Vroeger behoorde Sifan nog tot dequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Sifan altijd alsof ze de hele wereld op haar rug draagt?
Ze is al aan het interview met Stekelenburg aan het denken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doet Sifan altijd alsof ze de hele wereld op haar rug draagt?
Ik dacht ook dat ik haar leuk vond ja maar elke keer als ik haar nu op tv ziet denk ik; nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vroeger behoorde Sifan nog tot de.
MEDAILLE VERSPILDquote:
Gewoon een extra hindernis inbouwen, anders is het te makkelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer laatste lopen om de tackle te ontvangen.
Mentale druk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze is al aan het interview met Stekelenburg aan het denken.
Net als die bij de steeplechase.quote:
Als elk interview begint met hoe je het eerste atletiek goud sinds... Mentale breakdown letsgoquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik haar leuk vond ja maar elke keer als ik haar nu op tv ziet denk ik; nee.
Welke editie doel je op?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Park City, daar finishte nog eens een legendarische rit in de Tour of Utah.
Moeilijk, hoop linkse bochten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
Is dit een circuit waarop je een beetje makkelijk kunt inhalen?
Ze is beter op Amsterdams stratencircuitquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
En dan nog gelijk janken ook als het een keer niet lukt.quote:
Anders gewoon je tegenstander van de baan beuken, 10 strafseconden pakken en dan alsnog winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef -XOR- het volgende:
Beide rechte stukken.quote:
dAn GaAn Ze BiJnA aLlEmAaL hArDeR lOpEnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze motten de sirenes even aanzetten.
Een Haas voorop, Gunter zal trots zijn.quote:
Iedereen op een rondje n dan gauw pitten voor nieuwe schoenen!quote:
Wat een minderwaardig ras is het toch ook eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Gaat die blanke op een rondje gezet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |