Je bent al weer aardig thuis in Leiden?quote:
Nee is gesloten in het Friesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent al weer aardig thuis in Leiden?
Goeie, Mekequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
JaZo noem je dat toch, ik zei hoi tegen onder andere @:Strani en @:Arizona en al die anderen die zo extreem trots zijn op hun Friese afkomst
Heb ik gejat hoor, de Eeuw van de Amateur heeft het altijd over de Friese diasporaquote:
Staan op de rol voor topic 9593quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:22 schreef Meridiaan het volgende:
JA EN DE WEST-FRIESE GEMEENSCHAP DAN
Rare jongens, die Friezen.quote:
WE HOREN ER OOK NOOIT BIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens wel, ik stuur meestal een dm na twee, maar als iemand zo zijn best doet op hem te pakken wordt ik daar ook wel ongeduldiger/nieuwsgierig van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:21 schreef Meke het volgende:
Ik vind anderhalve minuut echt wel heel snel voor een topickaap
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb ik gejat hoor, de Eeuw van de Amateur heeft het altijd over de Friese diasporaMaar ís ook wel echt een diaspora
Ja ik was nog aan het zoeken of er een pompeblêd emoji wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens wel, ik stuur meestal een dm na twee, maar als iemand zo zijn best doet op hem te pakken wordt ik daar ook wel ongeduldiger/nieuwsgierig van.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
WE HOREN ER OOK NOOIT BIJWest-Friesland? Je bedoelt gewoon Amsterdam Extra-Noord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja samequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar inmiddels heb ik mijn lot geaccepteerd en ben ik ook gelukkig in Twente
Maar de TT is wel zo ongeveer wat Meke in gedachten had.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo je best doen de lapo te pakken en hem dan niet op tijd verzilveren.
De enige verbinding met Amsterdam was de treinverbindingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
West-Friesland? Je bedoelt gewoon Amsterdam Extra-Noord?
Nog even en heel Nederland is te klein voor je ego en dan verhuis je naar, ik noem een geheel willekeurig land, Spanjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sameMaar ook Twente was niet groot genoeg voor mijn ego
![]()
Maar had het ook wel heel leuk gevonden als we op de boerderij in Friesland waren gaan wonen
Hoe kóm je daar nou bijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar de TT is wel zo ongeveer wat Meke in gedachten had.
Hoop ik
Wie weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en heel Nederland is te klein voor je ego en dan verhuis je naar, ik noem een geheel willekeurig land, Spanje![]()
Ik was ook wel gelukkig geworden in Dokkum denk ik
Ik wil zijn haar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, een haarstylist die voornamelijk youtube filmpjes maakt waar hij reageert op tiktok filmpjes:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:34 schreef Arizona het volgende:
NEEEEEE Once upon a time verdwijnt per 1 september van Netflix en ik moet nog 3 seizoenen![]()
![]()
Ja ok, ik borduurde een beetje voort op dit idee:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De enige verbinding met Amsterdam was de treinverbindingMoest alsnog minimaal een uur autorijden om in Amsterdam te arriveren, dus dat voelt absoluut niet als in de buurt.
quote:Zandvoort werd Amsterdam Beach, Muiderslot werd Amsterdam Castle. En Friesland? Dat is nu het Amsterdam Lake District.
Tenminste, dat probeert Lysanne Kuindersma uit Joure er in te krijgen.
https://www.parool.nl/nie(...)trict-tour~b14e5089/
Laatste seizoen hoef je sowieso niet te kijken, die blijkt dramatisch slecht te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:34 schreef Arizona het volgende:
NEEEEEE Once upon a time verdwijnt per 1 september van Netflix en ik moet nog 3 seizoenen![]()
![]()
Nou kijk aan, geef dat filmpje aan je kapper en klaar.quote:
@Cyan9 is online. Als je nog een wijziging wilt.quote:
Neeeeeequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:34 schreef Arizona het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ik met die kleuren aan kan komen op m'n werk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou kijk aan, geef dat filmpje aan je kapper en klaar.
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Cyan9 is online. Als je nog een wijziging wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh spannend!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef Meridiaan het volgende:
Bohhh jongens die onzekerheid als je een baan zoekt en je al afspraken maakt maar dat er andere banen met misschien wel groener gras komen![]()
En ik heb een hekel aan toezeggen en later 'nee toch maar niet'. En tegen mensen zeggen 'ja ik heb nog wat lopen, daar hoor ik over twee weken wat van' ...
Dat krantenbericht komt uit 2018.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, ik borduurde een beetje voort op dit idee:
[..]
Ik dacht heel even dat je probeerde de aandacht af te leiden door snel te zeggen dat Cyan9 online was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan doe je op je werk desnoods een hoofddoek om.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met die kleuren aan kan komen op m'n werk.
Vreselijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef Meridiaan het volgende:
Bohhh jongens die onzekerheid als je een baan zoekt en je al afspraken maakt maar dat er andere banen met misschien wel groener gras komen![]()
En ik heb een hekel aan toezeggen en later 'nee toch maar niet'. En tegen mensen zeggen 'ja ik heb nog wat lopen, daar hoor ik over twee weken wat van' ...
Nja, dat is het ook inderdaad. Ik geloof altijd wel dat je terecht moet komen waar je terecht moet komen zogezegd. Maakt het niet altijd minder lastig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik kan maar een ding zeggen, volg je hart! Kies voor jezelf![]()
Heb ik uiteindelijk ook gedaan met werk. Ze waren maar heel even boos
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:38 schreef Arizona het volgende:
(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Denk jij nog wel eens terug naar hoe dat toen allemaal was? Had je achteraf dingen anders gedaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik kan maar een ding zeggen, volg je hart! Kies voor jezelf![]()
Heb ik uiteindelijk ook gedaan met werk. Ze waren maar heel even boos
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeeeeeIk wil het ook nog kijken
Komt het ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |