abonnement Unibet Coolblue
pi_200573188


De laatste tijd zijn Insta roddelaccounts enorm aan het groeien.
Veel reality deelnemers verkopen AliExpress troep via hun accounts met kortingscodes tegen alsnog
veel te hoge prijzen.

Nu beweert realityfbi (zo'n roddelaccount) dat Yvonne Coldewijer (van lifeofyvonne) geen haar beter is en
haar hele winkel, waar ze in elke vlog veel reclame voor maakt, is opgebouwd uit dezelfde Chinese meuk tegen
belachelijk hogere prijzen. Yvonne en haar volgers zijn BOOS



[ Bericht 2% gewijzigd door JourneyBlue op 27-07-2021 12:35:35 ]
pi_200573259
Oh :o
pi_200573265
@yvonne wat heb je hierop te zeggen?
pi_200573603


pi_200574140
Alberto Stegeman d'r op afsturen (win-win sbs6

Natuurlijk komt die zooi uit China, wat een verassing zeg...

[ Bericht 40% gewijzigd door Het_Bokje op 27-07-2021 12:55:45 (Geen woekerprijzen ) ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200575951
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Alberto Stegeman d'r op afsturen (win-win sbs6

Natuurlijk komt die zooi uit China, wat een verassing zeg...
Nee, het is geen verrassing, ben ook eerder verbaasd dat niemand hier eerder over is begonnen,

MAAR het punt is dat ze het al een tijdje als "Mijn eigen Stardust-lijn, zelf ontworpen schoenen, t-shirts, kettinkjes van echt goud, echt zilver" etc verkoopt,
er zijn heel veel jongeren die dit geloven en die troep kopen voor tientallen euro's (o.a. schoenen plus ¤ 50,00, kettinkjes plus ¤ 40,00 winst per artikel) waarna het van ellende uit elkaar schijnt te vallen.

Ze heeft best wel een mening over (de integriteit van) anderen, dus als dit waar is, dan mag ze zichzelf wel eens goed in de spiegel aankijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 27-07-2021 16:04:53 ]
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:26:51 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200576370
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Alberto Stegeman d'r op afsturen (win-win sbs6

Natuurlijk komt die zooi uit China, wat een verassing zeg...
Nou nou, om meteen met verassen te dreigen....

Maar wel grappig bij zo iemand die andere BN'ers altijd nep noemt.
pi_200576505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou nou, om meteen met verassen te dreigen....

Maar wel grappig bij zo iemand die andere BN'ers altijd nep noemt.
Ja, sorry. Ik was wat heetgebakerd. :D
En 0,01 is toch geen woekerprijs? :) Maar wat mij betreft: Als je zoiets koopt,mag je bedonderd worden.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:56:36 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200576593
Is dit soort gedrag (zoals twijfelachtige dingen doen voor geld) nou typisch iets voor bn'er-types die ooit het snoepje van de week waren, maar vrij jong al uitgerangeerd zijn?

Laura Ponticorvo deed vorig jaar ook zoiets, maar dan met veel te dure mondkapjes.
pi_200576958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:56 schreef Eightyone het volgende:
Is dit soort gedrag (zoals twijfelachtige dingen doen voor geld) nou typisch iets voor bn'er-types die ooit het snoepje van de week waren, maar vrij jong al uitgerangeerd zijn?

Laura Ponticorvo deed vorig jaar ook zoiets, maar dan met veel te dure mondkapjes.
Ja! Echte A-sterren doen zoiets niet. Ze hebben het niet nodig en weten dat het niet zo goed voor hun imago is. Voor de realitysterretjes is dat de core buisness en precies waarmee ze kunnen cashen na deelname aan Temptation Island.
Helemaal nu ze geen geld meer kunnen vangen voor aanwezigheid in clubs.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 15:19:54 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200577090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja! Echte A-sterren doen zoiets niet. Ze hebben het niet nodig en weten dat het niet zo goed voor hun imago is. Voor de realitysterretjes is dat de core buisness en precies waarmee ze kunnen cashen na deelname aan Temptation Island.
Helemaal nu ze geen geld meer kunnen vangen voor aanwezigheid in clubs.
Ze had ooit best een veelbelovende tv- en musicalcarrière, ze lijkt iets meer te kunnen dan het doorsnee Temptation Island-sterretje. Maar in één keer hield het op.

Volgens Yvonne zelf, in een van die filmpjes van haar, omdat er bij de nieuwe musicalrollen zogenaamd geen passende waren. Maar het zou me niks verbazen als ze gewoon niet zo fijn is om mee te werken. :')

En sindsdien heeft ze maar wat aangekloot. Misschien is een opleiding een beter idee.
pi_200577526
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze had ooit best een veelbelovende tv- en musicalcarrière, ze lijkt iets meer te kunnen dan het doorsnee Temptation Island-sterretje. Maar in één keer hield het op.

Volgens Yvonne zelf, in een van die filmpjes van haar, omdat er bij de nieuwe musicalrollen zogenaamd geen passende waren. Maar het zou me niks verbazen als ze gewoon niet zo fijn is om mee te werken. :')

En sindsdien heeft ze maar wat aangekloot. Misschien is een opleiding een beter idee.
Ja klopt, naast de realitysterren is er nog een categorie uitgerangeerde sterren die het echt hiervan moet hebben.
pi_200578410
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze had ooit best een veelbelovende tv- en musicalcarrière, ze lijkt iets meer te kunnen dan het doorsnee Temptation Island-sterretje. Maar in één keer hield het op.

Volgens Yvonne zelf, in een van die filmpjes van haar, omdat er bij de nieuwe musicalrollen zogenaamd geen passende waren. Maar het zou me niks verbazen als ze gewoon niet zo fijn is om mee te werken. :')

En sindsdien heeft ze maar wat aangekloot. Misschien is een opleiding een beter idee.
https://www.pro-bookings.nl/yvonne-coldeweijer/
Yvonne studeerde drama aan de New York Film Academy en deed een studie Psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Na als actrice in de serie Amika te hebben gespeeld van Studio 100, werd zij gevraagd om als kinderact Keet! aan de slag te gaan bij RTL Telekids, met een bijbehorend platencontract bij 8ball music.

Ze schreef haar eigen songs en kwam met twee albums. Daarna nam Yvonne de hoofdrol over van Chantal Janzen in de musical Wicked van Joop van den Ende theaterproducties en kort daarna speelde zij Ariël in de musical ‘the Little Mermaid’. Yvonne stopte met Keet! en presenteerde Campinglife voor RTL4. Daarnaast had Yvonne nog een andere droom… haar eigen video’s maken op youtube;


“Vorig jaar begon ik met vol enthousiasme aan mijn eigen youtube kanaal ‘Life of Yvonne’. Ik begon met dagelijks vloggen en hield dit een jaar vol. Pas toen ik er een aantal maanden geleden beauty en fashion video’s bij ging maken, is mijn kanaal heel erg gegroeid. Ik ging van 10.000 abonnees naar 75.000 in 3 maanden tijd.

Dat was best even schrikken, haha! Momenteel heb ik 1,5 miljoen views per maand en upload ik bijna elke dag een video voor tienermeiden en jong volwassenen. Ik vind het te gek om ze te mogen inspireren en interactie staat bij mij zeer hoog in het vaandel. Zo cool om echt in contact te staan met zoveel leuke kijkers. Het allermooiste vind ik dat als ik in een reactie lees dat een meisje een zware dag heeft gehad op school, maar door mijn video weer is opgevrolijkt. Daar doe ik het voor! Ik hoop dit nog heel lang te mogen blijven doen.”


Er bestaat een vrij hardnekkige roddel over alcoholgebruik, geen idee of het waar is (in haar eerdere vlogs zegt ze ook dingen als ik zou nu wel wijn willen, nee het is te vroeg oid)
pi_200579080
Ze verkoopt overigens ook op Bol.com:

https://www.bol.com/nl/nl(...)ne/1443017/#overview:

Stardust by Life of Yvonne
Actief sinds: 16 april 2019

Sieraden van echt .925 sterling silver en 14 karaat goud. Alle sieraden zijn ontworpen en geproduceerd door influencer en vlogger Life of Yvonne.


Dus ook hier de claim dat het zelf ontworpen is en van edele materialen gemaakt is...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:36:50 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200582560
https://nos.nl/regio/brab(...)jzen-in-haar-webshop

In het kort: Realityfbi trekt de keutel terug uit vrees voor Yvonne's advocaat, en Yvonne zelf hult zich in stilzwijgen.
pi_200582659
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:36 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/regio/brab(...)jzen-in-haar-webshop

In het kort: Realityfbi trekt de keutel terug uit vrees voor Yvonne's advocaat, en Yvonne zelf hult zich in stilzwijgen.
Ze staat er lekker op. Als zelfs de NOS je noemt :@
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:42:57 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200582682
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ze staat er lekker op. Als zelfs de NOS je noemt :@
Eigenlijk via Omroep Brabant (ze komt uit Kaatsheuvel), als een soort frame op de site, maar goed.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:44:31 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200582716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:51 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Ja, sorry. Ik was wat heetgebakerd. :D
En 0,01 is toch geen woekerprijs? :) Maar wat mij betreft: Als je zoiets koopt,mag je bedonderd worden.
Dat is de inkoopprijs. 40 euro is de verkoopprijs.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200582817
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is de inkoopprijs. 40 euro is de verkoopprijs.
Ja ok. Dat is wel redelijk inhalig. Maar: die 0,01 is een speciale prijs voor nieuwe klanten, dus misschien ligt haar reguliere inkoopprijs nu op 0,09. Dat maakt het wellicht draaglijker. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200582895
Het is voornamelijk dat zij zegt dat zij het zelf ontwerpt....
pi_200582953
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:36 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/regio/brab(...)jzen-in-haar-webshop

In het kort: Realityfbi trekt de keutel terug uit vrees voor Yvonne's advocaat, en Yvonne zelf hult zich in stilzwijgen.




Ze willen haar ook te vriend houden (en hebben vandaag ook juice over Bas Smit verwijderd) en zijn waarschijnlijk ook gewoon jong. Bizar dat zij excuses aan Yvonne gaan aanbieden voor de problemen die zij ervaart :N

Arme Yvonne die al jarenlang obscure webwinkeltjes met kortingscodes start (https://www.yesgirl.nl/wi(...)n-yvonne-coldewijer/),
anderen op hysterische toon de maat neemt en nu zelf ineens ter verantwoording wordt geroepen, zo vervelend dat ze problemen ervaart ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 27-07-2021 22:45:43 ]
pi_200583041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze willen haar ook te vriend houden (en hebben vandaag ook juice over Bas Smit verwijderd).
Gary heeft er ook niks over gezegd.
pi_200583075
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Gary heeft er ook niks over gezegd.
Fawry? Of mis ik een influencer *)
pi_200583100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Fawry? Of mis ik een influencer *)
Lol autocorrectie
pi_200583144
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:23 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Nee, het is geen verrassing, ben ook eerder verbaasd dat niemand hier eerder over is begonnen,

MAAR het punt is dat ze het al een tijdje als "Mijn eigen Stardust-lijn, zelf ontworpen schoenen, t-shirts, kettinkjes van echt goud, echt zilver" etc verkoopt,
er zijn heel veel jongeren die dit geloven en die troep kopen voor tientallen euro's (o.a. schoenen plus ¤ 50,00, kettinkjes plus ¤ 40,00 winst per artikel) waarna het van ellende uit elkaar schijnt te vallen.

Ze heeft best wel een mening over (de integriteit van) anderen, dus als dit waar is, dan mag ze zichzelf wel eens goed in de spiegel aankijken.
Goede trap voor dr kut verdient ze.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200583204
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze had ooit best een veelbelovende tv- en musicalcarrière, ze lijkt iets meer te kunnen dan het doorsnee Temptation Island-sterretje. Maar in één keer hield het op.

Volgens Yvonne zelf, in een van die filmpjes van haar, omdat er bij de nieuwe musicalrollen zogenaamd geen passende waren. Maar het zou me niks verbazen als ze gewoon niet zo fijn is om mee te werken. :')

En sindsdien heeft ze maar wat aangekloot. Misschien is een opleiding een beter idee.
Dan moeten ze straks nog gaan werken stel je voor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 27 juli 2021 @ 22:13:09 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200583306
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dan moeten ze straks nog gaan werken stel je voor.
Een of andere rijke stinkerd scoren is ook nog een optie.
pi_200583336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Een of andere rijke stinkerd scoren is ook nog een optie.
Is ze daar niet te oud en matig voor? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 27 juli 2021 @ 22:21:06 #30
338319 ZarB
Piña colada
pi_200583492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

https://www.pro-bookings.nl/yvonne-coldeweijer/
Yvonne studeerde drama aan de New York Film Academy en deed een studie Psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Na als actrice in de serie Amika te hebben gespeeld van Studio 100, werd zij gevraagd om als kinderact Keet! aan de slag te gaan bij RTL Telekids, met een bijbehorend platencontract bij 8ball music.

Ze schreef haar eigen songs en kwam met twee albums. Daarna nam Yvonne de hoofdrol over van Chantal Janzen in de musical Wicked van Joop van den Ende theaterproducties en kort daarna speelde zij Ariël in de musical ‘the Little Mermaid’. Yvonne stopte met Keet! en presenteerde Campinglife voor RTL4. Daarnaast had Yvonne nog een andere droom… haar eigen video’s maken op youtube;


“Vorig jaar begon ik met vol enthousiasme aan mijn eigen youtube kanaal ‘Life of Yvonne’. Ik begon met dagelijks vloggen en hield dit een jaar vol. Pas toen ik er een aantal maanden geleden beauty en fashion video’s bij ging maken, is mijn kanaal heel erg gegroeid. Ik ging van 10.000 abonnees naar 75.000 in 3 maanden tijd.

Dat was best even schrikken, haha! Momenteel heb ik 1,5 miljoen views per maand en upload ik bijna elke dag een video voor tienermeiden en jong volwassenen. Ik vind het te gek om ze te mogen inspireren en interactie staat bij mij zeer hoog in het vaandel. Zo cool om echt in contact te staan met zoveel leuke kijkers. Het allermooiste vind ik dat als ik in een reactie lees dat een meisje een zware dag heeft gehad op school, maar door mijn video weer is opgevrolijkt. Daar doe ik het voor! Ik hoop dit nog heel lang te mogen blijven doen.”


Er bestaat een vrij hardnekkige roddel over alcoholgebruik, geen idee of het waar is (in haar eerdere vlogs zegt ze ook dingen als ik zou nu wel wijn willen, nee het is te vroeg oid)
Van zowel een aardige opleidings- als werkcarriere is ze na het stoppen met Keet! Behoorlijk afgegleden :') Van hoofdrol in Wicked naar Campinglife. Bijzonder.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200583694
Ik vind haar raar. Ik erger mij kapot aan dat gefriemel aan haar haren.
pi_200583835
Het is haar werk om te roddelen, maar als mensen haar exposen dan gaat ze mensen bedreigen. Bijzonder.
pi_200584237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Het is haar werk om te roddelen, maar als mensen haar exposen dan gaat ze mensen bedreigen. Bijzonder.
Waarbij haar stokpaardje het ontmaskeren van neppe BN'ers is :') Waarbij ik het vaak wel met haar eens ben, zeker als het over de Borsato's gaat.
Maar dit is dan wel een ultiem zwaktebod en jammer dat ze die beheerders van het kanaal kennelijk in een hoek heeft gedreven.
pi_200584397
quote:
Wat een lelijke zooi ook eigenlijk.
Ik kan trouwens niet echt reviews vinden over haar webwinkel/producten. Iemand? Volgens mij heeft bol.com haar zooi nu weggehaald.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 23:19:52 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200584419
Smullen! De beschuldigster van fakeheid die zelf ook niet zo heel echt blijkt te zijn.
With love :*
pi_200584445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een lelijke zooi ook eigenlijk.
Ik kan trouwens niet echt reviews vinden over haar webwinkel/producten. Iemand? Volgens mij heeft bol.com haar zooi nu weggehaald.
En het is echt de meest domme reactie, het ligt nu op straat en hoe ze reageert is bepalend voor hoe het voor haar gaat verlopen. Bovendien zie je nu overal reacties opduiken dat ze slechte ervaringen met haar (producten) hadden/hebben op:
-Vinted
-United Wardrobe
-Yvies Closet (haar oude shop)
- Stardust Musthaves
- Life of Yvonne, Stardust Jewelry
pi_200584503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een lelijke zooi ook eigenlijk.
Ik kan trouwens niet echt reviews vinden over haar webwinkel/producten. Iemand? Volgens mij heeft bol.com haar zooi nu weggehaald.
Nee, is er nog

https://www.bol.com/nl/nl/b/stardust/599535769/
pi_200584602
quote:
An dank! Was al verbaasd, meen eens gelezen te hebben dat bol.com de producten van andere leveranciers niet echt checkt/beoordeelt en er ook geen verantwoordelijkheid voor neemt.
pi_200584618




Steek onder water van de collega's
pi_200584629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:34 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

An dank! Was al verbaasd, meen eens gelezen te hebben dat bol.com de producten van andere leveranciers niet echt checkt/beoordeelt en er ook geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Sterker nog je kunt gewoon dropshippen via het warenhuis van Bol.com
  woensdag 28 juli 2021 @ 06:53:25 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200587860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze willen haar ook te vriend houden (en hebben vandaag ook juice over Bas Smit verwijderd) en zijn waarschijnlijk ook gewoon jong. Bizar dat zij excuses aan Yvonne gaan aanbieden voor de problemen die zij ervaart :N

Arme Yvonne die al jarenlang obscure webwinkeltjes met kortingscodes start (https://www.yesgirl.nl/wi(...)n-yvonne-coldewijer/),
anderen op hysterische toon de maat neemt en nu zelf ineens ter verantwoording wordt geroepen, zo vervelend dat ze problemen ervaart ;(
In welk rouwproces zit die Bas Smit dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200587950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In welk rouwproces zit die Bas Smit dan?
Peter R de Vries? :P


https://www.msn.com/nl-nl(...)r-AAMBug1?li=BBoPOOe
pi_200593486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 06:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In welk rouwproces zit die Bas Smit dan?
De oprichter van stichting Ambulancewens. Bas heeft regelmatig geld voor ze ingezameld maar volgend mij waren ze niet heel hecht ofzo. Maar goed, goede bliksemafleider.
pi_200593525
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De oprichter van stichting Ambulancewens. Bas heeft regelmatig geld voor ze ingezameld maar volgend mij waren ze niet heel hecht ofzo. Maar goed, goede bliksemafleider.
Wat was de juice over Bas dan?
pi_200593556
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Wat was de juice over Bas dan?
Het eeuwige gerucht dat hij regelmatig buiten de pot piest.
pi_200596241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De oprichter van stichting Ambulancewens. Bas heeft regelmatig geld voor ze ingezameld maar volgend mij waren ze niet heel hecht ofzo. Maar goed, goede bliksemafleider.
En dan zelf wel jolige stories over Crocs delen.. En Nicolette reclame over die snoepjes van haar en dat boek, met allemaal hysterisch juichende en lachende smileys. Ik doe persoonlijk wat anders in een rouwproces :+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200598031
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:26 schreef Lutte het volgende:

[..]

En dan zelf wel jolige stories over Crocs delen.. En Nicolette reclame over die snoepjes van haar en dat boek, met allemaal hysterisch juichende en lachende smileys. Ik doe persoonlijk wat anders in een rouwproces :+
Ja haha dat zag ik ook al.
Ik snap ook niet helemaal dat dit nu ineens een ding is, want dit verhaal gaat al zooo lang. Maar goed, misschien hebben ze een open relatie...
pi_200601118


Oh! the suspense, nee ben nog aan het werken, maar misschien kan iemand checken hoe ze zich eruit
praat

Subtiel hoekje rechtsboven op de foto ook
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:51:07 #49
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200601514
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200603181
Ok dus het zijn:

Sieraden van echt goede kwaliteit waar je effe mee vooruit kan
Je gaat je verdiepen in metalen,
want waarom is een oorbelletje met een sterretje op AliExpress die dur misschien hetzelfde uitziet als een oorbelletje van Stardust eh waarom is die 1 cent (wat ik trouwens niet geloof volgens mij moet je ook nog verzendkosten betalen maar ok en waarom is mijn oorbel 50 euro?

Op AliExpress zink-leeggering ( ;( ) met een laagje in de kleur goud

Allemachtig wat is hier enorm veel in geknipt, hoeveel takes had ze nodig om haar waarheid te vertelen?!

Ik wil je wel natuurlijk meegeven dat al mijn sieraden door mij persoonlijk allemaal zijn ontworpen, je gaat nergens precies mijn designs vinden

Stap 1: Inspiratie opdoen
Ik laat me echt van alle kanten inspireren (ja met als resultaat sieraden die zo ongeveer een-op-een overeenkomen met het aanbod op AliExpress)
Stap 2: ze maak een lelijke tekening, iemand ander maakt een CAD-tekening
Stap 3: opsturen naar de fabriek, die maakt per design een HEEL DUUR!!! sample (echt een paar honderd euro per design), dat maken van de hele mal etc duurt 30 dagen
Stap 4: zelf dragen om te testen

Haar St. Tropez en Monaco oorbellen zijn van binnen brass met 2 micron gouden plating toen ze die droeg werd haar oorgat zwart dus de pinnetjes worden vervangen door zilver/zilvermet laagje goud

Ze geeft garantie op verlies steentjes en breuk
"ik doe elke dag mijn best om een zo positief mogelijke shopervaring te geven aan mensen ik bedoel ja,
kheb zelf nogal hoge standaards over van alles en nogwat dus ik mag hopen dat ik hetzelfde terug kan aanbieden aan mijn klanten"


het is nog steeds geen solid gold wat je koopt, uiteindelijk kan het laagje lichter worden (goudlaagje kan eraf slijten)

Zo ontzettend trots op de kwaliteit die ik kan leveren

---------------------------
Ze zegt overigens niets over de overpriced schoenen die ze ook zelf zou hebben ontworpen maar exact leken op die van AliExpress , alleen dan 50 euro duurder(misschien met net een ander labeltje omdat waarschijnlijk ze een grotere bestelling heeft gedaan)

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 28-07-2021 21:07:19 ]
pi_200604446
Ik vind het maar een vervelende vrouw |:)
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:19:10 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200604841
Van die momenten dat ze toch nog iets aan die toneellessen heeft. :')
pi_200605712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef Eightyone het volgende:
Van die momenten dat ze toch nog iets aan die toneellessen heeft. :')
Maar echt geloofwaardig is het niet. :')
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_200605803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef Eightyone het volgende:
Van die momenten dat ze toch nog iets aan die toneellessen heeft. :')
En toch lukt het haar niet om een filmpje van nog geen 20 minuten vloeiend op te nemen, terwijl het onderwerp zogenaamd iets is waar ze al zo lang heel HEEL erg graag meer over wil vertellen.

Duidelijk is dat ze met wat vage smoesjes en voorbeelden sympathie terug probeert te winnen.

De echte aanleiding noemt ze namelijk niet (het ging wel over iets meer dan alleen kettinkjes, ringen en oorbellen
en ze geeft bovendien al toe dat dat spul van haar erg op die AliExpress zooi lijkt), haar idiote reactie op Realityfbi evenmin en nu gaat ze waarschijnlijk heel hard zitten bidden dat iedereen het snel vergeten is zodat ze haar inkomsten veilig kan stellen.

Kansloos.
pi_200605805
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:56 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik vind het maar een vervelende vrouw |:)
Ik ook
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200606006
Iedereen weet toch al jaren dat die troep van Samant, Yvonne en al de andere BN’ers van aliexpres komt.
Nikki plessen is toch niet anders met haar jatwerk.

Snap trouwens niet dat iemand die meuk van een BN’er zou willen kopen.

Ik had mijn trouwjurk ook bij ali gekocht omdat die de perfecte jurk hadden, die kon ik hier nergens vinden.
¤200,- en hij was fantastisch. Coupeuse gebeld om de jurk perfect te laten zitten, kosten ¤50,-

Nu komen volgens mij alle trouwjurken uit China, en betaal je hier in trouwzaken ook de hoofdprijs.
Die winkels doen niets anders.

Ik sta ervan te kijken dat iedereen dit zo vreemd vind. En ik geloof ook echt niet dat die handeltjes van de BN’ers zo hard lopen. Hoeveel troepoorbellen verkoopt ze eigelijk per maand? Ik denk nog geen twintig.
pi_200606122
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen weet toch al jaren dat die troep van Samant, Yvonne en al de andere BN’ers van aliexpres komt.
Nikki plessen is toch niet anders met haar jatwerk.

Snap trouwens niet dat iemand die meuk van een BN’er zou willen kopen.

Ik had mijn trouwjurk ook bij ali gekocht omdat die de perfecte jurk hadden, die kon ik hier nergens vinden.
¤200,- en hij was fantastisch. Coupeuse gebeld om de jurk perfect te laten zitten, kosten ¤50,-

Nu komen volgens mij alle trouwjurken uit China, en betaal je hier in trouwzaken ook de hoofdprijs.
Die winkels doen niets anders.

Ik sta ervan te kijken dat iedereen dit zo vreemd vind. En ik geloof ook echt niet dat die handeltjes van de BN’ers zo hard lopen. Hoeveel troepoorbellen verkoopt ze eigelijk per maand? Ik denk nog geen twintig.
Je zult er nog versteld van staan hoeveel potentiële kopers van meuk er zijn. Die roddelaccounts krijgen namelijk ook tips van opgelichte kopers die verbolgen zijn dat het sluitinkje van zo'n Ali-ketting het na een dag begeeft :')
Je moet maar zo denken: als er mensen 2 ruggen neerleggen voor een online cursus van Lul Kleine, zijn er ook mensen die 50 euro neerleggen voor neppe meuk van Keet.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 29-07-2021 00:48:13 ]
pi_200606151
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen weet toch al jaren dat die troep van Samant, Yvonne en al de andere BN’ers van aliexpres komt.
Nikki plessen is toch niet anders met haar jatwerk.

Snap trouwens niet dat iemand die meuk van een BN’er zou willen kopen.

Ik had mijn trouwjurk ook bij ali gekocht omdat die de perfecte jurk hadden, die kon ik hier nergens vinden.
¤200,- en hij was fantastisch. Coupeuse gebeld om de jurk perfect te laten zitten, kosten ¤50,-

Nu komen volgens mij alle trouwjurken uit China, en betaal je hier in trouwzaken ook de hoofdprijs.
Die winkels doen niets anders.

Ik sta ervan te kijken dat iedereen dit zo vreemd vind. En ik geloof ook echt niet dat die handeltjes van de BN’ers zo hard lopen. Hoeveel troepoorbellen verkoopt ze eigelijk per maand? Ik denk nog geen twintig.
Als je naar haar webwinkel gaat is er linksonder steeds zo'n pop-up bericht met verkopen
(vb: Mien, Amsterdam, Netherlands
purchased XYZ ketting in silver
38 minutes ago)

Ben benieuwd in hoeverre deze berichtjes echt zijn, het is steeds een plaats in NL en dan een koper uit België

Oh en ik zag gisteren ook veel webwinkeltjes van meiden die kleding van Asos en Boohoo en AliExpress verkopen en ook de sieraden van LifeofYvonne
pi_200606166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Als je naar haar webwinkel gaat is er linksonder steeds zo'n pop-up bericht met verkopen
(vb: Mien, Amsterdam, Netherlands
purchased XYZ ketting in silver
38 minutes ago)

Ben benieuwd in hoeverre deze berichtjes echt zijn, het is steeds een plaats in NL en dan een koper uit België
Ja dat zag ik ook in mijn zoektocht naar reviews. Die optie biedt ze wijselijk niet aan op haar site.
pi_200606177
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je zult er nog versteld van staan hoeveel potentiële kopers van meuk er zijn. Die roddelaccounts krijgen namelijk ook tips van opgelichte kopers die verbolgen zijn dat het sluitinkje van zo'n Ali-ketting het na een dag begeeft :')
Je moet maar zo denken: als er mensen 2 ruggen neerleggen voor een online cursus van Lul Kleine, zijn er ook mensen die 50 euro neerleggen voor neppe meuk van Keet.
Ja maar ben je dan opgelicht?

Als ik goed vlees wil, ga ik naar de slager.
Als ik kreeft wil, koop ik die rechtstreeks bij de kreeftenvisser.
Als ik mooie en eerlijke sieraden wil, ga ik naar de juwelier of edelsmid.

Niet via zo’n BN’er. Oorbellen voor ¤50,- serieus?

Die Micheal van Samant had toch ook zo’n handeltje met kleding? Je weet toch dat er zeemonsters vol containers met troep uit China komen?

Ik sta er echt van te kijken dat mensen hier verbolgen over zijn. Dat dit een dingetje is.
pi_200606197
Dus je gaat van zo'n mokkel troep kopen en als dan blijkt dat de troep niet gemaakt is door een mokerdomme amateur maar door een professionele chinese multinational, dat is dan waar je de grens trekt?
-nee-
pi_200606204
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja maar ben je dan opgelicht?

Als ik goed vlees wil, ga ik naar de slager.
Als ik kreeft wil, koop ik die rechtstreeks bij de kreeftenvisser.
Als ik mooie en eerlijke sieraden wil, ga ik naar de juwelier of edelsmid.

Niet via zo’n BN’er. Oorbellen voor ¤50,- serieus?

Die Micheal van Samant had toch ook zo’n handeltje met kleding? Je weet toch dat er zeemonsters vol containers met troep uit China komen?

Ik sta er echt van te kijken dat mensen hier verbolgen over zijn. Dat dit een dingetje is.
Dit is voornamelijk haar doelgroep:
Momenteel heb ik 1,5 miljoen views per maand en upload ik bijna elke dag een video voor tienermeiden en jong volwassenen. Ik vind het te gek om ze te mogen inspireren en interactie staat bij mij zeer hoog in het vaandel. Zo cool om echt in contact te staan met zoveel leuke kijkers. Het allermooiste vind ik dat als ik in een reactie lees dat een meisje een zware dag heeft gehad op school, maar door mijn video weer is opgevrolijkt. Daar doe ik het voor! Ik hoop dit nog heel lang te mogen blijven doen.”

De hogere prijs, 14 K goud en .925 zilver en de claim dat ze het echt zelf bedacht heeft suggereert dan dat het beter is dan AliExpress spul.
pi_200606217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook in mijn zoektocht naar reviews. Die optie biedt ze wijselijk niet aan op haar site.
Ja Yv blokt ontevreden klanten gewoon
Wat ik trouwens vergeten was zij zat ook achter dat tassen lenen:
https://yourfashionstatement.nl/borrow-my-bag/

Ook gekopieerd geïnspireerd door het idee van een ander

[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 29-07-2021 01:31:20 ]
pi_200606227
dubbel
pi_200606244
Vroeger als Keet! Was ze echt lekker man

Nu man man man
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  donderdag 29 juli 2021 @ 04:30:31 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200607287
quote:
6s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:18 schreef Athenais het volgende:

[..]

Maar echt geloofwaardig is het niet. :')
Die constante verkrampte neplach, idd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 30-07-2021 12:20:44 ]
pi_200609154
quote:
1s.gif

Ik sta ervan te kijken dat iedereen dit zo vreemd vind. En ik geloof ook echt niet dat die handeltjes van de BN’ers zo hard lopen. Hoeveel troepoorbellen verkoopt ze eigelijk per maand? Ik denk nog geen twintig.
Dat ze die meuk via alixpress koopt is voor mij in ieder geval geen probleem.

Maar lijkt me wel logisch dat er kritiek is als je zelf heel hard roept dat je dat spul zelf ontwerpt, terwijl na een kleine zoektocht gewoon te zien is ze spul van ali heeft gekopieerd. Zeker voor iemand die (van die paar keer dat ik wat van haar heb gezien) heel hard bezig is anderen ''aan te vallen' op onechtheid etc.

Maar goed, op basis van die paar keer dat ik nu ff wat gezien heb is het wel een heel vermoeiende vrouw pfffff.
pi_200609277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja maar ben je dan opgelicht?

Als ik goed vlees wil, ga ik naar de slager.
Als ik kreeft wil, koop ik die rechtstreeks bij de kreeftenvisser.
Als ik mooie en eerlijke sieraden wil, ga ik naar de juwelier of edelsmid.

Niet via zo’n BN’er. Oorbellen voor ¤50,- serieus?

Die Micheal van Samant had toch ook zo’n handeltje met kleding? Je weet toch dat er zeemonsters vol containers met troep uit China komen?

Ik sta er echt van te kijken dat mensen hier verbolgen over zijn. Dat dit een dingetje is.
Ja het is niet slim van de kopers maar het 1 sluit het ander niet uit. Ze zegt dat ze zelf ontwerpt en dat is gewoon pertinent onjuist.
  donderdag 29 juli 2021 @ 09:30:46 #69
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200609545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:21 schreef ZarB het volgende:

[..]

Van zowel een aardige opleidings- als werkcarriere is ze na het stoppen met Keet! Behoorlijk afgegleden :') Van hoofdrol in Wicked naar Campinglife. Bijzonder.
Er staat nergens dat ze ook diploma's heeft hè.
Prrrrr
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:14:15 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200610330
Volgens een van die filmpjes (ik heb dat tweeluik over haar musicalloopbaan ooit uitgezeten) is ze iig ooit psychologie gaan studeren aan de universiteit. Niet afgemaakt door kansen in de tv/musical-wereld.

De universiteit, dus. Een prima iq, blijkbaar. Daar kan je toch betere dingen mee doen dan dat wiebelige pad wat ze is gaan bewandelen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Eightyone op 29-07-2021 10:40:34 ]
pi_200610959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:14 schreef Eightyone het volgende:
Volgens een van die filmpjes (ik heb dat tweeluik over haar musicalloopbaan ooit uitgezeten) is ze iig ooit psychologie gaan studeren aan de universiteit. Niet afgemaakt door kansen in de tv/musical-wereld.

De universiteit, dus. Een prima iq, blijkbaar. Daar kan je toch betere dingen mee doen dan dat wiebelige pad wat ze is gaan bewandelen.
Denk dat ze ook niet helemaal stabiel is. Daar wijst haar partnerkeuze ook wel een beetje op en sowieso haar gedrag in filmpjes.
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:51:31 #72
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200611126
Nou ja, ik weet niet wie ze na Ben Saunders (inmiddels al jaren terug) nog heeft gehad. Misschien heeft ze het daar in andere filmpjes nog over gehad, maar die heb ik dan nog niet gezien.

Een hoop opgekropte frustratie lijkt het me dan weer wel. In combinatie met die nare trekjes lijkt het me iemand waar je maar beter bij uit de buurt kunt blijven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eightyone op 29-07-2021 10:55:15 (tikfout) ]
pi_200611147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 09:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja het is niet slim van de kopers maar het 1 sluit het ander niet uit. Ze zegt dat ze zelf ontwerpt en dat is gewoon pertinent onjuist.
Je kunt bij grote afnames dingen personaliseren.

Ik geloof best dat zij zichzelf als ondernemers en ontwerpers zien.
pi_200611182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Nou ja, ik weet niet wie ze na Ben Saunders (inmiddels al jaren terug) nog heeft gehad. Misschien heeft ze het daar in andere filmpjes nog over gehad, maar die heb ik dan nog niet gezien.

Een hoop opgekropte frustratie lijkt het me dan weer wel. Combineer dat met die nare trekjes, en het resultaat is iemand waar je vermoedelijk maar beter bij uit de buurt kunt blijven.
Nathan, een Australische rugbyspeler die er nog tientallen andere scharrels op nahield en haar gebruikte voor een verblijfsvergunning. En Nicky Romero die haar ook nogal slecht behandelde plus een Ajaxvoetballer van wie ze de bijvrouw bleek.
pi_200613117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:14 schreef Eightyone het volgende:
Volgens een van die filmpjes (ik heb dat tweeluik over haar musicalloopbaan ooit uitgezeten) is ze iig ooit psychologie gaan studeren aan de universiteit. Niet afgemaakt door kansen in de tv/musical-wereld.

De universiteit, dus. Een prima iq, blijkbaar. Daar kan je toch betere dingen mee doen dan dat wiebelige pad wat ze is gaan bewandelen.
IK vind het ook veelzeggend dat ze nu ZZP'er is (KvK inschrijving als Eenmanszaak; Detailhandel via internet in kleding en mode-artikelen/Textiel wederverkoop) terwijl ze een aantal jaren geleden nog een BV had (ze woonde ook beter).
pi_200613816
Aan je aqua voelen :|W


https://www.story.nl/arti(...)aak-al-mijn-sieraden

Hoe dan ook blijft ze ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2021 12:56:47 ]
pi_200613877
Zij was altijd bff's met Jamie Faber, maar die volgen elkaar inmiddels ook niet meer op Insta terwijl ze voorheen altijd samen waren.
pi_200614755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:58 schreef Aaltje1978 het volgende:
Zij was altijd bff's met Jamie Faber, maar die volgen elkaar inmiddels ook niet meer op Insta terwijl ze voorheen altijd samen waren.
Klopt, daar is ruzie geweest. Ze waren van ex-schoonzussen vriendinnen geworden maar nu is het flink bekoeld.
pi_200615082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 13:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Klopt, daar is ruzie geweest. Ze waren van ex-schoonzussen vriendinnen geworden maar nu is het flink bekoeld.
Ik zag ze destijds samen op zo'n beurs om hun merken te promoten en het is voor Jamie wel iets beter verlopen
dan voor Yvonne. Jamie is ook erg close met Josh Veldhuizen, beiden echt wel een ander level qua succes dan
die Dappermarkt spullen van Yvonne.
  donderdag 29 juli 2021 @ 14:05:15 #80
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200615273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 13:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ik zag ze destijds samen op zo'n beurs om hun merken te promoten en het is voor Jamie wel iets beter verlopen
dan voor Yvonne. Jamie is ook erg close met Josh Veldhuizen, beiden echt wel een ander level qua succes dan
die Dappermarkt spullen van Yvonne.
Het helpt als mode van nature bij je past.
pi_200615323


Precies

Realityfbi laat het - ondanks intimidatie - toch niet helemaal los
ook gotcha_aliexpress heeft tig nieuwe voorbeelden en klachten








[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 29-07-2021 14:30:20 ]
  Admin donderdag 29 juli 2021 @ 14:52:06 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200616185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
@:yvonne wat heb je hierop te zeggen?
}:|
Onnodige mention
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_200616992
En dan zeggen ze dat de jeugd de toekomst heeft :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200621311


Wrijven in een vlek, het houdt niet op, niet vanzelf.

Waarom ze het een goed idee vindt om met haar aantal volgers te blijven doen alsof ze
dit allemaal zelf ontworpen heeft, is me echt een raadsel. In deze tijd heeft iedereen in principe
ogen en Google. Op de echte beschuldiging gaat ze niet in, maar je kunt mensen niet blijven misleiden,
zeker niet als je het je core-business wilt maken om mensen op nepheid aan te spreken.

Die winkel van Sarah's tantes (Chicaswinnyalice) verkoopt exact dezelfde Alibaba/Aliexpress
slippertjuhs, jasjes etc met 100% markup, maar die claimen echt niet dat het eigen ontwerpen zijn,
dus helemaal prima.

En dat had Yvonne ook kunnen doen, een webshop Selected by Yvonne, Yv's Choice oid
en er was geen vuiltje aan de lucht geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door JourneyBlue op 29-07-2021 21:10:11 ]
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:29:45 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200631418
Toch stiekem wat paniek binnen Yvonne's imperium?
pi_200632982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:29 schreef Eightyone het volgende:
Toch stiekem wat paniek binnen Yvonne's imperium?
Zijn er eigenlijk nog mensen die haar wel geloven? Ik vind het filmpje tenenkrommend geforceerd, maar blijkbaar denkt ze dat ze ermee wegkomt....
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:13:47 #87
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200633179
Beïnvloedbare, naïeve pubers genoeg.

Ze lijkt op het eerste gezicht wat op leeftijd voor die doelgroep, maar blijkbaar is er toch iets waarmee ze 134000 YouTube-abonnees en 174000 Instagram-volgers verleidt (uitgaande van het scenario dat ze geen volgers 'koopt'). Slechts een klein deel zal uit ramptoeristen bestaan.

Het hok waar ze in zit lijkt me een gevalletje 'amper te betalen bezemkast'. Veel straalt het op die filmpjes niet uit, maar het bevindt zich wel ergens in Amsterdam. Ik vermoed dat ze nipt het hoofd boven water houdt.
pi_200633466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Beïnvloedbare, naïeve pubers genoeg.

Ze lijkt op het eerste gezicht wat op leeftijd voor die doelgroep, maar blijkbaar is er toch iets waarmee ze 134000 YouTube-abonnees en 174000 Instagram-volgers verleidt (uitgaande van het scenario dat ze geen volgers 'koopt'). Slechts een klein deel zal uit ramptoeristen bestaan.

Het hok waar ze in zit lijkt me een gevalletje 'amper te betalen bezemkast'. Veel straalt het op die filmpjes niet uit, maar het bevindt zich wel ergens in Amsterdam. Ik vermoed dat ze nipt het hoofd boven water houdt.
Ze maakte eerst totaal andere video's over mode en beauty en had ook veel interactie (comments stonden nog niet uit) met haar volgers, veelal jonge schoolmeisjes die ook fanaccounts over haar maakten en haar kleding kochten.

OPVALLEND Ik weet toevallig waar ze woont (niet mijn favoriete deel van Oost, 58 m2 alsnog enorm in waarde gestegen) en ze heeft echt een dag geleden haar gegevens opgeschoond en haar vestigingsadres in de Kamer van Koophandel gewijzigd naar Kaatsheuvel, misschien toch iets te veel nare reacties??

hahahhaha en ook toegevoegd:
Detailhandel via internet in kleding en mode-artikelen Bewerken van edelstenen en vervaardiging van sieraden e.d. (geen ... _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door JourneyBlue op 30-07-2021 12:32:53 ]
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:51:22 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200634087
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:25 schreef JourneyBlue het volgende:
misschien toch iets te veel nare reacties??

Misschien leest ze hier ook wel mee.

Sarah van Soelen blijkt zich trouwens met vergelijkbare zaakjes bezig te houden, en die hoeft het voor het geld toch niet te doen. Vriendendienst voor haar tantes, zeker.

https://www.mediacourant.(...)-aliexpress-kleding/
pi_200634714
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Misschien leest ze hier ook wel mee.

Sarah van Soelen blijkt zich trouwens met vergelijkbare zaakjes bezig te houden, en die hoeft het voor het geld toch niet te doen. Vriendendienst voor haar tantes, zeker.

https://www.mediacourant.(...)-aliexpress-kleding/
Grote rivale :') waarin in godsnaam?
pi_200636695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Misschien leest ze hier ook wel mee.

Sarah van Soelen blijkt zich trouwens met vergelijkbare zaakjes bezig te houden, en die hoeft het voor het geld toch niet te doen. Vriendendienst voor haar tantes, zeker.

https://www.mediacourant.(...)-aliexpress-kleding/
is de kritiek daar dan dat ze aliexpress spul koopt en doorverkoopt? Dat is toch geen probleem? Elke kledingwinkel ligt vol met spul wat uit verre landen voor een prikkie hier komt.

Enige bezwaar wat ik heb tegen wat die yvon doet is dat ze roept dat ze het zelf ontwerpt en maakt terwijl dat gewoon bs is.
pi_200638040


Dat Blind Item/Gossip Girl projectje is ook echt :r
pi_200644631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:30 schreef roninho het volgende:

[..]

is de kritiek daar dan dat ze aliexpress spul koopt en doorverkoopt? Dat is toch geen probleem? Elke kledingwinkel ligt vol met spul wat uit verre landen voor een prikkie hier komt.

Enige bezwaar wat ik heb tegen wat die yvon doet is dat ze roept dat ze het zelf ontwerpt en maakt terwijl dat gewoon bs is.
Precies, Chinees polyester inkopen en in je winkel voor het dubbele verkopen is gewoon prima,
daar zijn al heel veel mensen eerlijk rijk mee geworden.

MAAR dit is wel een probleem:
Roepen dat je alles zelf hebt ontworpen en als je daar op wordt aangesproken mensen blokkeren,
boos worden, eisen dat informatie wordt verwijderd en dreigen met advocaten (succes daarmee trouwens).
Vervolgens een "spontaan" onsamenhangend info filmpje opnemen waarin je totaal niet ingaat op de ontstane commotie,
doodleuk je kopers bedankt voor de recente bestellingen en alleen praat over de sieraden, terwijl je shop ook nog volstaat met Chinese sneakers, tassen en kleding.
In dit filmpje blijven volhouden dat je de ringen en oorbellen zelf hebt ontworpen en deze van betere kwaliteit/materialen zijn.

Ondertussen snel je kledingpromotie posts verwijderen en je KvK inschrijving aanpassen naar Detailhandel via internet in kleding en mode-artikelen Bewerken van edelstenen en vervaardiging van sieraden e.d.
Waar er eerst stond: Detailhandel via internet in kleding en mode-artikelen/Textiel wederverkoop
(& Dat laatste is heel erg raar, als je een eigen Stardust lijn hebt, die je vanaf het begin zelf ontwerpt en laat maken waarom klopt je de Kamer van Koophandel inschrijving dan pas NADAT mensen beweren dat je het gewoon bij AliExpress koopt?).

Terwijl je heel erg goed weet dat je kopers veelal jonge meiden zijn en je bovendien een nieuwe carrière ambieert waarbij je mensen aanspreekt op oneerlijkheid en bedrog, echt onbegrijpelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door JourneyBlue op 31-07-2021 11:36:42 ]
pi_200645457
Eerlijk gezegd..als je spullen koopt op die manier dan vraag je er ook om om bestolen te worden.
pi_200645834
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd..als je spullen koopt op die manier dan vraag je er ook om om bestolen te worden.
Bij een webshop?
pi_200652769
Ik vind het bijzonder dat ze in het filmpje totaal niet ingaat op de commotie maar alleen gericht is hoe zij die sieraden maakt. Ik vind het mooi dat iemand zich zo durft uit te spreken tegen BN-ers maar bij haar hangt ook een soort woede ofzo.

Tegen Tony Junior doet ze ook zo vreselijk naar, (het is ook niet mijn idool hoor) maar het is bijna alsof hij haar voor het altaar heeft verlaten.
pi_200652848
In haar nieuwe reactie op het Shownieuws segment over juicekanalen valt ze nu Guido den Aantrekker aan
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:45:29 #98
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200653069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:25 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het mooi dat iemand zich zo durft uit te spreken tegen BN-ers maar bij haar hangt ook een soort woede ofzo.
Verbitterd. Alsof 'het wereldje' haar in haar succesjaren enorm slecht heeft behandeld.
pi_200653175
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:45 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Verbitterd. Alsof 'het wereldje' haar in haar succesjaren enorm slecht heeft behandeld.

"If you don't like it, go fuck yourself"
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:52:22 #100
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200653187
Het lijkt in de eerste seconden al alsof ze in de war is. Ook met het geluid op mute.
pi_200653233
8 JAAR geleden was ze echt lekker als Keet!

nu verlaagt ze zich tot het nivo van Jia Ruan :N
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200653255
Yvonne voelt zich een beetje betrapt,
pi_200653493
ArE yOu PeEinG In yOuR pAnTs :')
pi_200653637
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:09 schreef jameshond7 het volgende:
ArE yOu PeEinG In yOuR pAnTs :')
We're not rollin' anymore 8)7
pi_200654641
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]


"If you don't like it, go fuck yourself"
Toch maar even kijken. Ik voel aan mij H2O dat ik het niks ga vinden
pi_200662552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 00:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Als je naar haar webwinkel gaat is er linksonder steeds zo'n pop-up bericht met verkopen
(vb: Mien, Amsterdam, Netherlands
purchased XYZ ketting in silver
38 minutes ago)

Ben benieuwd in hoeverre deze berichtjes echt zijn, het is steeds een plaats in NL en dan een koper uit België
Heb je gewoon scripts voor die dat kunnen. Veel reissites hebben dat ook tegenwoordig "X keer geboekt afgelopen 24uur" "XX personen bekijken dit nu" met iedere keer andere getallen.

Het kan echt zijn maar ik geloof er geen moer van iig :D
pi_200664419
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Toch maar even kijken. Ik voel aan mij H2O dat ik het niks ga vinden
Toch is het best wel een prestatie om in een kleine 21 tergend lang durende minuten zowel
Guido de Aantrekker (Creatief directeur entertainment magazines DPG Media, Hoofdredacteur Story en Co-presentator Shownieuws) ("Guido den Aantrekker, ga maar vast naar UWV want jij hebt binnenkort geen werk meer want je snapt er he-le-maal niks van!") alsook digitale media in de persoon van Marije Knevel (Adjunct-hoofdredacteur LINDA.nl (Talpa!)), "We're not rollin' anymore" op een bizarre manier aan te spreken.

Yv heeft vandaag alles op rood gezet, hopelijk voor haar zit er toekomst in wat ze nu doet, want ze heeft wat (extra) schepen achter zich verbrand in Hilversum. Is dit bizarre gedrag ook de reden dat haar musical-carrière niet meer bestaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 01-08-2021 10:17:34 ]
pi_200664515
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Toch is het best wel een prestatie om in een kleine tergend lang durende 21 minuten zowel
Guido de Aantrekker (Creatief directeur entertainment magazines DPG Media, Hoofdredacteur Story en Co-presentator Shownieuws) ("Guido den Aantrekker, ga maar vast naar UWV want jij hebt binnenkort geen werk meer want je snapt er he-le-maal niks van!") alsook digitale media in de persoon van Marije Knevel (Adjunct-hoofdredacteur LINDA.nl (Talpa!)), "We're not rollin' anymore" op een bizarre manier aan te spreken.

Yv heeft vandaag alles op rood gezet, dus hopelijk voor haar zit er toekomst in wat ze nu doet, want ze heeft wat (extra) schepen achter zich verbrand in Hilversum. Is dit bizarre gedrag ook de reden dat haar musical-carrière niet meer bestaat?
min 5 minuten voor het verkopen van haar Chinese zooi.

Het is een aparte vrouw.
pi_200664881
Hoe erg het ook opvalt dat ze op insta en YouTube Starbucks promoot door overal met die beker met het logo naar voren op te staan :')
pi_200665702
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:31 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe erg het ook opvalt dat ze op insta en YouTube Starbucks promoot door overal met die beker met het logo naar voren op te staan :')
Waarbij ik al van meerdere mensen de roddel heb gehoord dat er geen water aqua in die beker zit.
  zondag 1 augustus 2021 @ 05:06:37 #111
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200667013
In dat filmpje komt ze iig niet 100% nuchter over.
pi_200669338
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 05:06 schreef Eightyone het volgende:
In dat filmpje komt ze iig niet 100% nuchter over.
Ze komt in geen één filmpje nuchter over :P .

Ik vind haar wel vermakelijk maar kan nooit meer dan 1 video per keer kijken. Teveel woede in een video.
pi_200681118
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Beïnvloedbare, naïeve pubers genoeg.

Ze lijkt op het eerste gezicht wat op leeftijd voor die doelgroep, maar blijkbaar is er toch iets waarmee ze 134000 YouTube-abonnees en 174000 Instagram-volgers verleidt (uitgaande van het scenario dat ze geen volgers 'koopt'). Slechts een klein deel zal uit ramptoeristen bestaan.

Het hok waar ze in zit lijkt me een gevalletje 'amper te betalen bezemkast'. Veel straalt het op die filmpjes niet uit, maar het bevindt zich wel ergens in Amsterdam. Ik vermoed dat ze nipt het hoofd boven water houdt.


https://roddelpraat.nl/yv(...)-op-deugende-mensen/
pi_200681163
quote:
Ik lees niet dat ze krap bij kas zit. Als ik mij ergens voor heb afgemeld, wil ik er niet meer voor betalen. Dan ben je ineens krap bij kas?
pi_200681880
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]


"If you don't like it, go fuck yourself"
Daar heeft ze wel een punt. Deze roddel accounts zijn wel concurrentie voor de media en Guido den Aantrekker is niet goed.
pi_200682394
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:49 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel een punt. Deze roddel accounts zijn wel concurrentie voor de media en Guido den Aantrekker is niet goed.
Natuurlijk voelen die lui aan tafel bij Shownieuws zich bedreigd door juicekanalen, maar c'est le ton qui fait la musique en Yvonne bespreekt dingen met een disproportionele agressie (wat @Michellee al eerder zei) zowel gericht op BN'ers als op concullega's, waarbij die strenge regels wat betreft bijv. misleiding niet voor haarzelf gelden en als je zoals @Eightyone opmerkte het geluid mute, dan komt ze enigszins verward over.
pi_200686423
https://www.deondernemer.(...)%2Fwww.google.com%2F

Oud interview en oude video (staat op verborgen? de comments stonden nog niet uit destijds en ze is totaal anders)

100.000 euro in 8 maanden
De Brabantse ging musicals maken, kreeg een hoofdrol in Wicked, en presenteerde later het RTL-programma Campinglife. Uiteindelijk kon ze echter maar één conclusie trekken: ,,Ik kan niet zo goed werken voor een baas." Twee jaar geleden ging ze daarom vloggen. Eindelijk kon ze doen wat ze zelf bedacht had. Hoeveel mensen er keken interesseerde haar aanvankelijk niet. Om geld te verdienen begon ze een webshop met kettinkjes en make-upspulletjes. ,,Daarmee verdiende ik in acht maanden tijd 100.000 euro", verklaart ze de titel van de video die ze onlangs opnam.



[ Bericht 13% gewijzigd door JourneyBlue op 02-08-2021 03:20:54 ]
  maandag 2 augustus 2021 @ 06:10:06 #118
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200687599
Ze oogt hier niet boos of verward, maar een geheel ander mens zie ik verder toch niet.
pi_200689395
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:59 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.deondernemer.(...)%2Fwww.google.com%2F

Oud interview en oude video (staat op verborgen? de comments stonden nog niet uit destijds en ze is totaal anders)

100.000 euro in 8 maanden
De Brabantse ging musicals maken, kreeg een hoofdrol in Wicked, en presenteerde later het RTL-programma Campinglife. Uiteindelijk kon ze echter maar één conclusie trekken: ,,Ik kan niet zo goed werken voor een baas." Twee jaar geleden ging ze daarom vloggen. Eindelijk kon ze doen wat ze zelf bedacht had. Hoeveel mensen er keken interesseerde haar aanvankelijk niet. Om geld te verdienen begon ze een webshop met kettinkjes en make-upspulletjes. ,,Daarmee verdiende ik in acht maanden tijd 100.000 euro", verklaart ze de titel van de video die ze onlangs opnam.


Effe serieus ik dacht juist dat al die artiesten ZZP'-ers waren...
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200697233
quote:
Wat een verschil. Natuurlijke kleur blond, zachte wenkbrauwen en niet dat enorm sluike haar. Zoveel mooier. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning maandag 2 augustus 2021 @ 15:34:32 #121
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200697623
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een verschil. Natuurlijke kleur blond, zachte wenkbrauwen en niet dat enorm sluike haar. Zoveel mooier. :)
Ook van AliExpress?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200837538


Geen Chinese (tasjes, schoenen etc.) spullen meer, alleen nog "eigen" ontwerpen...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:03:29 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200846534
Nooit van gehoord.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201560980
- Life of Yvonne is niet alleen een Dropshipper maar vooral ook een Copycat -

Eind juli ontmaskerde het juice-account @reality.fbi de vlogger Yvonne Coldeweijer (@lifeofyvonne)

Haar internetwinkel bleek vol te staan met AliExpress-meuk die ze voor veel te hoge prijzen (en dus met enorme winst) als eigen ontwerpen verkocht aan haar veelal jonge volgers.

Yvonnne heeft alles ontkend, haar winkel opgeruimd en zich geconcentreerd op
haar "eigen" Stardustlijn: Dwz 'gouden' en 'zilveren' ringen/kettingen/oorbellen die ze zelf zou ontwerpen.

Yvonne ligt natuurlijk enorm onder een vergrootglas (hoi Guido!) sinds haar obsessieve kritiek op An2 &Sarah,
en nu blijkt dus dat zelfs haar eigen lijn bestaat uit gekopieerde producten.

En dropshippen (hoewel het al niet de schoonheidsprijs verdient,) is HEEL iets anders dan ontwerpen stelen:

Zie hier zelf de story:

https://www.instagram.com(...)2673073855133857954/








[ Bericht 4% gewijzigd door JourneyBlue op 29-09-2021 09:43:00 ]
pi_201561164
En het is het superjammer voor die die-hard fan die deze week het Stardust-logo op haar arm heeft laten tattoeëren,
maar zelfs dit logo is dus een clip art die van internet is gehaald :+




[ Bericht 24% gewijzigd door JourneyBlue op 29-09-2021 09:35:31 ]
pi_201561485
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen ook. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201561541
quote:
16s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen ook. :{
Al jaren snel geld verdienen op een makkelijke manier, luiheid, denken dat niemand erachter komt.

Beetje het Sonja Bakker idee.
pi_201561564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Al jaren snel geld verdienen op een makkelijke manier, luiheid, denken dat niemand erachter komt.

Beetje het Sonja Bakker idee.
Ja maar die tattoo. :o


Dan ben je toch niet goed?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201561602
quote:
16s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja maar die tattoo. :o

Dan ben je toch niet goed?
quote:
16s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja maar die tattoo. :o

Dan ben je toch niet goed?
Ehm nee, maar dat is juist een van de problemen die ik heb met Yvonne:
Ze casht zonder scrupules over de rug van jonge en/of beïnvloedbare 'fans',
terwijl ze ondertussen grote verhalen heeft over integriteit en moraal,
André en Sarah de maat neemt en zo ongeveer stalkt met haar spionnenleger :r
pi_201564135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Al jaren snel geld verdienen op een makkelijke manier, luiheid, denken dat niemand erachter komt.

Beetje het Sonja Bakker idee.
Ik vermoed dat hij zich afvraagt waarom iemand een Yvonne Stardust tattoo neemt.
pi_201564268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij zich afvraagt waarom iemand een Yvonne Stardust tattoo neemt.
er staan 2 posts boven je ;)
pi_201564989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 01:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Vroeger als Keet! Was ze echt lekker man

Nu man man man
Ik zou haar alsnog graag haar snoet glazuren hoor.
  woensdag 29 september 2021 @ 14:28:55 #133
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201565102
Het is op zich geen lelijke vrouw (al zou ik haar wel knapper vinden met haar natuurlijke haarkleur, en niet zo zongebraden). Maar het giftige dat ze uitstraalt doet afbreuk aan het geheel.
pi_201565565
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:59 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.deondernemer.(...)%2Fwww.google.com%2F

Oud interview en oude video (staat op verborgen? de comments stonden nog niet uit destijds en ze is totaal anders)

100.000 euro in 8 maanden
De Brabantse ging musicals maken, kreeg een hoofdrol in Wicked, en presenteerde later het RTL-programma Campinglife. Uiteindelijk kon ze echter maar één conclusie trekken: ,,Ik kan niet zo goed werken voor een baas." Twee jaar geleden ging ze daarom vloggen. Eindelijk kon ze doen wat ze zelf bedacht had. Hoeveel mensen er keken interesseerde haar aanvankelijk niet. Om geld te verdienen begon ze een webshop met kettinkjes en make-upspulletjes. ,,Daarmee verdiende ik in acht maanden tijd 100.000 euro", verklaart ze de titel van de video die ze onlangs opnam.


Dit is een totaal andere vrouw.

Ik vermoed dat ze zelf ook aan de zooi zit; waarvan ze graag André Hazes beschuldigt.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_201565637
¤100.000 in 8 maanden is echt allejezus veel geld. :X
  woensdag 29 september 2021 @ 15:13:49 #136
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201565687
waarom geven we zoveel aandacht aan 'influencers' eigenlijk?
  woensdag 29 september 2021 @ 17:59:12 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201567524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:02 schreef Rockefellow het volgende:

[..]
Dit is een totaal andere vrouw.

Ik vermoed dat ze zelf ook aan de zooi zit; waarvan ze graag André Hazes beschuldigt.
Valt wel mee. Iets stabieler en minder rancuneus lijkend, hooguit.

In minder extreme vorm had ze de typische Yvonne-maniertjes ook in dit filmpje al.
pi_201568748
https://www.ditjesendatje(...)niet-zelf-ontworpen/
quote:
Door: Charlotte Wijnen
29-09-2021
Onlangs werd Yvonne Coldeweijer betrapt op het verkopen van AliExpress-producten. De influencer liet toen weten dat haar sieraden écht door haarzelf ontworpen zijn. Maar nu klappen ook meerdere webshops uit de school...
quote:
In de screenshots die Realityfbi deelt, is te zien dat Crystal Haze Jewelry, Luvaj en Maria Tash dezelfde sieraden op hun website hebben staan. Zelfs de foto's lijken door Yvonne gekopieerd te zijn.

Luvaj besloot een mail naar Yvonne te sturen met het verzoek de sieraden van haar website af te halen, maar dit heeft zij nog niet gedaan.
instagram


[ Bericht 53% gewijzigd door JourneyBlue op 29-09-2021 19:30:53 ]
pi_201569265


En Maria Tash is dus de ontwerpster achter de juwelen van Rihanna op het Met Gala:

instagram
pi_201569523
quote:
"Working on some stuff"
pi_201569854
quote:
Ik vond dat ze dr reactie de vorige keer slim luchtig aanpakte in dr filmpje: "Ik begreep dat jullie benieuwd zijn naar het proces van het ontwerpen van een sieradenlijn. Nou, zo gaat dat blablabla..!"

Dit is toch wel een concretere en heftigere beschuldiging. Ik ben benieuwd naar wat dr reactie nu gaat zijn.
pi_201569980
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:14 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ik vond dat ze dr reactie de vorige keer slim luchtig aanpakte in dr filmpje: "Ik begreep dat jullie benieuwd zijn naar het proces van het ontwerpen van een sieradenlijn. Nou, zo gaat dat blablabla..!"

Dit is toch wel een concretere en heftigere beschuldiging. Ik ben benieuwd naar wat dr reactie nu gaat zijn.
Inderdaad, plus ze had het alleen over de sieraden op haar site (de schoenen en tassen heeft ze toen snel in de sale gegooid en oude posts en video's verwijderd).

Maar hier komt ze minder makkelijk mee weg, zo'n Maria Tash is een grote speler.
Die heeft inmiddels echt wel wat berichten naar Yvonne laten sturen,
dus ik begrijp wel dat ze vandaag geen tijd voor een video had.
  woensdag 29 september 2021 @ 20:47:35 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201570568
Dus Maria Tash is de ontwerpster, in China maken ze het goedkoop na en Yvonne verkoopt het alsof ze het zelf heeft ontworpen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201571785
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Dus Maria Tash is de ontwerpster, in China maken ze het goedkoop na en Yvonne verkoopt het alsof ze het zelf heeft ontworpen.
Jou ontgaat ook echt niets he! Chapeau!
pi_201572167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Dus Maria Tash is de ontwerpster, in China maken ze het goedkoop na en Yvonne verkoopt het alsof ze het zelf heeft ontworpen.
Nou ze kopieert per categorie een andere designer, maar iig:

https://www.instagram.com/luvaj/

https://www.instagram.com/mariatash/

https://www.instagram.com/crystalhazejewelry/
  woensdag 29 september 2021 @ 22:10:42 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201572241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]
Jou ontgaat ook echt niets he! Chapeau!
Van wie ben jij nou weer een kutkloon?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201573152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Van wie ben jij nou weer een kutkloon?
Je moeder. Doe eens normaal joh helder licht :')
pi_201573196
Komt hier alleen maar een beetje open deuren posten en nog een grote waffel ook.
  woensdag 29 september 2021 @ 22:59:08 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201573357
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Komt hier alleen maar een beetje open deuren posten en nog een grote waffel ook.
Joh, ga je zusje pesten, pisvlek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201573393
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Joh, ga je zusje pesten, pisvlek.
Ja alweer schelden. Niveautje hoor.
pi_201573400
En een teken van onmacht ook.
  woensdag 29 september 2021 @ 23:03:34 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201573423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]
Ja alweer schelden. Niveautje hoor.
Ja, wat niveau betreft heb jij echt recht van spreken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201573470
Wat Yvonne doet doen vele webshops online. Kleding komt van aliexpress en word voor 4 x zoveel gekocht. Het enige wat vreemd is dat ze doet alsof ze het zelf ontworpen heeft.
pi_201573510
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, wat niveau betreft heb jij echt recht van
spreken.
Ja? Wie begon met schelden dan? En open deuren?
pi_201573530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:06 schreef Mirandaforyou het volgende:
Wat Yvonne doet doen vele webshops online. Kleding komt van aliexpress en word voor 4 x zoveel gekocht. Het enige wat vreemd is dat ze doet alsof ze het zelf ontworpen heeft.
Heb je de posts van vandaag gelezen?

Ze kopieert sieraden van Amerikaanse en een Noorse site 1:1 en laat ze goedkoop namaken, gebruikt zelfs de originele productfoto's op haar eigen site.

En beweert dat ze het allemaal zelf heeft bedacht.
pi_201573538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]
Ja? Wie begon met schelden dan? En open deuren?
Kan dit stoppen?
pi_201573558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Kan dit stoppen?
Wmb wel hoor. Moet je ook ff tegen die Lienekien zeggen dan
pi_201573585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En een teken van onmacht ook.
Please, laten we ophouden met dit gekissebis. Hier heeft niemand wat aan.
pi_201573588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Kan dit stoppen?
Graag.
pi_201573590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Please, laten we ophouden met dit gekissebis. Hier heeft niemand wat aan.
Ok!
pi_201573594
Wel raar dat alleen naar mij gekeken wordt.
pi_201573610
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wel raar dat alleen naar mij gekeken wordt.
Welnee. Geldt voor iedereen hoor.
pi_201573662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Heb je de posts van vandaag gelezen?

Ze kopieert sieraden van Amerikaanse en een Noorse site 1:1 en laat ze goedkoop namaken, gebruikt zelfs de originele productfoto's op haar eigen site.

En beweert dat ze het allemaal zelf heeft bedacht.






Ze heeft de foto van Maria Tash gebruikt. De merknaam is met de Eraser Tool uitgegumd!

Daardoor krijg je die rare weggewerkte strepen aan de binnenkant.

En dit is slechts een van de vele voorbeelden. De ontwerpers willen nu dat ze hun foto's van haar Stardust site haalt.
Vandaar dat ze vandaag geen tijd had om een vlog op te nemen.

https://lifeofyvonne.nl/p(...)riant=37609313173667

En voor iedereen die heeft besteld:

De eerste foto (diamanten ontwerp Maria Tash) is dus NIET hetzelfde product als op foto 2, je bent misleid.

[ Bericht 5% gewijzigd door JourneyBlue op 30-09-2021 00:11:46 ]
pi_201573857
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:25 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze heeft de foto van Maria Tash gebruikt. De merknaam is met de Eraser Tool uitgegumd!

Daardoor krijg je die rare weggewerkte strepen aan de binnenkant.

En dit is slechts een van de vele voorbeelden. De ontwerpers willen nu dat ze hun foto's van haar Stardust site haalt.
Vandaar dat ze vandaag geen tijd had om een vlog op te nemen.

https://lifeofyvonne.nl/p(...)riant=37609313173667

En voor iedereen die heeft besteld:

De eerste foto (diamanten ontwerp Maria Tash) is dus NIET hetzelfde product als op foto 2, je bent misleid.

Haha als je de eerste keer al betrapt word op namaakspullen verkopen dan ga je daar toch niet mee door? :') zeker gezien het feit dat ze ook veel vijanden heeft gemaakt.
pi_201573972
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 00:21 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Haha als je de eerste keer al betrapt word op namaakspullen verkopen dan ga je daar toch niet mee door? :') zeker gezien het feit dat ze ook veel vijanden heeft gemaakt.
Echt he, schaamteloos gewoon. Maar ja, hoe moet ze anders haar geld verdienen?
De lijn bestaat sinds 2019 en er was geen vuiltje aan de lucht.

Die Telegram groep schijnt ook maar een paar duizend euro per maand op te leveren (en de juice valt tegen).
pi_201574991
Als je na de eerste ophef gewoon de originele productfoto's die je geript hebt laat staan dan maak je het ook wel heel makkelijk om ge-exposed te worden.

Ik heb het idee dat Yvonne niet al te snugger is.
pi_201577613
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 00:58 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Echt he, schaamteloos gewoon. Maar ja, hoe moet ze anders haar geld verdienen?
De lijn bestaat sinds 2019 en er was geen vuiltje aan de lucht.

Die Telegram groep schijnt ook maar een paar duizend euro per maand op te leveren (en de juice valt tegen).
Ik had er meer respect voor gehad als ze gewoon om donaties had gevraagd. Dat je voor een zelf gekozen bedrag haar kan sponsoren.
pi_201578248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Ik had er meer respect voor gehad als ze gewoon om donaties had gevraagd. Dat je voor een zelf gekozen bedrag haar kan sponsoren.
Eens, maar je kunt ook eenmalig doneren :+



pi_201578424
Tja ik zelf zal het niet doen, maar er zijn mensen die op slechtere manieren rijk worden.
pi_201578519
Ik kan er ook niet echt wakker van liggen. :Y)
pi_201580090
quote:
RobGod houdt zich met onzin bezig

@Zipportal
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:38:32 #174
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201594801
Lifeofyvonne is offline. En gaf ook nog een waarschuwing in Bitdefender. Tijdelijk, of zou ze toch maar met haar handeltje gestopt zijn?
pi_201595262
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:38 schreef Eightyone het volgende:
Lifeofyvonne is offline. En gaf ook nog een waarschuwing in Bitdefender. Tijdelijk, of zou ze toch maar met haar handeltje gestopt zijn?
De website ?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:14:35 #176
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201595270
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:14 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
De website ?
Yep.
pi_201595367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Yep.
Ik kan er gewoon op? Er staan allemaal truien met spion erop.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:28:49 #178
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201595389
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:26 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Ik kan er gewoon op? Er staan allemaal truien met spion erop.


(In eerste instantie was het btw iets anders, maar iig wit met simpele letters, die een verbindingsprobleem omschreven. En ook met een Bitdefender-popup.)
pi_201595945
pi_201595999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:28 schreef Eightyone het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

(In eerste instantie was het btw iets anders, maar iig wit met simpele letters, die een verbindingsprobleem omschreven. En ook met een Bitdefender-popup.)
Je hebt gewoon gelijk hoor
pi_201597436
pi_201603486
Misschien toch handiger om het alleen bij roddels te houden in plaats van copy/paste meuk, abonnementen en Spionnenleger-troep.
SOONY
pi_201603565
Jeetje wat dom om daar niet op te reageren. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 13:25:41 #184
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201631536
Vreselijk mens die Yvonne :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201632597
Is er al een nieuwe video? :')
pi_201633417
Nou snap ik waarom ze zo op Anna Nooshin haat.
Want Anna heeft wel haar shit voorelkaar.
pi_201635578
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
Nou snap ik waarom ze zo op Anna Nooshin haat.
Want Anna heeft wel haar shit voorelkaar.
Ik vind Anna nooshin ook niks, maar ze is wel professioneler.
pi_201642846
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:12 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Naast de Ditjes&Datjes (^^+ https://www.ditjesendatje(...)akelen-advocaten-in/) pakt Roddelpraat het nu ook op:



https://roddelpraat.nl/op(...)licht-nog-steeds-op/



Dat nog steeds slaat dus op een eerder akkefietje met Chanel:

https://www.ad.nl/show/st(...)%2Froddelpraat.nl%2F



quote:
,,Ik moet zeggen, de hele tijd dat ik dit deed, voelde het niet lekker'', gaf de modeblogster en voormalig Telekids-Keet-presentatrice gisteravond laat toe in RTL Boulevard. ,,Ergens weet je dat dat niet mag en je bent op je hoede: Is vandaag de dag dat ze erachter komen? Het is niet chill, niet relaxed en dus was ik bijna opgelucht toen ze erachter kwamen.''

Of de vlogster ooit weer zoiets durft te doen? ,,Nee, nee. Nooit meer!''


[ Bericht 10% gewijzigd door JourneyBlue op 05-10-2021 09:26:26 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:09:01 #190
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201643912

Binnenkort powerbankroet?

[ Bericht 77% gewijzigd door Kopiko op 05-10-2021 11:15:12 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:15:08 #191
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201644649
2017:

quote:
Of de vlogster ooit weer zoiets durft te doen? ,,Nee, nee. Nooit meer!''
"Kijk, mijn neus groeit!"
pi_201647340
Ik begin mijn sympathie voor haar te verliezen.
pi_201649885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik begin mijn sympathie voor haar te verliezen.


Dit maakt het vast ook niet beter.

Tot nu toe geen enkele reactie van Yvonne, niet naar de bedrijven, niet in een vlog.

Nou ja, natuurlijk wel een foto met de Juicechannel-kids dat het allemaal haters zijn :+

Bijzonder.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:13:01 #194
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201650350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit maakt het vast ook niet beter.

Tot nu toe geen enkele reactie van Yvonne, niet naar de bedrijven, niet in een vlog.

Nou ja, natuurlijk wel een foto met de Juicechannel-kids dat het allemaal haters zijn :+

Bijzonder.
De sapkanaal kids posten toch wat over de haters? Yvonne repost het alleen maar en dit zal vast op Guido & co slaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201651309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:13 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De sapkanaal kids posten toch wat over de haters? Yvonne repost het alleen maar en dit zal vast op Guido & co slaan.
Ze schrijft er zelf ook iets boven :'(

Maar klopt, die meeting van de juice-kanalen (dus ook de meeting bij rumag met de andere kanalen en juicechannel) hebben vast te maken met hun idee dat ze de (enige) toekomst van de roddel vertegenwoordigen.
pi_201651446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit maakt het vast ook niet beter.

Tot nu toe geen enkele reactie van Yvonne, niet naar de bedrijven, niet in een vlog.

Nou ja, natuurlijk wel een foto met de Juicechannel-kids dat het allemaal haters zijn :+

Bijzonder.
Je maakt je hier best druk over hè? (No offence hoor)
Alius aliud dicit
pi_201651809
Ah Jan en Dennis zijn op de hoogte.
Super!
pi_201651877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:23 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Je maakt je hier best druk over hè? (No offence hoor)
Het is interessant hoe dit alles bij elkaar werkt. Yvonne die (al dan niet verzonnen en vaak niet gecontroleerde) roddels over anderen brengt en ze aanspreekt tot ze zoveel last van de negativiteit hebben dat ze mediatraining nodig hebben/in rehab gaan/van de aardbodem verdwijnen, blijkt zichzelf een stuk minder hoge standaarden op te leggen.
Ben benieuwd hoe lang ze dit vol kan houden nu ook een soort oorlogje lijkt te ontstaan tussen gretige Insta juice-kanalen en oudere media als Story/RTL Boulevard/Shownieuws (haters).
pi_201665668
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het is interessant hoe dit alles bij elkaar werkt. Yvonne die (al dan niet verzonnen en vaak niet gecontroleerde) roddels over anderen brengt en ze aanspreekt tot ze zoveel last van de negativiteit hebben dat ze mediatraining nodig hebben/in rehab gaan/van de aardbodem verdwijnen, blijkt zichzelf een stuk minder hoge standaarden op te leggen.
Ben benieuwd hoe lang ze dit vol kan houden nu ook een soort oorlogje lijkt te ontstaan tussen gretige Insta juice-kanalen en oudere media als Story/RTL Boulevard/Shownieuws (haters).
Misschien eens iets nuttigers gaan doen met je tijd bedoeld ze.
pi_201665910
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer te posten zodra André kapte met die overkill aan Hazes overal.
André kapt ermee, dus Oot genoot en stopt met posten.

Maar ik lees wel, en serieus? Wat een bagger komt hier voorbij zeg.

Wees blij dat die engnek eindelijk weg is, Sarah nog steeds een niks is. En Rochel voor het eerst in 20 jaar eens drie weken uit de media is.

Heerlijk. En vooral houden zo.

Edit:
Ik post ook nog in het verkeerde topic. Wat een drama.
pi_201755234
Mijn God wat is die Yvonne weer zuur naar Anna Nooshin. Why?
pi_201756338
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Mijn God wat is die Yvonne weer zuur naar Anna Nooshin. Why?
Ohhh Ik wil niet kijken.......Ik vind het zo een raar wijf Yvonne. Totaal niet grappig.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 20:58:39 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_201756830
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
Nou snap ik waarom ze zo op Anna Nooshin haat.
Want Anna heeft wel haar shit voorelkaar.
Wie is Anna Nooshin ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 21:01:10 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_201756876
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer te posten zodra André kapte met die overkill aan Hazes overal.
André kapt ermee, dus Oot genoot en stopt met posten.

Maar ik lees wel, en serieus? Wat een bagger komt hier voorbij zeg.

Wees blij dat die engnek eindelijk weg is, Sarah nog steeds een niks is. En Rochel voor het eerst in 20 jaar eens drie weken uit de media is.

Heerlijk. En vooral houden zo.

Edit:
Ik post ook nog in het verkeerde topic. Wat een drama.
Leg dit eens uit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201758147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Leg dit eens uit.

:T
Graag, klaar met die gemaakte Fame van Hazes. Was lekker rustig halverwege september.

Moet er niet aan denken dat die straks weer met een kerstliedje komt en dat ding overal te horen is.
Die overkill in de kranten, op tv, in de supermarkt, in de reclames en aan tafel bij de talkshows was echt irritant, negeren was geen optie want die varkensneus zat/stond of hing overal.

Ik vond de streamers helemaal geweldig, staat die idioot er ineens ook tussen.

Dus gewoon overal en altijd reageren, commentaar op hebben en vooral laten merken, liefst zoveel mogelijk mensen dat we die Hazes clan niet zien als de Koninklijke familie van Amsterdam.

Hij is zanger, prima dat die liedjes zingt. Maar verder mag die van mij zijn mond houden.

Edit
Bij de streamers werkte dat goed, toen bekend werd dat die mee ging doen, kwam er een commentaar op social media. Hij was toen heel terughoudend tijdens de show.
pi_201797361
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Mijn God wat is die Yvonne weer zuur naar Anna Nooshin. Why?
Kutnijd. Vrouwen gunnen elkaar niks. Krabben mentaliteit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201851896
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef quirina het volgende:
Mijn God wat is die Yvonne weer zuur naar Anna Nooshin. Why?
Ik denk dat ze hartstikke jaloers is op Anna.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_201851929
Yvonne is trouwens al eens aangeklaagd voor plagiaat en heeft daar een video over gemaakt.


Hier ook een artikel:
https://www.cosmopolitan.(...)eklaagd-door-chanel/

Echt zo ontzettend dom dat ze dus nu weer met dat soort praktijken bezig lijkt te zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door MissJ op 21-10-2021 21:23:28 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 21 oktober 2021 @ 22:33:40 #209
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201853549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:16 schreef MissJ het volgende:
Yvonne is trouwens al eens aangeklaagd voor plagiaat en heeft daar een video over gemaakt.


Hier ook een artikel:
https://www.cosmopolitan.(...)eklaagd-door-chanel/

Echt zo ontzettend dom dat ze dus nu weer met dat soort praktijken bezig lijkt te zijn.
Nasty! Ze verdraait het verhaal en geeft gewoon de schuld aan de gene die haar ervoor waarschuwde en zet haar ook nog eens neer als shady , zielig en wraakzuchtig persoon _O-
Wat een wijf :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205171877
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:54 schreef quirina het volgende:
Nou snap ik waarom ze zo op Anna Nooshin haat.
Want Anna heeft wel haar shit voorelkaar.
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde :)
blablablabla
pi_205171924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde :)
300k per maand?
-nee-
  dinsdag 28 juni 2022 @ 17:12:43 #213
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205172021
Yvonne Coldeweijer. :') :') :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 17:14:12 #214
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205172033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nasty! Ze verdraait het verhaal en geeft gewoon de schuld aan de gene die haar ervoor waarschuwde en zet haar ook nog eens neer als shady , zielig en wraakzuchtig persoon _O-
Wat een wijf :')
Sowieso dat ze in die valstrik getrapt is, en dan gaat janken over de journalistieke code, ga eens gauw normaal doen. :')

En een kennis zei het wel treffend: "Ze waren een landmijn aan het plaatsen en voor ze deze hadden geactiveerd stond ze er al op."
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205172070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde :)
Hoe kom je daar bij? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205172194
Als die vrouw 300k per maand verdiende had ik vandaag nog ontslag genomen :7
-nee-
  dinsdag 28 juni 2022 @ 17:56:58 #217
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205172300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde :)
Bron?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205172524
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Yvonne beurt minstens 300k per maand. Die heeft haar 'shit' dus ook wel aardig op orde :)
3 ton per maand?? yeah right! waar kun je dat factchecken?
pi_205172531
Beetje googlen leert dat het rond de 500k per jaar moet zijn :)
-nee-
pi_205172537
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
300k per maand?
Ze heeft alleen al 33.500 premium leden op haar Petje Af. Tientje per maand kost een lidmaatschap, dus reken maar uit.

Al het andere, dus inkomsten van YouTube en de kleding/sieraden shop en eventuele sponsordeals komen daar nog bij.
blablablabla
pi_205172565
Ik dacht ~3000 betalende leden op haar Telegram-kanaal? Maar nog steeds wel lekker cashen ja.
pi_205173290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze heeft alleen al 33.500 premium leden op haar Petje Af. Tientje per maand kost een lidmaatschap, dus reken maar uit.

Al het andere, dus inkomsten van YouTube en de kleding/sieraden shop en eventuele sponsordeals komen daar nog bij.
Eh, nee.

Momenteel ongeveer 3400 leden (het fluctueert tussen de 3080-3380 rond nieuwe video's)

Dus ¤ 34.000 uit Telegram ex kosten en dan ook ongeveer ¤ 30.000 uit "kleding" en "sieraden"en nog wat clicks op youtube dus rond de 60 k per maand omzet
pi_205182631
Mensen die 10 euro willen betalen voor een telegram groep met juice _O-
pi_205182802
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Duiveltja het volgende:
Mensen die 10 euro willen betalen voor een telegram groep met juice ellenlange verhalen over vermeende narcisten _O-
pi_205184415
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:35 schreef YT123 het volgende:
Ik dacht ~3000 betalende leden op haar Telegram-kanaal? Maar nog steeds wel lekker cashen ja.
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.
She smart.
Go hard or go home
  woensdag 29 juni 2022 @ 23:23:08 #226
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205185730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef Noek het volgende:

[..]
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.

Just like Ghislaine Maxwell..

Soortgelijk moreel kompas :Y)
love & heet
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:27:03 #227
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205187917
Onze Yv. _O_ Wel typisch dat er zo veel incellerige fok!kertjes zo'n hekel hebben aan Yv, dorstige sukkels. Heerlijke vrouw is het, mooi van binnen en van buiten. Niets dan lof.
pi_205188293
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef Noek het volgende:

[..]
Weinig kosten ook en lekker thuiswerken.
She smart.
yeap "juice" verzinnen en die debielen betalen wel. Toch wel tekenend wat de staat van Nederland met Gen Z is. De generatie die eigenlijk te dom is om te kakken of werken.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 12:40:15 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_205189156
Yvonne Coldeweijer
Bekend Nederland staat altijd klaar om te reageren op nieuws over André Hazes, Marco Borsato, Johan Derksen en of Danny de Munk. In de reeks BN’ers was recent Tineke de Nooij aan de beurt. Die haalde uit naar de vrouw die Danny de Munk ervan beschuldigt losse handjes te hebben.

Dia 2 van 5: Tineke de Nooij gelooft er werkelijk niets van, zoiets zou Danny nooit doen. Volgens haar gaat het dan ook over een fan die wraak wil nemen. En die uitspraak zorgt voor heel wat ergernis bij Yvonne Coldeweijer.
Diavoorstelling
2/5 DIA'S © Brunopress.nl
Yvonne Coldeweijer
Tineke de Nooij gelooft er werkelijk niets van, zoiets zou Danny nooit doen. Volgens haar gaat het dan ook over een fan die wraak wil nemen. En die uitspraak zorgt voor heel wat ergernis bij Yvonne Coldeweijer.

Dia 3 van 5: Die haalt op Instagram fel uit naar bekend Nederland. “Ik zie continu fossiele BN’ers het opnemen voor Danny de Munk, terwijl niemand de details weet”, schreef Coldeweijer op Instagram.
Diavoorstelling
3/5 DIA'S © Brunopress.nl
Yvonne Coldeweijer
Die haalt op Instagram fel uit naar bekend Nederland. “Ik zie continu fossiele BN’ers het opnemen voor Danny de Munk, terwijl niemand de details weet”, schreef Coldeweijer op Instagram.

Dia 4 van 5: “Niemand weet überhaupt wat het verhaal is achter deze aangifte van verkr*chting. Ik wel en ik kan je zeggen: je wordt er misselijk van. Dat beloof ik je”, gaat Coldewijer verder op haar sociale media.
Diavoorstelling
4/5 DIA'S © Brunopress.nl
Yvonne Coldeweijer
“Niemand weet überhaupt wat het verhaal is achter deze aangifte van verkr*chting. Ik wel en ik kan je zeggen: je wordt er misselijk van. Dat beloof ik je”, gaat Coldewijer verder op haar sociale media.

De nieuwe Slimme vertaler van 89¤ is in verkoop
De nieuwe Slimme vertaler van 89¤ is in verkoop
Advertentie MUAMA ENENCE
Dia 5 van 5: “Hoe kan je hier uitspraken over doen als je niks weet?! Weet je hoe pijnlijk dit kan zijn voor slachtoffers van zedenzaken? Zij kunnen hierdoor ontmoedigd raken en niks meer durven zeggen omdat jullie je achterlijke mening delen”, gaat Yvonne verder. De videovlogger neemt zelden een blad voor de mond en dat siert haar. Coldeweijer neemt het altijd op voor slachtoffers van mannen die hun handen (en meer dan dat) niet kunnen thuishouden. “Het zal je dochter maar zijn! Schaam je diep. En ja, ik ben pissed”, besluit Coldeweijer.
Diavoorstelling
5/5 DIA'S © Brunopress.nl
Yvonne Coldeweijer
“Hoe kan je hier uitspraken over doen als je niks weet?! Weet je hoe pijnlijk dit kan zijn voor slachtoffers van zedenzaken? Zij kunnen hierdoor ontmoedigd raken en niks meer durven zeggen omdat jullie je achterlijke mening delen”, gaat Yvonne verder.

De videovlogger neemt zelden een blad voor de mond en dat siert haar. Coldeweijer neemt het altijd op voor slachtoffers van mannen die hun handen (en meer dan dat) niet kunnen thuishouden. “Het zal je dochter maar zijn! Schaam je diep. En ja, ik ben pissed”, besluit Coldeweijer.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205189222
Fijn dat Yvonne de high ground kiest
-nee-
pi_205190460
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Draak31 het volgende:
Onze Yv. _O_ Wel typisch dat er zo veel incellerige fok!kertjes zo'n hekel hebben aan Yv, dorstige sukkels. Heerlijke vrouw is het, mooi van binnen en van buiten. Niets dan lof.


#Thirst Trap
pi_205216068
https://www.hpdetijd.nl/c(...)re_code=7l8Gt9J2DZBC
quote:
Max Pam over roddelvlogger Yvonne Coldeweijer. ‘Er moet een blog komen waarin wordt verteld dat zij al jaren onvruchtbaar is, dat ze haar vriend bedriegt en dagelijks een flinke snuif coke neemt om op te been te blijven. Alles wat ze zelf roddelt, maar dan minstens in het kwadraat. Dat zal haar leren!’
quote:
De wereld zit vol vervelend mensen. Zelf zal ik er ook wel één zijn, in de ogen van sommige anderen. Een van de dingen waardoor vervelende mensen zich onderscheiden van niet-vervelende mensen is overlast. En overlast veroorzaakt ergernis.

Hierbij drie manieren om vervelende mensen het hoofd te bieden

1. Keihard terug slaan.

Neem die tuthola van een Yvonne Coldeweijer. Ik had nog nooit van haar gehoord. Een tijdje geleden stond ze ineens voor de rechter: een jonge blonde vrouw met een gezichtje waarin echte snuggerheid ontbreekt. Ze bleek een roddelvlogger te zijn, iemand die op haar eigen blog roddels verspreidt over Bekende Nederlanders. Ze strooit juice uit over BN’ers als een hond, die pist wanneer hij een spoor wil achterlaten voor een teefje. Yvonne kreeg een proces aan haar broek van Samantha Steenwijk – ook al geen licht – omdat die ten onrechte had verklaard dat Samantha illegale afslankpillen gebruikt. En zoiets slikt dikke Samantha niet, echt niet.

Bij de rechter ging Yvonne ineens heel chique doen! Het ging om de vrijheid van meningsuiting! Ze was een echte journalist! Nee, hoor, overmacht, ze kon haar bronnen niet prijs geven!

100 tegen 1 dat ze helemaal geen bronnen had, alles was gewoon uit haar eigen dikke poezelige duim gezogen. Ze werd veroordeeld, maar ik vond de rechter nog tamelijk mild. Was ik de rechter geweest dan had ik Yvonne Coldeweijer een enorme douw gegeven. Duizenden euro’s boete en wc’s schoonmaken in een bejaardentehuis, om mee te beginnen. En met haar kop in haar eigen stinkende bronnen geduwd.

Daarmee was de zaak nog niet afgelopen. Bij BNR haalden ze een grap met Yvonne uit. Ze stuurde haar de anonieme tip dat presentatrice Talitha Muusse – wie is dat nou weer? – drugs gebruikt. En zie: Yvonne tippelde erin!

Lachen natuurlijk. En nu gaat de arme schat van een Yvonne naar de Raad voor de Journalistiek om haar beklag te doen. Heb je het ooit zo zout gegeten?

Als het aan mij ligt worden zulke roddelvloggers nog veel harder aangepakt. Een koekje van eigen deeg moet je ze geven. Wijlen Rudy Kousbroek ergerde zich bijvoorbeeld verschrikkelijk aan herrie. Hij heeft daarom eens voorgesteld een enorme mobiele versterker te bouwen, die ingezet kan worden tegen een ieder die zich schuldig maakt aan geluidsoverlast. Dit apparaat zou in staat moeten zijn om alles wat het opneemt tienvoudig versterken en terugkaatsen naar degene die het geluid veroorzaakt. Kortom, een keihard Tit for Tat is hét principe om iedereen die overlast veroorzaakt met gelijke munt terug te betalen.

Er moet dus een blog komen waarin wordt verteld dat Yvonne Coldeweijer al jaren onvruchtbaar is, dat ze daarbij als een onecht kind door het leven gaat, dat zij verwekt is in zonde, dat ze haar vriend bedriegt en dagelijks een flinke snuif coke neemt om op te been te blijven. Alles wat ze zelf roddelt, maar dan minstens in het kwadraat. Dat zal haar leren!



[ Bericht 2% gewijzigd door JourneyBlue op 02-07-2022 22:56:05 ]
pi_205312448


pi_205312477
Stukje zwanger, dacht ik gister. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 11 juli 2022 @ 22:30:15 #235
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205312767
quote:
Tering wat lelijk :o :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205313054
Puur toeval dat het op Fendi lijkt zeker...
  dinsdag 12 juli 2022 @ 01:32:04 #237
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_205313679
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje zwanger, dacht ik gister. :P
Ofwel ze is volledig afgekit, of het is slechte Photoshop
Wakadoodle!
pi_205313741
quote:
Is dat nou een puntige knie waar ze het hier altijd over hebben?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 12 juli 2022 @ 08:31:05 #239
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205314177
quote:
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
pi_205314192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
Ja, dat is Yvonne zeker.
Max Pam is rond de 80 |:) |:)
  dinsdag 12 juli 2022 @ 09:06:19 #241
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205314411
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:34 schreef mootie het volgende:

[..]
Ja, dat is Yvonne zeker.
Max Pam is rond de 80 |:) |:)
Ik zal er eens op googelen.

Edit:
Max Leo Pam (Amsterdam, 14 september 1946) is een zoon van Leonard Albert (Leo) Pam (1905-1991), tussen 1945 en 1970 redacteur bij Het Parool en Leisbeth Hamstra. Hij werkte en werkt als Nederlands freelance journalist, schaker, columnist, schrijver en programmamaker voor o.m. Vrij Nederland, HP/De Tijd, NRC Handelsblad, Trouw, de Volkskrant en Het Parool. Hij volgde de kweekschool en de School voor de Journalistiek en studeerde in Amsterdam politicologie.

Ach die hoek, :r , echte babyboomer uit Amsterdam.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 09:13:52 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_205314498
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
Woehaaaaaa :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205314630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
Ik hoop dat jij ze beter opvoedt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 12-07-2022 09:40:55 (doe maar niet) ]
-nee-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 10:14:36 #244
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205314971
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 12:13:48 #245
184769 crew  Deisyy
pi_205316027
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:34 schreef mootie het volgende:

[..]
Ja, dat is Yvonne zeker.
Max Pam is rond de 80 |:) |:)
Die ouwe baas schrijft een leuke stukje.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205316303
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Puur toeval dat het op Fendi lijkt zeker...
Ik vind het meer op een Pacman veld lijken alleen ontbreken Pacman en de spookjes. :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 12:56:25 #247
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205316357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 08:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik weet niet wie die Max is, maar de haat drupt er vanaf. Onder het mom van ik ben woke dus ik mag alles zeggen. Puur vergif die nieuwe generatie.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 juli 2022 @ 14:52:16 #248
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205317421
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]
lol
Max Pam, klinkt als een foute rapper uit Enschede. :+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 15:01:14 #249
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205317500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Max Pam, klinkt als een foute rapper uit Enschede. :+
Nee dwepen met Yvonne is leuker :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205317540
- doe maar niet -

[ Bericht 86% gewijzigd door Deisyy op 12-07-2022 15:12:37 ]
pi_205319680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik vind het meer op een Pacman veld lijken alleen ontbreken Pacman en de spookjes. :D
Die zit helemaal bovenaan
pi_205324565
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 12:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die ouwe baas schrijft een leuke stukje.
Ik heb deze tasje aan
pi_205326554


[ Bericht 100% gewijzigd door JourneyBlue op 13-07-2022 12:33:58 ]
pi_205326587
quote:
Schijnbaar heeft ze ruzie met K3 fans,

Leuk detail, ze is zelf afgewezen door Patty Brard (o.a.) om in K3 te spelen:


op 55:03 min
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 juli 2022 @ 15:47:32 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205329613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:33 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Schijnbaar heeft ze ruzie met K3 fans,

Leuk detail, ze is zelf afgewezen door Patty Brard (o.a.) om in K3 te spelen:


op 55:03 min

Dat ze auditie heeft gedaan voor K3 is toch algemeen bekend, :@? Net als Keet (uiteraard).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205330063
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat ze auditie heeft gedaan voor K3 is toch algemeen bekend, :@? Net als Keet (uiteraard).
Bericht is versprongen, het ging me om het filmpje in deze link:

https://twitter.com/aliishafrf/status/1546981239592214530



[ Bericht 8% gewijzigd door JourneyBlue op 13-07-2022 17:11:49 ]
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:03:44 #257
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205331838
Dat filmpje is wel een bevestiging van een totaal gebrek aan verstand :o Lillekerd :{w

Noemde haar hiero eerder "een lelijke schijthoer" naar aanleiding van een foto in een enorm goedkoop jurkje. Post verwijderd, toch effe nuancering:
dat "lelijke" had voor mij volledig te maken met een gebrek aan innerlijke schoonheid en een naargeestig karakter etc.!@. Dat dit weer doorsijpelt naar haar clowneske rare kop en middels enge maniertjes haar foeilelijk maakt, was wat ik bedoelde :{

Dus mocht je lelijk zijn en je eerder door die tekst gekwetst voelen: doe maar niet ;)
love & heet
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:06:09 #258
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205331857
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat ze auditie heeft gedaan voor K3 is toch algemeen bekend, :@? Net als Keet (uiteraard).
En dat maakt wat ze zegt in dat filmpje minder triest?

En: "algemeen bekend", kom op zeg -O-
love & heet
pi_205331883
Oh noes, heeft ze het aan de stok met kleuters en geile huisvaders?
Go hard or go home
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:19:39 #260
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205331989
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:08 schreef Noek het volgende:
Oh noes, heeft ze het aan de stok met kleuters en geile huisvaders?
Ja, maar wel met een nobel doel.

Omdat ze betrokken is bij de slachtoffertjes van o.a. de Voice doet ze dit allemaal. En van haar jurkjes en shirts zijn bijna alle inkomsten voor de bouw van een 'blijf van m'n lijf huis' op het terrein van het mediapark. Mooi mens is ze. Zo is Yv ^O^ *;
love & heet
pi_205332019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:19 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja, maar wel met een nobel doel.

Omdat ze betrokken is bij de slachtoffertjes van o.a. de Voice doet ze dit allemaal. En van haar jurkjes en shirts zijn bijna alle inkomsten voor de bouw van een 'blijf van m'n lijf huis' op het terrein van het mediapark. Mooi mens is ze. Zo is Yv ^O^ *;
Jaaa... O+
Yvje piefje O+
Go hard or go home
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:35:49 #262
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205332123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:24 schreef Noek het volgende:

[..]
Jaaa... O+
Yvje piefje O+
'Onze Lady Die' maar dan van de Lage Landen *; Trots, slikt :{
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2022 @ 02:31:06 #263
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205336696
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:06 schreef sly-nl het volgende:

[..]
En dat maakt wat ze zegt in dat filmpje minder triest?

En: "algemeen bekend", kom op zeg -O-
Ik zie het filmpje nu pas. Je ziet toch ook dat @JourneyBlue aangeeft dat het bericht was versprongen. Ik zit in Australië en keek om 22:17 (mijn tijd) niet meer op FOK! :').

En algemeen bekend bedoel ik de mensen die Yv een beetje volgen. Dat ze Keet! was is hier ook al regelmatig voorbij gekomen. Hoe dan ook, blijkbaar was het niet algemeen bekend. Ook goed.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2022 @ 02:32:05 #264
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205336697
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:08 schreef Noek het volgende:
Oh noes, heeft ze het aan de stok met kleuters en geile huisvaders?
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205337364
Metejoor is anders wel een lekker hapje :9


Nederlandse roddelkoningin neemt nu ook BV in het vizier: “Julia van K3 is vreemdgegaan met Metejoor”
BVMet het ongecheckte én onbevestigde nieuws dat Metejoor (31) en Julia van K3 (20) hun partners bedrogen hebben met elkaar, komt voor het eerst een BV in het vizier van de Nederlandse roddelkoningin Yvonne Coldeweijer. Hoe reageert hun management? Is er iets van aan? En waarom slaat Yvonne met haar ‘juice channel’ zomaar de meest elementaire regels van de journalistiek in de wind?

https://www.hln.be/showbi(...)t-metejoor~a64bc3ee
  donderdag 14 juli 2022 @ 18:40:05 #266
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205343117
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2022 02:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zie het filmpje nu pas. Je ziet toch ook dat @:journeyblue aangeeft dat het bericht was versprongen. Ik zit in Australië en keek om 22:17 (mijn tijd) niet meer op FOK! :').

En algemeen bekend bedoel ik de mensen die Yv een beetje volgen. Dat ze Keet! was is hier ook al regelmatig voorbij gekomen. Hoe dan ook, blijkbaar was het niet algemeen bekend. Ook goed.
Ah, oke. Ik keek het filmpje via de eerste link v Journey van 12.31 uur (overigens exact dezelfde url als de later geplaatste). Filmpje was niet direct te bereiken maar je moest nog een 2e keer in de aangegeven link klikken voor het filmpje zelf.. Geeft verder niet, hoor ;)

Veel plezier in Australië.
love & heet
pi_205350694
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:03 schreef sly-nl het volgende:
Dat filmpje is wel een bevestiging van een totaal gebrek aan verstand :o Lillekerd :{w

Noemde haar hiero eerder "een lelijke schijthoer" naar aanleiding van een foto in een enorm goedkoop jurkje. Post verwijderd, toch effe nuancering:
dat "lelijke" had voor mij volledig te maken met een gebrek aan innerlijke schoonheid en een naargeestig karakter etc.!@:. Dat dit weer doorsijpelt naar haar clowneske rare kop en middels enge maniertjes haar foeilelijk maakt, was wat ik bedoelde :{

Ja dat verwijderen zal vast vanwege 'lelijk' zijn geweest en helemaal niets met 'schijthoer' te maken hebben waar je blijkbaar wél nog steeds achter staat _O-
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:41:58 #268
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205352228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:52 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ja dat verwijderen zal vast vanwege 'lelijk' zijn geweest en helemaal niets met 'schijthoer' te maken hebben waar je blijkbaar wél nog steeds achter staat _O-
Je mist het punt volledig. Vraag me in m'n tekst ook niet af waarom het verwijderd is.
Lijkt me vrij duidelijk wat ik van haar vind.
Doegies
love & heet
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:44:12 #269
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205352244
210729_1_gifdump27_44.gif
love & heet
pi_205401276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:19 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja, maar wel met een nobel doel.

Omdat ze betrokken is bij de slachtoffertjes van o.a. de Voice doet ze dit allemaal. En van haar jurkjes en shirts zijn bijna alle inkomsten voor de bouw van een 'blijf van m'n lijf huis' op het terrein van het mediapark. Mooi mens is ze. Zo is Yv ^O^ *;
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:24:32 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205482526
Ze is weg?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205486732
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2022 02:31 schreef ChipsZak. het volgende:
k zit in Australië
Nice hoe is de vakantie beste chip
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 29 juli 2022 @ 09:56:58 #273
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205487405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Bericht is versprongen, het ging me om het filmpje in deze link:

https://twitter.com/aliishafrf/status/1546981239592214530

[ afbeelding ]
_O- _O-
Wat een achterlijk mokkel :') :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 31 juli 2022 @ 21:57:17 #274
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205517616
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:24 schreef Andromache het volgende:
Ze is weg?
WTF WTF WTF. Ik ben geblokkeerd door Yv, alleen maar omdat ik er via DM (!) een punt van maakte dat ze de namen van die gasten van het ASC telkens publiceerde terwijl dat geen enkel doel dient. Wat een triest wijf. Helemaal klaar ermee. Haar kanaal is prima, ze breekt de markt open met een ander platform, en ze doet er goed aan om wat 'journalistieker' te werk te gaan in de toekomst, maar dít? Zielig losgeslagen vals kutwijf is het zonder enige zelfreflectie.

En nou ga ik weer terug naar de modus 'get a life Andro´.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 31-07-2022 23:49:05 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205517830
Natuurlijk kan ze geen tegenspraak dulden, als anderen op haar eigen socials kunnen lezen dat er moeilijk gedaan wordt is het hek van de dam. Ze is wel volledig afhankelijk van het internet, en uiteindelijk, op termijn, kotst de wereld je weer uit. Zijn er maar weinig die echt tot het einde der tijden dit soort high profile ethisch betwistbare dingen kunnen doen en ze moet gewoon vlot cashen tot ze een keer aan de beurt is. Je gaat niet aan je eigen ondergang meewerken.
-nee-
  zondag 31 juli 2022 @ 22:20:02 #276
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205517865
YvGodin gaat weer flink diva-gedrag vertonen. Nauwelijks scoops en de spionnen staan droog deze afgelopen weken.

Yv gaat het maar afreageren op fans.
SOONY
  zondag 31 juli 2022 @ 23:02:48 #277
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205518288
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:57 schreef Andromache het volgende:

[..]
WTF WTF WTF. Ik ben geblokkeerd door Yv, alleen maar omdat ik er een punt van maakte dat ze de namen van die gasten van het ASC telkens publiceerde terwijl dat geen enkel doel dient. Wat een triest wijf. Helemaal klaar ermee. Haar kanaal is prima, ze breekt de markt open met een ander platform, en ze doet er goed aan om wat 'journalistieker' te werk te gaan in de toekomst, maar dít? Zielig losgeslagen vals kutwijf is het zonder enige zelfreflectie.

En nou ga ik weer terug naar de modus 'get a life Andro'
Aaah, vorige week lag je nog aan de voeten van die toverkol :{w
Nu ze je blokkeert ben je er klaar mee..

Kun je je gelijk even trachten in te voelen hoe het zal zijn als door zo'n vod je privé-leven op straat geflikkerd wordt ^O^
love & heet
  zondag 31 juli 2022 @ 23:06:11 #278
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205518319
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Aaah, vorige week lag je nog aan de voeten van die toverkol :{w
Nu ze je blokkeert ben je er klaar mee..

Kun je je gelijk even trachten in te voelen hoe het zal zijn als door zo'n vod je privé-leven op straat geflikkerd wordt ^O^
Ja tuurlijk, ik ben eerlijk en rechtvaardig, zij dus niet, terwijl ze pretendeert dat wel te zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 31 juli 2022 @ 23:12:13 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205518371
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:06 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, ik ben eerlijk en rechtvaardig, zij dus niet, terwijl ze pretendeert dat wel te zijn.
Geloofde je ooit wel dat zij eerlijk en rechtvaardig was, dan? Dat heeft er bij mij nooit in gewild eigenlijk.
Resistance is futile.
  zondag 31 juli 2022 @ 23:15:15 #280
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205518388
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:12 schreef Seven. het volgende:

[..]
Geloofde je ooit wel dat zij eerlijk en rechtvaardig was, dan? Dat heeft er bij mij nooit in gewild eigenlijk.
ja, maar ik ben dan ook vreselijk naÏef. Ik geloofde heel lang dat een regering wel in staat was de slachtoffers van de toeslagenaffaire bijvoorbeeld eerlijk te behandelen. Of dat je in dit land een eerlijk minimumloon krijgt, nadat alles en iedereen het er over eens is dat je van het huidige minimumloon niet kunt rondkomen. Maar nee. Ik ben in rap tempo heel erg pessimistisch geworden over dit land.

EN DAN BLOKKEERT MORAALRIDDER YVONNE MIJ OOK NOG, MIJN LAATSTE HOUVAST WAT DOE JEEEE :( :( :( :( :(

Vluchtkoffer voor Canada of in eerste instantie Denemarken maar in orde brengen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 31 juli 2022 @ 23:43:23 #281
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205518557
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:15 schreef Andromache het volgende:

[..]
ja, maar ik ben dan ook vreselijk naÏef. Ik geloofde heel lang dat een regering wel in staat was de slachtoffers van de toeslagenaffaire bijvoorbeeld eerlijk te behandelen. Of dat je in dit land een eerlijk minimumloon krijgt, nadat alles en iedereen het er over eens is dat je van het huidige minimumloon niet kunt rondkomen. Maar nee. Ik ben in rap tempo heel erg pessimistisch geworden over dit land.

EN DAN BLOKKEERT MORAALRIDDER YVONNE MIJ OOK NOG, MIJN LAATSTE HOUVAST WAT DOE JEEEE :( :( :( :( :(

Vluchtkoffer voor Canada of in eerste instantie Denemarken maar in orde brengen.
Zweden is ook mooi, veel bossen ^O^

love & heet
pi_205518906
Gone...
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 06:48:09 #283
388664 crew  Dotteke
pi_205519007
Ik vind die Yvonne zo naar mens. Vreselijk, en ze denkt heel wat te zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205519040
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind die Yvonne zo naar mens. Vreselijk, en ze denkt heel wat te zijn.
Die uitstraling alleen al.
pi_205519202
Alles aan Yvonne schreeuwt NARCIST! Maar dan ook echt ALLES! Walgelijke kut. :r
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 09:33:02 #286
388664 crew  Dotteke
pi_205519617
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die uitstraling alleen al.
Ja vreselijk, Ze denkt echt dat ze het is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:12:11 #287
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205521351
Prachtig vrouw onze Yv. _O_ Haar spionnen staan klaar en ze strijdt voor het goede. Go Yvonne. Al die viezerikken worden aangepakt door haar en dat is goed. Getsie zeg.
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:14:28 #288
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205521374
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die uitstraling alleen al.
Het type waarbij je al voelt dat het niet pluis is als je in haar ogen kijkt.

En niet pas sinds dat juice-gebeuren, maar ervoor ook al.

Eightyone in SHO / Aan welke BN'ers heb jij een bloedhekel?
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:16:33 #289
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205521396
Maar nou mis ik de laatste nieuwtjes. Care to share? O-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 13:27:49 #290
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205521474
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:14 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het type waarbij je al voelt dat het niet pluis is als je in haar ogen kijkt.

En niet pas sinds dat juice-gebeuren, maar ervoor ook al.

Eightyone in SHO / Aan welke BN'ers heb jij een bloedhekel?
De mensen die lid zijn en ervoor betalen zijn nog veel erger. Zij houden het in stand.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:31:29 #291
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205531575
Afgekeurde opblaaspop :{w
love & heet
pi_205536028
twitter

Aandachtsgeile YvGODIN klust lekker bij :+
SOONY
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 12:30:53 #293
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205537491
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Aandachtsgeile YvGODIN klust lekker bij :+
Allebei een creep :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 augustus 2022 @ 12:49:49 #294
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205537706
Aan Mark Koster hebben we wel Mol-gate te danken. :{w
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 15:00:04 #295
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205538770
Moet hij weten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2022 @ 13:48:03 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_205546944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:49 schreef Andromache het volgende:
Aan Mark Koster hebben we wel Mol-gate te danken. :{w
nog wel veel meer, samen met Ton F van Dijk heeft hij een nogal onthullende mediapodcast op BNR. Het is niet zomaar een journalist waarmee ze samenwerkt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_205546998
Hij was toen ook bezig met Olcay en het faillissement van Supertrash. Eigenlijk heel interessant alleen had die lul geen echt onderzoek gedaan…..
SOONY
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:48:15 #298
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205557592
Pffff echt zo niet leuk dit, ik ben al jaren SHO-incrowd en nou mag ik bij Yvonne niet meer bijblijven. Triest. Van mij, wel te verstaan. Ik heb al een nieuw account aangemaakt, met VPN, ander apparaat, maar de blokkade blijft ergens hangen, op pc, talet en foon. Nou moet ik zeker in de bieb een nieuw account aanmaken en ook alleen daar Yvonne gaan volgen? o|O o|O
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205557789
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:48 schreef Andromache het volgende:
Pffff echt zo niet leuk dit, ik ben al jaren SHO-incrowd en nou mag ik bij Yvonne niet meer bijblijven. Triest. Van mij, wel te verstaan. Ik heb al een nieuw account aangemaakt, met VPN, ander apparaat, maar de blokkade blijft ergens hangen, op pc, talet en foon. Nou moet ik zeker in de bieb een nieuw account aanmaken en ook alleen daar Yvonne gaan volgen? o|O o|O
Voor een tientje per maand stuur ik je screens van al haar berichten.
pi_205557801
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:15 schreef -Spring het volgende:

[..]
Voor een tientje per maand stuur ik je screens van al haar berichten.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:42:43 #301
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205559363
Gaat niet lang meer duren met dat immorele gedrag van dit schepsel. Mark my worst!
love & heet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')