt .
pi_200739492
rip Lam :{
Gaat t wel @sigme ?

Barrel je gaat lekker :D
pi_200739550
Zou wel heel erg moeten zijn wanneer hij beter was dan de vorig date @Barreltje (al bestaan ze wel)

Ah, arm lammetje, maar mss beter zo dat het snel gaat ipv voor beestje lang aanmodderen.

Ik snapte maar niet waarom de planten in een bak op het balkon maar niet gaan groeien/bloeien (alleen in het begin). Zit die bak haast voller met pissebedden dan met aarde. Verdelger besteld
pi_200739728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Die is geblokkeerd op wa, want anders gaat ie me in de gaten houden.. nu alleen communicatie via SMS.
Ik probeer het zakelijk te houden, hij vind dst nog lastig. Rationeel weet ie dat het over is, emotioneel nog niet echt .
Ja, beste het dan zakelijk te houden en hem niet onder je huid te laten kruipen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 18:57:22 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou wel heel erg moeten zijn wanneer hij beter was dan de vorig date @:Barreltje (al bestaan ze wel)

Ah, arm lammetje, maar mss beter zo dat het snel gaat ipv voor beestje lang aanmodderen.

Ik snapte maar niet waarom de planten in een bak op het balkon maar niet gaan groeien/bloeien (alleen in het begin). Zit die bak haast voller met pissebedden dan met aarde. Verdelger besteld
Ik hoop dat je slechter bedoeld :+
pi_200739926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je slechter bedoeld :+
Ja, veel slechter dan dat kon (haast) niet
pi_200740132
quote:

[..]

Have fun! :9
pi_200740709
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Was het leuk?
# durf te vragen.😎

Jammer van het lam. -O-
pi_200741965
Ik had een kadootje met wandelen vanaaf. Kijk ff in vogeltopic O+
pi_200742086
quote:

[..]

SPOILER
Het moet ook wel beter dan je spoiler hoor :{w Die lat mag je best hoog leggen.
Spoilers!
pi_200742171
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:52 schreef Blues het volgende:
Ik had een kadootje met wandelen vanaaf. Kijk ff in vogeltopic O+
Wat mooi O+
pi_200742397
Verslagje *O*

We gingen een dagje uit in Oisterwijk, of all places.
Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.

Picknick:

Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.

Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.

Toen nog een keer naar Robert. Omdat het kan.
Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.

Dit is de buit :9~

We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
Spoilers!
pi_200742468
Leuke dingen weer, Lucky. w/
pi_200742675
Lammetjes ontvallen ons, lammetjes bekomen ons.
Vers van de pers:

Nog nat O+

Drentse heideschapen zijn, anders dan de naam doet vermoeden, bekwame bergschapen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:28:19 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200742744
Ohhh Lucky nu wil ik ook naar Robert O+
pi_200742770
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje *O*

Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.

[ afbeelding ]

Picknick:
[ afbeelding ]

Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.

Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.
[ afbeelding ]

Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
Wat een leuke dag!! :9 O+
pi_200742775
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef sigme het volgende:
Lammetjes ontvallen ons, lammetjes bekomen ons.
Vers van de pers:
[ afbeelding ]
Nog nat O+

Drentse heideschapen zijn, anders dan de naam doet vermoeden, bekwame bergschapen.
[ afbeelding ]
O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 21:37:56 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200742944
Ziet er goed uit Lucky :)
Beesten O+

Prik twee toch wat meer spierpijn dan prik één. Ik denk dat ik Ferry Weertman even laat voor wat het is. Straks gewoon een nacht :Z. Aangezien er tussen 6u en 8u weinig boeiends is kunnen we uitslapen :P
pi_200743006
Wat een leuke dag @Lucky_Strike. En Robèrt, daar zou ik ook wel even willen langsgaan.
Ik las trouwens dat de groep van "We zijn er bijna" (begint dinsdag) ook de boottocht etc. Maasvlakte gedaan heeft.

En een vers lam <3, staat al te poseren
pi_200747249
Iedereen weg? :o

Hier is eindelijk duidelijk wanneer F. vrij is, dus de vakantieplannen kunnen hier ook beginnen. Heb nog niet zo'n gave lijst als LS, maar er staat in ieder geval iets op.
pi_200747600
Goedemorgen!
Liefste kwam vanochtend om half vijf thuis, ik stond om zes uur op.
Nu ben ik in het piedaterre. Kan ik ongestoord werken en hij ongestoord slapen.

Ik had toch laatst een mooie schermbloem gefotografeerd? Staat her en der in grote aantallen, en het blijkt wilde peen. Moooooooooooi (vind ik dan). Dus jullie krijgen een hele bups foto's.

pi_200748018
Mooie foto's weer Sigme O+

Na 1 dag nog steeds geen last van de 2e vaccinatie. Alleen spierpijn in mijn andere arm :?
pi_200748121
quote:
Verslagje *O*

[ afbeelding ]

Picknick:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig wat een ideal dag toch! Met zoveel lekkere dingen. Gaaf de bakkerij. Wil die ook nog eens bezoeken in Mall of the Netherlands, als die tenminste nu echt geopend is (aantal maanden geleden nog niet).
pi_200748177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh wist ik nog niet. Maar zo te lezen zowel vriend als affaire met collega over. En hopelijk voel je nu rust :)
Alhoewel je alweer aan het daten bent :D
pi_200748202
Vandaag positief een gesprek in want heb te veel negativiteit in m'n hoofd en wil ik niet laten merken. Daarna naar dokter voor prik en bloeddruk. Die zal wel aardig in de hoogte zitten.
pi_200748319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag positief een gesprek in want heb te veel negativiteit in m'n hoofd en wil ik niet laten merken. Daarna naar dokter voor prik en bloeddruk. Die zal wel aardig in de hoogte zitten.
Succes met je gesprek :*
pi_200748344
Leuk dagje, LS! De notenkoeken vielen in de smaak? :D Aangezien je die meteen nog een keer bent gaan halen. Ook benieuwd naar de worstenbroodjes. :9

Ik wil daar ook nog een keer naartoe. Moet ook z'n bolus eens proberen. Ik had een keer een minimini workshop en hoe hij toen stond te glunderen bij het rollen van die bolussen was zo mooi. :D
  donderdag 5 augustus 2021 @ 08:52:07 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200748431
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Iedereen weg? :o

Hier is eindelijk duidelijk wanneer F. vrij is, dus de vakantieplannen kunnen hier ook beginnen. Heb nog niet zo'n gave lijst als LS, maar er staat in ieder geval iets op.
Leuk! wanneer? *O*
Je kan haar ideeën gewoon overnemen :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 08:52:41 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200748443
Morning. Prima nacht wel net zo'n spierpijn als gisteravond. Zal zoals met prik 1 ook wel drie dagen duren. Maar je voelt het alleen als ik mijn arm optil.

Tijd voor het baanwielrennen. :7
pi_200748514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Leuk! wanneer? *O*
Je kan haar ideeën gewoon overnemen :D
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land. :D

27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.

Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen. :+

Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders. :+
pi_200748571
Ik was gisteren naar Den Bosch. Dat blijft toch ook wel een geweldige stad. O+ Wel alleen maar kort voor een lunch nadat we bij Kamp Vucht waren geweest. En het zaakje waar ik eigenlijk wilde lunchen zat vol. ;( Maar toch. Blijft een toffe stad.
pi_200748590
Bonjour! Wij rijden zo weer terug naar huis vanuit Frankrijk. Veel mooie bloemen gezien, maar ze nog niet gepost want ik wilde de Valentino niet online aankondigen. Zo nog wel even langs de boulangerie voor wat vers brood en croissantjes nu het nog kan.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 09:00:19 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200748608
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land. :D

27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.

Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen. :+

Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders. :+
Oh ja best goede reden :D
pi_200748791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes met je gesprek :*
Dankjewel Sarabi :) Ga jij maar even geen zakken tillen vandaag met je stijve arm :)
pi_200748885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:59 schreef Tuindier het volgende:
ik wilde de Valentino niet online aankondigen
Euh, waar is dit codetaal voor?

Goede reis huiswaarts!
pi_200749104
Ik ben zo blij met het nieuwe label *O*

Nu nog even afwachten wat het alcoholpercentage wordt en dan kan ie naar de drukker.
pi_200749151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:20 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]

Nu nog even afwachten wat het alcoholpercentage wordt en dan kan ie naar de drukker.
Droste effect O+
pi_200749201
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Droste effect O+
Yes :) zit tot nu toe in minstens 3 van onze 4 labels (ik twijfel even over Rocketmango).
pi_200749402
Cool label.
pi_200749423
quote:

[ afbeelding ]

Mooi!
pi_200749425
Is die tekst straks wel nog goed leesbaar?
pi_200749849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:35 schreef Myraela het volgende:
Is die tekst straks wel nog goed leesbaar?
Dit is hoe het blijft, het is even afwachten hoe het op het label zelf er uit ziet.
pi_200750090
quote:

[..]

SPOILER
Barrel, is even alleen je wonden likken en hergroeperen een slecht idee?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 10:03:12 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200750093
Mooi Label, ik las alleen wel Rock ipv Bock, maar zal wel aan mij liggen :D
pi_200750120
quote:
5s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh, waar is dit codetaal voor?

Goede reis huiswaarts!
Vakantie! Ik weet niet wat Valentino er mee te maken heeft.
pi_200750165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef gcjoel het volgende:
Mooi Label, ik las alleen wel Rock ipv Bock, maar zal wel aan mij liggen :D
Ahh ja snap ik wel. Mocht het echt te onduidelijk zijn, kunnen we het de volgende keer aanpassen.
pi_200750272
quote:
Verslagje *O*

[ afbeelding ]

Picknick:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ommegot. Geef!
pi_200750379
Goedemorgen!

Lekkere ochtend al.

Vanochtend Loebes uitgelaten, daarna boven gestofzuigd en heel de badkamer leeggeruimd zodat ik die ook even echt goed kan schoonmaken. Nu hangen er zakjes met azijn aan de kranen en douchekoppen. Dan kan dat mooi intrekken. En dan straks alles in de sop en antikalk. Wat haat ik dat harde water hier toch.

Overweeg sterk een water ontharder.
pi_200750498
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!

Lekkere ochtend al.

Vanochtend Loebes uitgelaten, daarna boven gestofzuigd en heel de badkamer leeggeruimd zodat ik die ook even echt goed kan schoonmaken. Nu hangen er zakjes met azijn aan de kranen en douchekoppen. Dan kan dat mooi intrekken. En dan straks alles in de sop en antikalk. Wat haat ik dat harde water hier toch.

Hoe maak je die zakjes (vast)? Hier hetzelfde probleem.
pi_200750546
Loebbes O+

Vanavond huisarts met de schouder.
Werewolf
  donderdag 5 augustus 2021 @ 10:26:20 #292
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200750587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen!

Lekkere ochtend al.

Moet je wel zo'n echte ontharder halen. Je ziet nu ook veel van die dingetjes die je op de leiding kan monteren :')
pi_200750617
quote:

[ afbeelding ]

Leuk ja! En met een leuk 'droste' effect erin.
pi_200750655
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Loebbes O+

Vanavond huisarts met de schouder.
Wat is er met je schouder?
pi_200750667
* Blues gaat zo met de GGZ zuster praten.
Maar wáár moet ik het in godsnaam over hebben :')
pi_200750709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:29 schreef Blues het volgende:
Dat zal zij wel een beetje sturen toch?
Sterkte :*
pi_200750796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:30 schreef Sarabi het volgende:

Dat zal zij wel een beetje sturen toch?
Sterkte :*
Tx.

Ik voel me die boze smurf die als het over mijzelf gaat ik het liefst met een boos gezicht met armen over elkaar gaat zitten: ik HAAT over mezelf praten }:|

pi_200750813
quote:

[..]

Wat is er met je schouder?
Volgens mij een spier verrokken
Werewolf
pi_200750859
quote:
Lees je posts van de laatste weken hier effe terug ;) Gespreksstof zat, lijkt me?
Natuurlijk is zo’n eerste keer ongemakkelijk, maar ik denk dat zij inderdaad wel gesprekspunten zal aankaarten. Beetje kennismaken, kijken hoe het nu gaat, wat je nodig hebt en zo.
pi_200751162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Tx.

Ik voel me die boze smurf die als het over mijzelf gaat ik het liefst met een boos gezicht met armen over elkaar gaat zitten: ik HAAT over mezelf praten }:|

[ afbeelding ]
En hoe voel jij je daaronder, Blues?
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:27:02 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200752200
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: