Kom maar op.quote:
4x100quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:58 schreef superniger het volgende:
Komt ze nog in actie op andere onderdelen?
Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
Ze is mijn inziens nu echt te kritisch op zichzelf.
Het moet harder is een prima insteek, maar je mag ook best trots zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
Realisme is een dingetje wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef TheVulture het volgende:
Stekelenburg, alsof ze even een PR loopt in deze omstandigheden
Ik verwacht nog wel 6-7 goud, maar ze gaan China niet heel ruim voorblijven zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikanen nog zonder atletiekgoud. Kogelstoten mannen zal wel lukken en Mu was erg indrukwekkend.
Jammer dat ze uitgerekend op de 400 horden zo sterk zijn.
Cuba gaat hier simpel 1-2 pakkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, we gaan eindelijk verspringen bij de NOS
Helemaal eens. Ze moet het altijd al vooral van haar start hebben en tweede deel is lastigerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:58 schreef Szura het volgende:
Als ze dit nog eens rustig terugkijkt, dan ziet ze al dat ze ook richting de vijfde horde al rond P4/5 ligt en dat de medailles weglopen. Zoveel meer zat er echt niet in hoor, hier mag ze trots op zijn en dat zal nog wel indalen.
Liever 100 keer deze reactie dan de tenenkrommende Kromo met "dit is mijn mooiste 4e plek ooit" terwijl je voor goud ging en 0.3 boven je beste seizoenstijd blijft...quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:59 schreef ijs_beer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |