En uiteindelijk gaat hij helemaal nergens naartoe. Op Vreeland na dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Is het nu weer Praha? Verandert ook met de week.
Dat weet jij heul niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Muzikaler dan wij bij elkaar iig
Wtf... Arla melk is 100% de beste melk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom drink je vieze melk?
Kijk eens uit het raamquote:
Je zou verwachten wanneer je zo lang speelt dat je de basics wel leert. Maar niet bij de Bradge die kan alleen in hoogste versnelling spelen om snel indruk te maken.quote:
Hahahah moet hier altijd hard om lachen.quote:
Nee. Gewoon Zaanse Hoeve.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf... Arla melk is 100% de beste melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Wat mij betreft moederneukt hij heel Hilversum bij elkaar zolang hij maar binnen de gemeentegrens blijft. Het moet wel controleerbaar blijven zo'n pisvlek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaat hij helemaal nergens naartoe. Op Vreeland na dan.
Paar minuten uhuquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een paar minuten van onze aspirant orgelmuzikant meepikken.
Die waar hij bijna iemand dood rijdt op de snelwegquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahah moet hier altijd hard om lachen.
We zouden eens een verkiezing moeten houden wat de beste braddiegif is
Rare quote er staat geen naam bijquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we mods ook wel afschaffen.
Hmm. Een geleide ambtenaar is het niet? Van een technicus kun je gerust dingen aannemen. Wij kunnen niet liegen alsof het gedrukt staat. Dat is het grote verschil.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook laf roddelgedrag zo
Maar wat verwacht je anders van @:modus
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is foutquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hmm. Een geleide ambtenaar is het niet? Van een technicus kun je gerust dingen aannemen. Wij kunnen niet liegen alsof het gedrukt staat. Dat is het grote verschil.
Simpelere tijden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is fout
Mijn kameraad ook hoor. Hij is van Duitsland. Detailhandelschool gedaan. Kan ik gewoon mijn portemonnaie aan toevertrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie goed is goed en fout is fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |