Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.quote:Ben zelfs bezig om er echt iets van te maken doormiddel van de lidmaatschappen en superchats, staat helemaal vrij aan mensen om mij een x bedrag te gunnen omdat ze mij blijkbaar toch een bepaalde entertainmentwaarde vinden hebben
Dat bedrag 'gunnen' is prima maar dan moet meneer ook zijn luxe uitkering opgeven en zich inschrijven als freelance content maker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, tegen betaling. Dan wil je pas gaan bewegen.
Slechte instelling.
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
k zou willen subscriben als ik geld had
toch nog iets leuks van het looij kartelquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die content komt toch wel vrij hoor. Dat garandeer ik je.
Marineer ze anders met worstenbroodjespizza.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Solotovski het volgende:
Ah ik heb nog wel potje met tijm
Chill
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toch nog iets leuks van het looij kartel
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn gewordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk wel dat die dat gaan doen inderdaad.
Zie het. Ik snap eerlijk gezegd niet zo waar die intense haat vandaan komt. Als ik zo’n hekel aan iemand zou hebben zou ik die persoon uit mijn leven bannen en nooit meer aandacht aan geven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
op telegram staat iniedergeval dat ze lid zijn geworden
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien hebquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
De naam van dat kanaal
Supported by FOK! Forum
Wordt tijd voor een eigen forum. Het Fok!kartelforum.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het heeft zelfs even FOK! Kartel geheten als ik het goed gezien heb
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Modus het volgende:
Al net zoveel namen gehad als Braadslee YTnamen.
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zou hij het stiekem zelf zijn?
#plottwist![]()
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:10 schreef Boze_Eend het volgende:
ik mis de content ik wou dat ik subscribed was maar ik heb minder dan bradge zelf denk ik
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zienquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga tanken voor 5 euro en vloggen. Zo is hij ook opgeklommen.
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
moet ik go pro kopen voor op scooter maar dan kan niemand mij zien
maar misschien ga ik wel vloggen alleen ik wil niet nieuwe prooij van looijkartel worden
En je kan er je telefoon voor het streamen op zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
@looijkartel gaan jullie boos worden als ik ga vloggen habibo's?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je het Looij kartel niet boos maakt laten ze je wel met rust denk ik.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met een beetje geluk verdien je net als hem 3,50 euro per maand op je 30e.
Maar wanneer je je dikke pens laat zien sturen ze je misschien wel gratis fastfood.
Kijk @Boze_Eend denken in mogelijkheden kan je verder brengen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of infiltreer als 13 jarig meisje om groomer Bradley te exposen.
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Raap het volgende:
Alleen nog maar positieve reacties onder zijn filmpjes
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Met alle (media)kanalen in de gaten houden en waar mogelijk shit verwijderen wordt het wel een fulltime baan ja
Er zit ene no_control die blokt iedereen haha.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij heeft moderators hoor om het vuile werk op te knappen![]()
Die kratski zit zijn kanaal ook echt 24/7 te f5'en
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Klopt hij kan er geen reet van. Gitaarspel is ook dramatisch hij kan totaal niet met het ritme van de band mee overstemt alles en speelt continue uit de maat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Zit je nu alweer te kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Nou dat canon in D klinkt wel echt rustgevend hé![]()
Uit de maat. Noten gemist.
Muzikaler dan wij bij elkaar iigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar hij is echt geen middelmatige muzikant hoor.
Jaaaa maar ze leest het alleen in de sc en het staat bij haar aanbevolen video'squote:
Waarom drink je vieze melk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Solotovski het volgende:
Werd vannacht wakker, heb toen heel pak Arla melk opgedronken mmmmmm
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is het nu weer Praha? Verandert ook met de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |