Goed zo heeft echt geen zin somsquote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
t was op journaal marmaris turkije de brand
was enorm he brand nu nog en weerquote:
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak alsquote:
dat is fijn schatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar had ik in de cos selfde vrouwensmak als
pearbitch zo kregten we nie ruzie
bij naomi in uto hadden we elke dag ruzie
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was enorm he brand nu nog en weer
Ja dat sucksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestokenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen het huis ,maar ook alles wat er in was.
Mijn moeder kon de fotoboeken nog wel mee pakken.quote:
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar watquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies maar vreemde is . het is in turkije op veel plekken om zelfde tijd aangestoken
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes overquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je huis nou in vlammen op of lul je maar wat
CNN.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef mario390 het volgende:
wat heeft precies gebrannt en hoezo
weten julie dat ??
Je pi zegt wat andersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee ik lul niet . Maak ik geen geintjes over
Dat zegt niks.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef mario390 het volgende:
daar zwemmt
superbadeendje ook in de zweetsoep![]()
[ afbeelding ]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren jonge jongen overleden ook door de brand
Nee die zijn gelukkig okequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ook lids van jouw familie/vrienden?
Was Jay bang voor de Store?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkignoke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |