SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
flippoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wij hadden een rode kater ,die viel altijd de buurman aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
ik had een kat die vals was, een kreng, beste kat ooit. afblijven., deed ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had er één die alleen maar op de schoot van mijn vriend ging. Nooit bij mijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
ik had een kat die vals was, een kreng, beste kat ooit. afblijven., deed ze.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hopen dat nr 1 ook aftaait danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou je wel willen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt mij gekaapt miem miem miemquote:![]()
![]()
![]()
![]()
lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluisquote:
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ze zijn bang voor oog contact je moet een beetje met geknepen ogen kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er één die alleen maar op de schoot van mijn vriend ging. Nooit bij mij![]()
Voel je er goed bij? Het lijkt me niet gezondquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Echt heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O dat laatste is dan beter, wanneer is de sluitingsdatum?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluis
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hem 10 jaar gehad. Oog contact was niet zo belangrijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze zijn bang voor oog contact je moet een beetje met geknepen ogen kijken.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb het niet over hier, maar over de plaatst van Natte bij een nieuwe woningquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was beter als met somigen ghettokinderen hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dag nadat ik dit huis moet accepterenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat laatste is dan beter, wanneer is de sluitingsdatum?
Ik kan dus nog een gigantisch risico nemen daar op dat er niemand meer boven mij komt in de laatste 24 uur.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat? Jij lult altijd in niks zeggende zinnenquote:Iedereen is een kutlultrut
O, dat wel balen zeg. Had net andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een dag nadat ik dit huis moet accepteren
Ik kan dus nog een gigantisch risico nemen daar op dat er niemand meer boven mij komt in de laatste 24 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komt er een groot fabriekspand in de buurt te staan waar je niks van weet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, het zegt wel wat dat ik bij een huis dat letterlijk 2 portieken ernaast ligt als nummer twee naast het net vis en dat er hier 9 afzeggers zijn. Er is iets niet pluis
En dan is er ook nog een veel groter huis waar ik vooralsnog eerste sta.
Of is er hommeles in de wijk, rare buren ofzo?
Of zijn er gemeenteplannen dat er een doorgaande weg of een ringweg komt...How can I make this topic about me?![]()
Verborgen gebrekenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, ik ben vorige week nog 2 huizen verder en een verdieping lager wezen kijken, daar accepteerde de nummer 1 en ik als nummer 2 ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien komt er een groot fabriekspand in de buurt te staan waar je niks van weet?
Of is er hommeles in de wijk, rare buren ofzo?
Of zijn er gemeenteplannen dat er een doorgaande weg of een ringweg komt...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Fijne plekjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was hier laatst iets raars op fok, het ging over sociale huur woningen kopen, en toen ik vroeg en de buren?
nope niks aan de hand was allemaal positief, tjatjatjatja.![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zwem nooit in theeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja ik ben zelf in nederlandquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hoe gaat ie nu na een dag? ben je veilig?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De derde keer dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik ben zelf in nederland“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow is nu op journaal van turkije en marmarisFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is dit klieren of wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
En blijft rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja joh heeft geen zinquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
soms hadden ze zo en hottub-water met enquote:
dikke zweet-film daar heb je niet gezien dat daar en
lichaam binnen zit![]()
![]()
![]()
Knap hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en zweet strontquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms hadden ze zo en hottub-water met en
dikke zweet-film daar heb je niet gezien dat daar en
lichaam binnen zit
quote:
En menstruatiebloed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
t was op journaal marmaris turkije de brandquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu blijf ik ook chill.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed zo heeft echt geen zin somsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zag het.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t was op journaal marmaris turkije de brand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was enorm he brand nu nog en weerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak alsquote:
pearbitch zo kregten we nie ruzie
bij naomi in uto hadden we elke dag ruzie![]()
![]()
dat is fijn schatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak als
pearbitch zo kregten we nie ruzie
bij naomi in uto hadden we elke dag ruzieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was enorm he brand nu nog en weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat sucksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.Iedereen is een kutlultrut
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestokenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mijn moeder kon de fotoboeken nog wel mee pakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar watquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestokenIedereen is een kutlultrut
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes overquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar watFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
CNN.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef mario390 het volgende:
wat heeft precies gebrannt en hoezo
weten julie dat ??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je pi zegt wat andersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes overIedereen is een kutlultrut
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat zegt niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:OK
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef mario390 het volgende:
daar zwemmt
superbadeendje ook in de zweetsoep![]()
[ afbeelding ]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brand![]()
Nee die zijn gelukkig okequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was Jay bang voor de Store?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkignoke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee die stond verder weg gelukkigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
en waar is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkig oke
hoe heb je dat zien kunnen?![]()
Netflixquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn is hij altijdquote:Iedereen is een kutlultrut
Mag dat niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet maar Prime is hele leuke nieuwe dingen aan het streamen, ze krijgen een laag cijfer, maar ze zijn cool![]()
Wie zijn dit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
marmaris en werd gebeldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik stream ook Prime.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet maar Prime is hele leuke nieuwe dingen aan het streamen, ze krijgen een laag cijfer, maar ze zijn coolIedereen is een kutlultrut
oke,en geen beelden in internet ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
marmaris en werd gebeld![]()
Binnenkort een paar leuke series.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Zoals?quote:Iedereen is een kutlultrut
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef mario390 het volgende:
tje daar zit je dann
hoe bestellt en niet gehalt
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?bericht lezen
![]()
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.![]()
Ik denk niet dat we dezelfde smaak hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.Iedereen is een kutlultrut
Tomorrow War krijgt goede recensies: domme oppervlakkige, maar vermakelijke film die van alles van andere films heeft gejat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.![]()
hier vor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?
badeendje![]()
![]()
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: