Geen v-v-vier op rij. @Lange_Lans kan hier niks mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
7 posts oprij + een OP. Bohhhh forumbeest praktijken.
Niet bijgeschreven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen v-v-vier op rij. @:lange_lans kan hier niks mee.
69 is mijn recordquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
7 posts oprij + een OP. Bohhhh forumbeest praktijken.
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het record met je moeder.
Ook je eigen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.
@shmoopy ook een moeder?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben vroeg oud en versleten. Heb alle moeders gehad.
De eerstre clit die ik liktequote:
Na de spelen. Ik begin zelfs van voor af aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mark Lanegan nog uitgelezen?
Heb jij toevallig Oeroeg van Hella Haasse gelezen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mark Lanegan nog uitgelezen?
Nee, nooit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij toevallig Oeroeg van Hella Haasse gelezen?
Test.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:madame_paon @:yvonne
Even die beentjes HELEMAAL KEPOT gemaakt
Dan zal je morgen wel helemaal brak op je werk zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Ik ga stoer doen.
Wekker om 2:40 uur
Laters.
Ik ben bijna bij het einde van seizoen 6.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Begin vandaag met seizoen 6 The Sopranos
@:maxi-mus
Ik zie graag je review tegemoet wanneer je seizoen 6 af hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij het einde van seizoen 6.
Beter dan the wirequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Begin vandaag met seizoen 6 The Sopranos
@:maxi-mus
Ja eens welquote:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie graag je review tegemoet wanneer je seizoen 6 af hebt.
Oh dat vind ik juist de leukste scenesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.
Je snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn aandacht soms een beetje begint te verflauwen. Het is echt een topserie hoor maar heel overdreven gezegd kabbelt het soms ook wel echt voort. Dat is niet per se erg omdat het gewoon kwaliteit is maar toch. Die scenes met die psychiater ben ik wel klaar mee.
Vond ik ook maar dit seizoen wat minder. Alsnog een topserie natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist de leukste scenes
En als er weer eens iemand omgelegd wordt natuurlijk.
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens wel
Maar dat vind ik nu, als ik over 6 maanden The Wire weer kijk vind ik die weer beter
4 vond ik juist het beste, ik vond 5 het minste.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.
Die in de haven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van The Wire, ben voor de derde keer aan het kijken en weet niet meer welk seizoen ik ookalweer de minste vond; 3 of 4.
Da's seizoen 2, die vind ik best wel goed.quote:
Welke was degene met Little Amsterdam? Die vond ik erg tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 vond ik juist het beste, ik vond 5 het minste.
Topshow genot
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaatklepje gebruiken lijkt mij.quote:
Met die eend was genot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's seizoen 2, die vind ik best wel goed.
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke was degene met Little Amsterdam? Die vond ik erg tof.
Zou je gewoon karakter kunnen zeggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.
Uitlaadklepjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, hij was een aantal weken weer prima aan het meeposten. Maar je zag het weer mis gaan. Wel sneu want hij kan wel een uitlaadklepje gebruiken lijkt mij.
Dat klopt, ik ga me diep schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitlaadklepje
User maxi-mus, dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |