En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bentquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:33 schreef Makrelis het volgende:
Ik zeg Vienna, Paris en København.
Chhatrapati Shivaji Maharaj International Airport als ik naar Mumbai ga en Suvarnabhumi Airport als het Bankok is.
København is het Kastrup en Vienna is het Schwechat.
Je vertrekt toch ook niet vanaf Am*dam? Je vertrekt vanaf Schiphol.
2,1km ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Net een paar KM gelopen, veel drempels aka obstacles tijdens mijn wandeling, echt een groot adventure
Veel plassen en takjes zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Net een paar KM gelopen, veel drempels aka obstacles tijdens mijn wandeling, echt een groot adventure
Helaas maar 1,4km, ik moest nog een tel aannemen, dat vergt veel energy.quote:
Morgen gaat het hard waaien dan blijf ik even een dagje thuis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Helaas maar 1,4km, ik moest nog een tel aannemen, dat vergt veel energy.
Drempels, tel aannemen, regenplassen, takjes op de weg, wat een dagtaak.
Toe maar, toe maar. Aangezien er geen vlog over is, geloof ik hier niks vanquote:
En toch is van helemaal geen beweging, naar een klein half uurtje beweging een vooruitgang.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nu doorpakken
Na 3 dagen worden de wandelingen alweer korter
Volg je hem niet op runkeeper?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar. Aangezien er geen vlog over is, geloof ik hier niks van
neem jij het nu op voor braddie?quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch is van helemaal geen beweging, naar een klein half uurtje beweging een vooruitgang.
ik volg niemand nergens opquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volg je hem niet op runkeeper?
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bent
Zoiets, dus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Valt mij soieso op in die jams dat hij alleen voor zichzelf speelt als een echte narcistische clown. De andere muzikanten gaat hij overdreven overstemmen met zijn matige maar harde gitaar en keyboard skills.
Die zullen hem binnenkort ook wel uitkotsen.
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
neem jij het nu op voor braddie?
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegtquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch denk ik nog steeds dat jij buiten Nederland nog niet ver gekomen bent
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegt
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.quote:Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel van al je buitenlandse verhalen. Het komt allemaal nogal geforceerd over op mij. Ik denk dat de enkeling die elk land van de wereld heeft gezien ook gewoon nog Kopenhagen en Wenen zegt
Ok bedankt voor de info.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.
[..]
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.
Of Belarus ipv Wit-Ruslandquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.
Dat zegt echt niemand toch? TOCH?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".
Ja had het over social mediaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja jij volgt het Looijkartel haha.
hou toch je bek man, nielsquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.
Eswatinigodenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".
Ok teunquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is echt een ontzettende WCH comment
Ik ben vandaag naar 5 supermarkten geweest om een witte kool te kopen.quote:
Kon je niet naar de Turk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar 5 supermarkten geweest om een witte kool te kopen.
Wat een drama. Alleen AH had ze, en alleen de bio variant. 2,40 geloof ik voor een kool. Belachelijk.
Was naar 2 kleine Turkjes geweest, hadden beiden niet.quote:
Kerel, als je nog een keer zo stoer doet, moeten we maar ff meeten op station Владивосто́кquote:
Waar vul je ze mee?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was naar 2 kleine Turkjes geweest, hadden beiden niet.
De Pool was dicht (raar), Lidl had niet en Plus had niet.
Eens kijken hoe de gevulde koolbladeren smaken vanavond.
Ik ben te oud om fysiek te vechten. Ik huur dan maar een pool in die minimaal 2 keer zo groot is als jij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, als je nog een keer zo stoer doet, moeten we maar ff meeten op station Владивосто́к
Gehakt, rijst, wortel, ui en knoflook is het recept geloof ik.quote:
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gehakt, rijst, wortel, ui en knoflook is het recept geloof ik.
En dan oventje in.
Dan eten met tomatensaus.
Ik hoop het. Klinkt zo simpel. Moet even goed kijken naar de kruiden zodat het niet te flauw wordt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:35 schreef Oriente het volgende:
Waarom zou je alcoholvrij bier drinken
Drink dan gewoon niet, zoals ik
Sommige dingen in het leven zijn ook niet te begrijpenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Dat die staatsmongool hier nog aandacht krijgt snap ik niet.
Niet half pools zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben te oud om fysiek te vechten. Ik huur dan maar een pool in die minimaal 2 keer zo groot is als jij.
Grozny lijkt me bijzonder. Vage kroegen en mensen die tenminste een verhaal hebben om te vertellen. Aanschuiven bij straatarme families aan tafel en volle borden eten krijgen omdat ze gastvrij zijnquote:
Mongolsk bedoel jequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Dan zou ik er vooral geen aandacht aan schenkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Tussenlanding in Suomi?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik ga volgend jaar naar hrvatska op vakantie.
Ik wil naar București lekker pizda likken aaah fuckquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Het Parijs van het oosten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik wil naar București lekker pizda likken aaah fuck
Mooi land!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zou voor tips omtrent eten eens navraag doen bij @Makrelisquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vlieg na 1 weekje vanuit daar door naar שדה תעופה בת אביב
@Makrelisquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou voor tips omtrent eten eens navraag doen bij @:Makrelis
Evenveel zakkenrollers en mobiele bandietenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
București was in mijn beleving schoner dan Paris
Vol in het hoogseizoen met 40-45 andere toeristen per vierkante meter door Dubrovnik sjokken. 20 euro voor een glaasje colaquote:
Wat is dit voor @Caland act.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vol in het hoogseizoen met 40-45 andere toeristen per vierkante meter door Dubrovnik sjokken. 20 euro voor een glaasje cola
In zijn hoofd heeft hij een marathon gelopen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit bos ligt maar ongeveer een anderhalve kilometer van z'n huis af, als hij heen en weer had gelopen zou hij meer bereikt hebben.![]()
Tevens kent hij z'n eigen buurtje blijkbaar zo slecht dat hij a. een oprit aanziet voor de ingang en b. over het fietspad in plaats van de stoep loopt. Te zien aan de beelden en afgelegde afstand is hij ook niet verder gekomen dan de ingang van het bos en weer terug, in het bos zelf is hij eigenlijk niet eens echt geweest.
Niks mis met stucadoorsquote:
In een supermarkt 2 km gelopen, waar was dat? Amerika?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:11 schreef Boze_Eend het volgende:
supermarkten zijn echt hel ik ik heb dus gewoon 2 km gelopen ben nu bek af
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:11 schreef Boze_Eend het volgende:
supermarkten zijn echt hel ik ik heb dus gewoon 2 km gelopen ben nu bek af
parkeerplek supermarkt zelf vergat dingetjes toen nog naar supermarkt ernaast gelopen terug naar auto kar steeds terugbrengen je weet habiboquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In een supermarkt 2 km gelopen, waar was dat? Amerika?
Trots op jou.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
parkeerplek supermarkt zelf vergat dingetjes toen nog naar supermarkt ernaast gelopen terug naar auto kar steeds terugbrengen je weet habibo
Neem lekker een kleine 40cm pizza na deze inspanning zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
parkeerplek supermarkt zelf vergat dingetjes toen nog naar supermarkt ernaast gelopen terug naar auto kar steeds terugbrengen je weet habibo
Dikke lolquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit bos ligt maar ongeveer een anderhalve kilometer van z'n huis af, als hij heen en weer had gelopen zou hij meer bereikt hebben.![]()
Tevens kent hij z'n eigen buurtje blijkbaar zo slecht dat hij a. een oprit aanziet voor de ingang en b. over het fietspad in plaats van de stoep loopt. Te zien aan de beelden en afgelegde afstand is hij ook niet verder gekomen dan de ingang van het bos en weer terug, in het bos zelf is hij eigenlijk niet eens echt geweest.
Geen last van gehadquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Evenveel zakkenrollers en mobiele bandieten
3x25 ik hou van afwisselingquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Neem lekker een kleine 40cm pizza na deze inspanning zou ik zeggen.
Volgens de familie-stamboom ben ik 1/8 deel duits. Maakt me dat een nazi? Sommige genen zijn wel sterker dan de andere.quote:
Ulan Baater is de hoofdstad toch? Kun je een fikkie onder je auto branden omdat de smeerolie is bevroren.quote:
Ulaanbaatar*quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ulan Baater is de hoofdstad toch? Kun je een fikkie onder je auto branden omdat de smeerolie is bevroren.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet [b]in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.[/b]
Ok. Nooit geweest, wel over gehoord. Wel apart dat onze Braadslee ook nog op Google-maps is te volgen. Niets ontgaat ons blijkbaar.quote:
Volgensmij mij komen de meeste daar alleen als ze de transsiberie express nemenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ok. Nooit geweest, wel over gehoord. Wel apart dat onze Braadslee ook nog op Google-maps is te volgen. Niets ontgaat ons blijkbaar.
Is ook niet een hele grote stad met heel veel te doen. Leuk voor een paar dagen maar dan heb je het ook wel gezien volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgensmij mij komen de meeste daar alleen als ze de transsiberie express nemen
Even kijken in mijn hoofd. Je hebt daar de Gobiwoestijn en het Baikalmeer dacht ik. Orientexpress trein komt daarlangs. Kan het mis hebben. De trein naar Vladiwostok zoiets..quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgensmij mij komen de meeste daar alleen als ze de transsiberie express nemen
Goed werk, kameraad niyazov.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Nee beetje zoals Reykjavik en IJsland. Het land is mooi, maar voor de hoofdstad hoef je het niet te doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Is ook niet een hele grote stad met heel veel te doen. Leuk voor een paar dagen maar dan heb je het ook wel gezien volgens mij.
Beetje in een yurt zitten en melk van een yak drinken, zoals een echte Mongool betaamt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Is ook niet een hele grote stad met heel veel te doen. Leuk voor een paar dagen maar dan heb je het ook wel gezien volgens mij.
Je bent pas een echte mongool als je naar Mexico verhuist.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:34 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Beetje in een yurt zitten en melk van een yak drinken, zoals een echte Mongool betaamt.
hahahah ja collega van me heeft er ook een in het blauwquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zojuist iemand in een blauw camp VLNT shirt gezien
Lekker man. Ik zit aan Chinees of Pizza te denken voor vanavond.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
3x25 ik hou van afwisseling![]()
maar denk dat ik voor 50 euro aan pasta en friet bestel
Niet alle seizoenen gezien, maar het was leuke TVquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Lachwekkend. Wie houdt ie nou voor de gek hequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Opgegroeid met sesamstraat, muppetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugdquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Opgegroeid met sesamstraat, muupetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugd
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
toch wel die oude?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.
Die kerel leeft echt in een fantasy wereld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Waar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Goede reden om de filmpjes helemaal af te kijken dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan het einde van elk filmpje nu.
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wil iemand hem aub vertellen dat hij currywurst verkeerd uitspreekt in het duits?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Kutje likken van die ene gothikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Solotovski het volgende:
Is er al exclusieve content gekomen?
Zorgeloos!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.
Daar heb ik toendertijd echt nog wakker om gelegen. Je kind zal daar maar oversteken....quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Damn...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zorgeloos!
[ afbeelding ]
Zout, peper en strijk knoflookboter over het vlees.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Hoe kan ik mn ribeye het lekkerst kruiden?
Zie nog nul leden in de chat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wil iemand hem aub vertellen dat hij currywurst verkeerd uitspreekt in het duits?
Enexis vanwege die hennepplantage.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Treinhoer het volgende:
Einde stream. Wie zou er voor de deur staan?
De wijkagent?
Thuisbezorgd?
Looijkartel met honkbalknuppels?
De kat van de buren om het eten van de vloer te likken?
Spanning en sensatie.
Ik heb toch niet standaard knoflookboter in huis johquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zout, peper en strijk knoflookboter over het vlees.
Zou die extra content daarvoor bedoeld zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Treinhoer het volgende:
Einde stream. Wie zou er voor de deur staan?
De wijkagent?
Thuisbezorgd?
Looijkartel met honkbalknuppels?
De kat van de buren om het eten van de vloer te likken?
Spanning en sensatie.
Ga je bbq en? Dan zou ik niks erop dan en daarna wat peper en zout naar behoefte. Of cayennepeper als je pittig wil.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Wie betaald er dan ook om een vetzak te kunnen zien etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
Bezorger is er. Stream wordt afgekapt betalende leden kunnen erin stikken.
Nee, gewoon in de keukenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga je bbq en? Dan zou ik niks erop dan en daarna wat peper en zout naar behoefte. Of cayennepeper als je pittig wil.
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Check dat jankverhaal van hem op Youtube dan.
https://youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ
Beetje pepper, zout. Paar flinke tenen knoflook en een takje tijm en rozemarijn er bij in de pan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
Je zou bijna denken dat ie mee zit te lezen hequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb alleen verse bieslook en peterseliequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje pepper, zout. Paar flinke tenen knoflook en een takje tijm en rozemarijn er bij in de pan.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
wel jammer dat hij dit niet heeft voorgelezen in een video.quote:Erg lange tekst. Maar waar het op neer komt is dit (denk ik)
Doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt, mensen hebben het in zich om op alles te zeiken wat ze zien en leveren op alles commentaar zonder er het fijne van te weten.
al wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon zout, peper, knoflook. Meer heb je niet nodigquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb alleen verse bieslook en peterselie
Knoflook wel lekker ja sooow
Wat een jankzak is het toch ook.quote:Weet je wat ik nou écht heel fijn vind? Dat er altijd wel wat te zeiken/zeuren valt. #RANT!
Ik begon met foodreviews, reacties: Niet zo veel fastfood eten want dit en dat, vaak gecombineerd met dikzak/bolle/op naar de 200 kilo etc.
Daarna kwamen de autoreviews, reacties waren vaak positief, maar vaak ook onder de noemer waarom ga je een auto proefrijden als je hem niet kan betalen? Terechte vraag, maar ook dit ging gepaard met veel nonsens.
Muziekcontent? Reacties: Je denkt dat je een wereldmuzikant bent terwijl je je keyboard het werkt laat doen en alleen maar in C speelt. Je bent een slechte muzikant, zelfs de jostiband wil je niet etc.
Nu ben ik bezig met wandelen, dit vlog ik. En is dus echt het totale tegenovergestelde van mijn fastfoodreviews, de meeste zijn positief. Toch zitten er zelfs een aantal bij die het nodig vinden om te moeten vermelden hoe langzaam ik loop, dat ik veel hijg, dat het geen zoden aan de dijk zet, dat het maar 1,5 kilometer is, dat ik nu denk dat ik goed bezig ben etc etc.
Ben zelfs bezig om er echt iets van te maken doormiddel van de lidmaatschappen en superchats, staat helemaal vrij aan mensen om mij een x bedrag te gunnen omdat ze mij blijkbaar toch een bepaalde entertainmentwaarde vinden hebben. En zelfs dat weerhoud mensen er niet van om hun mening te geven, vaak in de vorm van je bent een schooier, je bent een oplichter/uitvreter.
Wandelen is maar 1,5 kilometer? 3 dagen gewandeld, zit op een klein 5 Kilometer totaal. Weet je wat ik vorige week liep? 0,0. Elk begin is moeilijk, zeker als je van 0 beweging komt en mijn formaat bent.
Slechte muzikant? Niet mee eens. Zijn er veel muzikanten veel beter? Ja. Zijn er veel muzikanten slechter? Ja. Dat ik geen top of the bill ben is duidelijk, maar ik vermaak mensen en dat is het belangrijkste in mijn ogen.
Erg lange tekst. Maar waar het op neer komt is dit (denk ik)
Doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt, mensen hebben het in zich om op alles te zeiken wat ze zien en leveren op alles commentaar zonder er het fijne van te weten.
Negatief commentaar zal ik altijd blijven houden en het is ook zeker lastig om het naast mij neer te leggen, maar ik ga mij focussen op de positiviteit.
Soms heb je gewoon even dat je moet zeuren/zeiken, en dat doe ik dan liever onder een communitypost dan in een vlog. X BradgeTV.
Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.quote:Ben zelfs bezig om er echt iets van te maken doormiddel van de lidmaatschappen en superchats, staat helemaal vrij aan mensen om mij een x bedrag te gunnen omdat ze mij blijkbaar toch een bepaalde entertainmentwaarde vinden hebben
Dat bedrag 'gunnen' is prima maar dan moet meneer ook zijn luxe uitkering opgeven en zich inschrijven als freelance content maker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.
Slechte instelling.
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
k zou willen subscriben als ik geld had
toch nog iets leuks van het looij kartelquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.
Marineer ze anders met worstenbroodjespizza.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Ah ik heb nog wel potje met tijm
Chill
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toch nog iets leuks van het looij kartel
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn gewordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.
Zie het. Ik snap eerlijk gezegd niet zo waar die intense haat vandaan komt. Als ik zo’n hekel aan iemand zou hebben zou ik die persoon uit mijn leven bannen en nooit meer aandacht aan geven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn geworden
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien hebquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
De naam van dat kanaal
Supported by FOK! Forum
Wordt tijd voor een eigen forum. Het Fok!kartelforum.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien heb
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Modus het volgende:
Al net zoveel namen gehad als Braadslee YTnamen.
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?
#plottwist![]()
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
ik mis de content ik wou dat ik subscribed was maar ik heb minder dan bradge zelf denk ik
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zienquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zien
maar misschien ga ik wel vloggen alleen ik wil niet nieuwe prooij van looijkartel worden
En je kan er je telefoon voor het streamen op zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
@looijkartel gaan jullie boos worden als ik ga vloggen habibo's?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Kijk @Boze_Eend denken in mogelijkheden kan je verder brengen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Raap het volgende:
Alleen nog maar positieve reacties onder zijn filmpjes
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan ja
Er zit ene no_control die blokt iedereen haha.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappen![]()
Die kratski zit zijn kanaal ook echt 24/7 te f5'en
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Klopt hij kan er geen reet van. Gitaarspel is ook dramatisch hij kan totaal niet met het ritme van de band mee overstemt alles en speelt continue uit de maat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Zit je nu alweer te kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Muzikaler dan wij bij elkaar iigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Jaaaa maar ze leest het alleen in de sc en het staat bij haar aanbevolen video'squote:
Waarom drink je vieze melk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Solotovski het volgende:
Werd vannacht wakker, heb toen heel pak Arla melk opgedronken mmmmmm
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is het nu weer Praha? Verandert ook met de week.
En uiteindelijk gaat hij helemaal nergens naartoe. Op Vreeland na dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is het nu weer Praha? Verandert ook met de week.
Dat weet jij heul niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Muzikaler dan wij bij elkaar iig
Wtf... Arla melk is 100% de beste melk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je vieze melk?
Kijk eens uit het raamquote:
Je zou verwachten wanneer je zo lang speelt dat je de basics wel leert. Maar niet bij de Bradge die kan alleen in hoogste versnelling spelen om snel indruk te maken.quote:
Hahahah moet hier altijd hard om lachen.quote:
Nee. Gewoon Zaanse Hoeve.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf... Arla melk is 100% de beste melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Wat mij betreft moederneukt hij heel Hilversum bij elkaar zolang hij maar binnen de gemeentegrens blijft. Het moet wel controleerbaar blijven zo'n pisvlek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat hij helemaal nergens naartoe. Op Vreeland na dan.
Paar minuten uhuquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een paar minuten van onze aspirant orgelmuzikant meepikken.
Die waar hij bijna iemand dood rijdt op de snelwegquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahah moet hier altijd hard om lachen.
We zouden eens een verkiezing moeten houden wat de beste braddiegif is
Rare quote er staat geen naam bijquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we mods ook wel afschaffen.
Hmm. Een geleide ambtenaar is het niet? Van een technicus kun je gerust dingen aannemen. Wij kunnen niet liegen alsof het gedrukt staat. Dat is het grote verschil.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook laf roddelgedrag zo
Maar wat verwacht je anders van @:modus
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is foutquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hmm. Een geleide ambtenaar is het niet? Van een technicus kun je gerust dingen aannemen. Wij kunnen niet liegen alsof het gedrukt staat. Dat is het grote verschil.
Simpelere tijden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is fout
Mijn kameraad ook hoor. Hij is van Duitsland. Detailhandelschool gedaan. Kan ik gewoon mijn portemonnaie aan toevertrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is fout
Duitse degelijkheid hè. Jammer dat de omvolking daar zo snel gaatquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mijn kameraad ook hoor. Hij is van Duitsland. Detailhandelschool gedaan. Kan ik gewoon mijn portemonnaie aan toevertrouwen.
Als je het direkt wil weten heb je een hont nodig. Die weten het gelijk al zitten ze er af en toe naast. Toch zijn honten er vrij handig in. Wie is te vertrouwen en wie niet.
Ja hij baalt daar van. Hij is oorspronkelijk van Kempten, maar woont in Sonthofen. Immenstadt ligt daar tussenin. Compleet verturkt. De regio daar heet Ober Allgäu. Het zuidelijkste puntje van Duitsland. Verturking is al jaren aan de gang daar, lijkt Rdam wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duitse degelijkheid hè. Jammer dat de omvolking daar zo snel gaat
Ik wil niet te boek staan als rascist. Ik heb prima collega's gehad uit Turkije, maar ik wil ze niet in mijn familie hebben. Mijn zus en nicht laten het uit hun hoofd en niet omdat ik dat vind. Ze weten het zelf. Ik was even met een joodse twee jaar geleden. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben een kronkel in hun harses. Prima, maar zonder mij. Ik ben overtuigd atheïst. Ik ben geen extremist, bepaalde zaken echter slik ik niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou dat niet gezegd mogen worden
Heb je Last Kingdom al gezien? Die is ook gaaf.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
Poh wat is Vikings toch vet he. Was ik ook maar een Viking
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
Alle joden of Turken zijn streng gelovig en hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wil niet te boek staan als rascist. Ik heb prima collega's gehad uit Turkije, maar ik wil ze niet in mijn familie hebben. Mijn zus en nicht laten het uit hun hoofd en niet omdat ik dat vind. Ze weten het zelf. Ik was even met een joodse twee jaar geleden. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben een kronkel in hun harses. Prima, maar zonder mij. Ik ben overtuigd atheïst. Ik ben geen extremist, bepaalde zaken echter slik ik niet.
Nee, die wil ik na Vikings kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb je Last Kingdom al gezien? Die is ook gaaf.
Ragnar, Björn, Ivarquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
Daar ben ik na 6 afleveringen afgehaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb je Last Kingdom al gezien? Die is ook gaaf.
Die actrice natuurlijkquote:
zijn daar beeldjes van?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zit ene no_control die blokt iedereen haha.
Die had zelfs Bradge zijn Belgische downie vriendinnetje geblokt toen kreeg hij een uitbrander van Prins Pizza.
Klopt en klopt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Alle joden of Turken zijn streng gelovig en hetzelfde inderdaad.Volgens mijn heb jij een kronkel in je harses.
Niets mis met geloof, wel met georganiseerde religie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:36 schreef Makrelis het volgende:
Overal waar die lui zijn is er gezeur. Of wou je beweren van niet? Ik wil ze niet in mijn familie en mijn naasten zijn het daarmee eens. Trouwens iedereen van welke kerk dan ook is niet welkom. Atheïsten-familie.
Ja dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Niets mis met geloof, wel met georganiseerde religie.
13.00quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:42 schreef Makrelis het volgende:
Hoe laat/vroeg is het morgen voetbal NL tegen USA?
Oefff dan mis ik het waarschijnlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:07 schreef Makrelis het volgende:
Dimaaaaaa!
![]()
Emma, 23 år og fra AlbertslundAlbertslund is een eindpunt vd de metro dacht ik. Dan weet je het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot op zekere hoogte gaan bepaalde volkeren gewoon niet samen. Heeft niks met racisme te maken. Zodra er teveel verschillen zijn krijg je wrijving en gezeik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wil niet te boek staan als rascist. Ik heb prima collega's gehad uit Turkije, maar ik wil ze niet in mijn familie hebben. Mijn zus en nicht laten het uit hun hoofd en niet omdat ik dat vind. Ze weten het zelf. Ik was even met een joodse twee jaar geleden. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben een kronkel in hun harses. Prima, maar zonder mij. Ik ben overtuigd atheïst. Ik ben geen extremist, bepaalde zaken echter slik ik niet.
dat denk ik al een tijdjequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?
#plottwist![]()
Jacqquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat denk ik al een tijdje
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:31 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte gaan bepaalde volkeren gewoon niet samen. Heeft niks met racisme te maken. Zodra er teveel verschillen zijn krijg je wrijving en gezeik.
Snap sowieso niet waarom mensen altijd moeten benoemen dat ze geen racist zijn als ze iets negatiefs over bv. Turken of Marokkanen zeggen. Het is fucking logisch dat je geen/weinig connectie voelt met iemand die zo'n beetje het tegenovergestelde is van hoe jezelf bent.
Ja want zijn content is zo vernieuwend en exclusief nu alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als IEMAND dat kan, dan kan Braad het![]()
![]()
![]()
Had jij de sexting-apps gelekt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja want zijn content is zo vernieuwend en exclusief nu al
Ja maar gisteren zou de eerste exclusieve content komen, dus ik was wel benieuwdquote:
Dimaaaaaa!
![]()
Emma, 23 år og fra Albertslundik vind dit echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt wel een koe deze
Stel je aanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind dit echt niks
lijkt wel een koe deze
Gewoon doen man. Watje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind dit echt niks
lijkt wel een koe deze
- full frontal beelden van de plasjesquote:
Een mega lange sollicitiatie marathonquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
- full frontal beelden van de plasjes
- een ingehijgd persoonlijk bericht voor jarige betalende leden
- onbewerkte, half uur lange filmpjes van een hele kilometer waggelen
- meekijken hoe de rest van de pizza ook wordt opgesmikkeld
- pov afgewezen worden op sollicitatie
etc
Haalbare ideeen genoeg.
hier zou ik wel 10 eu per maand voor overhebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
etc
Haalbare ideeen genoeg.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
een nederlandse schonequote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welke Barbie is dit? Barbie in Polynesië?
Ik denk niet dat het komtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar gisteren zou de eerste exclusieve content komen, dus ik was wel benieuwd
Nee die varkens die jij post zijn leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welke Barbie is dit? Barbie in Polynesië?
Das toch geen varken johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee die varkens die jij post zijn leuk
strak lijfje maar wel gore nep tieten en een duck face met opgespoten lippenquote:
Dimaaaaaa!
![]()
Emma, 23 år og fra Albertslundwtf is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 09:29:04 ]
welke precies?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:31 schreef Solotovski het volgende:
ik vind dat jullie schromelijk overdrijven
dat mokkel van niels, die ''dikke zeug''quote:
die heeft een vies dikke pens manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat mokkel van niels, die ''dikke zeug''
vind t wel meevallen, zou d'r het snot voor d'r ogen neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |