SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
flippoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wij hadden een rode kater ,die viel altijd de buurman aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
ik had een kat die vals was, een kreng, beste kat ooit. afblijven., deed ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had er één die alleen maar op de schoot van mijn vriend ging. Nooit bij mijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
ik had een kat die vals was, een kreng, beste kat ooit. afblijven., deed ze.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hopen dat nr 1 ook aftaait danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou je wel willen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt mij gekaapt miem miem miemquote:![]()
![]()
![]()
![]()
lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluisquote:
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ze zijn bang voor oog contact je moet een beetje met geknepen ogen kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er één die alleen maar op de schoot van mijn vriend ging. Nooit bij mij![]()
Voel je er goed bij? Het lijkt me niet gezondquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Echt heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O dat laatste is dan beter, wanneer is de sluitingsdatum?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluis
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hem 10 jaar gehad. Oog contact was niet zo belangrijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze zijn bang voor oog contact je moet een beetje met geknepen ogen kijken.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb het niet over hier, maar over de plaatst van Natte bij een nieuwe woningquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was beter als met somigen ghettokinderen hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dag nadat ik dit huis moet accepterenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat laatste is dan beter, wanneer is de sluitingsdatum?
Ik kan dus nog een gigantisch risico nemen daar op dat er niemand meer boven mij komt in de laatste 24 uur.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat? Jij lult altijd in niks zeggende zinnenquote:Iedereen is een kutlultrut
O, dat wel balen zeg. Had net andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een dag nadat ik dit huis moet accepteren
Ik kan dus nog een gigantisch risico nemen daar op dat er niemand meer boven mij komt in de laatste 24 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komt er een groot fabriekspand in de buurt te staan waar je niks van weet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluis
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.
Of is er hommeles in de wijk, rare buren ofzo?
Of zijn er gemeenteplannen dat er een doorgaande weg of een ringweg komt...How can I make this topic about me?![]()
Verborgen gebrekenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, ik ben vorige week nog 2 huizen verder en een verdieping lager wezen kijken, daar accepteerde de nummer 1 en ik als nummer 2 ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien komt er een groot fabriekspand in de buurt te staan waar je niks van weet?
Of is er hommeles in de wijk, rare buren ofzo?
Of zijn er gemeenteplannen dat er een doorgaande weg of een ringweg komt...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Fijne plekjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was hier laatst iets raars op fok, het ging over sociale huur woningen kopen, en toen ik vroeg en de buren?
nope niks aan de hand was allemaal positief, tjatjatjatja.![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zwem nooit in theeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja ik ben zelf in nederlandquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hoe gaat ie nu na een dag? ben je veilig?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De derde keer dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik ben zelf in nederland“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow is nu op journaal van turkije en marmarisFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is dit klieren of wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
En blijft rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja joh heeft geen zinquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
soms hadden ze zo en hottub-water met enquote:
dikke zweet-film daar heb je niet gezien dat daar en
lichaam binnen zit![]()
![]()
![]()
Knap hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en zweet strontquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms hadden ze zo en hottub-water met en
dikke zweet-film daar heb je niet gezien dat daar en
lichaam binnen zit
quote:
En menstruatiebloed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
t was op journaal marmaris turkije de brandquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu blijf ik ook chill.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed zo heeft echt geen zin somsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zag het.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t was op journaal marmaris turkije de brand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was enorm he brand nu nog en weerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak alsquote:
pearbitch zo kregten we nie ruzie
bij naomi in uto hadden we elke dag ruzie![]()
![]()
dat is fijn schatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak als
pearbitch zo kregten we nie ruzie
bij naomi in uto hadden we elke dag ruzieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was enorm he brand nu nog en weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat sucksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.Iedereen is een kutlultrut
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestokenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mijn moeder kon de fotoboeken nog wel mee pakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar watquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestokenIedereen is een kutlultrut
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes overquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar watFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
CNN.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef mario390 het volgende:
wat heeft precies gebrannt en hoezo
weten julie dat ??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je pi zegt wat andersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes overIedereen is een kutlultrut
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat zegt niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:OK
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef mario390 het volgende:
daar zwemmt
superbadeendje ook in de zweetsoep![]()
[ afbeelding ]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brand![]()
Nee die zijn gelukkig okequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was Jay bang voor de Store?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkignoke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee die stond verder weg gelukkigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
en waar is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkig oke
hoe heb je dat zien kunnen?![]()
Netflixquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn is hij altijdquote:Iedereen is een kutlultrut
Mag dat niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet maar Prime is hele leuke nieuwe dingen aan het streamen, ze krijgen een laag cijfer, maar ze zijn cool![]()
Wie zijn dit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
marmaris en werd gebeldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik stream ook Prime.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet maar Prime is hele leuke nieuwe dingen aan het streamen, ze krijgen een laag cijfer, maar ze zijn coolIedereen is een kutlultrut
oke,en geen beelden in internet ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
marmaris en werd gebeld![]()
Binnenkort een paar leuke series.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Zoals?quote:Iedereen is een kutlultrut
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef mario390 het volgende:
tje daar zit je dann
hoe bestellt en niet gehalt
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?bericht lezen
![]()
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.![]()
Ik denk niet dat we dezelfde smaak hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.Iedereen is een kutlultrut
Tomorrow War krijgt goede recensies: domme oppervlakkige, maar vermakelijke film die van alles van andere films heeft gejat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.![]()
hier vor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?
badeendje![]()
![]()
ah bedankt,ik dacht in spaniequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)voor-grote-problemen![]()
Feli.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet echt je pi in de gaten houden…quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brand![]()
onzin ik moet nietsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet echt je pi in de gaten houden…Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja hoor ja,mijn huis staat in de fik..laat ik eerst mijn PI checken.![]()
![]()
Oh shit nee dank je. Parks and Recretion LOLquote:Iedereen is een kutlultrut
Het is eigenlijk maar een tip.quote:
Maar het staat zo raar.
Er is een jonge jongen omgekomen![]()
Alsof het iets is om van te smullen.![]()
ja precies kijk daar nooit naar.. maar goed blijkbaar alles om mij af te zeiken wordt er nog steeds uitgepiktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
jij denk dat ik daarover nadenk nu mootie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk maar een tip.
Maar het staat zo raar.
Er is een jonge jongen omgekomen![]()
Alsof het iets is om van te smullen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gisteren was het:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
Mijn huis staat in de brand.
Vandaag.
Gisteren een jonge jongen overleden door de brand.
Staat wel een beetje vaag, ik geloof dat Mootie het goed bedoelde.![]()
maar ze heeft wél gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies kijk daar nooit naar.. maar goed blijkbaar alles om mij af te zeiken wordt er nog steeds uitgepikt![]()
daarom kan je PI's wisselenen...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E![]()
![]()
Ik denk dat je er nooit over nadenkt, de brand speelt daar geen rol in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij denk dat ik daarover nadenk nu mootie?![]()
Heb al.op neutraal vastgezetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:40 schreef FANNN het volgende:
[..]
maar ze heeft wél gelijk![]()
daarom kan je PI's wisselenen...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee de hele pi boeit mij geen reetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nooit over nadenkt, de brand speelt daar geen rol in.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hééé FAnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:40 schreef FANNN het volgende:
[..]
maar ze heeft wél gelijk![]()
daarom kan je PI's wisselenen...Iedereen is een kutlultrut
Het is wel de nationale steekweek aan het worden met al die steekpartijen.Zonder wrijving geen glans![]()
Béter ... dan kan je af en toe wisselenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heb al.op neutraal vastgezetGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Weer een steekpartij?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
Het is wel de nationale steekweek aan het worden met al die steekpartijen.
Ik durf de krant niet te openen, we zitten voetbal te kijken.![]()
Ja doe niet bewustquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
Béter ... dan kan je af en toe wisselenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb je mijn post gezien in 40+ speciaal voor jouquote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Het heeft een funktiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee de hele pi boeit mij geen reetIedereen is een kutlultrut
Niet voor iedereenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:43 schreef FANNN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb je mijn post gezien in 40+ speciaal voor jouIedereen is een kutlultrut
dewas een beetje sarcastisch trouwens...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Jawel skeetquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik zit net dat verhaal van de moeder van die jongen uit Rotterdam te lezen. Zo intriest![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)-maar-ik-was-er-nietIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jochemquote:
Ik moest je quoten zei je nog...quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Oke dan staat nu op neutraalquote:
Oh en? was het leukquote:Iedereen is een kutlultrut
Sowieso al een nachtmerrie, en al helemaal op zo'n manier.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:45 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat verhaal van de moeder van die jongen uit Rotterdam te lezen. Zo intriest![]()
https://www.rijnmond.nl/n(...)-maar-ik-was-er-niet![]()
Echt he!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sowieso al een nachtmerrie, en al helemaal op zo'n manier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik las: Sneekweek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
Het is wel de nationale steekweek aan het worden met al die steekpartijen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:55 schreef FANNN het volgende:
Voor dat ik het vergeet........... @:Soury
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké... speciaal voor jou...
zat ik bij iedere post doen
[..]
Moet ik dat bij iedere post doen in NWS?
Of overal...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Nou echt dat is best wel belangrijk als je serieus genomen wil wordenquote:Iedereen is een kutlultrut
Tief lekker op met je quotesquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:oké...quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Dat gaat toch gebeuren?quote:
Als jij dat wil........quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja prima joh ga lekker in 40 plus met je gedramquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja ja... flauw hoor....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima joh ga lekker in 40 plus met je gedramGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Stalker alertquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja ja...quote:
Nee gek die Fannnnnnnnnnnnnnnnquote:Iedereen is een kutlultrut
3 regels gelezen en toen al gestoptquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:45 schreef mazaru het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-maar-ik-was-er-niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kenn zij trotzdem nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dab kub je haar vast feliciteren aankomende week![]()
Hey Sacha , lang niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kent pullup haar welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben en keer in 2 maanden in
völkermarkt om te shoppen![]()
![]()
Paul is een joker dus die note is ook een geintje, je kan ze zelf toch lezen?quote:Iedereen is een kutlultrut
nee ik post hier ook op goed geluk wat woordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Paul is een joker dus die note is ook een geintje, je kan ze zelf toch lezen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh de dramaquote:Iedereen is een kutlultrut
we kunnen wel een Note feestje vieren
Hema ik denk dat jij er ook 1 bij hebt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sas!quote:
Geen noteFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mijn eerste was een vreemdequote:
de 2de een positieve
en deze![]()
![]()
Huhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een ban reünie is leukerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
Hema ik denk dat jij er ook 1 bij hebt
Mario je krijgt de groeten van badeendquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja hoorquote:
Ik denk een boel hierquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wie moeten we daar voor uitnodigen?Iedereen is een kutlultrut
Nou jA dan hoor je erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Tis wel n betwistbare . Maar niet de moeite waard. Wel grappigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou jA dan hoor je erbij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ben toch al meer dan een jaar hier ook als jij hier post 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik je gekwoot?
of ben ik dat al vergeten!ja je was het vergeten
oh dear...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben toch al meer dan een jaar hier ook als jij hier post 🤣
en nu?...![]()
Das niet genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
@:Paul
krijg ik nu ook een positieve????
Minimaal 10 mentions in 1 zin
![]()
![]()
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 19:30:12 ]![]()
Wanneer krijg je een positieve note?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
@:Paul
krijg ik nu ook een positieve????
ik heb hem al daarvoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:28 schreef Emmerdeur het volgende:
Das niet genoeg
Minimaal 10 mentions in 1 zin
![]()
![]()
Ik ook van jou...quote:
ik heb er al 1quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
laten we wel wezen, die krijg ik alleen![]()
![]()
ohhhhhhhhh.... dat ben ik niet geloof ik... weet ik veelquote:
Helemaal nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahahahahahahaquote:Iedereen is een kutlultrut
Ze moeten die achtelijke 40+ ban opheffen... ik heb er nog steeds de pest in....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
laten we wel wezen, die krijg ik alleenGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
Hema ik denk dat jij er ook 1 bij hebt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
LOLquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ze moeten die achtelijke 40+ ban opheffen... ik heb er nog steeds de pest in....Iedereen is een kutlultrut
ik mis het niet skat, ik mis alleen users, laat het maarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ze moeten die achtelijke 40+ ban opheffen... ik heb er nog steeds de pest in....
...![]()
quote:Lollig heh...quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja best welquote:Iedereen is een kutlultrut
tja.... maar we hebben dit topic nog... dat scheelt,,,,quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mis het niet skat, ik mis alleen users, laat het maarGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Dit topicquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
tja.... maar we hebben dit topic nog... dat scheelt,,,,
Wacht maar tot jij een 40+ ban krijgt... dan vind je het niet zo lollig meer....quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Ja, die andere dan @paulientjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey swj is er nogquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben jij een modje van hiero?quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
Neeeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maak jij dat uit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:37 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een 40+ ban krijgt... dan vind je het niet zo lollig meer....Iedereen is een kutlultrut
jij vraagt aan SWJ kom je me vakantie gevenquote:
dan vraagt hij wil je dat
en dan post je iets heel anders over Noel
das grappigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar ben ik te oud voorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:40 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand nederlandse film
circus Noel?![]()
niet noel zondernquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vraagt aan SWJ kom je me vakantie geven
dan vraagt hij wil je dat
en dan post je iets heel anders over Noel
das grappig
Circus Noel![]()
Dit weer doet me denken aan de laatste dagen van de zomervakantieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier heb je nog steeds SJW zomerkampquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dit weer doet me denken aan de laatste dagen van de zomervakantie![]()
En een mail naar iedereen die voor de overheid werkt gestuurd met daarin de duidelijke boodschap dat ze verschillende ziektes kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf vakantie gegeven vandaagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of hij waande zich op Ibiza terwijl hij:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een mail naar iedereen die voor de overheid werkt gestuurd met daarin de duidelijke boodschap dat ze verschillende ziektes kunnen krijgen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een mail naar iedereen die voor de overheid werkt gestuurd met daarin de duidelijke boodschap dat ze verschillende ziektes kunnen krijgen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij waande zich op Ibiza terwijl hij: [ afbeelding ]![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: