Grozny lijkt me bijzonder. Vage kroegen en mensen die tenminste een verhaal hebben om te vertellen. Aanschuiven bij straatarme families aan tafel en volle borden eten krijgen omdat ze gastvrij zijnquote:
Mongolsk bedoel jequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Dat die staatsmongool hier nog aandacht krijgt snap ik niet.
Dan zou ik er vooral geen aandacht aan schenkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Dat die staatsmongool hier nog aandacht krijgt snap ik niet.
Tussenlanding in Suomi?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik ga volgend jaar naar hrvatska op vakantie.
Ik wil naar București lekker pizda likken aaah fuckquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Het Parijs van het oosten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik wil naar București lekker pizda likken aaah fuck
Mooi land!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zou voor tips omtrent eten eens navraag doen bij @Makrelisquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vlieg na 1 weekje vanuit daar door naar שדה תעופה בת אביב
@Makrelisquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou voor tips omtrent eten eens navraag doen bij @:Makrelis
București was in mijn beleving schoner dan Parisquote:
Evenveel zakkenrollers en mobiele bandietenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
București was in mijn beleving schoner dan Paris
Vol in het hoogseizoen met 40-45 andere toeristen per vierkante meter door Dubrovnik sjokken. 20 euro voor een glaasje colaquote:
Wat is dit voor @Caland act.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vol in het hoogseizoen met 40-45 andere toeristen per vierkante meter door Dubrovnik sjokken. 20 euro voor een glaasje cola
In zijn hoofd heeft hij een marathon gelopen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit bos ligt maar ongeveer een anderhalve kilometer van z'n huis af, als hij heen en weer had gelopen zou hij meer bereikt hebben.![]()
Tevens kent hij z'n eigen buurtje blijkbaar zo slecht dat hij a. een oprit aanziet voor de ingang en b. over het fietspad in plaats van de stoep loopt. Te zien aan de beelden en afgelegde afstand is hij ook niet verder gekomen dan de ingang van het bos en weer terug, in het bos zelf is hij eigenlijk niet eens echt geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |