Geen v-v-vier op rij. @Lange_Lans kan hier niks mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
7 posts oprij + een OP. Bohhhh forumbeest praktijken.
Niet bijgeschreven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen v-v-vier op rij. @:lange_lans kan hier niks mee.
69 is mijn recordquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
7 posts oprij + een OP. Bohhhh forumbeest praktijken.
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het record met je moeder.
Ook je eigen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.
@shmoopy ook een moeder?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.
De eerstre clit die ik liktequote:
Na de spelen. Ik begin zelfs van voor af aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mark Lanegan nog uitgelezen?
Heb jij toevallig Oeroeg van Hella Haasse gelezen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mark Lanegan nog uitgelezen?
Nee, nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij toevallig Oeroeg van Hella Haasse gelezen?
Test.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:madame_paon @:yvonne
Even die beentjes HELEMAAL KEPOT gemaakt
Dan zal je morgen wel helemaal brak op je werk zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Ik ga stoer doen.
Wekker om 2:40 uur
Laters.
Ik ben bijna bij het einde van seizoen 6.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Begin vandaag met seizoen 6 The Sopranos
@:maxi-mus
Ik zie graag je review tegemoet wanneer je seizoen 6 af hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij het einde van seizoen 6.
Beter dan the wirequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ja eens welquote:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie graag je review tegemoet wanneer je seizoen 6 af hebt.
Oh dat vind ik juist de leukste scenesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.
Je snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.
Vond ik ook maar dit seizoen wat minder. Alsnog een topserie natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist de leukste scenes
En als er weer eens iemand omgelegd wordt natuurlijk.
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens wel
Maar dat vind ik nu, als ik over 6 maanden The Wire weer kijk vind ik die weer beter
4 vond ik juist het beste, ik vond 5 het minste.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.
Die in de haven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.
Da's seizoen 2, die vind ik best wel goed.quote:
Welke was degene met Little Amsterdam? Die vond ik erg tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 vond ik juist het beste, ik vond 5 het minste.
Topshow genot
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaatklepje gebruiken lijkt mij.quote:
Met die eend was genot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's seizoen 2, die vind ik best wel goed.
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke was degene met Little Amsterdam? Die vond ik erg tof.
Zou je gewoon karakter kunnen zeggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.
Uitlaadklepjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaadklepje gebruiken lijkt mij.
Dat klopt, ik ga me diep schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitlaadklepje
User maxi-mus, dit kan niet.
BoB had de lat gewoon belachelijk hoog gelegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor het eerst the pacific aan het terugkijken
Alhoewel ik hem nog steeds wel een bak minder vind dan BoB is ‘ie toch een stuk minder slecht dan in mijn geheugen.
Wel mooi dat je in zijn nagedachtenis nog een laatste tong post maakt in de Ajaxreeksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit krijg je er dus van als je empathie toont. Dat is vanaf nu weer afgelopen.
Haha ja true, ik vond deze net kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi dat je in zijn nagedachtenis nog een laatste tong post maakt in de Ajaxreeks
Laat het de laatste ooit zijn.
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BoB had de lat gewoon belachelijk hoog gelegd.
Voor wie juich je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijk
Klopt wel ja, je zag het echt per week weer afglijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaatklepje gebruiken lijkt mij.
Krijg altijd extreme nostalgie als ik de muziek weer hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijk
Had je maar mod moeten worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word hier altijd zo nieuwsgierig van.
Fear street trilogy is wel grappig, als je van horror houdtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog een filmtip? Amazon of Netflix.
Ik werd niet aangenomenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar mod moeten worden.
Of 24/7 op FOK moeten zitten
Tijd om mijn baan op te zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar mod moeten worden.
Of 24/7 op FOK moeten zitten
Nee eigenlijk niet maar toch bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fear street trilogy is wel grappig, als je van horror houdt
Als je horror niks vindt dan is het niks.
Ik ga voor het duo modschap voor het WK.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.
Maar maakt niet uit ik ben de laatste dagen toch 24/7 op fok.
Slechter dan @Drizzt en @Lenny_Leonard kan je het onmogelijk doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga voor het duo modschap voor het WK.
Vergeet dit topic niet te bookmarken zodat je over een jaar de verwijderde post hier kunt terugvinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jullie twee als modduo ben ik voorstander van.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bewijst dagelijks het tegendeel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechter dan @:Drizzt en @:Lenny_Leonard kan je het onmogelijk doen
Ik heb nooit een WK gemodereerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechter dan @:Drizzt en @:Lenny_Leonard kan je het onmogelijk doen
Zijn allebei wel prima om een film mee te streamen eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog een filmtip? Amazon of Netflix.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn allebei wel prima om een film mee te streamen eigenlijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:36 schreef GGMM het volgende:
HIER WORDT GEMODEREERD
(die gif doet het niet meer, aan het werk @:zipportal)
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:05 schreef Oriente het volgende:
Tering hoezo is de gym zo druk op dit tijdstip
Viesdikke tinkebellquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben net thuis. Matige gasten ook. Geen zin in.
Gewoon.
Ik heb hem wel een like gegevenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm spant eerst @:zipportal voor zijn karretje en geeft hem dan nog een trap na.
Kijk "Gangs of London"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Is het nu te laat voorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk "Gangs of London"
Ik heb altijd goede tips
Thank me later.
Mietjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het nu te laat voor
Misschien dit weekend!
Dat herinner ik me niet zo gauw meer. Wel dat ik dat gedoe met Prez als leraar een tijdje kut vond, maar uiteindelijk toch wel tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.
Godsamme, dat doet me denken aan toen ik 14 was en met een of ander sletje aan het praten was. Je mocht haar best stoephoer noemen, vond ze leuk, maar als je haar straathoer noemde werd ze boos, want dat was minder dan een stoephoerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Staat je naam toch ook niet onder, stoephoer.
De leef van een FA. Mods kunnen hier slechts van dromen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm spant eerst @:zipportal voor zijn karretje en geeft hem dan nog een trap na.
Ik wacht nog 14 minuten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen (dus niet 26 minuten geleden)
Deze anekdote ga ik doorvertellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, dat doet me denken aan toen ik 14 was en met een of ander sletje aan het praten was. Je mocht haar best stoephoer noemen, vond ze leuk, maar als je haar straathoer noemde werd ze boos, want dat was minder dan een stoephoerKind was goddomme ook nog maar 14
niek ouwe pikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze anekdote ga ik doorvertellen.
laatste keer dat ik gemeten heb 37.1 gradenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe heet ben jij eigenlijk?
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
laatste keer dat ik gemeten heb 37.1 graden
Verhoging?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.
Geef hem nou geen excuusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.
Somsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoeiende vent ben je soms ook
Met het vertrek van @KingRoland is @GGMM de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoeiende vent ben je soms ook
Retweet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met het vertrek van @:kingroland is @:ggmm de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.
Waar is Rolandquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met het vertrek van @:kingroland is @:ggmm de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.
Niet nerveus. Heb er wel zin inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat, al nerveus voor Luzern?
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavondquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet nerveus. Heb er wel zin in.
Dit zou ik niet te hard roepen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavond
Ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik typte het toch ook niet in hoofdletters dom varkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet te hard roepen.
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke rubriek jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.
Heb je die Atlético-shirts gezien? https://twitter.com/atletienglish/status/1423223508730093568quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik typte het toch ook niet in hoofdletters dom varken
Feyenoord is op z'n best in de zomerstopquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, het is een beetje wachten op de wedstrijd waar het allemaal op rolletjes loopt zodat de kranten 'Nieuw Feyenoord toont zich eindelijk aan publiek' kunnen roepen om de volgende pot weer kansloos slecht te zijn.
Ik zie eerlijk gezegd weinig redenen om aan te nemen dat zo'n wedstrijd er aan zit te komen maar ik hoop het van harte.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
denk dat ik vanavond ook maar even oversla, oogaids krijgen kan altijd nogquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd weinig redenen om aan te nemen dat zo'n wedstrijd er aan zit te komen maar ik hoop het van harte.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Gravenberch gisteren was wel echt heel mooi
Dat even tussendoor
Een proefwerk Engels van @onlogisch!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #49 presenteer ik jullie vandaag foto #16:
[ afbeelding ]
(lijkt mij fake)
Nog nooit gegeten. Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Broodje Pepesan dadelijk. Erg veel zin in.
Ik zie dat er veel competitievoorspellers na de overwinning van PSV op FC Midtjyijyijjiyland voorspellen dat PSV landskampioen wordt. De waan van de dag lijkt te regeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Gravenberch gisteren was wel echt heel mooi
Dat even tussendoor
Zou niet kopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je die Atlético-shirts gezien? https://twitter.com/atletienglish/status/1423223508730093568
Dank je makker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Ziet er lekker uit.
Eet smakelijk
Kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat er veel competitievoorspellers na de overwinning van PSV op FC Midtjyijyijjiyland voorspellen dat PSV landskampioen wordt. De waan van de dag lijkt te regeren.
@Lenny_Leonardquote:
Echt ellende. Van Atlético, Inter, Barça is het allemaal bleu.quote:
Jij leest heel goed tussen de regels door.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Valt me vooral van @:maxi-mus een beetje tegen
Toch een klein glimlachjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #49 presenteer ik jullie vandaag foto #16:
[ afbeelding ]
(lijkt mij fake)
Ik deponeer 'm pas volgende week. Niet dat ik pretendeer dat ik veel meer volg dan alleen Ajax.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik deponeer 'm pas volgende week. Niet dat ik pretendeer dat ik veel meer volg dan alleen Ajax.
ik twijfel meer over AZ op 3 dan nummers 1 en 2quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uitVooral wie jij op één zet.
Ik denk dat ik het spannender vind op welke plek ik Feyenoord uiteindelijk ga zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uitVooral wie jij op één zet.
Klopt ik ben nu razend!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zijn typisch van die dingen waar @:scrummie woest van wordt
Ja daar moest ik ook goed over nadenkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik twijfel meer over AZ op 3 dan nummers 1 en 2
RaboGangquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit ook van jongs af aan bij de ABN. Ter info.
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit ook van jongs af aan bij de ABN. Ter info.
Een ajaxbal met handtekeningen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.
Een levenslang trauma zoals je merkt.
Ik was vorig jaar 1e dus ik snap die aanvallen op mijn voorspellingen niet zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Vorig jaar zette ik Willem II en Getafe in de linkerrijtjes, daar was qua samenstelling nauwelijks wat veranderd, en het seizoen erop doen ze mee om degradatie. Voetbalgenot.
En nu ben je Ziggo klant.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vader koos toen het cadeau voor meisjes voor me omdat het voor jongens een Ajaxbal oid was.
Een levenslang trauma zoals je merkt.
En je kreeg ook zo'n pinpas van Ajax en een Ajaxrekening, daar was ik echt trots op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Die bal had ik ook ja
Frank Verlaat en Ferdi Vierklau
Staat Regilio Vrede er ook op?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef GGMM het volgende:
Die bal had ik ook ja
Frank Verlaat en Ferdi Vierklau
Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Vorig jaar zette ik Willem II en Getafe in de linkerrijtjes, daar was qua samenstelling nauwelijks wat veranderd, en het seizoen erop doen ze mee om degradatie. Voetbalgenot.
Ziggo Godenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu ben je Ziggo klant.
[ afbeelding ]
Dit zijn Yats teksten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.
Debiele rode kaarten, onterecht afgekeurde goals. Dat helpt allemaal niet.
Geen flauw idee wat er komend jaar gaat gebeuren. Ik ken de nieuwe aanwinsten niet. En 10 man CORRED ofzo. We zien het wel.
Ik had 34 strafpunten, zeven daarvan op Willem II.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar 1e dus ik snap die aanvallen op mijn voorspellingen niet zo.
Dankzij Fraserball.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had 34 strafpunten, zeven daarvan op Willem II.Neem ik mee voor volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Het seizoen daarvoor hadden we vaak geluk. En uiteindelijk deed het me weinig aangezien ik er toch niet was. Erin blijven was voor mij het belangrijkste. De rest boeide me eigenlijk niet echt.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Regillio Vrede wel
Ja als je me vermoeiend vindt kan je het krijgen.
Als je 13e/14e eindigt is het toch allemaal prima, ouwe reus.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zat flink tegen vorig seizoen. En veel genaaid door de arbitrage natuurlijk.
Debiele rode kaarten, onterecht afgekeurde goals. Dat helpt allemaal niet.
Geen flauw idee wat er komend jaar gaat gebeuren. Ik ken de nieuwe aanwinsten niet. En 10 man CORRED ofzo. We zien het wel.
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pindasaus halen bij de supermarkt en daarna voor de lunch wat croissants op de markt.
Ik probeerde de afscheiding in deze post nog verdomme zo duidelijk mogelijk te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.
Dat lijkt me inderdaad ook geen gelukkige combi.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Croissants met pindasaus lijken me eigenlijk helemaal niet lekker.
Crossaints zijn alleen lekker in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Alhoewel, een croissant opensnijden, een mexicano ertussen duwen en dan aftoppen met pindasaus.
Hemels voer, echt waar.
Zeker. Het wordt dit jaar allemaal niet zo spannend denk ik. Degraderen zal niet gebeuren met zoveel kutclubs. Linkerrijtje is niet realistisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je 13e/14e eindigt is het toch allemaal prima, ouwe reus.
Geen echte fijnproevers, die Fransen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
En daar kennen ze het fenomeen Mexicano niet.
Precies, alleen vervelend voor de autisten die altijd maar wat te eisen hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Het wordt dit jaar allemaal niet zo spannend denk ik. Degraderen zal niet gebeuren met zoveel kutclubs. Linkerrijtje is niet realistisch.
Prima. Gewoon beetje zuipen en zonder zorgen naar waardeloos voetbal kijken met je maten. Niks mis mee.
En hoe denk je over de beker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Het seizoen daarvoor hadden we vaak geluk. En uiteindelijk deed het me weinig aangezien ik er toch niet was. Erin blijven was voor mij het belangrijkste. De rest boeide me eigenlijk niet echt.
Echte clubliefde enzo.
Sorry mijn fout danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Onana. Zou niet weten wat er aan de hand is.
niet mee eens maar bij de bakker die hier goeie heeft moet je in de rij staan en dat heb ik er dan net weer niet voor overquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Crossaints zijn alleen lekker in Frankrijk.
En dat terwijl de spelers vorig jaar nog allemaal het veld op kwamen met shirts met zijn naam erop.quote:
Dat was dit jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl de spelers vorig jaar nog allemaal het veld op kwamen met shirts met zijn naam erop.
Tja, Berghuis was ook heel populair bij Feyenoord en nu totaal niet meer. Gek hoe dit soort dingen ineens veranderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl de spelers vorig jaar nog allemaal het veld op kwamen met shirts met zijn naam erop.
Ik vond die actie sowieso behoorlijk kansloos, het opmemen voor een dopeurquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, Berghuis was ook heel populair bij Feyenoord en nu totaal niet meer. Gek hoe dit soort dingen ineens veranderen.
Naja ik ben in principe ook nog steeds fan van Karsdorpquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond die actie sowieso behoorlijk kansloos, het opmemen voor een dopeur
opmemen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
opmemen? Maar ik vind dat niet zo raar hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zo'n actie doe je vaak als iemand op sterven ligt of een hele zware blessure te verwerken heeft. Toch niet als je gepakt wordt met doping. Prima dat ze het verder juridisch voor hem opnemen maar dit ging toch wel wat ver.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
opmemen? Maar ik vind dat niet zo raar hoor
dat overreageren is toch wel een beetje van deze tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zo'n actie doe je vaak als iemand op sterven ligt of een hele zware blessure te verwerken heeft. Toch niet als je gepakt wordt met doping. Prima dat ze het verder juridisch voor hem opnemen maar dit ging toch wel wat ver.
Wat snap je er niet aan? Tot aan je oksels in de dopingpot hangen, je club (financieel) benadelen en vervolgens alle banden zo koud mogelijk te maken.quote:
Ik snap niet waarom mensen nu opeens zo'n persoonlijke haat hebben, en alle goede momenten opeens lijken te vergeten. Als je denkt dat mensen zoals Onana ook maar iets van clubliefde voelen hou je enkel en alleen jezelf voor de gek. Niet helemaal vergelijkbaar maar met Brobbey was dat net zo sneu, alsof die mensen de club wat schuldig zijn ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Tot aan je oksels in de dopingpot hangen, je club (financieel) benadelen en vervolgens alle banden zo koud mogelijk te maken.
Ik verwacht niet dat Onana werkelijk clubliefde heeft, maar hoe hij in één veeg met de Noorderzon van het podium verdwijnt gaat er zelfs bij mij niet in.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen nu opeens zo'n persoonlijke haat hebben, en alle goede momenten opeens lijken te vergeten. Als je denkt dat mensen zoals Onana ook maar iets van clubliefde voelen hou je enkel en alleen jezelf voor de gek. Niet helemaal vergelijkbaar maar met Brobbey was dat net zo sneu, alsof die mensen de club wat schuldig zijn ofzo.
Je club de juridische strijd laten voeren tegen beter weten in terwijl jij dan al weet toch geen seconde meer te willen spelen voor die club noch ze een goede transfersom gunt is niet heel netjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen nu opeens zo'n persoonlijke haat hebben, en alle goede momenten opeens lijken te vergeten. Als je denkt dat mensen zoals Onana ook maar iets van clubliefde voelen hou je enkel en alleen jezelf voor de gek. Niet helemaal vergelijkbaar maar met Brobbey was dat net zo sneu, alsof die mensen de club wat schuldig zijn ofzo.
Ach ja het verdient niet de schoonheidsprijs natuurlijk maar verbazen doet het mij ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Onana werkelijk clubliefde heeft, maar hoe hij in één veeg met de Noorderzon van het podium verdwijnt gaat er zelfs bij mij niet in.
Sommige mensen blijven daar emotioneel iets langer inhangen. Niet dat ik hem nu een succesvolle carriere misgun, dat zijn twee gescheiden werelden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja het verdient niet de schoonheidsprijs natuurlijk maar verbazen doet het mij ook niet.
Maar mooi om te zien dat je toch ergens blijft geloven in rationele supportersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja het verdient niet de schoonheidsprijs natuurlijk maar verbazen doet het mij ook niet.
Dus hij had al die juridische kosten zelf maar moeten betalen ofzo terwijl hij bij Ajax onder contract is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je club de juridische strijd laten voeren tegen beter weten in terwijl jij dan al weet toch geen seconde meer te willen spelen voor die club noch ze een goede transfersom gunt is niet heel netjes.
Niet onbegrijpelijk overigens.
Ik geloof dat ik dat zelf redelijk ben maar ik zal voor de meesten wel niet kwalificeren als supporter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar mooi om te zien dat je toch ergens blijft geloven in rationele supporters
Dat snap ik helemaal hoor maar dit is net zo duidelijk als waarom supporters hem openlijk afvallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus hij had al die juridische kosten zelf maar moeten betalen ofzo terwijl hij bij Ajax onder contract is?Hij vocht dat ook aan om een kans te maken en de transferperikelen waren van veel later dus 'terwijl jij dan al weet toch geen seconde meer te willen spelen' klopt sowieso niet en hij gunt zijn club wel een goede transfersom maar denkt vooral om zichzelf. Welkom in de voetbalwereld.
Moet jij zeggen meneer ik ben puur en van al het opportunisme keer ik mij afquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
We hoeven echt niet 24/7 verheven boven het klootjesvolk te staan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
We hoeven echt niet 24/7 verheven boven het klootjesvolk te staan.
Ik geloof je, wellicht kan ik mezelf wat minder in die gedachtegang plaatsen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal hoor maar dit is net zo duidelijk als waarom supporters hem openlijk afvallen.
Maar wat heeft opportunisme met deze situatie te maken ujsgcjnfgchdgsdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jij zeggen meneer ik ben puur en van al het opportunisme keer ik mij af
Nou ja dat liep toevallig zo, ik weet niet of hij dat bewust zo gepland heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je club de juridische strijd laten voeren tegen beter weten in terwijl jij dan al weet toch geen seconde meer te willen spelen voor die club noch ze een goede transfersom gunt is niet heel netjes.
Niet onbegrijpelijk overigens.
Zijn ze niet alsnog op zoek? Met die twee opa’s kan je in Europa toch niet echt meer aankomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
Wat ik vooral irritant vind is dat Ajax nu geen goede keeper heeft. Als ik Stekelenburg ook weer zag keepen tijdens het EK dan denk ik bij mezelf: Oh nee.
Stekelenburg heeft het gewoon prima gedaan in Europa vorig seizoen. Niet dat hij in de buurt komt van Onana, maar ik heb momenteel geen reden om te panikeren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze niet alsnog op zoek? Met die twee opa’s kan je in Europa toch niet echt meer aankomen.
Nee ze hebben bewust gekozen voor Pasveer als 1/2e keeper en Gorter als talent in plaats van een smak geld stuk slaan op een keeper. En Steek was buiten het EK gewoon heel degelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze niet alsnog op zoek? Met die twee opa’s kan je in Europa toch niet echt meer aankomen.
Gaat inmiddels net zo snel naar de hoek als Rob van Dijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft het gewoon prima gedaan in Europa vorig seizoen.
Dan waren er vorig jaar wel wat meer goals ingegaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat inmiddels net zo snel naar de hoek als Rob van Dijk.
Je komt ook meestal wel weg met een matige keeper als je 3 klasses beter bent dan de tegenstander.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan waren er vorig jaar wel wat meer goals ingegaan.
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt ook meestal wel weg met een matige keeper als je 3 klasses beter bent dan de tegenstander.
En de organisatie van Ajax staat ook gewoon stevig waardoor tegenstanders 8 op de 10 keer schieten vanuit posities waarop Stekelenburg simpel op kan anticiperen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.
Ligt eraan in welke wedstrijden. In de duels waarin Ajax echt slecht speelde, gaven ze ook geen shithole weg omdat het defensief goed stond.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.
Dat lukte Stekelenburg niet eens in zijn hoogtijdagen, kan me niet voorstellen dat hij daar nu wel toe in staat is. Dat is mijn punt meer.
Hij is wel minder dan Onana ja. Maar de haalbare alternatieven liggen ook niet echt voor het oprapen (of ik zie ze niet) dus ik kan wel leven met deze constructie. Gorter is ook wel echt een talent.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.
Dat lukte Stekelenburg niet eens in zijn hoogtijdagen, kan me niet voorstellen dat hij daar nu wel toe in staat is. Dat is mijn punt meer.
Dat is wel waar ja dat is een verschil met het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de organisatie van Ajax staat ook gewoon stevig waardoor tegenstanders 8 op de 10 keer schieten vanuit posities waarop Stekelenburg simpel op kan anticiperen.
Het probleem is ook wel een beetje dat we duels zoals Ajax v Leeds gisteren waarschijnlijk in 1 op de 3/4 duels komend seizoen gaan zien. Duels met veel dynamiek, sneller handelen en zo. Die andere duels staat Stekelenburg a la Onana ook rek- en strekoefeningen te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja dat is een verschil met het Nederlands elftal.
Maar ik had toch liever een betere keeper gezien. Al is dat makkelijk praten.
Ik overweeg een dutje. Ik kom maar niet uit mijn waardeloze biologische klok ondanks mijn vakantiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Erg veel voetbal in de SC de laatste tijd.
Ik ga een appel eten.
Mijn vader heeft daar ook altijd last van, staat dan alsnog om half 5 op ofzo. Lijkt mij vrij kut.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg een dutje. Ik kom maar niet uit mijn waardeloze biologische klok ondanks mijn vakantie
Je bent toch geen homofiel Edgar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist altijd kut als ik dan zo'n nachtritme krijg. Dan haal je niet het maximale uit je dag!
Nu ook niet. Ik ga met energie naar bed, lig vervolgens uren wakker en ben om 7 uur klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist altijd kut als ik dan zo'n nachtritme krijg. Dan haal je niet het maximale uit je dag!
Geniet ervan vriend.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb redelijk onverwachts nog een weekje vakantie gekregen volgende week trouwens.
En het wordt nog lekker weer ook, hier ben ik zeer content mee.
Wat leuk, geniet ervan makkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb redelijk onverwachts nog een weekje vakantie gekregen volgende week trouwens.
En het wordt nog lekker weer ook, hier ben ik zeer content mee.
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!quote:
Centerparcsgoden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!
Pics van die dochter?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Centerparcsgoden.
Pics van die dochter?
Ze is 9, dus ik zal @GGMM even de foto's DM'en.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Centerparcsgoden.
Pics van die dochter?
Haar probleem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is 9, dus ik zal @:ggmm even de foto's DM'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |