Nee hoor, morgen gaan we genieten van de finales. En overmorgen ook.quote:
Had in het individuele toernooi wel op een kwart gerekendquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Uiteindelijk één medaille in het handboogschieten, dat is gewoon wel prima.
Dat wel jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Had in het individuele toernooi wel op een kwart gerekend
Het begin van Wijler had beter gekund met een paar 7's en 8'enquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, zat ook wel heel dicht bij elkaar deze pot.
Waarschijnlijk wel. Ligt aan de rest van het programma.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen gaan we genieten van de finales. En overmorgen ook.
Waarom is elke nederlaag een chokequote:Op donderdag 29 juli 2021 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland en choken, leuke rubriek
En dat is ook wel de charme van boogschieten vind ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:27 schreef kilon het volgende:
Maar ja, het zit allemaal ook zo dicht bij elkaar. Je kan echt alles worden van 1e tot gedeeld 33e.
Dit was beetje te veel afzwaaiers van Wijler. Die moet beter kunnen. SJOOK. Niet presteren op moment supremequote:
Voor een choke moet je wel voor hebben gestaanquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was beetje te veel afzwaaiers van Wijler. Die moet beter kunnen. SJOOK. Niet presteren op moment supreme
Een choke is met 4-0 voorstaan en dan de laatste pijl - waar een 6 goed is voor de winst - in de 3 schieten. En dan verliezen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was beetje te veel afzwaaiers van Wijler. Die moet beter kunnen. SJOOK. Niet presteren op moment supreme
Ja ze doen goddomme 10 jaar niks anders.quote:
"Heb betere kansen op de 200m"quote:
10 jaar geleden was ze niet heel goed hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ze doen goddomme 10 jaar niks anders.
Dan zijn het toch nog steeds betere kansen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
"Heb betere kansen op de 200m"
5e in haar halve finale. Als ze die al haalt.
Nou was het in Rio heel erg irritant, maar op zich nog wel terecht. Maar hier is Schippers niet de grote ster.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ze doen goddomme 10 jaar niks anders.
Die zou vallen terwijl die schiet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Tataar.
Zakarin zou alle pijlen de berm in schieten.
Of 50 meter voor de finish met een misslag en bijna zekere winst weggooien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een choke is met 4-0 voorstaan en dan de laatste pijl - waar een 6 goed is voor de winst - in de 3 schieten. En dan verliezen.
Bedankt voor deze analyse, ik zal het doorgeven aan hem dan pakt ie de volgende keer goud.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijler schiet 2x 28 en 1x 27, dat is zeker niet slecht. Een 25 in een set dat die gozer 29 schiet en een keer 26-26, daar heb je het uiteindelijk laten liggen
Zeker niet heel slecht. En die Kazak was goed. Maar met Wijler zijn gemiddelde niveau had die nog wel kunnen winnen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijler schiet 2x 28 en 1x 27, dat is zeker niet slecht. Een 25 in een set dat die gozer 29 schiet en een keer 26-26, daar heb je het uiteindelijk laten liggen
quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt voor deze analyse, ik zal het doorgeven aan hem dan pakt ie de volgende keer goud.
Of in de medalrace een DSQ krijgen in de laatste meters terwijl je weet dat je concurrent 1e is geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of 50 meter voor de finish met een misslag en bijna zekere winst weggooien.
Dat was wel een choke ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of 50 meter voor de finish met een misslag en bijna zekere winst weggooien.
Als ie op punt had gestaan was het wel goed gekomen jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker niet heel slecht. En die Kazak was goed. Maar met Wijler zijn gemiddelde niveau had die nog wel kunnen winnen.
Ja. Dat maakt het individueel toernooi ook zo dubbel. Niemand heeft slecht geschoten. Maar er had wel meer ingezeten. Uiteindelijk heeft alleen Schloesser verloren van iemand die echt beter was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie op punt had gestaan was het wel goed gekomen ja
Ik vind dat dus echt grote onzin. Waarom alles maar afdoen als een sjook? Het gave aan de echt grote sporters is dat ze er juist staan als het er echt op aankomt. Graf was daar een ultiem voorbeeld van. Ik zou dit dus meer aan de ‘clutch’-factor van Graf toeschrijven dan aan de sjook van Novotna.quote:
Vandaar dat mijn vader dat riep gister, had ie daar gelezen waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:55 schreef Szura het volgende:
Volgens TT603 zit Schloesser er nog in, leuk!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schloesser [en] (andere) Mexicaanse
Wel mijn auto staan voor een APKquote:
Ik ook twee weken terug. APK: Nieuwe remschijven voorquote:
Pas geleden ook grote beurt gehad, zou me verbazen als er nu veel naar voren kwam.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook twee weken terug. APK: Nieuwe remschijven voor
Eurosport player?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:26 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het nergens zien. 1000 keer judo en BMX
En 10.000x zwemmen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:26 schreef tong80 het volgende:
Op Discovery+ kun je het zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:26 schreef tong80 het volgende:
Hij kan nog niet eens een nieuw wachtwoord voor FOK instellenquote:
Ja dan heb je pechquote:
Vies mens. Echt niemand zit op de USA te wachten trouwens.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vies mens. Echt niemand zit op de USA te wachten trouwens.
Ik mis het woord 'krek'.quote:
Paar mm van uitschakeling, voodoo genoeg?quote:
Na die reeks 10en en 9s valt dit wel wat tegen ja.quote:
Alles of niets.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef Szura het volgende:
Jeetje Brown, zo dicht bij de VINALE en nu dit
Gelukkig geen goud, dan zouden ze Nederland weer voorbij gaan in de spiegel.quote:
Jinx.quote:
Die pakt ze.quote:
Door een 10 te schieten?quote:
Viel wel mee, goed partij geboden.quote:
Woojin staat wel te schroeien. Nog 3 tienen voor een perfecte partij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:03 schreef Szura het volgende:
Ik schakel in de kwartfinales wel in. Dit is wel een kans voor Ellison hoor, twee Koreaantjes er al uit.
Die Taiwanees schroeide vanmorgen ookquote:
Achteraf is mooi wonenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Korea, jeetje. Hier had Nederland toch echt wel kunnen scoren.
Gewoon een set ontzettende sukkelaars.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |