Je komt ook meestal wel weg met een matige keeper als je 3 klasses beter bent dan de tegenstander.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan waren er vorig jaar wel wat meer goals ingegaan.
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt ook meestal wel weg met een matige keeper als je 3 klasses beter bent dan de tegenstander.
En de organisatie van Ajax staat ook gewoon stevig waardoor tegenstanders 8 op de 10 keer schieten vanuit posities waarop Stekelenburg simpel op kan anticiperen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Europa en in de 'toppers' ging het ook prima.
Ligt eraan in welke wedstrijden. In de duels waarin Ajax echt slecht speelde, gaven ze ook geen shithole weg omdat het defensief goed stond.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.
Dat lukte Stekelenburg niet eens in zijn hoogtijdagen, kan me niet voorstellen dat hij daar nu wel toe in staat is. Dat is mijn punt meer.
Hij is wel minder dan Onana ja. Maar de haalbare alternatieven liggen ook niet echt voor het oprapen (of ik zie ze niet) dus ik kan wel leven met deze constructie. Gorter is ook wel echt een talent.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nouja, zo'n Onana pakte nog wel eens punten voor je als het echt moeilijk werd. Dat hoort een keeper van Ajax ook wel te hebben lijkt me.
Dat lukte Stekelenburg niet eens in zijn hoogtijdagen, kan me niet voorstellen dat hij daar nu wel toe in staat is. Dat is mijn punt meer.
Dat is wel waar ja dat is een verschil met het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de organisatie van Ajax staat ook gewoon stevig waardoor tegenstanders 8 op de 10 keer schieten vanuit posities waarop Stekelenburg simpel op kan anticiperen.
Het probleem is ook wel een beetje dat we duels zoals Ajax v Leeds gisteren waarschijnlijk in 1 op de 3/4 duels komend seizoen gaan zien. Duels met veel dynamiek, sneller handelen en zo. Die andere duels staat Stekelenburg a la Onana ook rek- en strekoefeningen te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja dat is een verschil met het Nederlands elftal.
Maar ik had toch liever een betere keeper gezien. Al is dat makkelijk praten.
Ik overweeg een dutje. Ik kom maar niet uit mijn waardeloze biologische klok ondanks mijn vakantiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Erg veel voetbal in de SC de laatste tijd.
Ik ga een appel eten.
Mijn vader heeft daar ook altijd last van, staat dan alsnog om half 5 op ofzo. Lijkt mij vrij kut.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg een dutje. Ik kom maar niet uit mijn waardeloze biologische klok ondanks mijn vakantie
Je bent toch geen homofiel Edgar?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist altijd kut als ik dan zo'n nachtritme krijg. Dan haal je niet het maximale uit je dag!
Nu ook niet. Ik ga met energie naar bed, lig vervolgens uren wakker en ben om 7 uur klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het juist altijd kut als ik dan zo'n nachtritme krijg. Dan haal je niet het maximale uit je dag!
Geniet ervan vriend.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb redelijk onverwachts nog een weekje vakantie gekregen volgende week trouwens.
En het wordt nog lekker weer ook, hier ben ik zeer content mee.
Wat leuk, geniet ervan makkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb redelijk onverwachts nog een weekje vakantie gekregen volgende week trouwens.
En het wordt nog lekker weer ook, hier ben ik zeer content mee.
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!quote:
Centerparcsgoden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!
Pics van die dochter?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had in maart ofzo al vrij genomen, want ga een midweekje centerparcs met een maat, zijn dochter en een andere maat. Ik had hem al bijna geannuleerd omdat er geen uren meer waren, maar dat hoeft nu niet meer!
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Centerparcsgoden.
Pics van die dochter?
Ze is 9, dus ik zal @GGMM even de foto's DM'en.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Centerparcsgoden.
Pics van die dochter?
Haar probleem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is 9, dus ik zal @:ggmm even de foto's DM'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |