Terecht, maar alsnog wel diploma.quote:
Diploma is ook niet heel lastigquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terecht, maar alsnog wel diploma.
ONS Lieke hep gen diploma andersquote:
"The musical accompaniment must be recorded with orchestra, piano or other instruments (without singing/voice). Human sounds are allowed, provided there are no words spoken or sung"quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde eisen voor de muziek die ze mogen kiezen volgens mij.
Lieke is dan ook gewoon wat veldopvullingquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ONS Lieke hep gen diploma anders
Ik vind het nu doordat de favorieten in 1 groep zijn het wel beter te volgen om eerlijk te zijn, maar toestelfinales vind ik wel het mooist ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel meer zin in de toestelfinales, zoals altijd, dat is ook voor de leek tenminste een beetje soepel te volgen met gewoon één voor één ipv allerlei dingen tegelijk
Als reserve eigenlijk zelfs letterlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Lieke is dan ook gewoon wat veldopvulling
Dit is alleen te volgen door naar de live resultaten te kijken heb ik al gemerktquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Toch wel meer zin in de toestelfinales, zoals altijd, dat is ook voor de leek tenminste een beetje soepel te volgen met gewoon één voor één ipv allerlei dingen tegelijk
Alles behalve laatste worden is bonusquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als reserve eigenlijk zelfs letterlijk.
Terecht hoog ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
Melikova gaf een goede show weg op de vloer.
Of gewoon hopen dat de stream/zender die je kijkt iedereen van buiten grofweg de top-6 negeertquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is alleen te volgen door naar de live resultaten te kijken heb ik al gemerkt
Gevecht om de de rode lantaarn met de andere Belg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als reserve eigenlijk zelfs letterlijk.
Oei, die snap ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon hopen dat de stream/zender die je kijkt iedereen van buiten grofweg de top-6 negeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |