SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 3 Augustus:
Start Time Location Event Status
17:00 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Speed Qualification
18:00 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Bouldering Qualification
21:10 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Lead Qualification
Woensdag 4 Augustus:
Start Time Location Event Status
17:00 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Speed Qualification
18:00 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Bouldering Qualification
21:10 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Lead Qualification
Donderdag 5 Augustus:
17:30 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Speed Final
18:30 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Bouldering Final
21:10 Aomi Urban Sports Park - Men's Combined, Lead Final
Vrijdag 6 Augustus:
17:30 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Speed Final
18:30 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Bouldering Final
21:10 Aomi Urban Sports Park - Women's Combined, Lead Final
NB: Alle tijden locale tijd, in Nederland is het 7 uur vroeger.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Garnbret straks met twee vingers in haar neus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:01 schreef Nattekat het volgende:
En zo wachten we nog steeds op de eerste die B4 topt
Vrouwen die het goed kunnen laten het er heel makkelijk uit zien. Dat zal wel een rol spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:34 schreef Mansjester het volgende:
De parcroursen bij de vrouwen zien er moeilijker uit dan bij de mannen vind ik als leek.
Tijd om die vingers beter te trainen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
Die tweede top is te glad voor drie vingers.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Garnbret hahaha nee dit kan niet
Ik wil deze reactie over boulder 4 graag uitbreiden naar alle boulders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Garnbret straks met twee vingers in haar neus.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik wil deze reactie over boulder 4 graag uitbreiden naar alle boulders.
En hoe.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Garnbret de eerste die ze allemaal pakt
Dat ging wel gemakkelijk, jaquote:
Het is net afgelopenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, ingeschakeld. Stuk leuker om naar te kijken dan ik had gedacht
Garnbret is buitenaards.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef Moira het volgende:
Ooooh ik had net eindelijk de hele voorronde van de heren teruggekeken en nu moet ik weer lead & boulder van de vrouwen terug gaan kijken![]()
Heeft iemand een samenvatting?
Kijk naar Roboutou en Garnbret bij boulderenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef Moira het volgende:
Ooooh ik had net eindelijk de hele voorronde van de heren teruggekeken en nu moet ik weer lead & boulder van de vrouwen terug gaan kijken![]()
Heeft iemand een samenvatting?
Allebei teruggekekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk naar Roboutou en Garnbret bij boulderen
Seo zou je nog kunnen terugkijken. Roboutou moet nu! Garnbret komt nogquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Allebei teruggekekenholy shit
in de tussentijd nog iets gemist bij lead?
Een heel goede Seo. De knallers moeten nog, inclusief die Britse <3.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Allebei teruggekekenholy shit
in de tussentijd nog iets gemist bij lead?
Nee, 5 minuten in begin mogen ze allemaal kijken. Daarna een voor een nog klein minuutje voor startquote:
Zou er niet van uit gaan. Toch het minste onderdeel vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:25 schreef Moira het volgende:
Wat dat betreft wel zin in 2024 als ze (neem ik aan) wel voor de losse onderdelen ook losse medaillefinales hebben. Dan zie je echt toppers in Speed denk ik
Volgens mij is het idee om Speed en dan de andere twee onderdelen (Boulder + Lead) te scheiden. Wat ook logischer is omdat Speed echt een apart onderdeel is met andere atleten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:25 schreef Moira het volgende:
Wat dat betreft wel zin in 2024 als ze (neem ik aan) wel voor de losse onderdelen ook losse medaillefinales hebben. Dan zie je echt toppers in Speed denk ik
Maar ik bedoel dat er dus mensen zijn die alleen goed in speed zijn en niet zo zeer in de andere onderdelen, die zie je nu straks niet in de finale, maar zouden als het een los onderdeel is wel Olympisch goud pakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou er niet van uit gaan. Toch het minste onderdeel vind ik.
Ja psiesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee om Speed en dan de andere twee onderdelen (Boulder + Lead) te scheiden. Wat ook logischer is omdat Speed echt een apart onderdeel is met andere atleten.
Dan is het dus toch wel dat een speedtopper zijn genoeg is om in de finale te komenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
Bijzonder dat we Miroslaw gewoon terug gaan zien
Nee toch niet, Jaubert gaat door.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan is het dus toch wel dat een speedtopper zijn genoeg is om in de finale te komen
Andere, anders weten ze de beta (hoe een klim moet) al.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:39 schreef Mansjester het volgende:
Krijgen de mannen en vrouwen in de finaleronde nieuwe parcoursen bij lead en boulder onderdelen? Of zijn het dezelfde parcoursen als tijdens de kwali?
Oke thanks!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Andere, anders weten ze de beta (hoe een klim moet) al.
Morgen finale bij de mannen, overmorgen de vrouwen!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef Keyos het volgende:
Moeten de mannen ook nog ergens de komende dagen? Dit wil ik allemaal wel kijken denk ik.
Ja, morgen, finale.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef Keyos het volgende:
Moeten de mannen ook nog ergens de komende dagen? Dit wil ik allemaal wel kijken denk ik.
Cheers, die pak ik wel even mee allemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen finale bij de mannen, overmorgen de vrouwen!
10.30 Speed
11.30 Boulder
14.10 Lead
Aah die moet ik terug gaan kijken, maar ik vind 't best leuk nu ik een beetje snap hoe het werktquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen finale bij de mannen, overmorgen de vrouwen!
10.30 Speed
11.30 Boulder
14.10 Lead
Daar waren wel een paar verrassingen, Hojer en Megos niet in de finale. Wel de gebroeders Mawem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog niks van de mannen gezien, dus ben benieuwd
Ik ga er helemaal blind in, dus dat zegt me nietsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar waren wel een paar verrassingen, Hojer en Megos niet in de finale. Wel de gebroeders Mawem.
Ik ook, echt topsport.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:35 schreef wdn het volgende:
Wat is dit een heerlijke toevoeging aan de spelen
Knock-out? Dus de snelste van de 2 is door voor ronde 2 en de ander niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh interessant, speed werkt in de finale volgens een eliminatiesysteem zoals het ook in andere wedstrijden werkt.
Klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Knock-out? Dus de snelste van de 2 is door voor ronde 2 en de ander niet?
Op de tijden van de kwalificatie lijkt mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet jij waarop die duo's worden geselecteerd? Random draw?
Ohja M Mawem was de snelle en B Mawem de langzamequote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de tijden van de kwalificatie lijkt mij.
Huh nee Bassa was juist de snelle, waarom moet hij met Ondra dan? Ondra is toch sowieso veel langzamer dan Bassa en valt er dan toch gelijk uit als het knock-out is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja M Mawem was de snelle en B Mawem de langzame
Knock-out nu heb ik begrepenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:28 schreef Mansjester het volgende:
Het is toch weer gewoon zelfde principe als bij kwalificaties?
Ondra start alleen jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef Viltje het volgende:
Ik ben benieuwd of B Mawem zal starten of niet. Ik had gelezen dat hij een blessure had opgelopen? Anders zal Ondra automatisch de eerste race winnen neem ik aan; zo gaat dat meestal in de Wereldbekers in ieder geval. Weet iemand hier toevallig hoe dat zit bij de OS?
Voor mensen zonder D+ of ES, maar wel VPN: https://www.cbc.ca/player/play/1921278019920 is hier nog een stream.
kun je op zich niks aan doen bij een blessure toch, als het dan oneven is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondra start alleen, dat vind ik wel competitievervalsing.
Gewoon geluk toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondra start alleen, dat vind ik wel competitievervalsing.
Jammer, principe van de kwalificatie vind ik eerlijkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Knock-out nu heb ik begrepen
https://olympics.com/toky(...)ined-fnl-0001sp-.htm
Hij is de laagste qualifier en krijgt gewoon dus 3 punten kado. Nouja, Gines mazzelt hier ook wel.quote:
Ja vooral als Bassa Mawem (de snelste) met Adam Ondre (de langzaamste) werd geplaatstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer, principe van de kwalificatie vind ik eerlijker
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Moira het volgende:
Wat betekent die valse start van Duffy nou? Dikke pech en de spanjaard heeft gewonnen?
Mooi kut voor 'mquote:
Ja, maar hij kan er zelf weinig aan doen dat iemand anders geblesseerd is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is de laagste qualifier en krijgt gewoon dus 3 punten kado. Nouja, Gines mazzelt hier ook wel.
Mee eens, maar ze hadden sowieso beter dan nummer 9 in kunnen vliegen vind ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan er zelf weinig aan doen dat iemand anders geblesseerd is.
Ja, dat is wel jammer, dat niet gewoon de nr. 9 dan doorgaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze hadden sowieso beter dan nummer 9 in kunnen vliegen vind ik.
Knap van Mawem dit.
Goed punt wel. Dan was het ook eerlijker geweest als Ondra tegen een andere 'langzame' moestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap van Mawem dit.
En Bassa zijn diploma ontzeggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap van Mawem dit.
Dat is het hele punt juist van de kwalificatie, nr. 1 tegen 8, nr 2 tegen nr. 7, enzovoort. Dan halve finales van de winnaars.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Goed punt wel. Dan was het ook eerlijker geweest als Ondra tegen een andere 'langzame' moestsnap niet waarom die met de snelste wordt geplaatst, lekker lullig
Zo werkt het bij toestelfinales bij het turnen ook toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Bassa zijn diploma ontzeggen?
Maar dan zorg je toch bij voorbaat al dat de mensen die in kwali speed lager zijn geėindigd al niet meer verder komen in de finale speed?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is het hele punt juist van de kwalificatie, nr. 1 tegen 8, nr 2 tegen nr. 7, enzovoort. Dan halve finales van de winnaars.
Weet ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo werkt het bij toestelfinales bij het turnen ook toch?
Volgens mij wel pas tot de startlijst wordt gemaakt 24 uur van tevoren, geloof dat er binnen die 24u niet meer een vervanger (#9) kan worden aangesteldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo werkt het bij toestelfinales bij het turnen ook toch?
Dat is juist het hele voordeel dat je krijgt door sneller te kwalificeren ja. Bij tennis is het ook nr. 1 tegen nr. 8 in de kwartfinales bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar dan zorg je toch bij voorbaat al dat de mensen die in kwali speed lager zijn geėindigd al niet meer verder komen in de finale speed?
Aah, ok okquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is juist de hele voordeel dat je krijgt door sneller te kwalificeren ja.
Iedereen, de verliezers moeten ook tegen elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, de beteren moeten dus meerdere keren. Kost ook meer kracht lijkt me.
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Iedereen, de verliezers moeten ook tegen elkaar
Mooi om te zien ja.quote:
Waarom zou je dat doen. Je gaat de afstanden van het zwemmen i.p.v. 100 meter toch ook geen 110 meter maken bij de mannen zodat ze langzamer gaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:42 schreef Moira het volgende:
Het is bij vrouwen trouwens ook wel logisch dat het langzamer gaat als dat bord bij iedereen hetzelfde is. Als je de holds bij de mannen allemaal net een paar cm verder uit elkaar zou zetten zou het bij de mannen ook langzamer gaan.
Dat is wel mooi ja. Ook wel leuk om het verschil te zien. Mawem gleed 2x weg en is alsnog bijna even snel.quote:
Of bij het hordenlopen ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Je gaat de afstanden van het zwemmen i.p.v. 100 meter toch ook geen 110 meter maken bij de mannen zodat ze langzamer gaan?
De horden staan wel hoger bij de mannen bijvoorbeeld bij atletiek. Het is denk ik organisatorisch wel een stuk makkelijker als het bij de mannen en vrouwen precies hetzelfde is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Je gaat de afstanden van het zwemmen i.p.v. 100 meter toch ook geen 110 meter maken bij de mannen zodat ze langzamer gaan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat dit bij de vrouwen krankzinnig was, maar dit gaat nog een tandje verder
quote:
Ik zeg ook niet dat je het zou doen, ik zeg alleen dat het verklaart dat de vrouwen langzamer zijn omdat die over het algemeen kleiner zijn en dus meer afstand hebben om zich te moeten trekken en opduwenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ander tikt hem niet eens aan.quote:
Op basis van gisteren lijkt dat toch niets te zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef heywoodu het volgende:
Narasaki doet alvast een gooi naar goud. Móet wel Ondra verslaan.
Ja terwijl de top speed eruit ligt overallquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
De twee traagste vrouwen (van wie er door zijn iig) bij speed waren 1 en 2 overall
De 1 en 2 waren door toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja terwijl de top speed eruit ligt overall(of toch niet? weet ff niet meer)
Same, of met een tijd van 3 minuten ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou niet eens de bovenkant halen denk ik
Hoezo?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van gisteren lijkt dat toch niets te zeggen.
De eerste 2 meter ziet er al vrij kansloos uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Same, of met een tijd van 3 minuten ofzo
Toen zat het toch behoorlijk dicht bij elkaar allemaal. Maar goed, deze heb je maar vast binnen he.quote:
Zeg maar af.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Ah verdomme, ik heb een bezichtiging om half
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dinsdag een huis geweigerd om nog naar deze (en 2 andere) te kunnenquote:
Dat is wel de bedoeling. Heb net genoeg inschrijftijd om mee te doen om de woningen en verdien nog net niet te veel.quote:
Nice. Ik heb zelf vorige week de sleutels gekregen, na de Spelen een beetje gaan klussen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Heb net genoeg inschrijftijd om mee te doen om de woningen en verdien nog net niet te veel.
Mijn afspraak kon niet vandaag dus ik kan uiteindelijk toch kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Verhuisgangquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nice. Ik heb zelf vorige week de sleutels gekregen, na de Spelen een beetje gaan klussen.
Ik trek juist terug in m'n ouderlijk huis nu m'n paps is overleden, naar de OG zolderkamerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf lekker bij mijn ouders op de zolderkamer.
Mensen vragen wel eens wanneer ik het huis uitga, zeg ik altijd "ik wacht tot mijn ouders het huis uitgaan".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik trek juist terug in m'n ouderlijk huis nu m'n paps is overleden, naar de OG zolderkamer
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen vragen wel eens wanneer ik het huis uitga, zeg ik altijd "ik wacht tot mijn ouders het huis uitgaan".
Er zijn altijd wel meerdere manieren hoor. En soms zelfs manieren die niemand had bedacht. Breaking the beta, kijk deze playlist maar eens als je een uurtje over hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Moira het volgende:
Ik vind Boulder toch wel het leukste, echt puzzels oplossen die maar met 1 specifieke techniek opgelost kunnen worden ofzo
Iedereen vier minuten (maximaal) op de ene boulder, daarna iedereen op de tweede en dan iedereen op de derde. Als ik me niet vergis, een combinedwedstrijd is er niet zo vaakquote:
Thanks! En de 'beta' is dan de oplossing zoals bedacht door de makers en 'breaking the beta' dus zelf op een oplossing komen die de makers nog niet hadden bedacht?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel meerdere manieren hoor. En soms zelfs manieren die niemand had bedacht. Breaking the beta, kijk deze playlist maar eens als je een uurtje over hebt.
https://youtube.com/playl(...)7WDY7ky711o_Jhp4LKaS
Ja. Beta is eigenlijk een manier waarop ie opgelost kan worden. Komt van betamax (videotapes), omdat er een klimmer was die zijn oplossingen filmde en dan aan andere klimmers vroeg of ze de beta wilden hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Thanks! En de 'beta' is dan de oplossing zoals bedacht door de makers en 'breaking the beta' dus zelf op een oplossing komen die de makers nog niet hadden bedacht?
oh grappigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja. Beta is eigenlijk een manier waarop ie opgelost kan worden. Komt van betamax (videotapes), omdat er een klimmer was die zijn oplossingen filmde en dan aan andere klimmers vroeg of ze de beta wilden hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:33 schreef Moira het volgende:
Die 3e boulder lijkt wat op het logo van het ESF van 2020/2021
Volgens mij niet. In de halve finale/kwalificaties krijgen ze ook 5 minuten en in de finale maar 4.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Mochten ze gister ook van tevoren kijken bij de boulder?
Ah shit. Geconcoleerdquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik trek juist terug in m'n ouderlijk huis nu m'n paps is overleden, naar de OG zolderkamer
Staat in de TT ja.quote:
Ze moeten het ook gewoon op tv uitzenden.quote:
Ze moeten de top bereiken.quote:
Ik keek het bij de kwalificaties voor het eerst en met behulp van dit topic en het commentaar op de stream is het best vlot te 'snappen'quote:
Mwah klaverjassen is ook een sport.quote:
Omdat ik kijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit al, loop je voor ofzo?
Bij mij is Duffy al bij zonequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dit al, loop je voor ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |