RIPquote:
Zoals elke fatsoenlijke commentator zou moeten doen. Ook al is het niet 'jouw' sport.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Frank Wielaart heeft zich ook prima ingelezen als commentator
ik denk niet dat de wind veel verandert door een pijltjequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat de pijl doet met de wind
Dat zou je veel wel verwachten ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals elke fatsoenlijke commentator zou moeten doen. Ook al is het niet 'jouw' sport.
Is die bij het 3x3 basketbal er al achter dat je wint met 21 punten?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals elke fatsoenlijke commentator zou moeten doen. Ook al is het niet 'jouw' sport.
Betablokkertjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:43 schreef Redefine het volgende:
Die Pool heeft inderdaad wel een lage hartslag. Al is dat logischer gezien zijn leeftijd.
Dat er nog een keer in detail naar gekeken wordt.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat er nog een keer in detail naar gekeken wordt.
Dat hoeft niet op de vroege morgen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
Engels commentaar op de stream is veel enthousiaster.
105? Ik heb vlak na het intensief sporten nog een lagere hartslagquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Die hartslag is wel echt bizar laag, dat haal ik niet eens als ik de koelkast opentrek
Het is al bijna avond man.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoeft niet op de vroege morgen.
Eerst zegt de commentator laten we uit gaan van een 9.... daarna gaat hij alleen nog uit van een 8quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Starflyer het volgende:
Een 8 is te weinig![]()
Als die pijl gecorrigeerd wordt
@Dannyquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:47 schreef Zipportal het volgende:
Tom Egbers heeft ook een lage hartslag.
Ja bij fitness haal ik het ook niet, bij het hardlopen wel (al is dat dan ook wel de bedoelingquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
105? Ik heb vlak na het intensief sporten nog een lagere hartslag
Op naar het badmintontopicquote:
Wij wel. De NOS lijkt ze weer volkomen te negeren.quote:
Mijn hartslag zit tijdens het kijken nog hogerquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
105? Ik heb vlak na het intensief sporten nog een lagere hartslag
De stream is ook nog niet begonnenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij wel. De NOS lijkt ze weer volkomen te negeren.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij wel. De NOS lijkt ze weer volkomen te negeren.
Andere wedstrijd op die baan is nu halverwege tweede set. Dus nog even geduldquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stream is ook nog niet begonnen
Kun je mij in het badminton topic taggen als het zover is? Ik kijk nog een spannende wedstrijd bij het pingpongquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andere wedstrijd op die baan is nu halverwege tweede set. Dus nog even geduld
Nee. Maar ze hebben al meerdere keren aangegeven welke Nederlanders nog in actie komen. Maar dan nog niet noemen...quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stream is ook nog niet begonnen
Ben nu ook bij pingpongquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij in het badminton topic taggen als het zover is? Ik kijk nog een spannende wedstrijd bij het pingpong
Volgens mij heeft de omroeper alleen gevonden dat ze 25 jaar is, want hij blijft dat maar herhalenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Tjaadse wint set één van de Koreaanse nummer één
Ja, die zijn niet de dames waar je je uitgebreid op voorbereid gok ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:52 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de omroeper alleen gevonden dat ze 25 jaar is, want hij blijft dat maar herhalen
Tijd om even wat lunch te pakken, hoogste tijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:58 schreef franklop het volgende:
Sowieso weinig echt interessante dingen bezig nu he?
Schloesser nu.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:58 schreef franklop het volgende:
Sowieso weinig echt interessante dingen bezig nu he?
Ze is hier al uitgebreid besproken.quote:
. Tegen die Française is ze toch niet besproken?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze is hier al uitgebreid besproken.
Maar zal niks zeggen over de uitkomst.
40-45 minuten geleden ongeveer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
. Tegen die Française is ze toch niet besproken?
Edit: ah ik zie het nu.
Morgen wel hoop te beleven?quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Eurosport zie ik een zielige beer en op de NOS een herhaling. Nee, de sport is niet spectaculair vandaag. Het is een vrij rustige dag.
Ik was aan het teruglezen. Maar zag het eerst niet staan. Daarna wel.quote:
Ja. Morgen zit propvol. Al is er vooral heel veel tegelijkertijd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen wel hoop te beleven?
Gaat BMX dan al tot de finale door?
Ja, halve finale en finale morgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen wel hoop te beleven?
Gaat BMX dan al tot de finale door?
Ik heb dan ook een Nattekatje gedaan en nog even anderhalf uur geslapen voordat het boogschieten begon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Eurosport zie ik een zielige beer en op de NOS een herhaling. Nee, de sport is niet spectaculair vandaag. Het is een vrij rustige dag.
Kanoslalom was ook wel leukquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een Nattekatje gedaan en nog even anderhalf uur geslapen voordat het boogschieten begon.
Denk het wel. Bij de mixed teams waren de vrouwen vergelijkbaar qua niveau. Soms zelfs beter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef -XOR- het volgende:
Je zou deze sport de mannen en vrouwen ook samen kunnen voegen op termijn neem ik aan.
Ja maar dan krijg je minder medaillesquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef -XOR- het volgende:
Je zou deze sport de mannen en vrouwen ook samen kunnen voegen op termijn neem ik aan.
Werd gezegd dat de beste vrouw top-5 bij de mannen zou zijn geweest als je kijkt naar de kwalificatie, maar de rest er toch wel ver achter zat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij de mixed teams waren de vrouwen vergelijkbaar qua niveau. Soms zelfs beter.
Daarom zullen ze dat inderdaad tijdens de OS niet meer doen. Maar kan mij wel voorstellen dat ze het bij andere toernooien wel gaan doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je minder medailles
Technisch gezien zou het idd gewoon moeten kunnen zeker nu met dat gender neutraal gedoequote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zullen ze dat inderdaad tijdens de OS niet meer doen. Maar kan mij wel voorstellen dat ze het bij andere toernooien wel gaan doen.
Dan reduceer je het veld daarmee wel. Lijkt me niet al te gunstig voor mindere landenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zullen ze dat inderdaad tijdens de OS niet meer doen. Maar kan mij wel voorstellen dat ze het bij andere toernooien wel gaan doen.
Qua breedte zal het niveau er nog wel ver onderzitten. Maar als je naar die mixed teams kijkt was de man niet altijd beter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd gezegd dat de beste vrouw top-5 bij de mannen zou zijn geweest als je kijkt naar de kwalificatie, maar de rest er toch wel ver achter zat.
Dat hoeft voor sommige toernooien geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan reduceer je het veld daarmee wel. Lijkt me niet al te gunstig voor mindere landen
Nee, te laatquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
Sorry, ik zag een 0? Bord compleet gemist?
Nee ze was te laat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
o vergeten te schieten dus.
Buiten tijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
te laatquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
Sow, jij hebt er zin in?quote:
In elk geval niet geraakt. Nou had ze een 10 moeten schieten om er een shootoff van te maken, dat wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:16 schreef dz5b604 het volgende:
Is Wijler echt 1ste op de world ranking?
Ja net +6.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik was best fan van Frank maar hij begint nu wel te raaskallen, wind is echt wel een factor vandaag
Geschiedenis zegt niks. Dan zouden de Amerikanen alles winnen met een indianenteam.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
De Britten hebben geen geschiedenis in het boogschieten. Hij vergeet Robin Hood.
Amerika deed het voorheen wel goed met schieten, dus daar klopt het wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geschiedenis zegt niks. Dan zouden de Amerikanen alles winnen met een indianenteam.
Deze goochem voerde gewoon een Britse SWEEP aanquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:16 schreef Redefine het volgende:
De Britten hebben geen geschiedenis in het boogschieten. Hij vergeet Robin Hood.
Moeilijkere bocht.quote:
Weinig luchtcirculatie vanaf de inschietbaan.quote:
Steve 'Otterspeer' Wijlerquote:
Het is Tataren.quote:
En dan verliezen door een verkeerde wissel zeker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:20 schreef dz5b604 het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat ze niet wisselen van baan in de wedstrijd.
Ja, zeg dat tegen commentatoren die altijd Tartaren zeggenquote:
Moet je niet staan?quote:
Een van de twee geeft op?quote:
Schietbord omgekocht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef Redefine het volgende:
Die Kazak heeft een magneet in het bord zitten.
Ach, daar heb ik jaren mijn CM-naam aan te danken gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen commentatoren die altijd Tartaren zeggen
Maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat voor iemand die op papier kansloos af moet gaan
Oh dacht ikquote:
T.o.v. Broeksma.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:24 schreef Max23 het volgende:
Oh verschil op de ranglijst is maar 1 plek, hoorde ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |