Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.quote:
Het grotere plaatje is soms meer dan de menselijke illusie die 'we' met z'n allen met elkaar delen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:47 schreef Micson het volgende:
Als je het onnodig sterven van mensen al wegwuift als argument om maatregelen te nemen, dan valt er inderdaad weinig land met jou te bezeilen.
Welke treitervoorstellen vliegen je hier dan om de oren?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogal wiedes als ik topic na topic dezelfde dwangmatige troep moet lezen. Hilarisch hypocriet is het en ik word inderdaad niet vrolijk van engnekken die anderen verplicht willen vaccineren.
En dat weet ik. Maar de frame dat het allemaal dwarse wappies zijn is ook ondertussen zo oud als de weg naar Rome. Sterker nog, je hoeft er helemaal geen reden voor te hebben. Jouw lichaam, jouw keus. Dat daar dan consequenties aan (kunnen) hangen vind ik uiteraard niet meer dan terecht maar de meest rancuneuze treitervoorstellen vliegen je hier om te oren. Dat is verheven gedrag, ja.
Wat laten mensen zich toch gek maken zegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef Starhopper het volgende:
Het OV. Kijk daar eens. Heel veel mondkapje op de kin En 1,5 meter bestaat ook niet meer in supermarkten enzo.
Morgen gelukkig mijn 2e prikkie. Ik was de afgelopen weken echt als de dood dat ik besmet zou worden en dus niet mijn 2e prik kan krijgen
Iedereen oproepen net zoals bij een militaire dienstplicht. Weigeraars worden thuis opgehaald en meegenomen door de marchaussee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hoe zie je dit praktisch voor je?
Wat staat er dan in de grondwet dat een vaccinatieplicht verhindert?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
We hebben ook nog een grondwet. Dus verplicht vaccineren kan sowieso niet.
lichamelijke integriteit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Wat staat er dan in de grondwet wat een vaccinatieplicht verhinderd?
Anders: grondwet aanpassen.
Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.
Ow wacht nee.
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Wat laten mensen zich toch gek maken zeg![]()
Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
oke oke, je hebt een punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten.
quote:
Als ze een vaccinatieplicht opnemen in een wet is er dus niets aan de hand.quote:Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
In een krankzinnigengesticht laten de Wvggz en Wzd gedwongen medische behandeling toe.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
Nou op telegram kan je al het eea vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik voorzie een levendige handel in fake testbewijzen en apps.
Dat is niet precies en ook niet waar.quote:
De controle aan de deur is ook erg goed door professionele mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou op telegram kan je al het eea vinden
Wat is niet precies en niet waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet precies en ook niet waar.
Beter kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.
Hoezo? Ik wil gewoon niet mijn 2e prik missen omdat anderen onvoorzichtig zijn. Daar is toch niets geks aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is niet precies en niet waar?
Hoezo is de coronapandemie niet het precieze probleem?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.
Die lichamelijke integriteit was al compleet verdwenen op het moment dat Kaag per decreet eigenaar werd van alle menselijke organen in Nederland als je je niet wilde registeren voor donorschap. Stap 2 is verkoop aan het buitenland omdat 'banen, banen, banen'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |