abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200733980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:33 schreef Maharski het volgende:

[..]

Precies, dit dus.
Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.

Ow wacht nee.
pi_200734040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:47 schreef Micson het volgende:
Als je het onnodig sterven van mensen al wegwuift als argument om maatregelen te nemen, dan valt er inderdaad weinig land met jou te bezeilen.
Het grotere plaatje is soms meer dan de menselijke illusie die 'we' met z'n allen met elkaar delen.
Eens kijken
pi_200734120
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nogal wiedes als ik topic na topic dezelfde dwangmatige troep moet lezen. Hilarisch hypocriet is het en ik word inderdaad niet vrolijk van engnekken die anderen verplicht willen vaccineren.

En dat weet ik. Maar de frame dat het allemaal dwarse wappies zijn is ook ondertussen zo oud als de weg naar Rome. Sterker nog, je hoeft er helemaal geen reden voor te hebben. Jouw lichaam, jouw keus. Dat daar dan consequenties aan (kunnen) hangen vind ik uiteraard niet meer dan terecht maar de meest rancuneuze treitervoorstellen vliegen je hier om te oren. Dat is verheven gedrag, ja.
Welke treitervoorstellen vliegen je hier dan om de oren?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:05:25 #204
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200734215
Haha de wappies worden buitengesloten echt heerlijk om dit te zien
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200734281
quote:
16s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef Starhopper het volgende:
Het OV. Kijk daar eens. Heel veel mondkapje op de kin En 1,5 meter bestaat ook niet meer in supermarkten enzo.

Morgen gelukkig mijn 2e prikkie. Ik was de afgelopen weken echt als de dood dat ik besmet zou worden en dus niet mijn 2e prik kan krijgen
Wat laten mensen zich toch gek maken zeg :')

Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
Eens kijken
pi_200734315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Hoe zie je dit praktisch voor je?
Iedereen oproepen net zoals bij een militaire dienstplicht. Weigeraars worden thuis opgehaald en meegenomen door de marchaussee.
pi_200734371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Cherni het volgende:

[..]

We hebben ook nog een grondwet. Dus verplicht vaccineren kan sowieso niet.
Wat staat er dan in de grondwet dat een vaccinatieplicht verhindert?

Anders: grondwet aanpassen.
pi_200734382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welk probleem precies?
De coronapandemie.
pi_200734397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat staat er dan in de grondwet wat een vaccinatieplicht verhinderd?

Anders: grondwet aanpassen.
lichamelijke integriteit.
pi_200734415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Questular het volgende:

[..]

Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.

Ow wacht nee.
Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.
pi_200734428
Ik voorzie een levendige handel in fake testbewijzen en apps.
pi_200734472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten. :')
pi_200734487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten.
oke oke, je hebt een punt. :P
Eens kijken
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:20:53 #214
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200734515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

lichamelijke integriteit.
quote:
Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam

Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
Als ze een vaccinatieplicht opnemen in een wet is er dus niets aan de hand.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:27:59 #215
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200734634
quote:

[..]

In een krankzinnigengesticht laten de Wvggz en Wzd gedwongen medische behandeling toe.
are we infinite or am I alone
pi_200734660
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik voorzie een levendige handel in fake testbewijzen en apps.
Nou op telegram kan je al het eea vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200734754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De coronapandemie.
Dat is niet precies en ook niet waar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200734783
quote:
10s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou op telegram kan je al het eea vinden
De controle aan de deur is ook erg goed door professionele mensen.
pi_200734889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is niet precies en ook niet waar.
Wat is niet precies en niet waar?
pi_200734952
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.
Beter kijken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:12:58 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200735807
quote:

[..]

Hoezo? Ik wil gewoon niet mijn 2e prik missen omdat anderen onvoorzichtig zijn. Daar is toch niets geks aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200735852
Hopelijk binnenkort in Nederland ook maar gok dat die laffe Rutte dit niet aandurft.
pi_200735864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat is niet precies en niet waar?
'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.
pi_200735923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.
Hoezo is de coronapandemie niet het precieze probleem?

En verplicht vaccineren kan wel een oplossing zijn, al zou ik er zelf ook geen voorstander van zijn.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:22:55 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200736091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten. :')
Die lichamelijke integriteit was al compleet verdwenen op het moment dat Kaag per decreet eigenaar werd van alle menselijke organen in Nederland als je je niet wilde registeren voor donorschap. Stap 2 is verkoop aan het buitenland omdat 'banen, banen, banen'
The End Times are wild
pi_200736154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het probleem was de dreigende overbezetting van de IC's en overige ziekenhuiscapaciteit. Nu is er blijkbaar een ander probleem, ik hoor graat wat dat precies is.

quote:
En verplicht vaccineren kan wel een oplossing zijn, al zou ik er zelf ook geen voorstander van zijn.
Niet voor de coronapandemie, het is niet dat die daardoor verdwijnt of zo.
pi_200736186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Probleem was dat de zorg over zou lopen, niet dat er een virus rondwaart. Dat ondertussen de doelpalen op de tweede ring naast het uitvak staan is een bewuste keuze van het kabinet.
pi_200736216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Probleem was dat de zorg over zou lopen, niet dat er een virus rondwaart. Dat ondertussen de doelpalen op de tweede ring naast het uitvak staan is een bewuste keuze van het kabinet.
Okay, dus die overbezetting in de zorg kwam niet door corona. Mooi die factfree discussies hier.
pi_200736282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet voor de coronapandemie, het is niet dat die daardoor verdwijnt of zo.
Het vaccin is anders razend effectief, vrijwel niemand die gevaccineerd is beland in het ziekenhuis of op de IC.

Alleen is het de vraag hoe hoog het percentage gevaccineerden wordt, valt dat percentage tegen, dan kan corona blijven voortwoekeren.
pi_200736341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het vaccin is anders razend effectief, vrijwel niemand die gevaccineerd is beland in het ziekenhuis of op de IC.
Probleem opgelost?

quote:
Alleen is het de vraag hoe hoog het percentage gevaccineerden wordt, valt dat percentage tegen, dan corona blijven voortwoekeren.
Corona zal sowieso blijven voortwoekeren, maar hoe is dat dan een probleem?
pi_200736343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Okay, dus die overbezetting in de zorg kwam niet door corona. Mooi die factfree discussies hier.
Wat er bedoeld wordt ws is dat het virus nu prima kan rondwaren zolang de zorg niet overloopt.
Verplichte vaccinatie is nu een non- discussie al moet je aankijken wat er straks gaat gebeuren.

En blijkbaar zijn er genoeg mensen gevaccineerd, want de zorg kan het aan.
pi_200736487
quote:

[..]

pi_200736588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:

(...)

Corona zal sowieso blijven voortwoekeren, maar hoe is dat dan een probleem?
In principe moet het mogelijk zijn om het virus met vaccinaties uit te schakelen, als voldoende mensen mee doen althans. Zolang het virus voortwoekert kan het zich ook weer muteren, waarbij de gevaccineerden ook weer de pineut kunnen zijn.

Daarbij zijn er mensen die zich niet kunnen laten vaccineren, hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe beter zij beschermd zijn.
pi_200736611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wat er bedoeld wordt ws is dat het virus nu prima kan rondwaren zolang de zorg niet overloopt.
Verplichte vaccinatie is nu een non- discussie al moet je aankijken wat er straks gaat gebeuren.

En blijkbaar zijn er genoeg mensen gevaccineerd, want de zorg kan het aan.
En jij wil het virus laten rondwaren? Dan zijn kwetsbaren die zich niet kunnen laten vaccineren nog niet beschermd. Bovendien kan het virus zo ook weer muteren.

Goed, daarbij komt het echte meetmoment natuurlijk in de herfst/winter. Vorig jaar in de zomer was er ook van alles mogelijk.
pi_200736622
Vooroorlogse praktijken en dan ook nog eens weer van die Duitsers.
pi_200736656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En jij wil het virus laten rondwaren? Dan zijn kwetsbaren die zich niet kunnen laten vaccineren nog niet beschermd. Bovendien kan het virus zo ook weer muteren.

Goed, daarbij komt het echte meetmoment natuurlijk weer in de herfst/winter. Vorig jaar in de zomer was er ook weer van alles mogelijk.
De vaccinatiegraad is hoog genoeg, stijgt nog wat door de komende weken.

Ja de kwetsbaren zijn kwetsbaar, die moeten zichzelf beschermen. We kunnen niet alles afsluiten voor hun.

En ja het echte meetmoment komt later, wellicht een derde prik. Maar Corona gaat niet weg, daar zal je mee moeten leren leven netals de griep.
pi_200736677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In principe moet het mogelijk zijn om het virus met vaccinaties uit te schakelen, als voldoende mensen mee doen althans. Zolang het virus voortwoekert kan het zich ook weer muteren, waarbij de gevaccineerden ook weer de pineut kunnen zijn.
Dat gezwets ken ik wel, maar wat is nu precies het probleem?

quote:
Daarbij zijn er mensen die zich niet kunnen laten vaccineren, hoe hoger de vaccinatiegraad, hoe beter zij beschermd zijn.
Nee, hoor, dat is een kwestie van immuniteitsgraad.
pi_200736789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:52 schreef macca728 het volgende:

Ja de kwetsbaren zijn kwetsbaar, die moeten zichzelf beschermen. We kunnen niet alles afsluiten voor hun.
Hoe moeten de kwetsbaren zichzelf beschermen? Door zich af te sluiten? En dan kunnen de niet-gevaccineerden het virus lekker verspreiden in de kroeg of in de discotheek?

quote:
En ja het echte meetmoment komt later, wellicht een derde prik. Maar Corona gaat niet weg, daar zal je mee moeten leren leven netals de griep.
Ik zou het behoorlijk zuur vinden als de zorg straks weer overstroomt en er een nieuwe lockdown komt. Laat die lockdown dan lekker voor de mensen die zich niet willen testen of vaccineren, dan kunnen anderen die wel inzetten om hier vanaf te komen lekker hun gang gaan.
pi_200736828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe moeten de kwetsbaren zichzelf beschermen? Door zich af te sluiten? En dan kunnen de niet-gevaccineerden het virus lekker verspreiden in de kroeg of in de discotheek?
[..]

Man, gevaccineerden verspreiden het virus ook,

En gevaccinnerden zijn zo goed als immuun voor Corona, wat zou het jou boeien als het virus verspreid blijft worden.
pi_200736849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat gezwets ken ik wel, maar wat is nu precies het probleem?
Welke van mijn beweringen is gezwets?

quote:
Nee, hoor, dat is een kwestie van immuniteitsgraad.
Nee hoor? :')

Het is slechts een kleine nuance. Gevaccineerden plus diegene die de ziekte pas gehad hebben (al schijnen vaccins effectiever te zijn dan een eenmalige infectie).
pi_200736863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

Man, gevaccineerden verspreiden het virus ook,

En gevaccinnerden zijn zo goed als immuun voor Corona, wat zou het jou boeien als het virus verspreid blijft worden.
Ze verspreiden het minder.

Overigens is het geen argument, dat gevaccineerden corona ook verspreiden is geen reden om niet te vaccineren.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 15:02:04 #242
37248 BertV
Klei indiaan
pi_200736864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alleen is het de vraag hoe hoog het percentage gevaccineerden wordt, valt dat percentage tegen, dan kan corona blijven voortwoekeren.
Dat was verleden jaar zomer precies hetzelfde.
Wacht maar tot het weer winter wordt.

Maar dan is het natuurlijk door de mutaties veroorzaakt door recalcitranten.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_200736873
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Overigens is het geen argument, dat gevaccineerden corona ook verspreiden is geen reden om niet te vaccineren.
Ik gebruik het ook niet als argument.
pi_200736883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar :

woensdag 4 augustus 2021 @ 15:03:36 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200736884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:56 schreef Maharski het volgende:

[..]

Het grotere plaatje is soms meer dan de menselijke illusie die 'we' met z'n allen met elkaar delen.
Wat fijn dat jij dat grotere plaatje wel ziet en ook meteen daardoor weet dat een paar dooien meer niet zo erg is. Zeker gezien de 'huidige stand van de mensheid'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200737011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef Hexagon het volgende:
Prima, die ongevaccineerden moeten maar eens ophouden de rest te gijzelen met de gevolgen van hun gezeik.
Fragiele mensen zijn jullie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200737028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:02 schreef BertV het volgende:

[..]

Dat was verleden jaar zomer precies hetzelfde.
Wacht maar tot het weer winter wordt.

Maar dan is het natuurlijk door de mutaties veroorzaakt door recalcitranten.
Die recalcitranten uit het buitenland die maar al te graag vrijwillig vaccins krijgen?
Ja, waarom stuur je die vaccins daar niet heen dan?

93% bloeddonoren had antistoffen, maar die antistoffen werken blijkbaar niet ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200737052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:58 schreef luxerobots het volgende:
Hoe deden ze dat ten tijde van de jaarlijkse griepgolf!?
pi_200737063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij dit virus niet hoor. Jammer, maar die weg loopt gewoon dood. Dat is ook juist de reden dat het een onheilzame route is die vaccinatie route, want het houdt nooit op.

Volgens de huidige kosten/baten berekening mag ik dan elk jaar een vaccin ophalen, daar heb ik geen zin in, zie het voordeel er niet van in.

Prik 1 is > prik 2 > prik 3 > prik 4, dus waar moet het dan ophouden? Ondertussen is het risico dat we normaal vonden vroeger mbt influenza al een heel stuk gepasseerd.
pi_200737064
quote:
5s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe deden ze dat ten tijde van de jaarlijkse griepgolf!?
Dmv een griepprik :) Nu via vaccinatie, dus geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')