Nee die stond verder weg gelukkigquote:
en waar is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee die zijn gelukkig oke
Netflixquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?
Fijn is hij altijdquote:
Mag dat niet?quote:
marmaris en werd gebeldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is dat gebeurd?
hoe heb je dat zien kunnen?
Ik stream ook Prime.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet maar Prime is hele leuke nieuwe dingen aan het streamen, ze krijgen een laag cijfer, maar ze zijn cool
oke,en geen beelden in internet ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
marmaris en werd gebeld
Binnenkort een paar leuke series.quote:
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?quote:
Zoals?quote:
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef mario390 het volgende:
tje daar zit je dann
hoe bestellt en niet gehalt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je iemands huis in vlammen zien opgaan?
Ik denk niet dat we dezelfde smaak hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.
Tomorrow War krijgt goede recensies: domme oppervlakkige, maar vermakelijke film die van alles van andere films heeft gejat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef christmastsunami het volgende:
'Jolt' was leuk
'Tomorrow war' was leuk
ze krijgen een imdb cijfer van 5 ofzo, ik kan er nog een paar opnoemen, die op netflix of prime uitkomen en opeens heel laag gewaardeerd worden.
hier vor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit-ie daar nu een unmeunig dikke ruft te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |