Of Belarus ipv Wit-Ruslandquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik typ altijd wel Ukraine ipv Oekraïne.
Dat zegt echt niemand toch? TOCH?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".
Ja had het over social mediaquote:Op donderdag 29 juli 2021 12:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja jij volgt het Looijkartel haha.
hou toch je bek man, nielsquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In het leven bedoel je? Alleen in Denemarken heb ik iets bereikt buiten Nederland.
[..]
Gisteren een uur Denemarken aan de telefoon gehad. Praten we toch echt over København. Dialect heet trouwens Københavnsk.
Eswatinigodenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval niet "de Oekraïne".
Ok teunquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is echt een ontzettende WCH comment
Ik ben vandaag naar 5 supermarkten geweest om een witte kool te kopen.quote:
Kon je niet naar de Turk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar 5 supermarkten geweest om een witte kool te kopen.
Wat een drama. Alleen AH had ze, en alleen de bio variant. 2,40 geloof ik voor een kool. Belachelijk.
Was naar 2 kleine Turkjes geweest, hadden beiden niet.quote:
Kerel, als je nog een keer zo stoer doet, moeten we maar ff meeten op station Владивосто́кquote:
Waar vul je ze mee?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was naar 2 kleine Turkjes geweest, hadden beiden niet.
De Pool was dicht (raar), Lidl had niet en Plus had niet.
Eens kijken hoe de gevulde koolbladeren smaken vanavond.
Ik ben te oud om fysiek te vechten. Ik huur dan maar een pool in die minimaal 2 keer zo groot is als jij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel, als je nog een keer zo stoer doet, moeten we maar ff meeten op station Владивосто́к
Gehakt, rijst, wortel, ui en knoflook is het recept geloof ik.quote:
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gehakt, rijst, wortel, ui en knoflook is het recept geloof ik.
En dan oventje in.
Dan eten met tomatensaus.
Ik hoop het. Klinkt zo simpel. Moet even goed kijken naar de kruiden zodat het niet te flauw wordt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:35 schreef Oriente het volgende:
Waarom zou je alcoholvrij bier drinken
Drink dan gewoon niet, zoals ik
Sommige dingen in het leven zijn ook niet te begrijpenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
Dat die staatsmongool hier nog aandacht krijgt snap ik niet.
Niet half pools zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben te oud om fysiek te vechten. Ik huur dan maar een pool in die minimaal 2 keer zo groot is als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |