Je bent die nog niet tegengekomen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Van waar komt je wijsheid? Ik vertrouw over zulke zaken liever wetenschappers dan een anonieme FOK!ker die iets beweert..
Nee, niet alleen daarom. Wat een domme vraag zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat je niet naar een festival kan?
Waarom nog meer dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 00:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, niet alleen daarom. Wat een domme vraag zeg.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Blijkbaar gaan er ook nog mensen dood ondanks vaccinaties, dus wat dat betreft maakt dat ook niet uit. Bovendien kan het virus zich nog steeds muteren. Mensen die gevaccineerd zijn en toch ziek worden, zullen een potentiėle bron zijn voor mutaties, die straks resistent is tegen het vaccin. Waarom denk je dat mensen elk jaar een griepprik halen? Het blijft zichzelf muteren.
Alleen de risicogroepen en de ouderen zie ik genoodzaakt om te vaccineren, jonge gezonde volwassenen lijkt mij overbodig.
En daardoor is jouw leven een onmogelijke ellende geworden op dit moment?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ht-coronamaatregelen
Begin hier maar eens.
Geen last van.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ht-coronamaatregelen
Begin hier maar eens.
En nu niets. Voor mij is corona allang klaar.quote:
Gelukkig maar dat narcisten zoals jij het beleid niet bepalen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En nu niets. Voor mij is corona allang klaar.
Maar blijf je gerust als een jankende aansteller gedragen.
1. Gelukkig is autorijden hetzelfde als een corona infectie, beetje rare vergelijking. Dan kan je allerlei situaties met elkaar gaan lopen vergelijken lol.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 08:35 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Mensen met autogordels gaan ook nog steeds dood, daarom moeten we autogordels niet meer verplichten. Natuurlijk maakt dat wel uit sjongejonge.
2. Het coronavirus is geen influenza. Andere ziektes als BMR, Polio e.d. hoef je niet elk jaar een nieuwe prik voor te halen want die muteren een stuk langzamer. Corona muteert ook een stuk langzamer dan influenza. Hoge selectiedruk leidt dus niet per se tot snellere mutatie, temeer omdat de selectiedruk ook natuurlijk komt (maar dan met veel meer doden tussendoor). Replicatie zorgt voor mutatie en hoe meer mensen zich niet gevaccineerd hebben, hoe meer het zich repliceert. Ja de meeste virologen pleiten er ook voor dat iedereen de griepprik haalt, zoals ook gebeurt in veel landen. De reden waarom wij het niet doen is een geldkwestie, niet eentje van gezondheid.
3. Zie boven, die noodzaak komt omdat we er niet voor willen betalen. Wat kortzichtig is, want een jongere die drie weken uitgeschakeld is, kost een stuk meer dan een prikje.
Nee, hoe kom je daar nou weer bij? Wat een domme vragen steeds.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En daardoor is jouw leven een onmogelijke ellende geworden op dit moment?
Lijkt me normaal wanneer de hele samenleving kennelijk om zeep is. Honger, oorlog, anarchie, rellen, dakloosheid... het is wat met die mondkapjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou weer bij? Wat een domme vragen steeds.
Anders dan sommige narcisten in dit topic is mijn mening over de staat van de maatschappij niet alleen gebaseerd op mijn eigen huidige situatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me normaal wanneer de hele samenleving kennelijk om zeep is. Honger, oorlog, anarchie, rellen, dakloosheid... het is wat met die mondkapjes.
Ja, denk dat dat voor de hele pandemie en bijkomende regels heeft gegolden, dat mensen vooral rekening houden met anderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Anders dan sommige narcisten in dit topic is mijn mening over de staat van de maatschappij niet alleen gebaseerd op mijn eigen huidige situatie.
Ok man.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, denk dat dat voor de hele pandemie en bijkomende regels heeft gegolden, dat mensen vooral rekening houden met anderen.
Gezien de samenleving "om zeep" is volgens jou. Dat is nogal wat namelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou weer bij? Wat een domme vragen steeds.
Ja, de fundamenten van de samenleving zijn al sinds maart 2020 om zeep. Het is nog maar de vraag of en wanneer we die weer terugkrijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de samenleving "om zeep" is volgens jou. Dat is nogal wat namelijk.
Wat zijn de fundamenten dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, de fundamenten van de samenleving zijn al sinds maart 2020 om zeep. Het is nog maar de vraag of en wanneer we die weer terugkrijgen.
Hoe bevalt de slachtofferrol je?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De vaccins doen niet wat was beloofd dus nou krijgen de ongevaccineerde de schuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |