Lekker man. Ik zit aan Chinees of Pizza te denken voor vanavond.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
3x25 ik hou van afwisseling![]()
maar denk dat ik voor 50 euro aan pasta en friet bestel
Niet alle seizoenen gezien, maar het was leuke TVquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Lachwekkend. Wie houdt ie nou voor de gek hequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Opgegroeid met sesamstraat, muppetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugdquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Keken jullie vroeger ook naar Peking Express op tv? Dat was pas leuke tv
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Opgegroeid met sesamstraat, muupetshow en bereboot. Meneer de UIl was off limit in mijn jeugd
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auto staat geparkeerd ter hoogte van nummer 141, daarvandaan heen en terug tot de ingang van het werkelijke bos is inderdaad zo'n anderhalve kilometer.![]()
[ afbeelding ]
Meeleesbraad, je hebt helemaal niet in het Spanderswoud gelopen. Je hebt je auto op het Noordereinde gezet, en toen alleen even heen en terug het oprijpaadje tot het bos bewaggeld.
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
toch wel die oude?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben He-Man aan het kijken met mijn zoon.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Master of the Universe. Van die vastberaden types. Scooby Doo was nog kutter. Pink Panther helemaal tof.
Die kerel leeft echt in een fantasy wereld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Waar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan gaat de meerwaarde van het lidmaatschap uitleggen.
Goede reden om de filmpjes helemaal af te kijken dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan het einde van elk filmpje nu.
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wil iemand hem aub vertellen dat hij currywurst verkeerd uitspreekt in het duits?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het grootste gevaar in het verkeer volgens Bradgewürst.
Ik denk zelf bolle mannetjes die rode kruizen negeren op de snelweg.
Kutje likken van die ene gothikquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Solotovski het volgende:
Is er al exclusieve content gekomen?
Zorgeloos!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Airbradge heeft niets te vrezen daarom rijdt die ook als een debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |