Ondertussen zitten ze op Kinvara 12quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is er geen Kinvara 5? Soms is een opvolger anders, soms ook totaal niet.. ik hop ook van de Asics Gel Nimbus 19 naar 21.
Dat is denk ik ook het probleem niet bij de DtD.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet allemaal tegelijk te starten.. je kan ook 6 uur lang elke 2 minuten een groepje van 200 laten starten, dtd duurt altijd de hele dag.
Tja ik snap dat sommige organisaties het niet aandurven, maar ook de kleine wedstrijden worden nu niet georganiseerd. En zoals ik eerder zei, wijzen naar het publiek is net doen alsof er nu op een gemiddelde zaterdag niet duizenden mensen door zo'n winkelstraat lopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Publiek is een grotere uitdaging. Los van dat je ook niet op 1,5 m van je voorganger wilt lopen. En dat een evenement als de Singelloop een start en finishvak op 1,5 m vrijwel niet te doen is tenzij je kleine aantallen per keer laat starten. Wat organisatorisch een hele klus is.
Ja ook. Tussen 600km en 1100km las ik laatst ergens. En de demping gaat na anderhalf jaar achteruit?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik meet nooit in jaren, eerder in kilometers?
Ik heb op mijn Gel Nimbus 19 1000km gehaald en die duizendste kilometer leverde me een zweepslag opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ook. Tussen 600km en 1100km las ik laatst ergens. En de demping gaat na anderhalf jaar achteruit?
Maar voor winkelen is geen vergunning nodig. Loopwedstrijd wel. Dus leggen gemeentes eisen op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja ik snap dat sommige organisaties het niet aandurven, maar ook de kleine wedstrijden worden nu niet georganiseerd. En zoals ik eerder zei, wijzen naar het publiek is net doen alsof er nu op een gemiddelde zaterdag niet duizenden mensen door zo'n winkelstraat lopen.
Pics?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had na 8 jaar maar eens een nieuwe tight gekocht. Het valt iedereen op :’)
Maar die oude zitten zo lekker, dus ik heb ze nog steeds regelmatig aan (met dit zomerweer..).
LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 04:38 schreef minilot het volgende:
Maar een onverwachte wending: paar weken geleden me met lood in de schoenen naar sportschool gesleept om onder begeleiding eindelijk eens wat aan krachttraining te gaan doen omdat iedereen roept dat dat zo goed is naast het hardlopen en nou blijk ik het eigenlijk nóg leuker te vinden dan het hardlopen zelf! Dat was dan weer niet de bedoeling!
Maar goed, ik loop sowieso wel door want ik wil absoluut van mijn echtgenoot winnen bij de Molenloop in oktoberMits die wél doorgaat natuurlijk..
Heh, daar voel ik me na zes sessies nog veel te n00b voorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 05:29 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
LIF / Het grote sport-workout-eet-topic. #10
Kom erbij
Super weer om te lopen inderdaad. Gisteravond in de Kampina gelopen, en ik ben absoluut geen trailer. Twee duikelingen gemaakt over boomwortels. Nu een zere grote teen. Hopelijk gaat het gauw over, want het lopen gaat zo lekker moementeel. ZIt weer ruim boven de 35km per week momenteel, met een uitschieter naar 42.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Heerlijk hardloopweer momenteel! Je hartslag is gelijk 15 tikken lager..
@:Spanky ik ben ondertussen wel benieuwd naar jouw kast vol sportgear 🤣
Och, zo spannend is het niet hoor. M’n trainer vond het een paar jaar geleden al nodig om op te merken dat m’n broek “ooit ook zwart was”, en dat zal er vast niet beter op geworden zijn. Het is dat de ritsen nu ook echt op hun eind zijn, verder is het nog een prima tight.quote:
Zo gaaf dat jou kinderen atletiek zo leuk vinden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:55 schreef E.T. het volgende:
Het was vandaag ook wel raar weer om te lopen![]()
Zijn er hier nog mensen die volgende week meedoen met de Ekiden? Ik ga zelf niet lopen, maar ben waarschijnlijk begeleider bij het team van zoonlief. (jaja, kleine jongetjes worden groot). Hij weet nog wel dat we -ugthug jaren geleden daar waren, maar nu komen de specifieke vragen 'hoe gaat dat dan met wisselen?' en 'hoe weet je waar je moet keren?' (hij loopt of de 5 of de 7,2). Zo grappig hoe hij daar nu mee bezig is..
Tijn wil ook de Bruggenloop gaan lopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo gaaf dat jou kinderen atletiek zo leuk vinden!
Die kleuter van ons heeft een paar weken geleden, na mijn 5000 meter op de baan, een rondje met me uitgelopen. Dat was ook zo leuk. Ik had niet verwacht dat hij al 400m zonder stoppen zou kunnen, maar pas aan het eind van de laatste bocht hield hij even in, maar dat was maar een paar seconden. Hij vond het zo leuk. Nu hebben we hem ingeschreven voor de kids run bij de Tilburg Ten Miles, 800 meter. Ik hoop zo dat het doorgaat.
Bij onze club mag hij pas als hij 6 isquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tijn wil ook de Bruggenloop gaan lopenZo tof! (en stiekem ga ik toch proberen of ik bij die 15k in de buurt kan komen, lijkt me zo tof om samen met hem zoiets te doen. Swets wil ook wel, maar die wil eerst een paar kilo kwijt voor ie z'n knieën naar de filistijnen loopt).
Als jouw T. het leuk vind, laat 'm dan eens een paar keer meetrainen met de ieniminies bij de atletiekvereniging in de buurt.. Dat zo ongelofelijk schattig om te zien!Die ukkies die dan balwerpen of 40mtr sprinten.. en bij trainingen zijn ze allemaal toffe spelletjes aan het doen.. Echt superleuk!
Jammer! Bij PAC hebben ze zelf vanaf 4 jaar een groep gevormd en dan 2 of 3x per jaar onderlinge wedstrijd (is ook genoeg voor die ukkies)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij onze club mag hij pas als hij 6 is
Niet tegen iemand zeggen maar ik heb een paartje Brooks die ik al 5 jaar heb. Ze lopen zo lekker maar zijn echt aan het vergaan. Mn kleine teen heeft inmiddels een eigen raam om naar buiten te kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef Nober het volgende:
@:SEMTEX Schoenen gaan toch maar zo'n anderhalf jaar mee?
Mits een beetje een leuke toko erg leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 04:38 schreef minilot het volgende:
Hordelopen over copulerende naaktslakken![]()
Verder was het wel een goed rondje net, langs grote scheepswerven in het donker, met een goeie lijst duistere muziek
Maar een onverwachte wending: paar weken geleden me met lood in de schoenen naar sportschool gesleept om onder begeleiding eindelijk eens wat aan krachttraining te gaan doen omdat iedereen roept dat dat zo goed is naast het hardlopen en nou blijk ik het eigenlijk nóg leuker te vinden dan het hardlopen zelf! Dat was dan weer niet de bedoeling!
Maar goed, ik loop sowieso wel door want ik wil absoluut van mijn echtgenoot winnen bij de Molenloop in oktoberMits die wél doorgaat natuurlijk..
Er moet toch wel veel beter te krijgen zijn inmiddels?quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet tegen iemand zeggen maar ik heb een paartje Brooks die ik al 5 jaar heb. Ze lopen zo lekker maar zijn echt aan het vergaan. Mn kleine teen heeft inmiddels een eigen raam om naar buiten te kijken.
Balijbrug... an oldie but a goodie!!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:12 schreef Zwabberhark het volgende:
@:mosselmossel kapot gemaakt op de Balijbrug.
Ik heb drie paar loopschoenen, waarvan deze er 1 paar van is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet toch wel veel beter te krijgen zijn inmiddels?
Paar dagen bijkomen van die heroïsche tocht. Maar het was ontzettend leuk om weer eens met d'n zwabber en wyccie samen te zijn. Was lang geleden en het was een heel erg gezellig lopen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:12 schreef Zwabberhark het volgende:
@:mosselmossel kapot gemaakt op de Balijbrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |