Kom maar op.quote:
4x100quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:58 schreef superniger het volgende:
Komt ze nog in actie op andere onderdelen?
Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
Ze is mijn inziens nu echt te kritisch op zichzelf.
Het moet harder is een prima insteek, maar je mag ook best trots zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
Realisme is een dingetje wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef TheVulture het volgende:
Stekelenburg, alsof ze even een PR loopt in deze omstandigheden
Ik verwacht nog wel 6-7 goud, maar ze gaan China niet heel ruim voorblijven zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikanen nog zonder atletiekgoud. Kogelstoten mannen zal wel lukken en Mu was erg indrukwekkend.
Jammer dat ze uitgerekend op de 400 horden zo sterk zijn.
Cuba gaat hier simpel 1-2 pakkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, we gaan eindelijk verspringen bij de NOS
Helemaal eens. Ze moet het altijd al vooral van haar start hebben en tweede deel is lastigerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:58 schreef Szura het volgende:
Als ze dit nog eens rustig terugkijkt, dan ziet ze al dat ze ook richting de vijfde horde al rond P4/5 ligt en dat de medailles weglopen. Zoveel meer zat er echt niet in hoor, hier mag ze trots op zijn en dat zal nog wel indalen.
Liever 100 keer deze reactie dan de tenenkrommende Kromo met "dit is mijn mooiste 4e plek ooit" terwijl je voor goud ging en 0.3 boven je beste seizoenstijd blijft...quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
FInale Gold Cup op Ziggo Sport. Verlenging nuquote:
oh jawel. Maar Visser zit een ruime tiendee boven haar PR. terwijl het hele veld nu wat langzamer is dan gisteravond, en ze net op tijd terug is van een blessure. Je moet jezelf ook niet kapot analyseren,quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liever 100 keer deze reactie dan de tenenkrommende Kromo met "dit is mijn mooiste 4e plek ooit" terwijl je voor goud ging en 0.3 boven je beste seizoenstijd blijft...
De Gold Cup bestaat niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
FInale Gold Cup op Ziggo Sport. Verlenging nu
Over een uur gaan we badminton kijken, maar nu is er een uur echt NIETS. Denk maar QF in het hokkiequote:
Ik ben even wakker geworden voor de 100 horden.quote:
Ik mis judo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een uur gaan we badminton kijken, maar nu is er een uur echt NIETS. Denk maar QF in het hokkie
Ik niet. Wel weer genoeg ergernis geweest voor drie jaar.quote:
Kanosprint is leukquote:Op maandag 2 augustus 2021 05:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een uur gaan we badminton kijken, maar nu is er een uur echt NIETS. Denk maar QF in het hokkie
Ik mis het judo en boogschieten ja, dat waren rond deze tijden altijd wel de dingen die je nodig had. Komende drie dagen is het behelpen op deze tijd. Vanaf donderdag de decathlon en vanaf vrijdag is het sowieso belachelijk druk met een miljoen teamfinales.quote:
Morgen wel want dan zijn het finalesquote:
Waar is Judo als je het nodig hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu halve finales met exotische deelname.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen wel want dan zijn het finales
Je kan vrouwenworstelen kijken met Duits commentaar.quote:
Kwartfinales en heats.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu halve finales met exotische deelname.
Worstelen is geen sport.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan vrouwenworstelen kijken met Duits commentaar.
Of India - Australië hockey op de beebs (hup India).
Kayak op Sporza
Of alles wat je net gezien hebt op de NOS
Nee. Oh. Oh wat een drama hier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, we gaan eindelijk verspringen bij de NOS
quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef superniger het volgende:
Die Griek kan er helemaal niks van.
Wat is er zo boeiend aan die wedstrijd?quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:12 schreef Gretzl het volgende:
Na de reclame bij de NOS het vervolg van de integrale herhaling van Argentinië - Duitsland (terwij er een andere hockeywedstrijd nu live is)
Als we de finale halen dan spelen we tegen de winnaar van de halve finale waar de winnaar van Argentinië - Duitsland in terecht komtquote:Op maandag 2 augustus 2021 05:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan die wedstrijd?
Was die verspringfinale minder rommelig geweest in de avond, als er ongetwijfeld veel minder tijd was geweest om het in beeld te brengen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:22 schreef Redefine het volgende:
Zo. Heb zelf met wat vertraging gekeken. Mooie race van Visser![]()
Je ziet hier wel het zonde is dat deze race per se in de ochtend moest. Want daardoor liep iedereen langzamer.
En ook die verspring finale was daardoor nogal rommelig.
Veel springers onder niveau en veel blessures.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was die verspringfinale minder rommelig geweest in de avond, als er ongetwijfeld veel minder tijd was geweest om het in beeld te brengen?
Ik vraag me af hoe anders dat zou zijn geweest in de avond. Gayle was in de kwalificaties al geblesseerd en Echevarria was voor de Spelen al niet helemaal fit, met veel overgeslagen sprongen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 05:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel springers onder niveau en veel blessures.
Mag dat niet? Die had misschien gehoopt dat ze beter was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:39 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Visser is gewoon zwaar teleurgesteld.
Natuurlijk mag dat, maar ik vond het verrassend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag dat niet? Die had misschien gehoopt dat ze beter was.
Ik vond het verrassend ja. Maar op basis van wat ze zegt wel begrijpelijk. Maar wat ze ging zeggen wist ik voor het interview natuurlijk nog niet, dus toen had ik inderdaad gedacht dat ze juist blij zou zijn met zo'n prestatie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:41 schreef Szura het volgende:
Dus je vond het mooi om Kromo blij te zien met d'r vierde plek, maar verrassend om Visser teleurgesteld te zien met een vijfde plek.
Bijzonder.
Dat zijn toch ook twee totaal verschillende situaties?quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:41 schreef Szura het volgende:
Dus je vond het mooi om Kromo blij te zien met d'r vierde plek, maar verrassend om Visser teleurgesteld te zien met een vijfde plek.
Bijzonder.
Misschien dat ze het later wel gaat waarderen, maar het kan ook dat dit de juiste verbetenheid oplevert om nog beter te wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het verrassend ja. Maar op basis van wat ze zegt wel begrijpelijk. Maar wat ze ging zeggen wist ik voor het interview natuurlijk nog niet, dus toen had ik inderdaad gedacht dat ze juist blij zou zijn met zo'n prestatie.
Nu.nl:quote:Nadine Visser is op de Olympische Spelen in Tokio als vijfde geëindigd in de finale van de 100 meter horden. Na een uitstekende start verspeelde ze haar medaillekansen na horde zes.
NOS die dacht dat Visser wel even makkelijk een medaille zou gaan halenquote:Visser vertrok goed in baan 3, maar viel gaandeweg de race iets terug. Ze klokte een tijd van 12,73 seconden, waarmee ze langzamer was dan tijdens haar halve finale.
Daar waren ze constant mee bezig als het over Visser gingquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef AgnesGru het volgende:
NOS:
[..]
Nu.nl:
[..]
NOS die dacht dat Visser wel even makkelijk een medaille zou gaan halen
Nou ja je kan dit ook lezen als ze lag tot de zesde horde op medaillekoers en normaal gesproken volgt dan pas het snelle deel van Visser.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef AgnesGru het volgende:
NOS:
[..]
Nu.nl:
[..]
Nos heeft gewoon te veel de neiging prestaties te reduceren tot een PLAKquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef AgnesGru het volgende:
NOS:
[..]
Nu.nl:
[..]
Alles voor het verhaal. Ze hadden hier natuurlijk het script al geschreven. Begonnen als meerkampster. Nu terugkomend van een blessure. Als enige Europese etc.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nos heeft gewoon te veel de neiging prestaties te reduceren tot een PLAK
Maar dat volgt nooit na horde zes, ze is juist beter op een 60m.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:21 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nou ja je kan dit ook lezen als ze lag tot de zesde horde op medaillekoers en normaal gesproken volgt dan pas het snelle deel van Visser.
Nou ja, medaillekansen had ze op zich wel (een beetje), deze NOS-omschrijving valt wel meequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef AgnesGru het volgende:
NOS:
[..]
Nu.nl:
[..]
Altijd gaan voor het verhaal, maar uiteindelijk pennen ze de dingen neer alsof ze alleen even de uitslag aangeklikt hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles voor het verhaal. Ze hadden hier natuurlijk het script al geschreven. Begonnen als meerkampster. Nu terugkomend van een blessure. Als enige Europese etc.
Zodra het geen medaille wordt, is het niet meer interessant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd gaan voor het verhaal, maar uiteindelijk pennen ze de dingen neer alsof ze alleen even de uitslag aangeklikt hebben.
Dan wel iets later, rookie mistake om Hassan nog een hele ronde te geven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:27 schreef Redefine het volgende:
Welke atlete wordt er bij de 5000 om Hassan omver te kegelen
Fout van de Keniaanse die had het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:27 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan wel iets later, rookie mistake om Hassan nog een hele ronde te geven.
Ik weet niet hoeveel die blessure haar heeft genekt, maar an sich is het niet onrealistisch om PR's te verwachten op de spelen en haalt ze daar een tiende af in een finale dan zit ze opeens op zilver/brons.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh, Visser had boven zich moeten uitstijgen als ze medaille had gewild. Met haar blessure in voorbereiding had ik er niet op gerekend. Ja jammer dat ze geen 12.6 loopt maar daarmee had ze ook geen brons.
Als je haar gister hoorde vond ze zelf dat ze nog wel beter kon dan 12.63. Denk dat ze richting de 12.5X in haar hoofd had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh, Visser had boven zich moeten uitstijgen als ze medaille had gewild. Met haar blessure in voorbereiding had ik er niet op gerekend. Ja jammer dat ze geen 12.6 loopt maar daarmee had ze ook geen brons.
Iedereen liep langzamer dan gisteren. Dus als Visser sneller had gekund, dan de anderen ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zes weken eruit in eind mei - begin juli lijkt me niet erg bevordelijk maar Visser weet natuurlijk zelf het beste hoe ze ervoor staat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel die blessure haar heeft genekt, maar an sich is het niet onrealistisch om PR's te verwachten op de spelen en haalt ze daar een tiende af in een finale dan zit ze opeens op zilver/brons.
Dat zou kunnen. Dan valt het inderdaad tikje tegen maar ja dan was het alsnog een verrassing geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je haar gister hoorde vond ze zelf dat ze nog wel beter kon dan 12.63. Denk dat ze richting de 12.5X in haar hoofd had.
Poeh, netjes hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef Fodio het volgende:
In het Spaans klinkt het nog indrukwekkender wat Sifan heeft gedaan vandaag haha[ twitter ]
5000m is wel de 'makkelijkste' afstand qua concurrentie voor Hassan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Poeh, netjes hoor.
Ik vraag me wel af in hoeverre dit impact heeft op de finale straks. Normaal zou ze makkelijk deze 1500 hebben gelopen, nu moet ze toch even diep gaan. Kan toch geen optimale voorbereiding zijn?
Die commentator maakt zich wel een beetje belachelijk lijkt me. Ik versta het niet, maar het klinkt alsof hij verbaasd is, dan ben je een commentator die de sport verder echt niet kijkt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef Fodio het volgende:
In het Spaans klinkt het nog indrukwekkender wat Sifan heeft gedaan vandaag haha[ twitter ]
Een beetje van Hassan en een beetje Salazarquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:39 schreef xzaz het volgende:
Wtf Hassan, ik las vanochtend Hassan gevallen.... *KFJ#$*(#$*ND@#$
Maar staat weer op en wint... Huh?
Salazar is al jaren niet meer haar coach!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een beetje van Hassan en een beetje Salazar
Het is geen shorttrack schaatsen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze had nota bene niet eens die moeite hoeven doen toch? Word je niet geplaatst als je ten val wordt gebracht?
Maar ze had niet per se hoeven winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef dz5b604 het volgende:
Ze liep de laatste 300m in 44 seconden, dat is niet overdreven snel.
Volgens mij kan ze ook bij de wereldtop zijn op de 800M .. wat een mega talent is zij toch!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef dz5b604 het volgende:
Ze liep de laatste 300m in 44 seconden, dat is niet overdreven snel.
De Keniaanse die voor haar viel is ook alsnog geplaatst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is geen shorttrack schaatsen.
Ga jij dat gokken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze had nota bene niet eens die moeite hoeven doen toch? Word je niet geplaatst als je ten val wordt gebracht?
Ik zie het, maar je kan er beter niet op gokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De Keniaanse die voor haar viel is ook alsnog geplaatst.
Het zou sws een wonder zijn als ze de finale haalt.. maar we hebben het excuus al klaarstaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Max23 het volgende:
Schippers de halve finale weer baan 2. Dat vond ze in de serie juist zo kut omdat ze dan de hele tijd ingehouden ging lopen om niet over de lijn te gaan.
Niet dat het wat uit gaat maken trouwens.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Max23 het volgende:
Schippers de halve finale weer baan 2. Dat vond ze in de serie juist zo kut omdat ze dan de hele tijd ingehouden ging lopen om niet over de lijn te gaan.
Beter wordt het niet meer, dat weet Schippers ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Schippers was was ik in deze staat gewoon niet naar Tokyo gegaan, vraag me ook af of ze er uberhaupt nog voor wil gaan richting Parijs
Ze zal wel flink gepusht zijn door de sponsoren om toch te gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Schippers was was ik in deze staat gewoon niet naar Tokyo gegaan, vraag me ook af of ze er uberhaupt nog voor wil gaan richting Parijs
Goede reclame voor die Adidas schoenen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze zal wel flink gepusht zijn door de sponsoren om toch te gaan.
kenmerkt de TOPsportsterquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:40 schreef riazop het volgende:
[..]
ik moet kosten van sporters die tevreden zijn met een 5e plaats
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:40 schreef riazop het volgende:
[..]
kenmerkt de TOPsportster
ik moet kosten van sporters die tevreden zijn met een 5e plaats
Prima Nadine!
We hebben de 4x100 ook nog.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Je moet toch wat bij gebrek aan Trump op twitter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zullen we geen aandacht besteden aan deze man?
Ja, de Spelen kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Je moet toch wat bij gebrek aan Trump op twitter.
Of werken sinds vandaagquote:
Zijn vooralsnog alleen beelden vanuit het stadion, maar er komt wel een ceremonie aan zo te zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu al? Oh, medailles natuurlijk. Dat wil ik nu wel even zien ja.
Net op tijd maat!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:53 schreef Szura het volgende:
Schippers
Kwayie
Masilingi
Strachan
Fraser-Pryce
Prandini
Bazolo
Day
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Het allermooiste volkslied van allemaal, wij gaan meezingen! @:maxi-mus
Spelen ze het straks tegelijk met het volkslied van Qatar?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Het allermooiste volkslied van allemaal, wij gaan meezingen! @:maxi-mus
Mashup zo dadelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Spelen ze het straks tegelijk met het volkslied van Qatar?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Oja, goede timing voor dat luchtalarm. Beflikkering.
Een remix.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Spelen ze het straks tegelijk met het volkslied van Qatar?
Twee keer een volkslied?quote:
Bij het zwemmen zijn gedeelde medailles ook niet ongewoon. En nog wel een paar andere sporten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gedeelde derde plek ook bij het turnen vandaag, is mooi man.
Dat wordt een gezellig interview daarnaquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Max23 het volgende:
Ik ga voor een 6e plek voor Dafne in haar halve finale zo
Wat een onzin. In de series was ze er bijna uit. Ze kan beter wat meer risico nemen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Max23 het volgende:
Geen medaljekansen dus geen aandacht van de NOS.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef Montov het volgende:
Waar is de urenlange voorbeschouwing van de race van Schippers? Waar is mijn duiding?
Ze hadden uurtje geleden zelfs een RACE ALERT voor Dafnequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen medaljekansen dus geen aandacht van de NOS.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze hadden uurtje geleden zelfs een RACE ALERT voor Dafne
Fraser-Pryce? Die vind ik ook altijd irritant jaquote:
Dat was echt gênant. Los van de vorm van Schippers, zoiets doe je toch alleen bij een finalequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze hadden uurtje geleden zelfs een RACE ALERT voor Dafne
Het excuus is alvast neergelegd.quote:
Die vind ik juist totaal niet irritant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fraser-Pryce? Die vind ik ook altijd irritant ja
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Max23 het volgende:
wat dan?quote:
genotquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Max23 het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Max23 het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef dz5b604 het volgende:
Wat een deceptie, wie had dit zien aankomen (sorteer alvast maar even voor)
Op zich is dat kraken wel goed voor de rugquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is niet Brits. Daar gaat het al fout.
Ook voor Sifan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef heywoodu het volgende:
RACE ALERT voor Van der Poel en voor Schippers, voor de rest niet gezien denk ik? Nailed it!
Net ook voor Hassanquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef heywoodu het volgende:
RACE ALERT voor Van der Poel en voor Schippers, voor de rest niet gezien denk ik? Nailed it!
Ik deel nu de diepe haat richting de Britten die wielrenfans al jaren hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard.
En wij haten HAM, dus zij ook NL.
"We kennen haar als een toernooiloopster." kan wel in het rijtje bij "Hij kiest voor zijn eigen tempo, verstandig!" bij elke Nederlander die lost in een bergetappe.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha Sedoc vindt het een verrassing
Hahahahahahahahahahaha
IT'S COMING ROMEquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deel nu de diepe haat richting de Britten die wielrenfans al jaren hebben
Al heeft vooral het EK daar heel erg aan bijgedragen.
Die vindt Bromell nog steeds favoriet voor de 100 meter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sedoc volgt de sport op de voet.
Ze heeft geen dubbele hernia, ze heeft wat versleten schijven in de rug wat een voorstadium kan zijn van een hernia. (dat verduidelijkte ze zelf nadat ze eerst had geroepen dat ze een dubbele hernia had)quote:
De eerste 100n ging nog wel. Ze verloor het vooral op het laatste stuk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef kilon het volgende:
Wat denken we? Zal Schippers zich afmelden voor de 4x100? Niet dat het uitmaakt voor onze medaillekansen.
Da's waar trouwens ja, dus ik denk dat het gewoon einde carriere is voor d'rquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze heeft geen dubbele hernia, ze heeft wat versleten schijven in de rug wat een voorstadium kan zijn van een hernia. (dat verduidelijkte ze zelf nadat ze eerst had geroepen dat ze een dubbele hernia had)
Tom heeft zoals wel vaker geen ideequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Op punt van beginnen"
Al 5 minuten bezig
Ze had beter voor de 100m kunnen kiezen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste 100n ging nog wel. Ze verloor het vooral op het laatste stuk.
Hele deelnemersveld weet dat ze gebruikt, maar goed zal niet gepakt worden want soort van Usain Bolt van de vrouwen.quote:
Beste race nu gelopen. Gestreden voor wat ik waard was. Met opgeheven hoofd vertrekken.quote:
Ja, In Peking wel. Ik had gehoopt dat ze dat in Tokio weer kon.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal kwam ze in dat deel juist opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |