Ik denk dat heel veel deelnemers het nu gewoon ook niet gokken. Ik niet in ieder geval, ik schrijf me nergens voor in. Heeft toch geen zin...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Goudse Singelloop staat nog op doorgaan. Het is zelfs nog mogelijk om in te schrijven. Opmerkelijk, want ze zijn altijd binnen een paar uur uitverkocht.
Wat hier eerder is gezegd. Ik denk dat het evenementen zijn, want vergunningsplichtig. Denk dat alleen kleine wedstrijdjes zonder vergunningsplicht mogen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Het stomme is dat de regering niet duidelijk heeft gemaakt of hardloopwedstrijden als 'evenementen' worden gezien.
Maar je zou ook hopen dat er vanuit de hardloopwereld wel gepraat wordt met het OMT om te kijken wat mogelijk is.
Ik vermoed dat OMT's alleen kijken naar wat medisch noodzakelijk is. Uiteindelijk bepaald de politiek het beleid kijkende naar sociaal/economische redenen. Je moet niet met het OMT praten maar met Rutte en co.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je zou ook hopen dat er vanuit de hardloopwereld wel gepraat wordt met het OMT om te kijken wat mogelijk is.
Ja oke nou ze zullen vast wel weten bij wie ze moeten zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat OMT's alleen kijken naar wat medisch noodzakelijk is. Uiteindelijk bepaald de politiek het beleid kijkende naar sociaal/economische redenen. Je moet niet met het OMT praten maar met Rutte en co.
w000tquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:18 schreef E.T. het volgende:
Wel vanmorgen weer 30min non-stop pijnvrij gelopenBinnenkort maar eens kijken voor nieuwe schoenen.. Loop nu nog op Kinvara 4
Maar vooralsnog m'n enige schoenen waarin ik geen last van m'n knie heb/krijg. Op zoek naar soortgelijke dus...
is er geen Kinvara 5? Soms is een opvolger anders, soms ook totaal niet.. ik hop ook van de Asics Gel Nimbus 19 naar 21.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:18 schreef E.T. het volgende:
Er is toch ook geen touw aan vast te knopen? Rutte roept iets over een aspect van een tak van sport en alle randvoorwaarden moet je zelf maar ontdekken. Zo wacht ik op m'n werk nog op verdere berichten van het ministerie om te bepalen of een training aan studenten onder onderwijs mag vallen of een 'onderwijsgerelateerd evenement' is en dus1,5 mtr noodzakelijk is.
Ik snap dus ook wel dat veel organisatoren afhaken. Zelfs als je diverse scenario's hebt klaarliggen voor je evenement, blijkt dat er toch weer iets op het laatste moment anders moet.
Wel vanmorgen weer 30min non-stop pijnvrij gelopenBinnenkort maar eens kijken voor nieuwe schoenen.. Loop nu nog op Kinvara 4
Maar vooralsnog m'n enige schoenen waarin ik geen last van m'n knie heb/krijg. Op zoek naar soortgelijke dus...
Publiek is een grotere uitdaging. Los van dat je ook niet op 1,5 m van je voorganger wilt lopen. En dat een evenement als de Singelloop een start en finishvak op 1,5 m vrijwel niet te doen is tenzij je kleine aantallen per keer laat starten. Wat organisatorisch een hele klus is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Jammer.. Ook jammer dat er na 1,5 jaar nog steeds niemand een goed idee heeft uitgevoerd om een wedstrijd mét anderhalvemetermaatregel op te zetten, ik zag heel lang geleden al iets met stippen in het startvak. Zoiets moet toch goed kunnen?
Dat evenement is toch veel te massaal om nu fatsoenlijk te kunnen organiseren?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
Nou hop. Dam tot Dam afgelast.
https://www.damloop.nl/
[..]
w000t![]()
Met 45000 deelnemers kan je toch onmogelijk een beetje fatsoenlijke afstand houden ineen startvak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind niks te massaal. Hop, gewoon gaan.
Volgens mij zijn ze nu bij de Kinvara 12.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is er geen Kinvara 5? Soms is een opvolger anders, soms ook totaal niet.. ik hop ook van de Asics Gel Nimbus 19 naar 21.
Ze hoeven toch niet allemaal tegelijk te starten.. je kan ook 6 uur lang elke 2 minuten een groepje van 200 laten starten, dtd duurt altijd de hele dag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Met 45000 deelnemers kan je toch onmogelijk een beetje fatsoenlijke afstand houden ineen startvak.
Ik meet nooit in jaren, eerder in kilometers?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef Nober het volgende:
Afgelopen maand.
Telkens 6km
34:10 (18/8 - 5:41)
34:59 (14/8 - 5:49)
35:31 (30/7 - 5:55)
35:36 (25/7 - 5:56)
35:55 (5/8 - 5:58)
36:12 (19/7 - 6:02)
Gel-Nimbus 23
@:SEMTEX Schoenen gaan toch maar zo'n anderhalf jaar mee?
Ondertussen zitten ze op Kinvara 12quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is er geen Kinvara 5? Soms is een opvolger anders, soms ook totaal niet.. ik hop ook van de Asics Gel Nimbus 19 naar 21.
Dat is denk ik ook het probleem niet bij de DtD.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet allemaal tegelijk te starten.. je kan ook 6 uur lang elke 2 minuten een groepje van 200 laten starten, dtd duurt altijd de hele dag.
Tja ik snap dat sommige organisaties het niet aandurven, maar ook de kleine wedstrijden worden nu niet georganiseerd. En zoals ik eerder zei, wijzen naar het publiek is net doen alsof er nu op een gemiddelde zaterdag niet duizenden mensen door zo'n winkelstraat lopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Publiek is een grotere uitdaging. Los van dat je ook niet op 1,5 m van je voorganger wilt lopen. En dat een evenement als de Singelloop een start en finishvak op 1,5 m vrijwel niet te doen is tenzij je kleine aantallen per keer laat starten. Wat organisatorisch een hele klus is.
Ja ook. Tussen 600km en 1100km las ik laatst ergens. En de demping gaat na anderhalf jaar achteruit?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik meet nooit in jaren, eerder in kilometers?
Ik heb op mijn Gel Nimbus 19 1000km gehaald en die duizendste kilometer leverde me een zweepslag opquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ook. Tussen 600km en 1100km las ik laatst ergens. En de demping gaat na anderhalf jaar achteruit?
Maar voor winkelen is geen vergunning nodig. Loopwedstrijd wel. Dus leggen gemeentes eisen op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja ik snap dat sommige organisaties het niet aandurven, maar ook de kleine wedstrijden worden nu niet georganiseerd. En zoals ik eerder zei, wijzen naar het publiek is net doen alsof er nu op een gemiddelde zaterdag niet duizenden mensen door zo'n winkelstraat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |