Volkslied over niet-puur bloedquote:
Meyer pakt ze allemaal in Parijs.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja precies, het is bij Grol toch vaak op een lullige of clowneske manier dat het dan misgaat
Haha ik zei ook al, NL'ers durfden niet maar het mocht van Frankrijkquote:
Meyer is nu toch co-host bij die avondshow van de NOS? Althans die zag ik vandeweek een keer voorbij komen. Ben benieuwd of ze hem neerzetten op de dag van Grolquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meyer pakt ze allemaal in Parijs.
Ik zie Grol dan al helemaal ontploffen
Heel erg vreemd!quote:
Af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:09 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Kinluier verkeerd om uit stil protest, heldin
Ja altijd even een 'voor jou is het extra zwaar/mooi/zuur hé' lees 'wil je aub even gaan janken voor me'quote:
In dit geval wel terecht. Het is geen Kiki Bertens die na elke pot in janken uitbarstquote:
En Italiaan dus blijkbaar wel nog.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was echt zo bang dat door die uitstel van de finales in de tussentijd een aantal roeiers positief zou testen.
Bij mensen die een mondkapje een luier noemen heb ik altijd het idee dat ze een winkelwagentje in hun slecht onderhouden voortuin hebben staan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:09 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Kinluier verkeerd om uit stil protest, heldin
Sneu jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dat van die Italiaan (Rossetti) is wel echt treurig hoor, zo kort voor je finale te horen krijgen dat je niet mag want COVID-test
Bij de Italianen dus vanmorgen nog iemandquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was echt zo bang dat door die uitstel van de finales in de tussentijd een aantal roeiers positief zou testen.
Krijgt Nederland daar nu de schuld van?quote:
Waar ze dan de hele dag tegenaan staan, blikjes bier drinkend en die, wanneer ze leeg zijn, op straat gooiend. Luid boerend.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij mensen die een mondkapje een luier noemen heb ik altijd het idee dat ze een winkelwagentje in hun slecht onderhouden voortuin hebben staan.
Klopt, ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meyer is nu toch co-host bij die avondshow van de NOS? Althans die zag ik vandeweek een keer voorbij komen. Ben benieuwd of ze hem neerzetten op de dag van Grol
Dat winkelwagentje ligt dan ook de grond. Om het beeld compleet te maken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij mensen die een mondkapje een luier noemen heb ik altijd het idee dat ze een winkelwagentje in hun slecht onderhouden voortuin hebben staan.
Zoooo lullig zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de Italianen dus vanmorgen nog iemand
Wel als NL zometeen een plak pakt, dan volgt er protestquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgt Nederland daar nu de schuld van?
Ja hè.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Damn blij dat de Nederlanders het nog gehaald hebben
Wel gunstig voor Nederland. Een concurrent minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dat van die Italiaan (Rossetti) is wel echt treurig hoor, zo kort voor je finale te horen krijgen dat je niet mag want COVID-test
Na? Meestal is het al tijdensquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dit geval wel terecht. Het is geen Kiki Bertens die na elke pot in janken uitbarst
Of "viruslap"quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgt Nederland daar nu de schuld van?
Ach, nu niet meer.quote:
Spoilerbalkquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef Pino112 het volgende:
Info balkje wat we net allemaal gezien hebben
We hebben ook nog de dag van morgen voor wat finales, dus fingers crossedquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Damn blij dat de Nederlanders het nog gehaald hebben
Ik draag alleen een schaamlap.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of "viruslap"
Het zijn altijd dezelfde types
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben ook nog de dag van morgen voor wat finales, dus fingers crossed
Muilkorf is ook zo'n voorbeeldquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of "viruslap"
Het zijn altijd dezelfde types
Mooi, dan schrijven we die alvast op voor Parijs 2024quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:14 schreef TheArt het volgende:
Deze Nederlandse boot had eigenlijk niet eens moeten gaan. Ze werden de laatste maanden aan alle kanten voorbij geroeid door de tweede Nederlandse boot, zeg maar Jong Oranje.
Ik denk dat het meevaltquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:14 schreef Redefine het volgende:
Inb4 enorme sprint op het einde en 0,32 komen van brons.
Vooralsnog is Australië dit toernooi de vervelende ploeg die alles wint.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:14 schreef Szura het volgende:
Australië moet dat vervelende DjieBie maar pakken
Die hadden dan weer het nadeel dat ze niet waren gekwalificeerd. Schijnt ook wel een ding te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:14 schreef TheArt het volgende:
Deze Nederlandse boot had eigenlijk niet eens moeten gaan. Ze werden de laatste maanden aan alle kanten voorbij geroeid door de tweede Nederlandse boot, zeg maar Jong Oranje.
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 28 juli 2021 03:16 schreef DutchSL het volgende:
Wat die Britten doen had perfect in het Nederlandse scenario van de Spelen tot nu toe gepast.
quote:
quote:
Graag ook bij het baanwielrennen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:16 schreef TheVulture het volgende:
We hebben het karma aan GB overgedragen
Bauke Mollema in de boot in 2024quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:18 schreef Starflyer het volgende:
Nederland heeft moeite met de wind?
Dat zouden ze toch gewend moeten zijn in dit land.
Eerste keer dat ze aanschuift denk ik?quote:
Oh? Wij niet hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:19 schreef zorro28 het volgende:
Ik was bijna nog bang dat GB Italie ging aanvaren
Hoezo? De boot is toch gekwalificeerd, niet de specifieke atleten zelf?quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hadden dan weer het nadeel dat ze niet waren gekwalificeerd. Schijnt ook wel een ding te zijn
Ja vind het wel opvallend dat de commentator zegt dat (bijna) elke boot iemand moeite heeft met de harde wind.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:18 schreef Starflyer het volgende:
Nederland heeft moeite met de wind?
Dat zouden ze toch gewend moeten zijn in dit land.
Hoelaat en waarmee?quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:19 schreef PippenScottie het volgende:
Straks dan eindelijk het eerste GOUD. No jinx
Zolang de procedure verder geen extra interne kwalificatie momenten kent is het wel de voordien zich gekwalificeerd heeft die gaatquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? De boot is toch gekwalificeerd, niet de specifieke atleten zelf?
Check.quote:
03.30 Dirk Uittenbogaard/Abe Wiersma/Tone Wieten/Koen Metsemaker (finale dubbelvier mannen)quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:21 schreef TheVulture het volgende:
@:Szura heb je dat tijdschemaatje nog?
Mannen dubbel vierquote:
Op naar de 18 keer zilver en 14 keer brons.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:19 schreef PippenScottie het volgende:
Straks dan eindelijk het eerste GOUD. No jinx
Thx Dan blijf ik nog ffquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Over acht minuten, dubbelvier heren
Die zag je zelfs in het donker nog gloeien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:24 schreef TheVulture het volgende:
Ierland gun je ook altijd wel medailles, behalve de destijds totaal gedopete Michelle de Bruijn
Alleen als ze ginger zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:24 schreef TheVulture het volgende:
Ierland gun je ook altijd wel medailles, behalve de destijds totaal gedopete Michelle de Bruijn
Als ze om 3.30 starten is dat net op tijd lijkt mequote:Op woensdag 28 juli 2021 03:27 schreef franklop het volgende:
Eerste goud tijdens downtime FOK zou ook wel typisch zijn
Haha ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:27 schreef franklop het volgende:
Als daar een correlatie inzit ga ik persoonlijk een DDOS aanval uitvoerenquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:27 schreef franklop het volgende:
Ah het is later dan 3.30 dan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze om 3.30 starten is dat net op tijd lijkt me
hoe laat is die downtime?quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:27 schreef franklop het volgende:
3:40 tot 4:03.quote:
Dan mogen we wel ff voor de chat betalen jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als daar een correlatie inzit ga ik persoonlijk een DDOS aanval uitvoeren
Michelle de Bruin was een gingerquote:
De andere vier boten ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:29 schreef DutchSL het volgende:
Italië kan ons zomaar het "zekere" goud afsnoepen hier
No more free spotsquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://us21.chatzy.com/52333847464876
os2020
quote:
quote:
Ja was te verwachten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:30 schreef superniger het volgende:
[..]
No more free spots
There are 10 spots for non-Premium Users in this free room. These free spots are currently taken by other visitors.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was erbij in 1996. Ik ben erbij nu!!
#metooquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was erbij in 1996. Ik ben erbij nu!!
quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:36 schreef Tweek het volgende:
Heb je dan tot einde der tijden een zonnebril in je haar in de herhalingen.
quote:
Dat was echt zo passend bij deze Spelen geweest hèquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:37 schreef franklop het volgende:
Verdomme je zag het alweer misgaan na die start
Maar GOUD
Vooral bedankt Josy Verdonkschot voor het fantastische roeiprogramma wat Nederland nu heeftquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dank je wel Pieter van den Hoogenband!!!!
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga straks zo walgelijk instorten als al die adrenaline van het kijken eruit is
Nederland viel helaas tegen met die zesde plaats. Maar die Duitsers die een medaille weggeven in de laatste 100 meterquote:Op woensdag 28 juli 2021 03:38 schreef DutchSL het volgende:
Nu nog het toetje met de vrouwen dubbelvier. China topfavoriet, daarachter een paar landen dicht bij elkaar waaronder Nederland
We hebben ook nog ons oude volkslied Wien Neêrlands bloed eventueel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:07 schreef DutchSL het volgende:
Kutlied. Mogen we het volkslied van Italië niet lenen?
Fratelli d'Olanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |