abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200696555
*te lui voor plaatje*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200696805
Meh. Ik heb teveel gegeten en nu ben ik misselijk.

Overigens nooit gedacht dat ik dit zou zeggen na een halve kilo blauwe bessen. Maar ze waren zo lekker dat ik niet kon stoppen. :')
pi_200696816
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ben daar vrij laconiek in: als ik dood ga, ga ik dood.
Als dat plotseling is (hartaanval) dan kan ook iemand die inwoont er vaak weinig aan doen.
Als ik me langzaamaan slecht ga voelen is er altijd HAP of 112. En als ik ziek ben zijn sowieso mensen die dagelijks even informeren hoe het met me gaat. Als ik stil blijf zijn ze dan vast op tijd om mijn doodzieke lijf naar een ziekenhuis te sleuren. Of niet. Jammer dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivm je spoiler zorg ik dat ik altijd een beetje spekkish blijf :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200696872
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef Sarabi het volgende:

Isa had daar toch ook wat schokkende feitjes over?
Als je kijkt naar manieren om oud te worden (niet roken, bewegen, gezond eten, niet dik zijn) dan staat niet alleen wonen helemaal bovenaan :Y En dat hoeft dus géén partner te zijn!

Mijn ex was er niet mee geholpen, dat was een hartinfarct. Die was niet lekker en ging 'even op bed liggen'. Toen zijn vrouw hem riep voor het eten was hij al dood. Slechts 42 geworden.

Misselijk van de blauwe bessen _O- Dat ken ik ook niet :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200696884
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Weekmenupruts gaat best voor de wind. Heb zin in carbonara maar dacht ineens 'DAT KAN OOK MET GNOCCHI IPV TAGLIATELLE' :o

Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Dit lijkt me vooral heel zwaar. Maar dat hoeft niet negatief te zijn. Wel benieuwd als je het echt gaat maken. :9
pi_200696977
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit lijkt me vooral heel zwaar. Maar dat hoeft niet negatief te zijn. Wel benieuwd als je het echt gaat maken. :9
Ja, nou ja, ja.

Ik eet niet heel veel gnocchi, meestal. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200697194
@Blues
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tijd terug van fitness voor kijken naar Tokyo prestaties w/

@Lonaa maak je de gnocchi zelluf?
pi_200697221
Nee, ben lui :@

Maar ik laat nog even in het midden of het gnocchi of pasta word. Is pas voor eind deze week.
pi_200697280
Oh ja, de gymlerares was teleurgesteld, dat ik niet voor de ALO koos.
Dat zegt genoeg, denk ik.
Met een sportief ingestelde moeder -atletiek gedaan - die sporten pushte.
Turnen, judo, handbal, hockey, tennis, schaatsen. Zo iets.
pi_200697321
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ivm je spoiler zorg ik dat ik altijd een beetje spekkish blijf :Y
Exact. Het is puur om diervriendelijke redenen dat ik vaak chocolade en zulks eet.

#dieready
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200697332
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Nee, ben lui :@

Maar ik laat nog even in het midden of het gnocchi of pasta word. Is pas voor eind deze week.
Pasta O+
Gnocchi :{
pi_200697344
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Exact. Het is puur om diervriendelijke redenen dat ik vaak chocolade en zulks eet.

#dieready
Tja..maar vriendin lag in de (dichte) badkamer. Daar hadden de 3 honden en 2 katten niets aan. -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_200697395
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tja..maar vriendin lag in de (dichte) badkamer. Daar hadden de 3 honden en 2 katten niets aan. -O-
Daar heb je een punt :o

Badkamer is altijd open, alleen weet ik niet of poes zo slim is de douche deur open te peuteren. Gelukkig kan kater wel muizen vangen :)
Dat ze ‘s nachts n hun eigen kamer slapen is ook minder handig, in dit kader.
pi_200697474
Gezellige verhalen zo. Maar gebeurt dagelijks wel dat iemand zo gevonden wordt, helaas. Das dan wel handig aan mijn werk, mocht iemand niet verschijnen en niet te bereiken zijn, sturen ze meteen collega's langs :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 augustus 2021 @ 15:32:05 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200697559
Met balsporten in de zaal kon ik altijd wel goed mee. Want op techniek kom je dan nog een eind. Turnen is niks. Ik kan mezelf nooit omhoog trekken. Een echte pushup zit er niet in.... Heb weinig kracht in mijn armen. Buiten ging ook altijd prima en op inzet deed ik wat ik kon :).

Ben benieuwd morgen als ik prik twee krijg :+

Inmiddels wel bijgekomen van een olympisch evenement van zojuist :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200697602
Ik werk al ruim 10 jaar bij dezelfde werkgever. Zij hebben het nummer van mijn ouders als noodnummer.
Toevallig heb ik een maand geleden mijn ouders ook maar eens wat directe nummers van collega’s /secretariaat gegeven. Misschien toch wel fijn voor ze als me iets overkomt :') :Hoeven ze in alle stress niet op zoek en via centrale nummers en omwegen proberen mijn werk te bereiken.
pi_200697931
Dat is bij mij wel simpel. Gewoon even het ziekenhuis bellen en je hebt direct een collega van me aan de telefoon :+

Ik heb me opgegeven voor iets van de Hartstichting waarbij je bij een select groepje kan zitten met veel begeleiding (dietist, sport, psycholoog). Ik ben door de eerste selectie (werd net gebeld) en er is me gevraagd een motivatiefilmpje op te sturen. Een filmpje :o Halp! En wat zeg ik dan in zo'n filmpje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:58:05 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200697975
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat is bij mij wel simpel. Gewoon even het ziekenhuis bellen en je hebt direct een collega van me aan de telefoon :+

Ik heb me opgegeven voor iets van de Hartstichting waarbij je bij een select groepje kan zitten met veel begeleiding (dietist, sport, psycholoog). Ik ben door de eerste selectie (werd net gebeld) en er is me gevraagd een motivatiefilmpje op te sturen. Een filmpje :o Halp! En wat zeg ik dan in zo'n filmpje?
Gaat om gezonder leven en afvallen denk ik?
Dan zou ik vertellen wat je er zelf al aan gedaan hebt denk ik. En wat je valkuilen misschien zijn?
pi_200697981
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:58 schreef gcjoel het volgende:

Gaat om gezonder leven en afvallen denk ik?
Dan zou ik vertellen wat je er zelf al aan gedaan hebt denk ik. En wat je valkuilen misschien zijn?
Ik kan mijn boekenverzameling over afvallen filmen :') Zo van: het kopen van boeken helpt niet.
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:00:22 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200698000
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan mijn boekenverzameling over afvallen filmen :') Zo van: het kopen van boeken helpt niet.
Humor kan vast geen kwaad :D
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:01:24 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_200698011
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel. Maar dan wel in stenen winkels met de benenwagen. Niet vanuit de stoel op internet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200698024
quote:

Oh god. Het maken is al erg, maar je zou maar degene zijn die al die ongemakkelijke filmpjes moet bekijken. :D
pi_200698075
quote:

Ik denk dat ze vooral willen weten dat je niet halverwege af zult haken. Zou anders nogal zonde zijn van hun moeite/investering.
pi_200698370
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik was vroeger ab-so-luut niet sportief.
:Y ik ben nu echt wel fitter dan ik op mijn 15e was. Toen zag ik enorm op tegen de coopertest terwijl ik nu rustig 50 minuten loop. Ik wilde wel en het het vast ook heus wel gekund als iemand me had geholpen. Ik was in de turndingen ook best goed maar dat deden we bijna nooit. En mijn ooghandcoördinatie is (nog steeds) debiel dus balsporten kan ik voor geen meter :') en dan lijk je dus een gymkneus, terwijl dat best meeviel.

Mijn kind is echt mijn tegenpool wat dit betreft, die vindt gym fantastisch en loopt fluitend de shuttlerun. Vindt ie geweldig O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200698392
Wat fijn dat je een goed gesprek had @Blues . Super, zo'n goede bedrijfsarts ^O^

Ik had vandaag een presentatie waar ik wat tegenop zag maar ging prima dus nu mag ik lekker naar huis O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200698393
Jross wil me filmen op de muziek van Eye of the Tiger, al rennend en dan instortend en dan moet ik zeggen dat ik echt echt echt hulp nodig heb :')
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:42:42 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_200698513
quote:

Ik ben wel nieuwsgierig waar ze mee gaan komen. Wat zijn de nieuwe inzichten en het verband trainen en afvallen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200698554
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Jross wil me filmen op de muziek van Eye of the Tiger, al rennend en dan instortend en dan moet ik zeggen dat ik echt echt echt hulp nodig heb :')
Ik zeg doen. :D

Waar is het eigenlijk precies voor. Wat voor hulp willen ze gaan bieden? Is het voor een soort onderzoek oid?
pi_200698818
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Bij dit soort eisen zou ik al afhaken als totaal níet creatief om filmpje te maken.
Hoe lang mag het duren?
Iets als Gezondheid als doel (natuurlijk) i.c.m. het onregelmatige en nachtwerken.
pi_200698875
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:01 schreef AnneX het volgende:

Bij dit soort eisen zou ik al afhaken als totaal níet creatief om filmpje te maken.
Hoe lang mag het duren?
Iets als Gezondheid als doel (natuurlijk) i.c.m. het onregelmatige en nachtwerken.
Ik hoop vooral op tips en zo wbt de nachtdiensten :X Want als ik heel moe ben, dan laat ik alles los en eet ongezond en beweeg slecht. En ik ben wekelijks heel erg moe :')

@Myraela er zit een wetenschappelijk onderzoek aan vast en ze willen ook materiaal maken om andere mensen te motiveren gezonder te leven.
pi_200698937
Die nachtdiensten maken het voor hun misschien ook wel interessanter om te kijken of ze daar ook goed bij kunnen helpen. Interessanter dan een standaardriedeltje.

Gewoon je struggles zo open mogelijk benoemen en anders je dieet-topic geschiedenis meesturen. :') Bij mij zou je daarin in ieder geval prima kunnen zien hoe heerlijk ik kan schommelen. Van fanatiek aanwezig, tot een jaar nergens te zien tot ik weer binnen kom storten om te vertellen hoe hard het nodig is dat ik mezelf weer hervat. :') Altijd genieten.
pi_200699446
Ik heb nog bijles gehad in gym. In de brugklas had je iedere week een keuze-uur waarin je bijles moest volgen in je slechtste vak en dat was bij mij gym :')

Dat was vooral omdat ik volleybal ellendig vond en de coördinatie/snelheid niet had voor basketbal. Dingen als voetbal en hockey gaan wel, ik sta graag verdediger want ik sta erg goed in de weg. Alsnog werd ik nooit gekozen, want bij het kiezen ging het toch ook heel erg over sociale status in de klas. :{
pi_200699652
Als ik jullie zo hoor was er echt een soort lesprogramma bij gym. Kan me dat echt niet herinneren. Op de basis school was het de ene keer toestellen en de andere keer softbal incl rondjes hardlopen.
En op de middelbare volgens mij in de zomer buiten en in de winter ook toestellen en hardlopen/soort horden etc. In de winter gingen we ook wel schaatsen bij Kasteel Rosendael en er werden ook fietstochten gemaakt.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:32:49 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700193
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nog bijles gehad in gym.
:')
Alsof je gym ooit nodig gaat zijn als het je slechtste vak is. Zelfs een antwoord op een vage pubquizvraag zul je er nooit mee kunnen beantwoorden :P

Was je de enige met bijles gym en was de leraar wel gemotiveerd om bijles te gaan geven?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200700235
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ik jullie zo hoor was er echt een soort lesprogramma bij gym. Kan me dat echt niet herinneren. Op de basis school was het de ene keer toestellen en de andere keer softbal incl rondjes hardlopen.
En op de middelbare volgens mij in de zomer buiten en in de winter ook toestellen en hardlopen/soort horden etc. In de winter gingen we ook wel schaatsen bij Kasteel Rosendael en er werden ook fietstochten gemaakt.
Er was ongetwijfeld ook een schema waar je gymleraar zich aan wilde houden ;)

In mijn herinnering deden we vooral softbal. En dan afgewisseld met andere dingen (volleybal, speer werpen, toestellen, voetbal), maar vooral softbal. Ik vond handbal eigenlijk het leukst O+ Maar dat deden we dus zelden. Ik probeerde er vooral onderuit te komen met allerlei excuusjes. Zo had ik een tijd last van mijn rug. Dat heb ik ook flink uitgebuit. Ook altijd hèftig ongesteld. (not) En in één jaar ging onze gymlerares plots dood. Dat was heel erg (ze was verdorie nog echt heel leuk ook), maar daarna waren we wel de rest van het jaar vrij van gym want er waren niet genoeg gymleraressen.

Bij ons was gym overigens meisjes met een gymjuf en jongens met een gymleraar. Wie had het ook in twee aparte groepen?
pi_200700282
Op de middelbare 1 gymleraar (was ook docent biologie) en als hij er niet was werd de docent schei/natuurkunde (en godsdienst) ingezet. (Minischool, hooguit 300 leerlingen)
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:37:36 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700293
Schijnbaar is m'n gymleraar de enige speler van FC Emmen die ooit tegen PSV heeft gescoord :P

https://dvhn.nl/groningen(...)en-PSV-23694766.html

De (voormalig) assistent van Dick Lukien (trainer van FC Emmen), heeft gewerkt op de basisschool waarop ik zat.

Het heeft allemaal weinig effect gehad op mijn interesse voor voetbal en talent in balsporten in het algemeen.
pi_200700337
Wel aparte groepen, vanaf een bepaalde leeftijd, maar niet per se met juf voor meisjes en meester voor jongens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:40:34 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700352
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er was ongetwijfeld ook een schema waar je gymleraar zich aan wilde houden ;)

In mijn herinnering deden we vooral softbal. En dan afgewisseld met andere dingen (volleybal, speer werpen, toestellen, voetbal), maar vooral softbal. Ik vond handbal eigenlijk het leukst O+ Maar dat deden we dus zelden. Ik probeerde er vooral onderuit te komen met allerlei excuusjes. Zo had ik een tijd last van mijn rug. Dat heb ik ook flink uitgebuit. Ook altijd hèftig ongesteld. (not) En in één jaar ging onze gymlerares plots dood. Dat was heel erg (ze was verdorie nog echt heel leuk ook), maar daarna waren we wel de rest van het jaar vrij van gym want er waren niet genoeg gymleraressen.

Bij ons was gym overigens meisjes met een gymjuf en jongens met een gymleraar. Wie had het ook in twee aparte groepen?
De eerste vier jaren dacht ik wel, samen met een andere klas. Niet per definitie leraar voor jongens en lerares voor de meiden, de jaren daarop was gezamenlijk rooster technisch handiger want toen hadden we met de hele klas gym.
pi_200700382
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Wel aparte groepen, vanaf een bepaalde leeftijd, maar niet per se met juf voor meisjes en meester voor jongens.
Misschien kwam dat bij ons ook toevallig zo uit, maar ik kan me echt alleen maar gymjuffen herinneren op de middelbare. Op de lagere school was gym gewoon gemengd en kregen we les van onze eigen leraar.
pi_200700440
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien kwam dat bij ons ook toevallig zo uit, maar ik kan me echt alleen maar gymjuffen herinneren op de middelbare. Op de lagere school was gym gewoon gemengd en kregen we les van onze eigen leraar.
Wij hadden op de middelbare zelfs geen vrouwelijke docent :o
Wel waren de docenten bijna allemaal ouderling van diverse kerken in de omgeving
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 18:46:48 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200700461
Hebben jullie trouwens lang dezelfde leraar gehad?

In de bovenbouw dezelfde leraar voor de profiel vakken was sowieso de goede gewoonte (ok, er was maar een eerste graad leraar natuurkunde, scheikunde en biologie, maar voor Duits of economie waren er ook niet veel) maar voor wiskunde heb ik maar twee leraren gehad in zes jaar, alleen in de tweede klas had ik een andere. Voor Engels en gym net zo.

Best leuk vind ik, maar we hadden ook best prima leraren.
pi_200700480
Oh nee, wij hadden gewoon gym met onze eigen klas altijd, dus jongens en meisjes gemengd.
pi_200700513
Meestal meisjes en jongens apart, denk ook omdat het om sporten ging waarbij jongens fysiek vaak in het voordeel waren.
Soms ook samen. We hadden een buitensport terrein waar we onregelmatig naartoe gingen en daar deden we dingen als speerwerpen en zo. Dat was dan gemengd.

Gymleraar was elk jaar net hoe het uitkwam, man of vrouw. Waarbij een mannelijke leraar nooit de meiden kleedkamer in kwam natuurlijk. Denk dat ze elkaar onderling aanporden als er reden was een neus om de hoek te steken.
pi_200700533
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie trouwens lang dezelfde leraar gehad?

In de bovenbouw dezelfde leraar voor de profiel vakken was sowieso de goede gewoonte (ok, er was maar een eerste graad leraar natuurkunde, scheikunde en biologie, maar voor Duits of economie waren er ook niet veel) maar voor wiskunde heb ik maar twee leraren gehad in zes jaar, alleen in de tweede klas had ik een andere. Voor Engels en gym net zo.

Best leuk vind ik, maar we hadden ook best prima leraren.
Ik herinner me vooral veel afwisseling. Helaas. Want soms had je gewoon een super leuke/goede docent en dan kreeg je het jaar er op een ander. Op zich geen probleem, want ik kan me eerlijk gezegd geen matige leraren herinneren. We hadden voor Nederlands op een gegeven moment een heel jonge vrouw, pas afgestudeerd. Die begon heel popie jopie en dat werkte niet. Volgens mij is ze halverwege het jaar ook gestopt. Gut, wat herinner ik me hele periodes eigenlijk slecht :o
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:55:22 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200700590
Ahjakkes, op.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200700614
pi_200700615
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef fietsie het volgende:
Ahjakkes, op.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh yum :9

Wij hebben chili con carne, bijna klaar *O*
pi_200700653
Ik had kaasschnitzel. :9
pi_200700687
Zo @fietsie dat ziet er goed uit :9~
pi_200700700
Ik had vega HF roerbakschotel. Kleine portie :D

Dus dit als toet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')