abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200733980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:33 schreef Maharski het volgende:

[..]

Precies, dit dus.
Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.

Ow wacht nee.
pi_200734040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:47 schreef Micson het volgende:
Als je het onnodig sterven van mensen al wegwuift als argument om maatregelen te nemen, dan valt er inderdaad weinig land met jou te bezeilen.
Het grotere plaatje is soms meer dan de menselijke illusie die 'we' met z'n allen met elkaar delen.
Eens kijken
pi_200734120
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nogal wiedes als ik topic na topic dezelfde dwangmatige troep moet lezen. Hilarisch hypocriet is het en ik word inderdaad niet vrolijk van engnekken die anderen verplicht willen vaccineren.

En dat weet ik. Maar de frame dat het allemaal dwarse wappies zijn is ook ondertussen zo oud als de weg naar Rome. Sterker nog, je hoeft er helemaal geen reden voor te hebben. Jouw lichaam, jouw keus. Dat daar dan consequenties aan (kunnen) hangen vind ik uiteraard niet meer dan terecht maar de meest rancuneuze treitervoorstellen vliegen je hier om te oren. Dat is verheven gedrag, ja.
Welke treitervoorstellen vliegen je hier dan om de oren?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:05:25 #204
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200734215
Haha de wappies worden buitengesloten echt heerlijk om dit te zien
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200734281
quote:
16s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:15 schreef Starhopper het volgende:
Het OV. Kijk daar eens. Heel veel mondkapje op de kin En 1,5 meter bestaat ook niet meer in supermarkten enzo.

Morgen gelukkig mijn 2e prikkie. Ik was de afgelopen weken echt als de dood dat ik besmet zou worden en dus niet mijn 2e prik kan krijgen
Wat laten mensen zich toch gek maken zeg :')

Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
Eens kijken
pi_200734315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Hoe zie je dit praktisch voor je?
Iedereen oproepen net zoals bij een militaire dienstplicht. Weigeraars worden thuis opgehaald en meegenomen door de marchaussee.
pi_200734371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Cherni het volgende:

[..]

We hebben ook nog een grondwet. Dus verplicht vaccineren kan sowieso niet.
Wat staat er dan in de grondwet dat een vaccinatieplicht verhindert?

Anders: grondwet aanpassen.
pi_200734382
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welk probleem precies?
De coronapandemie.
pi_200734397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat staat er dan in de grondwet wat een vaccinatieplicht verhinderd?

Anders: grondwet aanpassen.
lichamelijke integriteit.
pi_200734415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Questular het volgende:

[..]

Gelukkig werkt dat niet 2 kanten op. Want hoe de anti mensen schuimbekkend alles afbranden over dit "griepje" is gebaseerd op keiharde feiten en goed onderzochte bronnen.

Ow wacht nee.
Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.
pi_200734428
Ik voorzie een levendige handel in fake testbewijzen en apps.
pi_200734472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ik heb soms echt het idee beland te zijn in een krankzinnigengesticht, en raak steeds teleurgestelder in de mens. Het is triest om te concluderen en aan de lijve mee te maken, dat de meeste mensen nauwelijks meer zijn dan een programmeerbaar computertje, gedreven door emotionele energie met als onbewust fundament angst..
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten. :')
pi_200734487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:
Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten.
oke oke, je hebt een punt. :P
Eens kijken
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:20:53 #214
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200734515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

lichamelijke integriteit.
quote:
Artikel 11: Onaantastbaarheid lichaam

Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
Als ze een vaccinatieplicht opnemen in een wet is er dus niets aan de hand.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 4 augustus 2021 @ 13:27:59 #215
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200734634
quote:

[..]

In een krankzinnigengesticht laten de Wvggz en Wzd gedwongen medische behandeling toe.
are we infinite or am I alone
pi_200734660
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik voorzie een levendige handel in fake testbewijzen en apps.
Nou op telegram kan je al het eea vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200734754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De coronapandemie.
Dat is niet precies en ook niet waar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200734783
quote:
10s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou op telegram kan je al het eea vinden
De controle aan de deur is ook erg goed door professionele mensen.
pi_200734889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is niet precies en ook niet waar.
Wat is niet precies en niet waar?
pi_200734952
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik zie hier alleen maar provaccinatie wappies die schuimbekkend iedere andersdenkende niet tolereren.
Beter kijken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:12:58 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200735807
quote:

[..]

Hoezo? Ik wil gewoon niet mijn 2e prik missen omdat anderen onvoorzichtig zijn. Daar is toch niets geks aan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200735852
Hopelijk binnenkort in Nederland ook maar gok dat die laffe Rutte dit niet aandurft.
pi_200735864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat is niet precies en niet waar?
'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200735923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

'De coronapandemie' is niet het precieze probleem en verplicht vaccineren dat de coronapandemie ook niet oplossen.
Hoezo is de coronapandemie niet het precieze probleem?

En verplicht vaccineren kan wel een oplossing zijn, al zou ik er zelf ook geen voorstander van zijn.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:22:55 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200736091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Zegt de degene die vreest dat het vaccin mensen lichamelijke integriteit volledig overboord gaat doen gooien, omdat er op FOK! een paar gekken mee posten. :')
Die lichamelijke integriteit was al compleet verdwenen op het moment dat Kaag per decreet eigenaar werd van alle menselijke organen in Nederland als je je niet wilde registeren voor donorschap. Stap 2 is verkoop aan het buitenland omdat 'banen, banen, banen'
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')