Vroeger behoorde Sifan nog tot dequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Sifan altijd alsof ze de hele wereld op haar rug draagt?
Ze is al aan het interview met Stekelenburg aan het denken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Sifan altijd alsof ze de hele wereld op haar rug draagt?
Ik dacht ook dat ik haar leuk vond ja maar elke keer als ik haar nu op tv ziet denk ik; nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vroeger behoorde Sifan nog tot de.
MEDAILLE VERSPILDquote:
Gewoon een extra hindernis inbouwen, anders is het te makkelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer laatste lopen om de tackle te ontvangen.
Mentale druk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze is al aan het interview met Stekelenburg aan het denken.
Net als die bij de steeplechase.quote:
Als elk interview begint met hoe je het eerste atletiek goud sinds... Mentale breakdown letsgoquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik haar leuk vond ja maar elke keer als ik haar nu op tv ziet denk ik; nee.
Welke editie doel je op?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Park City, daar finishte nog eens een legendarische rit in de Tour of Utah.
Moeilijk, hoop linkse bochten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
Is dit een circuit waarop je een beetje makkelijk kunt inhalen?
Ze is beter op Amsterdams stratencircuitquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
En dan nog gelijk janken ook als het een keer niet lukt.quote:
Anders gewoon je tegenstander van de baan beuken, 10 strafseconden pakken en dan alsnog winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
Beide rechte stukken.quote:
dAn GaAn Ze BiJnA aLlEmAaL hArDeR lOpEnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze motten de sirenes even aanzetten.
Een Haas voorop, Gunter zal trots zijn.quote:
Iedereen op een rondje n dan gauw pitten voor nieuwe schoenen!quote:
Wat een minderwaardig ras is het toch ook eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Gaat die blanke op een rondje gezet worden?
Sifan meisje je moet nog een rondje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef Zwansen het volgende:
Hopelijk telt ze goed hoeveel er voor lopen. Geen Annemiekje doen.
Dit is geen voetbal broerquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Hassan moet wat aanvallender gaan lopen
Opi Omiquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
Straks staat er iemand met een kartonnen bordje langs de kant.
Ja?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef Aguero het volgende:
Belg vindt dat Hassan ook de 800 meter erbij had moeten doen.
ALLEZ OPI & OMIquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
Straks staat er iemand met een kartonnen bordje langs de kant.
Het is 5km daar doen ze toch wel een half uur over?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:47 schreef kilon het volgende:
Nog 8 rondjes. Nog 5 rondjes tactisch en dan beginnen we.
Belgie kent een drinkcultuurquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef Aguero het volgende:
Belg vindt dat Hassan ook de 800 meter erbij had moeten doen.
Ik heb denk ik 13 jaar geleden voor het laatst gerend dus een beetje respect is op zijn plaatsquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Blij dat de dagjesmensen er zoveel verstand van hebben.
Kwartiertje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is 5km daar doen ze toch wel een half uur over?
rechtdoor en af en toe een bocht naar links, geen hoogteverschillen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef alpeko het volgende:
Wat is het profiel van de slotkilometer?
mag ze trots op zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Sifan heeft een klap opgelopen vanochtend. Dit wordt een mooie 4e plaats.
Ongeveer 0%quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef D_A het volgende:
Wat is het stijgingspercentage van deze baan?
zoals vanochtend op de 1500quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:48 schreef AgnesGru het volgende:
Hassan laat zich terugzakken en knalt. er straks keihard omheen
Ah top, dank voor dit stukje duiding.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Zal lastig zijn om er voorbij te gaan, die voorste is een taye
Is dit Sedoc?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan goed gaan of fout gaan, ze kan hem winnen maar ook verliezen.
Dartsen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
NASCAR racen kan ook zo een olympische sport worden.
Gelijkspelletjequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geldt voor deze hele groep.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Redefine het volgende:
Hassan oogt alsof ze het te zwaar heeft met de omstandigheden. Maar dat zegt niks.
Dubbeltje op zijn kant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja als ze normaal loopt begint de doping op te vallen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Keyos het volgende:
Hassan loopt redelijk krampachtig lijkt het wel
Bezweken onder de drukquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Keyos het volgende:
Hassan loopt redelijk krampachtig lijkt het wel
DE baan is rond en het kan dus alle kanten opquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef Redefine het volgende:
Hassan oogt alsof ze het te zwaar heeft met de omstandigheden. Maar dat zegt niks.
Ik had eigenlijk gehoopt dat de regen er was tijdens de race. Dat is prettiger voor de loopsters dan na die bij een die hoge temperaturenquote:
Zou het leuker zijn als ze er horden en elk rondje bijvoorbeeld een bak met water tussen zouden stoppen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:51 schreef alpeko het volgende:
Wat een saai nummer is dit ook eigenlijk.
De rest wordt beter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:52 schreef Aguero het volgende:
Heeft Perkovic een probleem?
Of is die minder dan vroeger?
Maar dat is een tayequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:52 schreef Ferdii het volgende:
tis lastig te zien, maar die voorste lijkt rood aan te lopen
Op beide vragen ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:52 schreef Aguero het volgende:
Heeft Perkovic een probleem?
Of is die minder dan vroeger?
Zwakkeling.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:53 schreef Fodio het volgende:
Pff .. dit duurt veel te lang voor mij !
Ze hadden net zogoed de eerste 4800 meter kunne skippen, voegt idd niet toequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:53 schreef Fodio het volgende:
Pff .. dit duurt veel te lang voor mij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |