BoB had de lat gewoon belachelijk hoog gelegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor het eerst the pacific aan het terugkijken
Alhoewel ik hem nog steeds wel een bak minder vind dan BoB is ‘ie toch een stuk minder slecht dan in mijn geheugen.
Wel mooi dat je in zijn nagedachtenis nog een laatste tong post maakt in de Ajaxreeksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit krijg je er dus van als je empathie toont. Dat is vanaf nu weer afgelopen.
Haha ja true, ik vond deze net kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi dat je in zijn nagedachtenis nog een laatste tong post maakt in de Ajaxreeks
Laat het de laatste ooit zijn.
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BoB had de lat gewoon belachelijk hoog gelegd.
Voor wie juich je dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijk
Klopt wel ja, je zag het echt per week weer afglijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaatklepje gebruiken lijkt mij.
Krijg altijd extreme nostalgie als ik de muziek weer hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Ook echt de enige ‘serie’ die ik elk jaar kijk
Had je maar mod moeten worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word hier altijd zo nieuwsgierig van.
Fear street trilogy is wel grappig, als je van horror houdtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog een filmtip? Amazon of Netflix.
Ik werd niet aangenomenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar mod moeten worden.
Of 24/7 op FOK moeten zitten
Tijd om mijn baan op te zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar mod moeten worden.
Of 24/7 op FOK moeten zitten
Nee eigenlijk niet maar toch bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fear street trilogy is wel grappig, als je van horror houdt
Als je horror niks vindt dan is het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |